Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
кмж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
Тіл және сөйлеу |
||||
Пәні: |
Ана тілі |
||||
Күні: |
|
||||
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Бесік жыры Тасымал |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.2.2.1 мұғалімнің қолдауымен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау; 1.4.1.2.мұғалімнің қолдауымен сөзді дұрыс тасымалдауды, тасымалданбайтын сөздерді білу; |
||||
Сабақтың мақсаты |
Өлеңді тыңдап, өлеңдегі теңеу сөздерін анықтау Сөздерді тасымалдау жолын үйрену |
||||
Р.Л Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Қал қалай?» ойыны 1.Қалдарың қалай? 2.Жүріс қалай? 3.Жүгіріс қалай? 4.Алғанда қалай?(алдыға қарай алақан жаю) 5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату) 6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады) 7.Ойнағанда қалай? 8.Ұрысқанда қалай? 9.Көңіл –күй қалай? |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
1.Осылай (басбармақтарын көрсетеді) 2.Осылай (бір орындарында жүреді) 3.Осылай (бір орындарында жүгіреді) 4.Осылай (екі қолдарымен алуды көрсетеді) 5.Осылай (екі қолдарымен беруді көрсетеді) 6.Осылай (екі алақандарын қосып, беттеріне қойып ұйықтаған болады) 7.Осылай (қолдарын шапалақтайды) 8.Осылай (басбармақтарын төмен қаратады) 9.Осылай (езулерін екі қолмен күліп көрсетеді) |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! |
|
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 10 мин |
«Таза тақта» әдісі Тақтада берілген буындардан сөз құра. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
1-тапсырм Ұжымдық жұмыс «Тыңда, ойлан, жауап жаз» әдісі Өлеңді тыңда. Өлең не туралы? Кестедегі сұрақтарға жауап жаз.
|
Тақтада берілген буындардан сөз құрайды
1.өлеңнің мазмұнын айтады 2. бірінші сұраққа жауап береді 3.екінші сұраққа жауап береді 4.үшінші сұраққа жауап береді 5.төртінші сұраққа жауап береді |
Мадақтау Жұлдызшалар Дескриптор: -өлеңнің мазмұнын айтады -бірінші сұраққа жауап береді -екінші сұраққа жауап береді -үшінші сұраққа жауап береді -төртінші сұраққа жауап береді |
Буындар жазылған қима қағаздар Оқулық 1- жаттығу 38-бет Аудиотыңдалым Кесте қаламсап |
|
8 мин Сергіту сәті 2 минут |
2- тапсырма Жеке жұмыс «Көркем жаз» әдісі Сөздерді тасымалдау белгісін қойып, көшіріп жаз. ЕББҚ Дауысты дыбыстардың астын сыз. «Кадр» ойыны Әртүрлі түсте жасалған қимыл –қозғалысты бейнелейтін суреттерді кезек – кезек көрсету. |
1. тасымалдау белгісін қойып, көшіріп жазады 2.жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтайды Көрсетілген суреттегі қимыл –қозғалысты жасайды |
«Комментарий» арқылы Жұлдызшалар Дескриптор: - тасымалдау белгісін қойып, көшіріп жазады - жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтайды ЕББҚ Дескриптор: -дауысты дыбыстардың астын сызады - жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтайды «Басбармақ» арқылы |
Оқулық 2-жаттығу 38-бет Дәптер қаламсап Әртүрлі түстегі суреттер |
|
10 мин
|
3 – тапсырма Жұптық жұмыс «Сен маған, мен саған» әдісі Жұмбақты оқы шешуін айт. (Жұптар бір –біріне жауабының нұсқасын айтады) |
1. жұмбақты тұтас оқиды 2.шешуін табады 3.шешуін тор көздерге жазады |
«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: -жұмбақты тұтас оқиды -шешуін табады -шешуін тор көздерге жазады |
Оқулық 3 –жаттығу 39-бет Ламинат қаламсап |
|
Сабақтың соңы 7 мин |
Кері байланыс «Ай әдісі» әдісі (Бағалау)
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |