Уақыты | Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ОБ жәнеОүБ | Ресурстар |
1минут | ҰйымдастыруСынып ахуалын қалыптастыру
| Оқушылармен сәлемдесіп,жоқ оқушыны түгендеп,сабаққа дайындықтарына назар аударамын
| Сәлемдесіп, бүгінгі сабаққа дайындығын мәлімдейді.Жоқ оқушыны хабарлайды.
|
| ОқулықҚаз-ң физ.картасы Атлас дәптер
|
2минут
5мин.
5мин.
5мин. | Білу.Топқа бөлукезеңі
ТүсінуҚызығушылықты ояту
ҚолдануОй қозғау
ТалдауӨз ойларын еркін жеткізуге жетелеу
| 1.16-желтоқсан Тәуелсіздіктің 24 жылдығына байланысты Желтоқсан, Тәуелсіздік және Астана аттары бойынша сыныпты 3топқа бөлемін
2.Үй тапсырмасын сұрауА.»Қатесін тап» стратегиясы1топ Желтоқсан тобына:Қар жамылғысы Оңт.Қазақстан мен Қызылорда облыстарында қардың ең ерте түсетін уақыты желтоқсан айының басы болса,Арал-Каспий маңында көбінесе қаңтар айының 2-ші жартысында түседі.2топТәуелсіздік тобына:Жауын-шашынның таралу мөлшері Арал теңізі маңындағы Қызылқұм және Зайсан көлінің батыс бөлігінде тіпті 1000мм. –дей жауын-шашын түседі.3топ Астана тобына: Ылғалдануда булану мөлшері көп болса, онда ылғалдылық кемиді, Ылғалдану коэффициентін Ж әріпімен белгілейміз Мысалы:Арал теңізінің ауданында ж-шашынның жылдық мөлшері 150мм.шамасында,ал булану мөлшері 1000мм. Ылғалдану коэффициентті анықтаңызБ. Тақырыптық тестпен жұмыс
«Кім ол?Не ол?»Блиц-турнир әдісіЭкраннан көрсетілген суреттер мен сөздерге түсініктеме береді.1.Воейков белдеуі2.Метерологиялық станция3.Психрометр4.Оймякон-7105.158;60-қардың жату ұзақтығы Петропавл мен Шымкентте
| 16-желтоқсан Тәуелсіздіктің 24 жылдығына байланысты Желтоқсан, Тәуелсіздік және Астана арқылы сынып 3 топқа бөлінеді. Топ лидерін анықтайды, топ ережесімен танысады
Берілген тапсырмалардан қате кеткен жерлерді табадыСыни тұрғыдан ойлауға үйренеді.
Экранда көрсетілген тест сұрақтарына ойланып дұрыс жауаптарын айтады.Әр топтан бір оқушы шығып,сөзді оқып, оның не екенін түсіндіреді.
Экраннан көрсетілген суреттер мен сөздерге түсініктеме береді.
| Өзін-өзі топтық, жұптық бағалау критерий бойынша бағаланады.
Түрлі-түсті стикерлермен бағаланады.
ЖарайсыңЖақсыФормативті бағалау
Стикелер арқылы бағаланады. | А4форматы
АКТ, таратылым қағаздар
АКТ
АКТ |
20минут | Негізгі бөлім Жаңа сабақ | Оқушылардың назарын экрандағы суреттерге аударып, ойлау өрістерін дамыта отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашамын | .Экрандағы суреттерге қарап жаңа сабақтың мағынасына тоқталады.Жаңа сабақтың тақырыбын ашады. | Формативтібағаланады
| Оқулық Атлас дәптер түрлі-түсті маркер,Суреттер,ДЖ. Физикалық картасы |
| Мағынаны ажырату | 1топ:Қуаңшылық туралы баяндайды2топ: Шаңды дауыл туралы түсінік береді3топ: Көктайғақ туралы білімдерін дамытады. | 1.Мәтінментанысады.2.Топпен талқылайды:3.Ортақ шешімге келеді4.Әр топтың баяндамашысы постермен қорғайды | Топ басшысының бағалауы
| ТаратылымА4 форматқағаздарыБағалау парағы |
4минут | Қорытындылау
| «Фрейд тірегі» топтамасы негізінде жаңа сабақты түсіндіре қорытындылайды.
| Оқушылар осы кезеңде Фрейд тірегі арқылы жұмыс істеу икемділігін дамыту, ойлау қабілеттерін дамыту, уақытты тиімді пайдалануға атсалысады. |
Топта өз-өздерінБағалайдыЖиынтық бағалау | Оқулық Атлас дәптер түрлі-түсті маркер,
|
3минут | Рефлексия | Кері байланыс орнату Инсерт парақшаларын толтыру | Түсіндім, ТүсінгенімТүсінбедім |
| Стикер
|
1минут
| Үйге тапсырма беру | Рафт әдісі «Өз өлкемнің табиғаты» туралы шығармашылық эссе
| Өз қалаулары бойынша1топ:Қуаңшылық туралы реферат2топ:Шаңды дауыл3топ:Көктайғанақ«Өз өлкемнің табиғаты» туралы шығармашылық эссетуралы жұмыс жүргізеді. |
|
|