Амандасады
Психологиялық ахуалды
жақсартуға қатысады
Күнге көтеріп
қолымды
Бір,екі,үш деп
соғайын
Қарап тұрған
көршіме
Қолымды бір
бұлғайын
Құндылық мақсаты: Еңбекке,
еңбек адамдарына деген құрмет
көрсету
Өткен тақырыпты
пысықтау:
https://wordwall.net/play/87553/912/979
-
Мәтін деген не? (өзара
байланысқан сөйлемдер)
-
Мәтіннің басы? (кіріспе
бөлім)
-
Мәтіннің ортасы? (негізгі
бөлім)
-
Мәтіннің соңы (қортынды
бөлім)
-
Мақалды жалғастыр: Білекті
бірді жығар....( білімді мыңды
жығар)
-
Қандай тыныс белгілерін
білесіздер? (нүкте, леп белгісі, сұрау
белгісі)
-
Сөйлем нені білдіреді?
(аяқталған ойды білдіреді)
Тамаша!
Тақырыпты
ашу:
-
Балалар, біз білімді неден
аламыз?
-
(Балалар жауабы
тыңдалады)
-
Балалар, кітап қалай пайда
болды деп ойлайсыңдар?
-
(Флипкітапша)
https://heyzine.com/flip-book/f47b0469d3.html
Сабақтың
мақсаты:
мұғалімнің қолдауымен
мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою,сұраққа жауап
береді
сюжетті әңгіме бойынша шағын
әңгіме құрастырады
1 –
тапсырма
ФС
тапсырмасы
«Кітап оқудың
пайдасы»
-
Мәтінді түсініп, тізбектеп
оқиды;
-
Асылбек алғашқыда кітап оқуды
ұнатты ма?
-
Оның кітап оқуына кім себепші
болды?
-
Саған қандай кітаптар
ұнайды?
2 – тапсырма (дәптермен
жұмыс)
Бос орынға тиісті сөздерді
қойып жазыңдар:
ФС
тапсырмасы
Саралау -
диалог
Мектеп –
кеме,
Білім –
теңіз.
Тынбай
алға
Жүзудеміз
3 – тапсырма (Ұлттық
құндылық)
ФС
тапсырмасы
Саралау -
диалог
Мақалдардың жалғасын
тап:
Кітап туралы 10
мақал-мәтел:
Кітап – білім бұлағы, Білім –
өмір шырағы.
Кітап – алтын
қазына.
Кітап – ақылшың, білім –
досың.
Кітап – жан
азығы.
Кітап көп оқығанның – ойы
терең.
Кітап – ғалым, тілсіз
мұғалім.
Кітап оқыған жетілер, Оқымаған
бетілер.
Кітап – өткен заманның кілті,
келешектің жол басшысы.
Жақсы кітап – жан
азығы.
Кітапсыз білім жоқ, Білімсіз
күнің жоқ.
СЕРГІТУ
СӘТІ
4 – тапсырма (жұптық
жұмыс)
ФС
тапсырмасы
Саралау – диалог құру, пікірін
сұрау
Суреттер бойынша шағын әңгіме
құрастырыңдар:


5 – тапсырма (топтық
жұмыс)
https://wordwall.net/play/87556/301/731
(Жағдаяттар)
ФС
тапсырмасы
Саралау – топтта
әңгімелесу
1-топ: “Кітапты ұқыпты
ұстау”
1.Аянның кітабы: Аян кітаптың
бетін бүктеп қояды. Ол бетін бүктемей, қандай әдіс қолдануы
керек?
2.Жаңбырлы күн: Жаңбыр жауып
тұрғанда кітапты қалай қорғауға
болады?
3.Түскі ас кезінде: Балалар
кітапты үстелдің үстіне қойып, тамақ ішіп отыр. Кітапты ластамас
үшін не істеу керек?
4.Жыртылған парақ: Кітаптың
парағы жыртылып қалды. Не істеуге
болады?
2-топ: “Кітап таңдаудағы
жағдайлар”
1.Қызығушылық: Дамир
кітапханада бір кітапты алып, оның атауы ұнамады. Бірақ суреттері
әдемі. Қандай шешім
қабылдайды?
2.Жаңа кітап: Кітапханаға жаңа
кітап келді. Оны оқығысы келетіндер көп. Кезекті қалай реттеу
керек?
3.Достың кеңесі: Гүлназ
досының ұнатқан кітабын оқығысы келеді. Бірақ өзі ертегілерді жақсы
көреді. Қайсысын таңдайды?
4.Кітаптың қиындық деңгейі:
Балнұр үлкендерге арналған кітапты көріп, қызығып тұр. Оны
түсінбесе не істейді?
3-топ: “Кітап оқу
әдебі”
1.Дыбыс қатты: Марат
сыныптастарымен бірге кітап оқып отыр. Өзі дауыстап оқығысы келеді.
Бірақ жанында достары да оқып жатыр. Қалай істеуі
керек?
2.Оқу уақыты: Сабақта мұғалім
түсіндіріп жатқанда, Дана ертегі кітабын оқып отыр. Бұл дұрыс
па?
3.Кітап оқып отырған досы:
Арман досының қасына барып, сұрақтар қоя бастады. Досының оқуына
кедергі келтірмес үшін не істеу
керек?
4.Сабақ аяқталды: Сабақ бітіп,
мұғалім тапсырма берді. Барлық оқушы дауыстап оқуға кірісті. Бірақ
біреуі ақырын ғана сыбырлап оқығысы келеді. Бұл қалыпты
ма?
4-топ: “Кітаппен бөлісу және
көмектесу”
1.Досына кітап ұсыну: Айша
қызықты кітап тауып алды. Досы да оқығысы келеді. Айша не істеуі
керек?
2.Ортақ кітап: Сыныпта бір
ғана қызықты энциклопедия бар. Оны бірнеше бала оқығысы келеді.
Қалай бөліседі?
3.Қиын сөздер: Расул кітаптағы
кей сөздерді түсінбейді. Ал Жанар бұл сөздерді біледі. Жанар қалай
көмектесе алады?
4.Бірігіп оқу: Екі бала бір
кітапты қатар оқығысы келеді. Қандай әдіс қолдануға
болады?
Кері
байланыс: https://view.genially.com/66aa50b9162aa00d4d44600b
|