

2017-2018 оқу жылы
«№ 36 жалпы орта білім беретін мектеп» география пәні мұғалімі Карипжанов Нурбек Амангелдыевич
|
5-күн |
4.12.2017ж |
4- сабақ |
||||||||||||||||||||||||
|
Пәні |
География |
8-сынып |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Климаттың адам өмірі мен оның шаруашылық әрекетіне тигізетін әсері |
|||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар: |
8-сынып оқулығы, интерактивті тақта ,маркер, стикерлер, Білім ағашы суреті, плакат, А3, А4, ресурстар. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың міндеті |
Жаңа сабақты оқушылардың түсінуі -сабақ сатыларына арналған сұрақтар көмегі арқылы талқылау -ойлы тұжырым жасауға мүмкіндік беру. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
1. Білімділік: Климаттың адам өмірі мен оның шаруашылық әрекетіне тигізетін әсері туралы білімдерін қалыптастыра отырып, оқушылардың дүниетанымдық қабілеттерін кеңейту. 2.Дамытушылық: Ойын арқылы оқушылардың ой-өрісін, ойлау қабілеттерін өздігінен ізденісін дамыту. 3. Тәрбиелік: Қолайсыз атмосфералық құбылыстармен таныстыра отырып, табиғатына, туған жеріне деген сүйіспеншілігін ояту, бірін-бірі тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Оқыту нәтижесі: |
Атмосфералық құбылыстар туралы білімдері толығады. Оқушы жеке өз бетімен жұмыс жасайды, пәнге деген қызығушылығын, жауапкершілігін арттырады. Сұрақтарды талқылауға қатыса алады, бір – бірін тыңдай біледі. Жалпы ой – өрісі дамып, сабақтың тәрбиелік мәні ұлғаяды. Салыстыру, талдау, жинақтап қорыту, дәлелдер келтіру, сыни тұрғыдан ойлауы дамиды. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі идеялар |
Жаңа сабақты меңгерту. Бірлескен топтық жұмыстың тапсырманы қорғау кезіндегі ынтымақтастығы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Топқа бөліну |
Күн, Бұлт, Жауын-шашын суреті бар қима картиналармен 3 топқа бөлінеді |
|||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Кіріспе Жүректен жүрекке Психологиялық ахуал туғызу Оқушылар бір-біріне тілек айтып, сәттілік тілейді. 1 Үйге тапсырма. Диктантты толықтырады. Географиялық диктант 1) Қазақстанның жері негізінен ………….. болып келеді. 2) Қазақстанның жауын – шашынның орташа жылдық мөлшері ……… ……… аралығында. 3) Қазақстанның жауын – шашын ең көп түсетін жері ……………. . 4) Қазақстанның жауын – шашын солтүстікте орта есеппен …………. . 5) Жылдық жауын шашын мөлшерінің буланушылықа қатынасын ……………………деп атайды. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалогтық оқыту 4- модуль. АКТ. интерактивті тақта 2-тапсырма. Мағынаны таны Топтағы оқушылар өздеріне берілген мәтінмен танысып, сол мәтіннен түсінгенін постерге салып қорғайды. 1-топ Қуаңшылық, аңызақ 2-топ Үсік, шаңды дауыл 3-топ Көктайғақ 2- модуль. Сыни тұрғыдан ойлау. Джиксо әдісі 7-модуль. Оқытуды басқару және көшбасшылық 4- модуль. АКТ. интерактивті тақта 5-модуль. Талантты және дарынды балаларды оқыту |
Топқа бөлу. Күн, Бұлт, Жауын-шашын суреті бар қима картиналармен 3 топқа бөлінеді І топ Күн ІІ топ Бұлт ІІІ топ Жауын –шашын 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Топ ережесін бекіту. Топ ережесімен танысады. Топ
ережесі 2.Бір-біріміздің пікірін тыңдау. 3.Уақытпен санасу 4.Тыныштықты сақтау 5. Белсенді қатысу 3-тапсырма. Ассоциация әдісі Қолайсыз атмосфералық құбылыстарды жазып толықтырады. Қолайсыз атмосфералық
қ |
||||||||||||||||||||||||
|
4- тапсырма Топтық жұмыс. Сәйкестендіру тесті Тестті сәкестендіреді.
4- модуль.АКТ. интерактивті тақта 2- модуль. Сыни тұрғыдан ойлау. |
||||||||||||||||||||||||||
|
5-тапсырма. «Суреттерді таны » ойыны Қандай сурет берілгенін табады. 1.көктайғақ 2. Үсік 3. шаңды дауыл 4. құрғақшылық пен аңызақ Сергіту сәті 4- модуль. АКТ. интерактивті тақта |
6- тапсырма. Қорытындылау. «Ұяшықты таңда» ойыны Ұяшық таңдап, сұраққа жауап беріп ұпай жинайды.
Ұяшықты таңда
1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалогтық оқыту 7-модуль. Оқытуды басқару және көшбасшылық 4- модуль. АКТ. интерактивті тақта |
|||||||||||||||||||||||||
|
Кейінгі тапсырма |
Үйге тапсырма: §25.Климаттың адам өмірі мен оның шаруашылық әрекетіне тигізетін әсері. Мазмұнын айту. Өткен тақырып бойынша 5 жол өлең құрап келу.
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Қалыптастырушы бағалау:Мадақтау, өзара бағалау, өзін-өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы . 3 модуль. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау 3 минут |
|||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Білім ағашы суретіне сабақтан алған әсерлерін, пікірлерін жазып жабыстыру. 3минут |
|||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Климаттың адам өмірі мен оның шаруашылық әрекетіне тигізетін әсері
Климаттың адам өмірі мен оның шаруашылық әрекетіне тигізетін әсері


2017-2018 оқу жылы
«№ 36 жалпы орта білім беретін мектеп» география пәні мұғалімі Карипжанов Нурбек Амангелдыевич
|
5-күн |
4.12.2017ж |
4- сабақ |
||||||||||||||||||||||||
|
Пәні |
География |
8-сынып |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Климаттың адам өмірі мен оның шаруашылық әрекетіне тигізетін әсері |
|||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар: |
8-сынып оқулығы, интерактивті тақта ,маркер, стикерлер, Білім ағашы суреті, плакат, А3, А4, ресурстар. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың міндеті |
Жаңа сабақты оқушылардың түсінуі -сабақ сатыларына арналған сұрақтар көмегі арқылы талқылау -ойлы тұжырым жасауға мүмкіндік беру. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
1. Білімділік: Климаттың адам өмірі мен оның шаруашылық әрекетіне тигізетін әсері туралы білімдерін қалыптастыра отырып, оқушылардың дүниетанымдық қабілеттерін кеңейту. 2.Дамытушылық: Ойын арқылы оқушылардың ой-өрісін, ойлау қабілеттерін өздігінен ізденісін дамыту. 3. Тәрбиелік: Қолайсыз атмосфералық құбылыстармен таныстыра отырып, табиғатына, туған жеріне деген сүйіспеншілігін ояту, бірін-бірі тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Оқыту нәтижесі: |
Атмосфералық құбылыстар туралы білімдері толығады. Оқушы жеке өз бетімен жұмыс жасайды, пәнге деген қызығушылығын, жауапкершілігін арттырады. Сұрақтарды талқылауға қатыса алады, бір – бірін тыңдай біледі. Жалпы ой – өрісі дамып, сабақтың тәрбиелік мәні ұлғаяды. Салыстыру, талдау, жинақтап қорыту, дәлелдер келтіру, сыни тұрғыдан ойлауы дамиды. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі идеялар |
Жаңа сабақты меңгерту. Бірлескен топтық жұмыстың тапсырманы қорғау кезіндегі ынтымақтастығы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Топқа бөліну |
Күн, Бұлт, Жауын-шашын суреті бар қима картиналармен 3 топқа бөлінеді |
|||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Кіріспе Жүректен жүрекке Психологиялық ахуал туғызу Оқушылар бір-біріне тілек айтып, сәттілік тілейді. 1 Үйге тапсырма. Диктантты толықтырады. Географиялық диктант 1) Қазақстанның жері негізінен ………….. болып келеді. 2) Қазақстанның жауын – шашынның орташа жылдық мөлшері ……… ……… аралығында. 3) Қазақстанның жауын – шашын ең көп түсетін жері ……………. . 4) Қазақстанның жауын – шашын солтүстікте орта есеппен …………. . 5) Жылдық жауын шашын мөлшерінің буланушылықа қатынасын ……………………деп атайды. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалогтық оқыту 4- модуль. АКТ. интерактивті тақта 2-тапсырма. Мағынаны таны Топтағы оқушылар өздеріне берілген мәтінмен танысып, сол мәтіннен түсінгенін постерге салып қорғайды. 1-топ Қуаңшылық, аңызақ 2-топ Үсік, шаңды дауыл 3-топ Көктайғақ 2- модуль. Сыни тұрғыдан ойлау. Джиксо әдісі 7-модуль. Оқытуды басқару және көшбасшылық 4- модуль. АКТ. интерактивті тақта 5-модуль. Талантты және дарынды балаларды оқыту |
Топқа бөлу. Күн, Бұлт, Жауын-шашын суреті бар қима картиналармен 3 топқа бөлінеді І топ Күн ІІ топ Бұлт ІІІ топ Жауын –шашын 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Топ ережесін бекіту. Топ ережесімен танысады. Топ
ережесі 2.Бір-біріміздің пікірін тыңдау. 3.Уақытпен санасу 4.Тыныштықты сақтау 5. Белсенді қатысу 3-тапсырма. Ассоциация әдісі Қолайсыз атмосфералық құбылыстарды жазып толықтырады. Қолайсыз атмосфералық
қ |
||||||||||||||||||||||||
|
4- тапсырма Топтық жұмыс. Сәйкестендіру тесті Тестті сәкестендіреді.
4- модуль.АКТ. интерактивті тақта 2- модуль. Сыни тұрғыдан ойлау. |
||||||||||||||||||||||||||
|
5-тапсырма. «Суреттерді таны » ойыны Қандай сурет берілгенін табады. 1.көктайғақ 2. Үсік 3. шаңды дауыл 4. құрғақшылық пен аңызақ Сергіту сәті 4- модуль. АКТ. интерактивті тақта |
6- тапсырма. Қорытындылау. «Ұяшықты таңда» ойыны Ұяшық таңдап, сұраққа жауап беріп ұпай жинайды.
Ұяшықты таңда
1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалогтық оқыту 7-модуль. Оқытуды басқару және көшбасшылық 4- модуль. АКТ. интерактивті тақта |
|||||||||||||||||||||||||
|
Кейінгі тапсырма |
Үйге тапсырма: §25.Климаттың адам өмірі мен оның шаруашылық әрекетіне тигізетін әсері. Мазмұнын айту. Өткен тақырып бойынша 5 жол өлең құрап келу.
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Қалыптастырушы бағалау:Мадақтау, өзара бағалау, өзін-өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы . 3 модуль. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау 3 минут |
|||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Білім ағашы суретіне сабақтан алған әсерлерін, пікірлерін жазып жабыстыру. 3минут |
|||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














