1минут
|
Ұйымдастыру
Сынып
ахуалын
қалыптастыру
|
Оқушылармен
сәлемдесіп,жоқ оқушыны
түгендеп,
сабаққа
дайындықтарына назар
аударамын
|
Сәлемдесіп, бүгінгі
сабаққа дайындығын мәлімдейді.Жоқ оқушыны
хабарлайды.
|
|
Оқулық
Қаз-ң
физ.картасы
Атлас
дәптер
|
2минут
5мин.
5мин.
5мин.
|
Білу.
Топқа
бөлу
кезеңі
Түсіну
Қызығушылықты
ояту
Қолдану
Ой
қозғау
Талдау
Өз ойларын еркін
жеткізуге жетелеу
|
1.16-желтоқсан
Тәуелсіздіктің 24 жылдығына байланысты Желтоқсан, Тәуелсіздік және
Астана аттары бойынша сыныпты 3топқа
бөлемін
2.Үй тапсырмасын
сұрау
А.»Қатесін тап»
стратегиясы
1топ Желтоқсан
тобына:
Қар жамылғысы
Оңт.Қазақстан мен Қызылорда облыстарында қардың ең ерте түсетін
уақыты желтоқсан айының басы болса,Арал-Каспий маңында көбінесе
қаңтар айының 2-ші жартысында
түседі.
2топТәуелсіздік
тобына:
Жауын-шашынның
таралу мөлшері Арал теңізі маңындағы Қызылқұм және Зайсан көлінің
батыс бөлігінде тіпті 1000мм. –дей жауын-шашын
түседі.
3топ Астана
тобына: Ылғалдануда булану мөлшері көп
болса, онда ылғалдылық кемиді, Ылғалдану коэффициентін Ж әріпімен
белгілейміз
Мысалы:Арал
теңізінің ауданында ж-шашынның жылдық мөлшері 150мм.шамасында,ал
булану мөлшері 1000мм. Ылғалдану коэффициентті
анықтаңыз
Б. Тақырыптық
тестпен жұмыс
«Кім ол?Не
ол?»Блиц-турнир әдісі
Экраннан көрсетілген
суреттер мен сөздерге түсініктеме
береді.
1.Воейков
белдеуі
2.Метерологиялық
станция
3.Психрометр
4.Оймякон-710
5.158;60-қардың жату
ұзақтығы Петропавл мен
Шымкентте
|
16-желтоқсан
Тәуелсіздіктің 24 жылдығына байланысты Желтоқсан, Тәуелсіздік және
Астана арқылы сынып 3 топқа бөлінеді. Топ лидерін анықтайды, топ
ережесімен танысады
Берілген
тапсырмалардан қате кеткен жерлерді
табады
Сыни тұрғыдан
ойлауға үйренеді.
Экранда көрсетілген
тест сұрақтарына ойланып дұрыс жауаптарын
айтады.
Әр топтан бір оқушы
шығып,сөзді оқып, оның не екенін
түсіндіреді.
Экраннан көрсетілген
суреттер мен сөздерге түсініктеме
береді.
|
Өзін-өзі топтық,
жұптық бағалау критерий бойынша
бағаланады.
Түрлі-түсті
стикерлермен бағаланады.
Жарайсың
Жақсы
Формативті
бағалау
Стикелер арқылы
бағаланады.
|
А4форматы
АКТ, таратылым
қағаздар
АКТ
АКТ
|
20минут
|
Негізгі
бөлім
Жаңа
сабақ
|
Оқушылардың назарын
экрандағы суреттерге аударып, ойлау өрістерін дамыта отырып, жаңа
сабақтың тақырыбын ашамын
|
.Экрандағы суреттерге қарап
жаңа сабақтың мағынасына тоқталады.Жаңа сабақтың тақырыбын
ашады.
|
Формативті
бағаланады
|
Оқулық
Атлас дәптер
түрлі-түсті маркер,
Суреттер,
ДЖ. Физикалық
картасы
|
|
Мағынаны
ажырату
|
1топ:Қуаңшылық
туралы баяндайды
2топ: Шаңды дауыл
туралы түсінік береді
3топ: Көктайғақ туралы
білімдерін дамытады.
|
1.Мәтінментанысады.
2.Топпен
талқылайды:
3.Ортақ шешімге
келеді
4.Әр топтың баяндамашысы
постермен қорғайды
|
Топ басшысының
бағалауы
|
Таратылым
А4
формат
қағаздары
Бағалау
парағы
|
4минут
|
Қорытындылау
|
«Фрейд тірегі»
топтамасы негізінде жаңа сабақты түсіндіре
қорытындылайды.
|
Оқушылар осы кезеңде Фрейд
тірегі арқылы жұмыс істеу икемділігін дамыту, ойлау қабілеттерін
дамыту, уақытты тиімді пайдалануға
атсалысады.
|
Топта
өз-өздерін
Бағалайды
Жиынтық
бағалау
|
Оқулық
Атлас дәптер
түрлі-түсті маркер,
|