Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткен сабақты
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
122ш
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8мин
Кері
байланыс
5
минут
|
Амандасады
(психологиялық
ахуал)
Сәттілік тілеймін
саған,
Сәттілік тілеймін
өзіме,
Сәттілік тілеймін
бәріңізге!!!
Үй тапсырмасын
пысықтау:
«Сиқырлы қалам»
әдісі
-
Ерлан қай пәннен нашар баға
алды? (математика)
-
Ерлан математика дәптерін
қайда тықты? (құбырға)
-
Ерланның інісінің аты кім?
(Нұрлан)
-
Ерлан мен Нұрланның күшігінің
аты? (Қарауыл)
-
Нұрлан қандай ойын ойнайық
деді? (із кесуші)
-
Неліктен дәптер тез табылды?
(Нұрлан терезеден көріп
отырды)
Жарайсыңдар!
Балалар, мен сендерге
жұмбақтар дайындап келдім;
Қане, бірге шешіп
көрелік:
«»Асықтар»
әдісі
-
Қабат - қабат
қаптама.
Ақылың болса
аттама.
(Кітап)
-
Жаны жоқ болса
да,
Ақылды адам ісін
істейді.
(Кітап)
-
Тұрады ылғи
сөреде,
Іші толы өнеге.
(кітап)
-
Тілі жоқ
сөйлейді
Өзі мәңгі өлмейді
(кітап)
-
Сай бойында сары алтын
(білім)
Жарайсыңдар!
Балалар, бүгін біз кітап
туралы өтетін боламыз;
Сабақтың
мақсаты:
Түрлі дереккөздерден
ақпараттар алады
Сурет бойынша
әңгімелейді
Балалар, қазір кітаптың шығу
тарихы мен кітап оқудың пайдасы туралы ақпараттар аламыз (Жасанды
интеллект)
1 тапсырма (жеке
жұмыс)
Функционалдық сауаттылыққа
берілген тапсырма
Саралау -
диалог
Берілген сурет бойынша
кітаптардың даму тарихын
айтады
2 – тапсырма (жеке
жұмыс)
«Ең керемет кітап» әңгімесін
түсініп оқу;
Замануи кітапхана
мен ежелгі кітапхананы салыстырады
;
3 - тапсырма (жұптық
жұмыс)
Дәптермен
жұмыс
«Біздің сүйікті кітабымыз»
тақырыбында шағын әңгіме мен сурет
салады
СЕРГІТУ
СӘТІ
4 – тапсырма (топтық
жұмыс)
Суреттерді мақалдарға
айналдырыңдар:
1) Мұғалім мектептің
жүрегі
2) Ұстаздан шәкірт
озар;
3) Кітап – алтын
қазына
4) Білімнің кілті
мектепте;
5) Мектеп - кеме, білім –
теңіз
6) Күш – ғылымда, ғылым –
кітапта
5 –
тапсырма
https://wordwall.net/play/81352/952/962
-
Кітаптар шамамен қанша жыл
бұрын пайда болған? (мыңдаған жыл
бұрын)
-
Алғашқы кітаптар неден
жасалынды? (сазбалшықтардан)
-
Қай елде кітаптар бамбуктан
жасалды? (Қытай)
-
Кітапты тасқа қашап жазған ел?
(Ежелгі Мысыр)
-
Ең алғашқы ірі кітапхана қай
қалада орналасты?
(Александрия)
-
Қытайда кітаптар қандай матаға
жазылды? (жібек)
-
Мысырлықтар кітап ретінде
қолданған жапырақ? (папирус)
Жарайсыңдар!
Үйге: Үлкендердің көмегімен
кітаптар туралы қосымша ақпарат
жазу
«Білім шыңы» әдісі арқылы кері
байланыс береді
|
Амандасады
Психологиялық ахуалға
қатысады
Үй тапсырмасын
пысықтайды
Жұмбақтарды
шешеді
Сабақ мақсатымен
танысады
Кітаптың шығу тарихымен
танысады
Суреттер бойынша кітаптардың
даму тарихын айтады
Әңгімені түсініп
оқиды
Шағын әңгіме жазып, сурет
салады
Суреттерді мақалдарға
айнадырады
Қортынды сұрақтарға жауап
береді
Үйге тапсырма
алады
Кері байланыс
береді
|
Алған ұпайларын өзін – өзі
бағалау парағына
жазады
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап
береді;
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Жұмбақтарды дұрыс шешеді – 1
б
ҚБ:
Өте жақсы!
Дескриптор:
Суреттер бойынша кітаптардың
шығу тарихын айтады – 1
б
Өз ойларын дәлелдейді – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Әңгімені қатесіз оқиды – 1
б
Заманауи кітапханалар мен
ежелгі кітапханаларды салыстарды – 1
б
Жалпы -2
б
ҚБ:
Өте жақсы!
Дескриптор:
Өздерінің сүйікті кітаптары
туралы шағын әңгіме жазады – 1
б
Сурет салады – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Суреттерді мақалдарға
айналдырады – 1 б
Өз ойларын дәлелдейді -1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Керемет!
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап береді
– 1 б
ҚБ:
тамаша!
|
Слайд
Презентациялық
ойын
Презентациялық
ойын
Жасанды
интеллект
Оқулық
https://wordwall.net/play/81352/952/962
|