Материалдар / Климаттың адам өміріне әсері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Климаттың адам өміріне әсері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жасындағы оқушыларға климаттың адам өміріне тигізетін ықпалын түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
624
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Климаттың адамның өмірі мен шаруашылық әрекетіне әсері

Сабақтың жалпы мақсаты:

1. Білімділік: Қазақстан жеріндегі қалыптасқан климаттың ерекшеліктері мен оның адам өмірі мен шаруашылық әрекетіне тигізетін әсерімен таныстыру.Оқушылардың өзара қарым-қатынас жасау іскерліктерін қалыптастыру.Тапсырмалар арқылы оқушылардың сөздік қорын молайту,оқушылардың өз идеяларын еркін жеткізуге және сөйлеу дағдыларын дамытуға ықпал жасау.

2.Тәрбиелік: Өз елінің табиғаты мен тарихи қыр –сырларын білумен қатар, оны құрметтеуге, ұлтжандылыққа , отансүйгіштікке, адамгершілікке тәрбиелеу.

3.Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін дамыту,білімділік пен біліктілік дағдыларын қалыптастыру, түрлі танымдық тапсырмалар арқылы логикалық ойлауына, еркін сөйлеуіне, шығармашылық жұмыстарын дамытуға мән беру

Сабақтың күтілетін нәтижесі: Климаттың адам өмірі мен шаруашылық әрекетіне әсерінің қандай екендігі туралы және табиғаттағы болып жатқан құбылыстардың қолайлы мен қолайсыз жағдайлары туралы түсініктерді қалыптастыратын болады.

Сабақтың негізгі идеясы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың бір-біріне деген қолдау таба алатынына сенімділігін арттыру.

Сабақтың әдісі-тәсілдері: Ойлан жұптас, пікірлес әдісі, Блум таксономиясы, Блиц-турнир әдісі, Рафт әдісі, «Фрейд тірегі» топтпмасы

Уақыты

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

ОБ жәнеОүБ

Ресурстар

1минут

Ұйымдастыру

Сынып ахуалын

қалыптастыру


Оқушылармен сәлемдесіп,жоқ оқушыны түгендеп,

сабаққа дайындықтарына назар аударамын


Сәлемдесіп, бүгінгі сабаққа дайындығын мәлімдейді.Жоқ оқушыны хабарлайды.



Оқулық

Қаз-ң физ.картасы

Атлас дәптер




2минут








5мин.





















5мин.







5мин.

Білу.

Топқа бөлу

кезеңі







Түсіну

Қызығушылықты ояту























Қолдану

Ой қозғау







Талдау

Өз ойларын еркін жеткізуге жетелеу


1.16-желтоқсан Тәуелсіздіктің 24 жылдығына байланысты Желтоқсан, Тәуелсіздік және Астана аттары бойынша сыныпты 3топқа бөлемін






2.Үй тапсырмасын сұрау

А.»Қатесін тап» стратегиясы

1топ Желтоқсан тобына:

Қар жамылғысы Оңт.Қазақстан мен Қызылорда облыстарында қардың ең ерте түсетін уақыты желтоқсан айының басы болса,Арал-Каспий маңында көбінесе қаңтар айының 2-ші жартысында түседі.

2топТәуелсіздік тобына:

Жауын-шашынның таралу мөлшері Арал теңізі маңындағы Қызылқұм және Зайсан көлінің батыс бөлігінде тіпті 1000мм. –дей жауын-шашын түседі.

3топ Астана тобына: Ылғалдануда булану мөлшері көп болса, онда ылғалдылық кемиді, Ылғалдану коэффициентін Ж әріпімен белгілейміз

Мысалы:Арал теңізінің ауданында ж-шашынның жылдық мөлшері 150мм.шамасында,ал булану мөлшері 1000мм. Ылғалдану коэффициентті анықтаңыз

Б. Тақырыптық тестпен жұмыс








«Кім ол?Не ол?»Блиц-турнир әдісі

Экраннан көрсетілген суреттер мен сөздерге түсініктеме береді.

1.Воейков белдеуі

2.Метерологиялық станция

3.Психрометр

4.Оймякон-710

5.158;60-қардың жату ұзақтығы Петропавл мен Шымкентте


16-желтоқсан Тәуелсіздіктің 24 жылдығына байланысты Желтоқсан, Тәуелсіздік және Астана арқылы сынып 3 топқа бөлінеді. Топ лидерін анықтайды, топ ережесімен танысады



Берілген тапсырмалардан қате кеткен жерлерді табады

Сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді.
















Экранда көрсетілген тест сұрақтарына ойланып дұрыс жауаптарын айтады.

Әр топтан бір оқушы шығып,сөзді оқып, оның не екенін түсіндіреді.


Экраннан көрсетілген суреттер мен сөздерге түсініктеме береді.


Өзін-өзі топтық, жұптық бағалау критерий бойынша бағаланады.




Түрлі-түсті стикерлермен бағаланады.























Жарайсың

Жақсы

Формативті бағалау





Стикелер арқылы бағаланады.

А4форматы










АКТ, таратылым қағаздар






















АКТ








АКТ

20минут

Негізгі бөлім

Жаңа сабақ

Оқушылардың назарын экрандағы суреттерге аударып, ойлау өрістерін дамыта отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашамын

.Экрандағы суреттерге қарап жаңа сабақтың мағынасына тоқталады.Жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

Формативті

бағаланады


Оқулық

Атлас дәптер түрлі-түсті маркер,

Суреттер,

ДЖ. Физикалық картасы


Мағынаны ажырату

1топ:Қуаңшылық туралы баяндайды

2топ: Шаңды дауыл туралы түсінік береді

3топ: Көктайғақ туралы білімдерін дамытады.

1.Мәтінментанысады.

2.Топпен талқылайды:

3.Ортақ шешімге келеді

4.Әр топтың баяндамашысы постермен қорғайды

Топ басшысының бағалауы




Таратылым

А4 формат

қағаздары

Бағалау парағы

4минут

Қорытындылау


«Фрейд тірегі» топтамасы негізінде жаңа сабақты түсіндіре қорытындылайды.


Оқушылар осы кезеңде Фрейд тірегі арқылы жұмыс істеу икемділігін дамыту, ойлау қабілеттерін дамыту, уақытты тиімді пайдалануға атсалысады.


Топта өз-өздерін

Бағалайды

Жиынтық бағалау

Оқулық

Атлас дәптер түрлі-түсті маркер,



3минут

Рефлексия

Кері байланыс орнату Инсерт парақшаларын толтыру

Түсіндім, Түсінгенім

Түсінбедім


Стикер


1минут


Үйге тапсырма беру

Рафт әдісі

«Өз өлкемнің табиғаты» туралы шығармашылық эссе


Өз қалаулары бойынша

1топ:Қуаңшылық туралы реферат

2топ:Шаңды дауыл

3топ:Көктайғанақ

«Өз өлкемнің табиғаты» туралы шығармашылық эссе

туралы жұмыс жүргізеді.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!