Климат түзуші түрткіжайттар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Климат түзуші түрткіжайттар

Материал туралы қысқаша түсінік
Климат түзуші түрткіжайттар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

Физикалық география. 3.1.Атмосфера

Педагогтың аты – жөні:

Жұмабек Ү

Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Климат түзуші түрткіжайттар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.3.2.1 -климат түзуші факторларды талдайды

Сабақтың мақсаты:

Барлық білім алушылар үшін:

Климат және ауа райы ұғымдарының айырмашылығын біледі, климат түзуші факторларды атайды, климаттық белдеулермен танысады, жергілікті жердің климаты неге байланысты екендігін анықтай алады

Бағалау критерийі:

Барлық білім алушылар үшін:

Климат және ауа райы ұғымдарының айырмашылығын біледі, климат түзуші факторларды атайды, климаттық белдеулермен танысады, жергілікті жердің климаты неге байланысты екендігін анықтай алады

Ойлау дағдыларының деңгейлері:

Білу, түсіну

Құндылыққа баулу


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті


Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:

(5-7 мин)

(- ұйымдастыру,

- топтастыру (әдісті анықтау),

- үй жұмысын сұрау (әдісті анықтау) қалай бағалайсыз?

- жаңа тақырыпты ашу үшін ойды шоғырландыру

(қандай мақсатта)

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Білім алушылармен амандасу, түгендеу

2. «Көңілді қимылдар» сергіту сәті

Білім алушыларға көңілді қимылдар орналасқан парақтарды көрсетеді .

3. Берілген суреттерге қарап өз ойларын ортаға сала отырып, жаңа тақырыпты айқындайды.

4. «Миға шабул» әдісі бойынша ой түрткі сұрақтарына жауа береді:

Климат дегеніміз не?

Ауа райы қалай қалыптасады?

Атмосфералық құбылыстарды ата?

Ауа райын қолдан жасауға болама?

Білім алушылар сәлемдесіп, қағаз парақтарында көрсетілген көңілді қиымылдар бойынша қайталайды



Суретте көрсетілген атмосфералық құбылыс атауларын атайды, пайда болу жолын түсіндіреді.


7-сыныптаға білімдерін еске түсіріп, климат және ауа райы ұғымдарына ауызша анықтама береді, ауа райының қалыптасуы бойынша өз ойларын білдіреді

«Жарайсың! Бәрекелді!» «Тамаша», «Керемет» сөздері арқылы педагог бағалау жүргізеді.

Педагог әр оқушыны өзінің бағалау журналына бағалап отырады





«Көңілді қимылдар» орналасқан қағаз парақтары

Бағалау журналы



Сабақтың ортасы:

35 мин


Жаңа білімді меңгерту

1. Климат қалыптастырушы факторларды түсіндіру

Көрсетілген ақпараттық сызба арқылы климатты қалыптастырушы факторларды жіктеп, түсіндіреді.

2.Климаттық белдеулерді түсіндіру

1-тапсырма.

Кесте толтыру

Дескриптор:

  • Негізгі климаттық белдеулерді жазады

  • Ауыспалы климаттық белдеулерді жазады

2-тапсырма.

Терминдерді анықтамалармен сәйкестендіріңіз:


Дескриптор:

  • Желдің дұрыс анықтамасын табады

  • Климаттың дұрыс анықтамасын табады

  • Ауа райының дұрыс анықтамасын табады

3-тапсырма ВЕНН диаграммасы

Дескриптор:

  • Климаттың ерекшелігін атап көрсетеді

  • Ауа райының ерекшелігін атап көрсетеді

  • Климат пен ауа райының ортақ ерекшілігін атайды

4-тапсырма

Климат пен адамзат әрекеті арасында қандай байланыс бар?

Дескриптор:

  • Климат пен адамзат арасындағы бірінші байланысты атайды

  • Климат пен адамзат арасындағы екінші байланысты атайды





Интерактивті тақтада көрстелген климаттық карта, және ақпараттық сызбаны қолдана отырып және мұғалімнің түсіндірмесі арқылы жаңа тақырыпты меңгереді

























Берілген кестеге климаттық белдеулерді жіктеп жазады.









Берілген термин сөздерді анықтамамен сәйкестендіреді













ВЕНН диаграмасы арқылы климат және ауа райын сипаттайды




















Климат пен адамзат арасындағы байланысқа баға береді










«Жарайсың! Бәрекелді!» «Тамаша», «Керемет» сөздері арқылы педагог бағалау жүргізеді



























2-балл



















3-балл














3-балл












2-балл











Интер белсенді тақта

Оқулық



Климаттық карта



Сызбалар














Дәптермен жұмыс

Сабақтың соңы:

(3 мин)

  • Рефлексия

  • Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасы:

Географиялық терминдермен жұмыс:Пассат, муссон, бриз, циклон, антициклон, атмосфералық фронт, тура және күн радиация


Кері байланыс: «Білім қоржыны» әдісі арқылы бүгінгі сабаққа кері байланыс жасайды

Түсіндім-қызыл қоржын

Толық түсінбедім-көк түсті қоржын

Түсінбедім –сары түсті қоржын




Бүгінгі сабаққа кері байланыс жасайды




Сабақ бойы жинаған баллдары арқылы қалыптастыршы баға қойылады





стикер











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.01.2024
390
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі