Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пәні:
Әдебиеттік
оқу
Бөлім:
Қоршаған ортаны
қорғау
Педагогтің
аты-жөні:
Кибаева Т
М
Күні:
06.03.2024ж
Сынып:
4
Қатысушылар
саны
Қатыспағандар
саны
Сабақтың
тақырыбы:
74.Кітап неден
жасалады?
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту
мақсаты:
4.2.7.1 шығармадан әдеби
көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация,
әсірелеу) табу және оларды
қолдану
4.3.2.1 таныс мәтінге жаңа
кейіпкерлер қосу, жаңа сюжеттер енгізу, өлең (төрт жолды)
жазу
Сабақтың
мақсаты
Оқушыларшығармадан әдеби көркемдегіш
құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табады
және оларды қолданады,таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосып, жаңа
сюжеттер енгізіп, өлең (төрт жолды)
жазады
Сабақтың
барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Педагогт ің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
1
минут
I.Ұйымдастыру
Сәлемдесу.
Психологиялық
дайындық
Ән саламыз күнде
біз,
Шаттық толы
іргеміз.
Біз мәңгіге
достармыз.
Біз мәңгіге
біргеміз
Кітап туралы мақал-мәтелдер
арқылы бөлу.
1-топ.Кітап –алтын
қазына.
2-топ.Жақсы кітап –жан
азығы.
3-топ.Кітапты сүйіп
оқы.
Көңілге түйіп
оқы.
4-топ.Кітап білім бұлағы
,
Білім өмір
шырағы.
Өлең шумағын мәнерлеп
айтады
.
Жарайсыңдар!
2
минут
II. Үй тапсырмасын
сұрау.
Өткен сабақты пысықтау.
«Қызық екен» әдісі.
1.Балауыз дегеніміз
не?
2. "Дөңбек" сөзін
қалай түсіне сің?
3.Ахмет қоңыр аюды неге
атқызбады?
4.Ахметтің мергендігі оқиғаның
қай сәтінде көрінді?
5.Аю Қазақстанның
қай аймақтарында кездеседі?
-Балауыз –араның безінен
бөлінетін зат.Адамдар оны ежелден оны шырақ жасауға
қолданған.
-Дөңбек-жуан ағаштың
кесіндісі.
-Ахмет қоңыр аюды атқызбаған
себебі :-ол Әлет жерінің қоңыр аюы болса
,зиянсыз,момын,оны
ату обал болады деп
атқызбайды.
-Ахметтіңмергендігі домбыраның
ішегіндей керіліп тұрған арқанды атқан
кездекөрінеді.
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап береді
1б
Сабақтың
ортасы
1минут
5
минут
8
минут
3
минут
2
минут
2
минут
4
минут
4
минут
4
минут
5
минут
Оқушыларды оқу мақсаты және
бағалау критерийімен
таныстырамын.
III. Жаңа
тақырып.
Білу және
түсінуОқулықпен
жұмыс.
1-тапсырма."Миғашабуыл" әдісі . Кейіпкермен
сөйлес.
Түсініп
оқы.
Кітаптар
мұңы
Кітаптардың тағдыры қалай
шешілуі мүмкін?
2 тапсырма WORDWALL
әдісі
Кітап қалай пайда болды?
видео ролик
3-тапсырма.Топтық
жұмыс
1топ Мәтіндегі кейіпкерлер
қандай тәсілмен
суреттелген?
Мәтіндегі
кейіпкерлер кітап бейнесінде
суреттелген.
2 топ Оқиғаның
шарықтау шегіне әкелген қорқынышты сөзді
ата.
3 топ Оқиғаның
шешіміне әкелген жұбаныш сөздің иесі-қай
кітап?
Оқиғаның шешіміне
әкелген жұбаныш сөздің иесі-Ежелгі дүние
тарихы.
4 топ Кейіпкерлер
қос. Кітаптардың арманы орындалатындай етіп, ертегіні
аяқта.
Әне-міне дегенше,
жаңа оқу жылы да басталды. Мұғалімдер кітапханадан кітаптарды алып,
оқушыларға табыстады. Табыстар алдында мұғалім кітаптың құндылығы
мен іші толған қазына, яғни білім екенін түсіндірді. Оқушылар тез
түсіне қойды. Олар кітаптарды аялап ұстайтындарын айтып,
мұғалімдеріне уәде берді. Мұғалім де өз сыныбына сенген болатын,
өйткені бұл сынып - гимназия сыныбы еді. Кітаптардың қуаныштарында
шек болмай, жаңа оқу жылын жақсы көңілмен қарсы
алды.
Сергіту
сәті
"Көңілді көтер"
әні
ЕБҚ
1. Өзің кітаптарды
ұқыпты ұстайсың ба?
2. Сотқарбай туралы
қай кітап мұңын шақты?
7-тапсырма.Бүгінгі сабақтан өзің үшін қандай маңызды
ақпарат алдың?
Бүгінгі сабақтан
кітапты жыртпай, ұқыпты ұстау керек екенін
білдім.
8-тапсырма.
Өзіңнен кіші балаларға қандай кеңес берер
едің?
Өзімнен кіші балаларға
кітаптыжыртпай, қастерлеп ұстаңдар деп кеңес берер
едім.
Кейіпкермен
сөйлеседі. Мәтінді түсініп
оқиды.
Сөздердің мағынасын дұрыс
табады
Мәтіндегі кейіпкерлер қандай
тәсілмен суреттелгенін
айтады.
Сұрақтарға жауап береді, өз
ойларын айтады.
Оқиғаның шарықтау
шегіне әкелген қорқынышты сөзді
атайды.
Оқиғаның шешіміне әкелген
жұбаныш сөздің иесін
анықтайды.
Кейіпкерлер қосып,
кітаптардың арманы орындалатындай етіп, ертегіні
аяқтайды.
Сұрақтарға жауап
беріп,өз ойларын айтады.
Өзінен кіші балаларға кеңес
береді.
ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!
Талпын!
675тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз