Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Климат түзуші факторлар" 8 "в" сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Кысқа мерзімді сабақты жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Физикалық география Бөлімше: Атмосфера Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Күні: Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Климат түзуші факторлар |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес) |
8.3.2.1 – Климатын түзуші факторларды талдайды; |
Сабақтың мақсаты |
|
Бағалау критерийі |
- Климат түзуші факторларды ажыратады; - Климат қалыптастырушы факторларды анықтап, талдайды |
Тілдік мақсаттар |
Тақырыпқа байланысты: Оқулықтағы «Климат түзуші факторлар » мәтінін оқып, талдайды, бір-бірінің пікірлерін тыңдайды Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Климат ,альбедо, шашыранды,тура , жиынтық радиация, атмосфера циркуляциясы; Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Климат дегеніміз ..................................... Климат түзуші факторлар: ................................................ Күн радиациясы мен альбедоның айырмашылығы.................................... Атмосфералық фронттар дегеніміз.................................................. |
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» идеясының құндылықтары (Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы), Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық, ашықтық және өмір бойы оқып-үйрену; |
Пəнаралық байланыс |
Информатика Физика |
Алдыңғы білім |
Климат құрушы факторлар, 7 сынып (7.3.2.4) |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
||||||||||||
Сабақтың басы (2 мин)
5 мин |
Ұйымдастыру бөлімі Оқушыларды түгелдеп, зейіндерін сабаққа аудару Психологиялық ахуал қалыптастыру /Сынып старостасына сыныпқа сабаққа сәттілік тілеу үшін сөз беру/ Тақырыпқа қатысты терминдердің құрастыру арқылы топтастыру /мозайка құрастыру / : « Циркуляция», «Радиация», «Альбедо» І топ Циркуляция ІІ топ Радиация ІІІ топ Альбедо Сабақты видеороликпен ашу https://www.youtube.com/watch?v=NcAcRgZsCZw «Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақтар қойылады Оқушылар видеороликтен не көрдіңіз? Оқушылар бейнематериалды мұқият қарайды. Керекті жерлерді дәптерге жазып отыру сұралады. Көріп болғаннан кейін сұрақтар қойыңыз.
|
Интерактивті тақта, бейнебаян |
||||||||||||
Сабақтың ортасы (28 мин)
Сабақтың соңы (3 мин)
Кері байланыс (2 мин) |
І. ТАПСЫРМА Ж.Ж. «Кластер» әдісі. А. Тапсырма: Оқулық мәтінін пайдаланып, мына сызбанұсқаны толтырыңыз
Б. ««Түйінді сөз» әдісі арқылы төмендегі сөздерге анықтама беріңіз: (a) Географиялық ендік_________________________________ (b) Атмосфера циркуляциясы___________________________ (c) Жер бедерінің сипаты ______________________________ (d) Мұхиттар мен теңіздер_____________________________ (е) Жер бетінің төсеніші________________________________
ҚБ: «Бір үзік ой» Оқушылар бір-бірінің ойын тындап,бір-бірін толықтырады.Мұғалім тарапынан мадақтау; Саралау тәсілі: тапсырма, бағалау,дереккөздер, 2-ТАПСЫРМА . А. Т.Ж. «Ойлан,тап» әдісі арқылы суретте санмен бейнелен сөздерді тауып,күн радиациясы мен альбедоның айырмашылығын анықтаңыз .
3 4 6 2 1 5
-Жер бедерінің климатқа әсерін анықтап түсіндіріңіз. -Ауа массаларыңың климаттық жаңдайға әсерін түсіндіріңіз. - Жиынтық Күн радиациясының экватордан полюске қарай кемуіне әсер ететін орта жағдайларын анықтап сипаттаңдар
ҚБ « ҚҚҚ » әдісі арқылы әр топ бір – бірін бағалайды. Саралау тәсілі: тапсырма, дереккөз,қарқын 3. ТАПСЫРМА. ТЖ «Синквейн» әдісі. 1 ТОП "Климат" , "альбедо", "циркуляция","радиация" сөздерін қалауыңыз бойынша біреуін таңдап, «Синквейн» әдісіне салып тұжырымдап айтыңыз
2 ТОП «Попс» талдау әдісі Тапсырма Таулы аймақ пен жазық жердегі климаттық жағдайдың басты айырмашылықтарын анықтаңыз Таулы аймақтың климаты Жазық жердегі климат • Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... » • Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … » • Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » • Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім .
3 ТОП. «Карта сөйлейді» әдісі Тапсырма. Алтай тауында жауын-шашынның мол, Тұран жазығында аз түсуінің себептерін анықтаңдар
|