«Ой
қозғау»
П.И.Чайковскийдың «Қыс»
шығармасын тыңдату, терезеге қарауын сұрау.(Бұл сабақ қыс
мезгілінде өткізіледі.) Соңында бұл шығарманың «қыс» деп аталатынын
айту.
Өлең ұнады
ма?
Жыл мезгілдері – бұл шартты
түрде бөлінген жылдың 4 кезеңі. Әр жыл мезгілі белгілі бір ауа
райымен және табиғи өзгерістермен
сипатталады.
Ауа райы – қысқа уақыт мерзімі
аралығында жергілікті жерде немесе басқа жерде болған атмосфералық
жағдай. Ауа райы ашық, жаңбырлы, желді, қарлы
болады.
Суретпен
жұмыс.
Топқа
бөлу: Жыл мезгілдерініңсипатын
анықтау мақсатында жыл мезгілдеріне байланысты топқа
бөлу.
Жыл мезгілдеріне байланысты
суреттер құрастыру. «Пазл» әдісі.
1-топ: «Қыс»
2-топ: «Көктем»
3-топ: «Жаз»
4-топ: «Күз»
«Ойлан»
«Топтық
жұмыс»
Топтық суреттен басқа
мезгілдеріне байланысты суреттер тарату.Әр топ бөлінеген тобы
брйынша:
1-топ: Қыс
бейнесін
2-топ: Көктем
бейнесін
3-топ: Жаз
бейнесін
4-топ: Күз
бейнесінің- жыл мезгілінің суретін
құрастыра отырып сипаттайды. Өз өмірлік тәжірибиемізден мысаладар
алуымызға болады. Кітаптағы суреттен не байқадыңыздар? Мыс: Күзде
егін жинайды.Көктемде жер жыртады.
Кері
байланыс: - Топтық жұмыс кезінде не
қиын болды?
-...
- Қыс мезгілінде ауа райы
қандай болады?
-...
-Көктем мезгілінде ауа райы
қандай болады?
-...
-Жаз мезгілінде ауа райы
қандай болады?
-...
-Күз мезгілінде ауа райы
қандай болады?
Бағалау: «Екі жұлдыз бір
ұсыныс»
Мәтінмен
жұмыс:
Берілген мәтінді оқыту(әр
топтан бір оқушыға).
Талқылау.
Табиғатта бос уақытты өткізу
қай мезгілде мүмкіншілігіміз көбірек болады
екен?
-....
Неліктен? (Әр мезгілдің өз
ерекшелігі болатындығын ұғынады).
-....
«Орындап
көр»
«Жұптық
жұмыс»
Ауа – райын бақылауға тапсырма
беремін.Оқушылар ауа- райын бақылап, деректерді бақылау парағына
түсіреді 2/1 (бұлтты, температура, жел
т.б)
Кері
байланыс: Тапсырманы орындауда не қиындқ
туғызды?
-...
Бағалау : парақтарына смайлик жапсыру
арқылы бағалау.
Ереже:
Ауа температурасы, бұлт, жауын
шашын, жел- мұның бәрі ауа райы деп аталатынын айтып сөзімді
қорытындылаймын.
«Сергіту
сәті»:
Түн
болды
Күн
шықты
Аспанды бұлт
торлады,
Тырс-тырс жаңбыр
жауды,
Қатты жел
соқты,
Нөсер
жауды,
Найзағай шарт
етті,
Күн жарқ
етті.
«Дәптермен
жұмыс»:Ауа райының ерекшеліктерін,
қай жыл мезгілінде қандай ауа райы болатындығын және соған сай
адамдар қандай киімдер киінетінін
ұғындыру.
1.
-
Ауа райын
бақыла.
-
Кестені
толтыр.
2.
«Бағалау» :смайликтермен.
«Сен білесің
бе?»
Жеріміздің аумағы
қандай?
-...
-Еліміздің бір күнде барлық
жерінде бірдей ауа райы болуы мүмкін бе?
-...
-Йә, дұрыс
айтасыңдар.
Еліміздің аумағы өте үлкен.
Бір күнде еліміздің оңтүстігінде жылы болса, солтүстігінде салқын
болуы мүмкін.
«Бағалау»: Белсене
араласқан оқушыларды мадақтау.
Қалыптастырушы
бағалау:
Ойлау дағдыларының
деңгейі:
Білу және
түсіну
Қолдану
Бағалау
критерийі:
1.Тапсырма: Суреттерге мұқият қара.
Адамдарға ауа райы қалай әсер етеді?
Әңгімеле
Дескриптор:
-ауа райының адамның көңіл
күйіне тигізетін әсері туралы айтады;
- адамдардың ауа райына
қатысты іс-әрекетін сипаттайды.
2.Тапсырма :
Жыл мезгілдерін ата. Жылдың әр
мезгілінде бос уақытыңды қалай өткізесің?
Әңгімеле
Дескриптор
:
- жыл мезгілдерін
атайды;
- жылдың әр мезгіліндегі бос
уақытын өткізу мүмкіндіктері туралы
әңгімелейді.
Кері
байланыс:
-Тапсырманы орындауда қай тұсы
қиын болды?
-Жыл мезгілдерін
атайықшы.
-Ауа райының біздің көңіл
күйімізге әсері қандай екен?
|