Материалдар / "Климат түзуші факторлар" 8 "в" сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Климат түзуші факторлар" 8 "в" сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
География пәнінен 8 сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге арналады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2021
621
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Кысқа мерзімді сабақты жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Физикалық география

Бөлімше: Атмосфера

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Климат түзуші факторлар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес)

8.3.2.1 – Климатын түзуші факторларды талдайды;

Сабақтың мақсаты

  • Климат түзуші факторларды ажыратып сипаттау;

  • Климат түзуші факторлардың жер бетіне әсерін анықтап, талдау.

  • Климат қалыптастырушы факторлардың жер бедерін қалыптастырудағы маңызын талдау

Бағалау критерийі

- Климат түзуші факторларды ажыратады;

- Климат қалыптастырушы факторларды анықтап, талдайды

Тілдік мақсаттар

Тақырыпқа байланысты:

Оқулықтағы «Климат түзуші факторлар » мәтінін оқып, талдайды, бір-бірінің пікірлерін тыңдайды

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Климат ,альбедо, шашыранды,тура , жиынтық радиация, атмосфера циркуляциясы;

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Климат дегеніміз .....................................

Климат түзуші факторлар: ................................................

Күн радиациясы мен альбедоның айырмашылығы....................................

Атмосфералық фронттар дегеніміз..................................................

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» идеясының құндылықтары (Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы), Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық, ашықтық және өмір бойы оқып-үйрену;

Пəнаралық байланыс

Информатика

Физика

Алдыңғы білім

Климат құрушы факторлар, 7 сынып (7.3.2.4)


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Дереккөздер, ресурстар

Сабақтың басы

(2 мин)









5 мин

Ұйымдастыру бөлімі

Оқушыларды түгелдеп, зейіндерін сабаққа аудару

Психологиялық ахуал қалыптастыру /Сынып старостасына сыныпқа сабаққа сәттілік тілеу үшін сөз беру/

Тақырыпқа қатысты терминдердің құрастыру арқылы топтастыру /мозайка құрастыру / : « Циркуляция», «Радиация», «Альбедо»

І топ Циркуляция

ІІ топ Радиация

ІІІ топ Альбедо

Сабақты видеороликпен ашу

https://www.youtube.com/watch?v=NcAcRgZsCZw

«Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақтар қойылады

Оқушылар видеороликтен не көрдіңіз?

Оқушылар бейнематериалды мұқият қарайды. Керекті жерлерді дәптерге жазып отыру сұралады.

Көріп болғаннан кейін сұрақтар қойыңыз.

  • Климат дегеніміз не?

  • Климаттың қалыптасуына қандай факторлар әсер етеді екен?

  • Адам өміріне климаттың әсері қандай?- деген сұрақтар қоя отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.









Интерактивті тақта,

бейнебаян




Сабақтың ортасы

(28 мин)

















































































































Сабақтың соңы

(3 мин)











Кері байланыс

(2 мин)

І. ТАПСЫРМА

Ж.Ж. «Кластер» әдісі.

А. Тапсырма: Оқулық мәтінін пайдаланып, мына сызбанұсқаны толтырыңыз

Овал 16


Прямая со стрелкой 12

Прямая со стрелкой 10 Прямая со стрелкой 11 Прямая со стрелкой 19

Прямая со стрелкой 21

Прямоугольник 3 Прямоугольник 4

Прямоугольник 5 Прямоугольник 9 Прямоугольник 17



Б. ««Түйінді сөз» әдісі арқылы төмендегі сөздерге анықтама беріңіз:

(a) Географиялық ендік_________________________________

(b) Атмосфера циркуляциясы___________________________

(c) Жер бедерінің сипаты ______________________________

(d) Мұхиттар мен теңіздер_____________________________

(е) Жер бетінің төсеніші________________________________


Бағалау критерий

Дескриптор

-Климат түзуші факторларды ажыратады


  • Климат түзуші факторларын топтастырады;

  • Климатын түзуші факторларға анықтама береді

ҚБ: «Бір үзік ой» Оқушылар бір-бірінің ойын тындап,бір-бірін толықтырады.Мұғалім тарапынан мадақтау;

Саралау тәсілі: тапсырма, бағалау,дереккөздер,

2-ТАПСЫРМА .

А. Т.Ж. «Ойлан,тап» әдісі арқылы суретте санмен бейнелен сөздерді тауып,күн радиациясы мен альбедоның айырмашылығын анықтаңыз .


3

4

6

2

1

5



-Жер бедерінің климатқа әсерін анықтап түсіндіріңіз.

-Ауа массаларыңың климаттық жаңдайға әсерін түсіндіріңіз.

- Жиынтық Күн радиациясының экватордан полюске қарай

кемуіне әсер ететін орта жағдайларын анықтап сипаттаңдар

Бағалау критерийі

Дескриптор

-Климат қалыптастырушы факторларды анықтап, талдайды;


  • Күн радиациясының таралу деңгейін анықтайды

  • Жер бедерінің климатқа әсерін анықтайды

  • Ауа массаларыңың климаттық жаңдайға әсерін жазады


ҚБ « ҚҚҚ » әдісі арқылы әр топ бір – бірін бағалайды.

Саралау тәсілі: тапсырма, дереккөз,қарқын

3. ТАПСЫРМА. ТЖ

«Синквейн» әдісі.

1 ТОП "Климат" , "альбедо", "циркуляция","радиация" сөздерін қалауыңыз бойынша біреуін таңдап, «Синквейн» әдісіне салып тұжырымдап айтыңыз


2 ТОП «Попс» талдау әдісі

Тапсырма Таулы аймақ пен жазық жердегі климаттық жағдайдың басты айырмашылықтарын анықтаңыз

Таулы аймақтың климаты

Жазық жердегі климат

• Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... »

• Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … »

• Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

• Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім .


3 ТОП. «Карта сөйлейді» әдісі

Тапсырма. Алтай тауында жауын-шашынның

мол, Тұран жазығында аз түсуінің себептерін анықтаңдар


Бағалау критерийі

Дескриптор

- Климат қалыптастырушы факторларды анықтап, талдайды

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!