|
САБАҚ: |
Мектеп:Қазақ орта мектебі |
|
|||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Климаттың адам өмірі мен оның шаруашылық әрекетіне тигізетін әсері. |
|
|||||
|
Күні:11 |
Мұғалімнің есімі: Ингаева Б
|
|
|||||
|
СЫНЫП: 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
|
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау. Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу |
|
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|
|||||
|
|
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|
||||||
|
|
||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|
||||||
|
|
||||||
|
Жетістік критерийі |
Оқушылар Қазақстан аумағындағы жауын-шашынның таралу ерекшеліктерін оқып біледі. |
|
|||||
|
Құндылықтар ды дарыту |
Оқушылардың бір – біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу |
|
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
. Үй тапсырмасын сұрау. . Топтық жұмыс. . Шығармашылық тапсырма |
Ресурстар |
|
||||
|
Басталуы |
Үй тапсырмасын сұрақ арқылы сұрау 1 2 3 санау арқылы топқа бөлу. |
Сұраққа жауап береді топқа бөлінеді |
|
||||
|
Ортасы |
Әр топқа жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар татату, Әр топ өз беттеріншге ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын ашады Жалыпы тапсырма беру Осы көрсетілген тақырып төңірегінде әр топ өз ойларын ортаға салар отып, талдау керек. Өз ойларын ашық түрде айту керек Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты картамен жұмыс істеуге тапсырма береді және сабаққа қатысты сұрақтар беру |
Оқушылардың мақсаты жаңа тақырыпты ашу, мақсатққа қол жеткізу |
|
||||
|
Аяқталуы минут |
(сұрақ-жауап)
Алған білімнің не үшін қажет деп ойлайсыңдар? |
|
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
|
||||||
|
|
|
|
|
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|||||
|
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі |
|
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) |
||||||
|
|
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Климаттың адам өміріне тигізетін әсері
Климаттың адам өміріне тигізетін әсері
|
САБАҚ: |
Мектеп:Қазақ орта мектебі |
|
|||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Климаттың адам өмірі мен оның шаруашылық әрекетіне тигізетін әсері. |
|
|||||
|
Күні:11 |
Мұғалімнің есімі: Ингаева Б
|
|
|||||
|
СЫНЫП: 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
|
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау. Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу |
|
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|
|||||
|
|
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|
||||||
|
|
||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|
||||||
|
|
||||||
|
Жетістік критерийі |
Оқушылар Қазақстан аумағындағы жауын-шашынның таралу ерекшеліктерін оқып біледі. |
|
|||||
|
Құндылықтар ды дарыту |
Оқушылардың бір – біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу |
|
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
. Үй тапсырмасын сұрау. . Топтық жұмыс. . Шығармашылық тапсырма |
Ресурстар |
|
||||
|
Басталуы |
Үй тапсырмасын сұрақ арқылы сұрау 1 2 3 санау арқылы топқа бөлу. |
Сұраққа жауап береді топқа бөлінеді |
|
||||
|
Ортасы |
Әр топқа жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар татату, Әр топ өз беттеріншге ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын ашады Жалыпы тапсырма беру Осы көрсетілген тақырып төңірегінде әр топ өз ойларын ортаға салар отып, талдау керек. Өз ойларын ашық түрде айту керек Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты картамен жұмыс істеуге тапсырма береді және сабаққа қатысты сұрақтар беру |
Оқушылардың мақсаты жаңа тақырыпты ашу, мақсатққа қол жеткізу |
|
||||
|
Аяқталуы минут |
(сұрақ-жауап)
Алған білімнің не үшін қажет деп ойлайсыңдар? |
|
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
|
||||||
|
|
|
|
|
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|||||
|
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі |
|
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) |
||||||
|
|
|
||||||
шағым қалдыра аласыз













