Материалдар / Климаттың адам өміріне әсері

Климаттың адам өміріне әсері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жасындағы оқушыларға климаттың адам өміріне тигізетін ықпалын түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
612
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Климаттың адамның өмірі мен шаруашылық әрекетіне әсеріСабақтың жалпы мақсаты:1. Білімділік: Қазақстан жеріндегі қалыптасқан климаттың ерекшеліктері мен оның адам өмірі мен шаруашылық әрекетіне тигізетін әсерімен таныстыру.Оқушылардың өзара қарым-қатынас жасау іскерліктерін қалыптастыру.Тапсырмалар арқылы оқушылардың сөздік қорын молайту,оқушылардың өз идеяларын еркін жеткізуге және сөйлеу дағдыларын дамытуға ықпал жасау.2.Тәрбиелік: Өз елінің табиғаты мен тарихи қыр –сырларын білумен қатар, оны құрметтеуге, ұлтжандылыққа , отансүйгіштікке, адамгершілікке тәрбиелеу.3.Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін дамыту,білімділік пен біліктілік дағдыларын қалыптастыру, түрлі танымдық тапсырмалар арқылы логикалық ойлауына, еркін сөйлеуіне, шығармашылық жұмыстарын дамытуға мән беруСабақтың күтілетін нәтижесі: Климаттың адам өмірі мен шаруашылық әрекетіне әсерінің қандай екендігі туралы және табиғаттағы болып жатқан құбылыстардың қолайлы мен қолайсыз жағдайлары туралы түсініктерді қалыптастыратын болады.Сабақтың негізгі идеясы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың бір-біріне деген қолдау таба алатынына сенімділігін арттыру.Сабақтың әдісі-тәсілдері: Ойлан жұптас, пікірлес әдісі, Блум таксономиясы, Блиц-турнир әдісі, Рафт әдісі, «Фрейд тірегі» топтпмасы
УақытыСабақтың кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіОБ жәнеОүБРесурстар
1минутҰйымдастыруСынып ахуалын қалыптастыру

Оқушылармен сәлемдесіп,жоқ оқушыны түгендеп,сабаққа дайындықтарына назар аударамын

Сәлемдесіп, бүгінгі сабаққа дайындығын мәлімдейді.Жоқ оқушыны хабарлайды.



ОқулықҚаз-ң физ.картасы Атлас дәптер





2минут













5мин.







































5мин.











5мин.
Білу.Топқа бөлукезеңі











ТүсінуҚызығушылықты ояту











































ҚолдануОй қозғау











ТалдауӨз ойларын еркін жеткізуге жетелеу

1.16-желтоқсан Тәуелсіздіктің 24 жылдығына байланысты Желтоқсан, Тәуелсіздік және Астана аттары бойынша сыныпты 3топқа бөлемін









2.Үй тапсырмасын сұрауА.»Қатесін тап» стратегиясы1топ Желтоқсан тобына:Қар жамылғысы Оңт.Қазақстан мен Қызылорда облыстарында қардың ең ерте түсетін уақыты желтоқсан айының басы болса,Арал-Каспий маңында көбінесе қаңтар айының 2-ші жартысында түседі.2топТәуелсіздік тобына:Жауын-шашынның таралу мөлшері Арал теңізі маңындағы Қызылқұм және Зайсан көлінің батыс бөлігінде тіпті 1000мм. –дей жауын-шашын түседі.3топ Астана тобына: Ылғалдануда булану мөлшері көп болса, онда ылғалдылық кемиді, Ылғалдану коэффициентін Ж әріпімен белгілейміз Мысалы:Арал теңізінің ауданында ж-шашынның жылдық мөлшері 150мм.шамасында,ал булану мөлшері 1000мм. Ылғалдану коэффициентті анықтаңызБ. Тақырыптық тестпен жұмыс













«Кім ол?Не ол?»Блиц-турнир әдісіЭкраннан көрсетілген суреттер мен сөздерге түсініктеме береді.1.Воейков белдеуі2.Метерологиялық станция3.Психрометр4.Оймякон-7105.158;60-қардың жату ұзақтығы Петропавл мен Шымкентте

16-желтоқсан Тәуелсіздіктің 24 жылдығына байланысты Желтоқсан, Тәуелсіздік және Астана арқылы сынып 3 топқа бөлінеді. Топ лидерін анықтайды, топ ережесімен танысады



Берілген тапсырмалардан қате кеткен жерлерді табадыСыни тұрғыдан ойлауға үйренеді.





























Экранда көрсетілген тест сұрақтарына ойланып дұрыс жауаптарын айтады.Әр топтан бір оқушы шығып,сөзді оқып, оның не екенін түсіндіреді.

Экраннан көрсетілген суреттер мен сөздерге түсініктеме береді.

Өзін-өзі топтық, жұптық бағалау критерий бойынша бағаланады.





Түрлі-түсті стикерлермен бағаланады.











































ЖарайсыңЖақсыФормативті бағалау







Стикелер арқылы бағаланады.
А4форматы

















АКТ, таратылым қағаздар









































АКТ













АКТ
20минутНегізгі бөлім Жаңа сабақОқушылардың назарын экрандағы суреттерге аударып, ойлау өрістерін дамыта отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашамын.Экрандағы суреттерге қарап жаңа сабақтың мағынасына тоқталады.Жаңа сабақтың тақырыбын ашады.Формативтібағаланады

Оқулық Атлас дәптер түрлі-түсті маркер,Суреттер,ДЖ. Физикалық картасы


Мағынаны ажырату1топ:Қуаңшылық туралы баяндайды2топ: Шаңды дауыл туралы түсінік береді3топ: Көктайғақ туралы білімдерін дамытады.1.Мәтінментанысады.2.Топпен талқылайды:3.Ортақ шешімге келеді4.Әр топтың баяндамашысы постермен қорғайдыТоп басшысының бағалауы





ТаратылымА4 форматқағаздарыБағалау парағы
4минутҚорытындылау

«Фрейд тірегі» топтамасы негізінде жаңа сабақты түсіндіре қорытындылайды.

Оқушылар осы кезеңде Фрейд тірегі арқылы жұмыс істеу икемділігін дамыту, ойлау қабілеттерін дамыту, уақытты тиімді пайдалануға атсалысады.

Топта өз-өздерінБағалайдыЖиынтық бағалау
Оқулық Атлас дәптер түрлі-түсті маркер,



3минутРефлексияКері байланыс орнату Инсерт парақшаларын толтыруТүсіндім, ТүсінгенімТүсінбедім

Стикер

1минут

Үйге тапсырма беру Рафт әдісі «Өз өлкемнің табиғаты» туралы шығармашылық эссе

Өз қалаулары бойынша1топ:Қуаңшылық туралы реферат2топ:Шаңды дауыл3топ:Көктайғанақ«Өз өлкемнің табиғаты» туралы шығармашылық эссетуралы жұмыс жүргізеді.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ