Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Классикалық музыканың үздік туындылары
Материал туралы қысқаша түсінік
Классикалық музыканың үздік туындылары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
09 Қараша 2018
3004
4 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: Классикалық музыканың үздік туындылары | Мектеп:»Жаңа Ғасыр»№175 гимназия | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Амирова Г.У. | |
Сынып: 6 Ә сыныбы | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Орган музыкасы | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.1.1.1 тыңдаған музыкалық шығарманы талдау және өнердің түрлері, стилі және жанрларын, сонымен қатар, өнердің өзге түрлерімен байланысын анықтау;6.1.2.1классикалық музыка жанрлары мен түрлерін анықтау;6.1.3.1 әуеннің көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізе отырып, екі дауыспен,немесеканон элементтерін қолдана отырып, әртүрлі стильдегі және жанрдағы әндерді орындау. | |
Сабақ мақсаттары | Орган музыкасы туралы таныстыру,оқып танысқан халық музыкасының шығармаларын ажырата білу дағдыларын қалыптастыру. есте сақтау қабілеттерін дамыту, музыкалық ұғым туралы түсініктерін кеңейту.өнерге, өнер иелеріне деген сүйіспеншіліктерін арттыру. | |
Бағалау критерийлері | Музыкалық шығармадағы аспаптың, өнердің түрлерін, стилін, жанрын және үндестік ерекшеліктерін анықтайды Классикалық музыка жанрымен, түрімен өзге жанрдағы музыканы ажыратады. | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: музыканыталдаужәнеталқылаубарысында.пәндік терминдерді қолданаотырыпшығарманысипаттайды, Талдауғаарналғансұрақтар:Орган аспабыныңдыбысталуы ..., оны естігендеменде … ассоциация болады;Орган аспабын… салалардақолдануғаболадыдепойлаймын…;Композиция тыңдаукезіндеқандайсезімдеболдыңыз? Бұласпаптыңдыбысталуыбасқааспаптарданқалайерекшелінеді? (фортепиано, синтезатор, баян т.б)?Орган аспабыныңдауысындақандайерекшелік бар?Терминдержәнетүсініктер:Орган, орган музыкасы, жанр, канон, композитор, токката, фуга | |
Құндылықтар дыдарыту | Неміс композиторы И.С. Бахтыңклассикалықмузыкасынтындау, соныменқатартоптықжұмыстыұйымдастыруарқылы музыка өнерінедегенқұрметтітәрбиелеу. | |
Пән аралық байланыстар | - | |
АКТ дағдылары | Мүмкіндікболғанжағдайдасмартфон/ноутбук құралдарынқолданаотырыпақпаратіздеу. | |
Бастапқы білім | Осы сабақтыңмазмұныалдыңғысыныптардамеңгерілгенмузыкалықшығармағаталдаужасау, орны пәндік терминдерді қолданаотырып (мысалы, жанр, композитор, классикалық музыка, музыкалықаспаптардыңклассификациясы, симфониялық оркестр), тыңдағаншығарманысипаттау. Соныменқатар, әнорындаубарысындаоқушыларінайтуережелерінбіледіжәнеорындаудағдыларынәнайтубарысындақолданаалады. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 4 мин. 7 мин. | Оқушылар мен сабақтың мақсатымен тірек сөздерді талқылау.Тапсырма.Талқылау.«Аспаптар галереясын» қараңыз: | PowerPoint презентациясы; Интерактивті тақта,(мүмкіндік болса);топтық жұмысқа дайындалған жазбаша сұрақтар; |
Сабақтыңортасы 15 мин. 9 мин. 3 мин. | Орган- музыкалық аспаптардың ең үлкені. Органды фортепианода ойнағандай басқыштарын басып ойнайды.Орган – фортепианодай ішекті емес, үрмелі аспап. Органды «аспаптардың патшасы» деп атайды. Органды ойнағанда бірнеше аспап қосылып ойнап жатқан тәрізді болады. Бірақ ол олай емес.Ешқандай аспаптар да, артық музыканттар да жоқ, оларды басқарып тұрған дирижер де жоқ. Өйткені осынша аспаптардың дыбысы бір ғана органнан, бір ғана органшының ойынынан шығады.Суретімен таныстыру. Органда ойнайтын музыкантты- оргоншы деп атайды.Өте үлкен орган аспабы әртүрлі өлшемдегі түтікшелерден,ауа желпеуіштен, басқыштардан және тежегіштен тұрады.Органшы қолымен де, аяғымен де бірдей ойнайды. Иоганн Себастьян Бах (1685-1750)- неміс халқының ұлы композиторы. Ол алғашында органда шебер орындаушы ретінде халыққа танымал болған. Органға арналған «Токката және Фуга»,ре минор (үзінді). И.С.Бах.Аве Мария» )дауысқа және оргонға арналған).Дж.Каччини. Тапсырма. Ақпарат іздеу. Оқушылардың ақпаратпен жұмыс істеуі (мүмкіндігінше топтық жұмысқа ноутбукты қарастыру, болмаған жағдайда тапсырма тақырыбына сай ақпараты бар түрлі дерек көздерін алдын ала қарастыру).Бұрынғыдан өзге топқа бөліп, топтарға тақырыптың таратылуы:1 топ - И.С.Бах шығармашылығы;2 топ - Орган аспабыныңшығутарихы;3 топ -И.С.Бахтыңжазғанмузыкасы. Бағалау критерийлері: | Интернет желісі, ноутбуктар (мүмкіндік болса) жоқ жағдайда-сөздіктер, энциклопедиялар, немесе алдын ала топтық жұмысқа дайындалған мәтіндері лайқталып жазылған ақпаратты беттер; алдын ала дайындалған парақшалар(әр топқа ); |
Сабақтыңсоңы2 мин. | Рефлексия | |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандайміндет қоюды жоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасыныңс ақталуы |
Музыканы талқылауға арналған тапсырма барысында топтарға бағыт беру арқылы қолдау көрсету.Аспапта орындау дағдылары жоғары оқушылар"Токкатамен фуга" шығармасының үзіндісін аспапта орындау (музыкалық білімі бар оқушылар-ми нотасынан) Топтық жұмыста оқушылардың бір біріне көмек көрсетуі. | Ақпаратты іздеуге арналған тапсырмада бағалау критерийлеріне сүйеніп, топтардың жұмысын бір біріне бағалау арқылы тапсыруға болады. Орындау тапсырмасында үлгіге қарап оқушылардың өз өздерін тексеруі. | Оқушылардың топта атқарылатын жұмыстарын қадағалау. |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқумақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақытты кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. | |
ЖалпыбағаСабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?1: 2:Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |