Кысқа мерзімді сабақты жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Физикалық география Бөлімше: Атмосфера Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Күні: Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Климат түзуші факторлар |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес) |
8.3.2.1 – Климатын түзуші факторларды талдайды; |
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Бағалау критерийі |
- Климат түзуші факторларды ажыратады; - Климат қалыптастырушы факторларды анықтап, талдайды |
|
Тілдік мақсаттар |
Тақырыпқа байланысты: Оқулықтағы «Климат түзуші факторлар » мәтінін оқып, талдайды, бір-бірінің пікірлерін тыңдайды Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Климат ,альбедо, шашыранды,тура , жиынтық радиация, атмосфера циркуляциясы; Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Климат дегеніміз ..................................... Климат түзуші факторлар: ................................................ Күн радиациясы мен альбедоның айырмашылығы.................................... Атмосфералық фронттар дегеніміз.................................................. |
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» идеясының құндылықтары (Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы), Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық, ашықтық және өмір бойы оқып-үйрену; |
|
Пəнаралық байланыс |
Информатика Физика |
|
Алдыңғы білім |
Климат құрушы факторлар, 7 сынып (7.3.2.4) |
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (2 мин)
5 мин |
Ұйымдастыру бөлімі Оқушыларды түгелдеп, зейіндерін сабаққа аудару Психологиялық ахуал қалыптастыру /Сынып старостасына сыныпқа сабаққа сәттілік тілеу үшін сөз беру/ Тақырыпқа қатысты терминдердің құрастыру арқылы топтастыру /мозайка құрастыру / : « Циркуляция», «Радиация», «Альбедо» І топ Циркуляция ІІ топ Радиация ІІІ топ Альбедо Сабақты видеороликпен ашу https://www.youtube.com/watch?v=NcAcRgZsCZw «Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақтар қойылады Оқушылар видеороликтен не көрдіңіз? Оқушылар бейнематериалды мұқият қарайды. Керекті жерлерді дәптерге жазып отыру сұралады. Көріп болғаннан кейін сұрақтар қойыңыз.
|
Интерактивті тақта, бейнебаян |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (28 мин)
Сабақтың соңы (3 мин)
Кері байланыс (2 мин) |
І. ТАПСЫРМА Ж.Ж. «Кластер» әдісі. А. Тапсырма: Оқулық мәтінін пайдаланып, мына сызбанұсқаны толтырыңыз
Б. ««Түйінді сөз» әдісі арқылы төмендегі сөздерге анықтама беріңіз: (a) Географиялық ендік_________________________________ (b) Атмосфера циркуляциясы___________________________ (c) Жер бедерінің сипаты ______________________________ (d) Мұхиттар мен теңіздер_____________________________ (е) Жер бетінің төсеніші________________________________
ҚБ: «Бір үзік ой» Оқушылар бір-бірінің ойын тындап,бір-бірін толықтырады.Мұғалім тарапынан мадақтау; Саралау тәсілі: тапсырма, бағалау,дереккөздер, 2-ТАПСЫРМА . А. Т.Ж. «Ойлан,тап» әдісі арқылы суретте санмен бейнелен сөздерді тауып,күн радиациясы мен альбедоның айырмашылығын анықтаңыз .
3 4 6 2 1 5
-Жер бедерінің климатқа әсерін анықтап түсіндіріңіз. -Ауа массаларыңың климаттық жаңдайға әсерін түсіндіріңіз. - Жиынтық Күн радиациясының экватордан полюске қарай кемуіне әсер ететін орта жағдайларын анықтап сипаттаңдар
ҚБ « ҚҚҚ » әдісі арқылы әр топ бір – бірін бағалайды. Саралау тәсілі: тапсырма, дереккөз,қарқын 3. ТАПСЫРМА. ТЖ «Синквейн» әдісі.
1
ТОП "Климат" , "альбедо",
"циркуляция","радиация" сөздерін қалауыңыз бойынша біреуін таңдап,
«Синквейн» әдісіне салып тұжырымдап айтыңыз
2 ТОП «Попс» талдау әдісі Тапсырма Таулы аймақ пен жазық жердегі климаттық жағдайдың басты айырмашылықтарын анықтаңыз Таулы аймақтың климаты Жазық жердегі климат • Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... » • Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … » • Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » • Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім .
3 ТОП. «Карта сөйлейді» әдісі Тапсырма. Алтай тауында жауын-шашынның мол, Тұран жазығында аз түсуінің себептерін анықтаңдар
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















