«Жаратылыстану» пәнінен
1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Сынып:-------------
Оқушының аты-жөні:---------------------------------------------------------
-
Фотосинтез процесінің нәтижесінде не бөлініп шығады?
А) су
В) оттек
С) жарық
D) көмірқышқыл газ
[1]
-
Тікен шөлді жерге қалай бейімделген? Белгіле (?).
Жапырақтары жалпақ Тамыры ұзын
Жапырақтары жіңішке Тамыры қысқа
[2]
-
Суретте бейнеленген кітап не үшін керек? Ол неге «Қызыл кітап» деп аталады? Жаз.





Қызыл кітапқа енген екі өсімдікті жаз.
1) _____________________________
2) ______________________________
[3]
-
Сұрақтарға жауап жаз.
Адамдардың қандай әрекеттерінен өсімдіктердің саны азайып кетуі мүмкін?

Адамдардың қандай әрекеттері өсімдіктер санының көбеюіне әсер етеді?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Өрт өсімдіктерге қандай зиян келтіреді?

[3]
-
Берілген тұжырымдардың дұрыс немесе бұрыс екенін анықтап, белгіле (?).
-
Тұжырымдар
Иә
Жоқ

1) Шұбалшын – омыртқасыз жануар

2) Саршұнақ - омыртқасыз жануар

3) Шыбын – омыртқалы жәндік

4) Түлкі – омыртқалы жануар
[4]
-
Өсімдіктер мен жануарлардың арасында қандай байланыс бар? Белгіле (?) .
А) Жануарлар өсімдіктердің тұқымын таратуға көмектеседі.
В)
Кейбір жануарлар үшін өсімдіктер баспана болады.
С)
Жануарлар бір-біріне өзара тәуелді болады.
![]()
D) Кейбір жануарлар өсімдіктермен қоректенеді.
[3]
Балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
В (оттек) |
1 |
|
|
2 |
жапырақтары жіңішке |
1 |
|
|
тамыры ұзын |
1 |
||
|
|
Білім алушының ықтимал жауабы: |
1 |
Тапсырманың |
|
3 |
Кітаптың қызыл түсі қауіп белгісін білдіреді және |
|
мазмұнына сәйкес |
|
|
ол кейбір өсімдіктер мен жануарларға жойылу қаупі |
|
баламалы, қысқа |
|
|
төніп тұрғандығын ескертеді/адамдардың назарын |
|
және толық |
|
|
жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жануарларға |
|
жауаптар |
|
|
аудару үшін қажет/... |
|
қабылданады. |
|
|
Білім алушының ықтимал жауабы: |
2 |
Әр дұрыс аталған |
|
|
Бәйшешек/ақ тұңғиық/кәдімгі таушымылдық/кәдімгі |
|
өсімдік атауына |
|
|
емен/жаңғақтұмсықты лотос/ мүкжидек/ қызғалдақ |
|
1 балл қойылады. |
|
|
/меруертгүл ... |
|
|
|
4 |
Білім алушының ықтимал жауаптары: |
1 |
Тапсырманың |
|
|
1) Адамдар қалалар, жолдар салады/ жер |
|
мазмұнына сәйкес |
|
|
жыртады/батпақты құрғатады/ зауыт пен |
|
баламалы, қысқа |
|
|
фабриканың зиянды қалдықтарын төгеді/... |
|
және толық жауаптар |
|
|
|
|
қабылданады. |
|
2) табиғи бірлестіктерді сақтау керек/ ұлттық |
1 |
||
|
|
саябақтар мен қорықтар құрады/ботаникалық бақтар |
|
|
|
|
өсіреді/ Қызыл кітапқа енгізеді/табиғатқа |
|
|
|
|
жанашырлықпен қарау керек/Өсімдіктерді босқа |
|
|
|
|
жұлмау керек/... |
|
|
|
|
3)Өрт ормандарды жойып жібереді/табиғи |
1 |
|
|
|
бірлестіктердің жүйесі бұзылады/ жайылымдық |
|
|
|
|
жерлерге зиян тигізеді/Өсімдіктердің түрлері |
|
|
|
|
жойылып кетуі мүмкін/Өсімдіктердің өсуіне зиян |
|
|
|
|
келтіреді/ |
|
|
|
5 |
1) Иә |
1 |
|
|
2) Жоқ |
1 |
||
|
3) Жоқ |
1 |
||
|
4) Иә |
1 |
||
|
6 |
|
3 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл қойылады. |
|
|
Барлығы |
16 |
|
«Математика» пәнінен
1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Сынып:-------------
Оқушының аты-жөні:---------------------------------------------------------
-
Сандарды цифрмен жаз. Оларды салыстыр.
-
-
Атауы
Сан
Сандарды салыстыру
Бес жүз бір
Жүз елу бес
-
-
Есепте.
468 – 153= 156 + 817=
-
Шамаларды салыстыр.
16 000 кг * 1600 т 72 кг * 7 200 г
330 ц * 33 т
[2]
[2]
[3]
-
A = {1, 2, 3, 4} және B = {3, 4, 5, 6, 7} жиындары берілген. А және В жиындарының бірігуі мен қиылысуын жаз.
A ? В = A ∩ В =
[2]
-
Амалдардың орындалу ретін көрсет. Өрнектің мәнін тап.
36 : (16-7) ∙ 8 =
1)
2)
3)
-
Есепті шығар.
Киноға түсуге барлығы 8 бала шақырылды, бұл үлкендерге қарағанда 7 есе кем.
Киноға неше үлкен адам түскен?
Шарты:
----------------------------------
-----------------------------------
Шешуі:
Жауабы:---------------------------------------------------------
[4]
[3]
Балл қою кестесі
-
№
Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
1
501, 155
1
501 >155 немесе 155<501
1
2
315
1
973
1
3
16 000 кг < 1600 т
1
72 кг > 7 200 г
1
330 ц = 33 т
1
4
A ? В = {1,2,3,4,5,6,7}
1
A ∩ В = {3,4}
1
5

1
16 - 7 = 9
1
36 : 9 = 4
1
4 ∙ 8 = 32
1
6
Балалар – 8 а. 7 есе кем
Үлкендер -? а.
1
Білім алушылар есептің сызбасын сызуы да мүмкін.
8 ∙ 7 =
1
= 56 (а) немесе (ү.)
1
Барлығы
16
«Қазақ тілі» пәнінен
1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Сынып:-------------
Оқушының аты-жөні:---------------------------------------------------------
Тыңдалым және айтылым
-
Мәтінді мұқият тыңда. Сұрақтарға жауап бер.

-


Нұрлыбек күшігін неліктен Ақтөс деп атады? -
Ол күшігінің қандай іс-әрекетіне мәз болады?

-
Нұрлыбек неге бірден өз күшігінің суретін салды деп ойлайсың?

-
Жұпта «Менің сүйікті жануарым» тақырыбына диалог құрастыр.
[6]
Оқылым
-
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.

-
Мәтіннің түрін анықта.
-
Мәтінге ат қой.
-
Мәтіннің негізгі ойына сәйкес келетін мақалды белгіле (?).
Сіз деген әдеп, біз деген көмек
-
Мәтін бойынша пікір білдіруге бағытталған 1 сұрақ құрастыр және жауап бер.


[5]
Жазылым
-
Мәтіннен қаратпа сөзі бар сөйлемдерді тауып, көшіріп жаз. Қаратпа сөздердің астын сыз.



-
Мәтіндегі тағы қай сөйлемдерді қаратпа сөзбен толықтыруға болады? Бір сөйлемді толықтырып жаз.


[2]
Бал қою кестесі
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
Күшіктің төсі ақ болғандықтан |
1 |
|
|
Тауықтарды қуалағанына/ Есік алдындағы тауықтарды қуып, маза бермегені үшін күледі/ |
1 |
Сұрақтың мазмұнына сәйкес баламалы, қысқа немесе толық жауаптар қабылданады |
|
|
Cебебі, ол күшігін өте жақсы көреді/Ол күшігін басқа балаларға таныстырғысы келген болар/... |
1 |
||
|
Білім алушының ықтимал жауабы: -Сенің сүйікті жануарың бар ма?/ |
1 |
Тақырыпқа сәйкес диалог құрастырады. |
|
|
Сенің сүйікті жануарың қандай? Менің сүйікті жануарым... Сен оған қандай ат қойдың?/Оны қалай атағың келеді? Оның аты- ... Оның сыртқы сипаты қандай? Оның түсі ... Оның қандай әдеттері бар? - Ол ... Сен онымен бірге уақытыңды қалай өткізесің? Біз ... |
1 |
Сұхбаттасына сұрақ қояды және сұраққа сәйкес жауап береді. |
|
|
1 |
Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
||
|
|
Барлығы |
6 |
|
Балл қою кестесі
-
Тапсырма
№
Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
2
әңгімелеу/әңгімелеу мәтіні
1
Әдепті бала/Достар/Күтпеген қонақ
1
Мәтіннің мазмұнына сәйкес болатын баламалы
тақырыптар қабылданады.
Әдептілік белгісі – иіліп сәлем бергені
1
Білім алушының ықтимал сұрағы: Саған қай кейіпкердің іс-әрекеті ұнады немесе ұнамады? Неліктен?
/Әлім неліктен төмен қарады?
1
Пікір білдіруге бағытталған баламалы сұрақтар мен сұрақтың мазмұнына сәйкес болатын қысқа және толық жауаптар қабылданады.
Білім алушының ықтимал жауабы: Сәлімнің іс-әрекеті ұнады, себебі ол қарт кісімен амандасты/Әлімнің танымайтын кісімен сәлемдеспегені ұнамады/ Амандаспағаны үшін ұялды/ Қарттың айтқан сөзінен ұялды/ Өз
ісіне өкінді/...
1
Барлығы
5
Балл қою кестесі
-
Тапсырма
№
Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
3
1) Көп жаса, балам!
1
2) Балам, сен неге қарт адамға сәлем
бермейсің?
1
3) Ата, мен сізді танымаймын ғой.
1
Атаң сені өнегелі іске үйреткен екен, Сәлім/ Балам, үлкендерге танымасаң да
Сәлім сияқты сәлем беріп, ілтипат көрсетуің керек/...
1
Тапсырманың мазмұнына сәйкес баламалы сөйлемдер де қабылданады.
Қаратпа сөздің тыныс белгісін дұрыс қояды.
1
Барлығы
5
«Әдебиеттік оқу» пәнінен
1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Сынып:-----------
Оқушының аты-жөні:------------------------------------------------------------------------
Тыңдалым және айтылым

Берілген үзіндіні мұқият тыңда. Әрі қарай не
болады деп ойлайсың? Табиғат ананың керемет күйге түсуінің себебі неде болуы мүмкін? Көркем сөздерді қолданып, оқиғаны жалғастырып айт.
Анасы балаларына қандай уәде берді? Жаз.

Мәтіннің мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған 1 сұрақ құрастыр және жауап бер.


[6]
Оқылым

Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.
Бейтаныс әйел балаларға неліктен ашуланды?

Балалар неліктен қарап тұрды деп ойлайсың? ___________
Кейіпкерлердің қайсысының іс-әрекетін дұрыс деп санайсың? Неліктен?


Cебебі,
______________________________________________________________________
Мәтін арқылы автордың не айтқысы келді деп ойлайсың?

Мәтінге ат қой. _________________________________________________
[5]
Жазылым
Берілген сұрақтардың көмегімен оқыған мәтінді 3 бөлікке бөл. Әр бөлікке ат қой.
-
Мәтіннің бөліктері
Сұрақтар
Жоспар/тақырып
1)Оқиға неден
басталды?
Мәтін не туралы?
Ит пен мысық не істеді?
1)
2) Әрі қарай не болды?
Балалар не істеді? Мысықты кім
құтқарды?
2)
3)Оқиға қалай
аяқталды?
Балалар неге таңқалды? Бейтаныс әйел не деді?
3)
[3]
Әйелдің сөзінен кейін балалар не істейді деп ойлайсың? Балаларға қатысты 1 сөйлем құрап жаз.


[2]
Балл қою кестесі
|
Тапсы рма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
|
Білім алушының ықтимал жауабы: - Аяулы ұлдарым менің, мұның сыры сендердің адамзатқа жасаған қайырымдылықтарыңда,- деп жауап беріпті анасы. Табиғат ана берген уәдесін |
1 |
Берілген оқиғаға сәйкес болжам жасай отырып, мәтінді жалғастырады. |
|
1 |
Оқиғаның логикалық жүйесін сақтайды. |
||
|
|
орындап, балаларына күннің жарығы мен жылуын сыйлапты. Содан бері ұлдары да айдай аналарының сұлулығын сақтап қалу үшін адамдарға адал қызмет етіп келеді екен. |
1 |
Сөйлеу барысында көркем- бейнелі сөздерді қолданады. |
|
|
Адамдарға адал қызмет еткен баласына сыйлық беретінін айтты/ Сыйлық беруге уәде берді/... |
1 |
Мәтіннің мазмұнына қатысты баламалы сұрақтар мен жауаптар қабылданады. |
|
|
Табиғат ана балаларына неліктен мұндай талап қойды деп ойлайсың?/ Табиғат ананың ұлдары қандай игі істер жасауы мүмкін?/ Табиған ананың сұлуланып кетуіне не себеп болды деп ойлайсың?/ .. |
1 |
|
|
Адамдардың жақсы өмір сүруіне ықпал еткісі келген болар/ Балаларын қайырымдылыққа тәрбиелеу үшін/ Адамдардың тіршілігіне қажетті заттарды тауып беруі мүмкін/ Балаларының адамдарға жасаған жақсылығы әсер етті/... |
1 |
||
|
|
Барлығы |
6 |
|
Балл қою кестесі
|
Тапсырма№2 |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
|
Білім алушының ықтимал жауабы: |
1 |
Сұрақтардың мазмұнына |
|
|
Мысыққа араша түспегендері |
|
сәйкес болатын баламалы, |
|
|
үшін/итті қуып жібермегені |
|
қысқа және толық жауаптар |
|
|
үшін/мысыққа көмектеспей, босқа |
|
қабылданады. |
|
2 |
қарап тұрғандары үшін/... |
|
|
|
|
Соңында не боларын күтті/қызықтап |
1 |
|
|
|
тұрды/ немқұрайлы болды/ |
|
|
|
|
әуесқойлық танытты/ |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
Себебі, ол мысықты иттен арашалап |
|
|
|
|
алды/ Мысыққа көмектесті/ |
|
|
|
|
Балалардың қателігін түсіндірді/ |
|
|
|
|
Балаларға өнеге көретті/... |
|
|
|
|
Әлсізге көмектесу керек/ |
1 |
|
|
|
жануарларға қамқор болу керек/ |
|
|
|
|
қиын сәттерде қол ұшын беру керек/ |
|
|
|
|
Араша/ Жаман әдет/Жаман... |
1 |
|
|
Барлығы |
5 |
|
|
Балл қою кестесі
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
3 |
Білім алушының ықтимал жауаптары: Ит пен мысық/ Араздық/ |
1 |
Мәтіннің құрылымдық бөліктеріне сәйкес баламалы жауаптар қабылданады. |
|
Әуесқойлық/ Араша/ Мысықты құтқару |
1 |
||
|
Таңдану/ Жаман қылық/ ... |
1 |
||
|
4 |
Білім алушының ықтимал жауаптары: Балалар өздерінің қателігін түсініп, әйелден кешірім сұрады/ Балалар ұялып, төмен қарады/ ... |
1 |
Сұрақтың мазмұнына сәйкес сөйлем құрастырып жазады. |
|
1 |
Сөйлемнің құрылымын сақтай отырып, қатесіз жазады. |
||
|
Барлығы |
5 |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кмж
Кмж
«Жаратылыстану» пәнінен
1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Сынып:-------------
Оқушының аты-жөні:---------------------------------------------------------
-
Фотосинтез процесінің нәтижесінде не бөлініп шығады?
А) су
В) оттек
С) жарық
D) көмірқышқыл газ
[1]
-
Тікен шөлді жерге қалай бейімделген? Белгіле (?).
Жапырақтары жалпақ Тамыры ұзын
Жапырақтары жіңішке Тамыры қысқа
[2]
-
Суретте бейнеленген кітап не үшін керек? Ол неге «Қызыл кітап» деп аталады? Жаз.





Қызыл кітапқа енген екі өсімдікті жаз.
1) _____________________________
2) ______________________________
[3]
-
Сұрақтарға жауап жаз.
Адамдардың қандай әрекеттерінен өсімдіктердің саны азайып кетуі мүмкін?

Адамдардың қандай әрекеттері өсімдіктер санының көбеюіне әсер етеді?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Өрт өсімдіктерге қандай зиян келтіреді?

[3]
-
Берілген тұжырымдардың дұрыс немесе бұрыс екенін анықтап, белгіле (?).
-
Тұжырымдар
Иә
Жоқ

1) Шұбалшын – омыртқасыз жануар

2) Саршұнақ - омыртқасыз жануар

3) Шыбын – омыртқалы жәндік

4) Түлкі – омыртқалы жануар
[4]
-
Өсімдіктер мен жануарлардың арасында қандай байланыс бар? Белгіле (?) .
А) Жануарлар өсімдіктердің тұқымын таратуға көмектеседі.
В)
Кейбір жануарлар үшін өсімдіктер баспана болады.
С)
Жануарлар бір-біріне өзара тәуелді болады.
![]()
D) Кейбір жануарлар өсімдіктермен қоректенеді.
[3]
Балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
В (оттек) |
1 |
|
|
2 |
жапырақтары жіңішке |
1 |
|
|
тамыры ұзын |
1 |
||
|
|
Білім алушының ықтимал жауабы: |
1 |
Тапсырманың |
|
3 |
Кітаптың қызыл түсі қауіп белгісін білдіреді және |
|
мазмұнына сәйкес |
|
|
ол кейбір өсімдіктер мен жануарларға жойылу қаупі |
|
баламалы, қысқа |
|
|
төніп тұрғандығын ескертеді/адамдардың назарын |
|
және толық |
|
|
жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жануарларға |
|
жауаптар |
|
|
аудару үшін қажет/... |
|
қабылданады. |
|
|
Білім алушының ықтимал жауабы: |
2 |
Әр дұрыс аталған |
|
|
Бәйшешек/ақ тұңғиық/кәдімгі таушымылдық/кәдімгі |
|
өсімдік атауына |
|
|
емен/жаңғақтұмсықты лотос/ мүкжидек/ қызғалдақ |
|
1 балл қойылады. |
|
|
/меруертгүл ... |
|
|
|
4 |
Білім алушының ықтимал жауаптары: |
1 |
Тапсырманың |
|
|
1) Адамдар қалалар, жолдар салады/ жер |
|
мазмұнына сәйкес |
|
|
жыртады/батпақты құрғатады/ зауыт пен |
|
баламалы, қысқа |
|
|
фабриканың зиянды қалдықтарын төгеді/... |
|
және толық жауаптар |
|
|
|
|
қабылданады. |
|
2) табиғи бірлестіктерді сақтау керек/ ұлттық |
1 |
||
|
|
саябақтар мен қорықтар құрады/ботаникалық бақтар |
|
|
|
|
өсіреді/ Қызыл кітапқа енгізеді/табиғатқа |
|
|
|
|
жанашырлықпен қарау керек/Өсімдіктерді босқа |
|
|
|
|
жұлмау керек/... |
|
|
|
|
3)Өрт ормандарды жойып жібереді/табиғи |
1 |
|
|
|
бірлестіктердің жүйесі бұзылады/ жайылымдық |
|
|
|
|
жерлерге зиян тигізеді/Өсімдіктердің түрлері |
|
|
|
|
жойылып кетуі мүмкін/Өсімдіктердің өсуіне зиян |
|
|
|
|
келтіреді/ |
|
|
|
5 |
1) Иә |
1 |
|
|
2) Жоқ |
1 |
||
|
3) Жоқ |
1 |
||
|
4) Иә |
1 |
||
|
6 |
|
3 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл қойылады. |
|
|
Барлығы |
16 |
|
«Математика» пәнінен
1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Сынып:-------------
Оқушының аты-жөні:---------------------------------------------------------
-
Сандарды цифрмен жаз. Оларды салыстыр.
-
-
Атауы
Сан
Сандарды салыстыру
Бес жүз бір
Жүз елу бес
-
-
Есепте.
468 – 153= 156 + 817=
-
Шамаларды салыстыр.
16 000 кг * 1600 т 72 кг * 7 200 г
330 ц * 33 т
[2]
[2]
[3]
-
A = {1, 2, 3, 4} және B = {3, 4, 5, 6, 7} жиындары берілген. А және В жиындарының бірігуі мен қиылысуын жаз.
A ? В = A ∩ В =
[2]
-
Амалдардың орындалу ретін көрсет. Өрнектің мәнін тап.
36 : (16-7) ∙ 8 =
1)
2)
3)
-
Есепті шығар.
Киноға түсуге барлығы 8 бала шақырылды, бұл үлкендерге қарағанда 7 есе кем.
Киноға неше үлкен адам түскен?
Шарты:
----------------------------------
-----------------------------------
Шешуі:
Жауабы:---------------------------------------------------------
[4]
[3]
Балл қою кестесі
-
№
Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
1
501, 155
1
501 >155 немесе 155<501
1
2
315
1
973
1
3
16 000 кг < 1600 т
1
72 кг > 7 200 г
1
330 ц = 33 т
1
4
A ? В = {1,2,3,4,5,6,7}
1
A ∩ В = {3,4}
1
5

1
16 - 7 = 9
1
36 : 9 = 4
1
4 ∙ 8 = 32
1
6
Балалар – 8 а. 7 есе кем
Үлкендер -? а.
1
Білім алушылар есептің сызбасын сызуы да мүмкін.
8 ∙ 7 =
1
= 56 (а) немесе (ү.)
1
Барлығы
16
«Қазақ тілі» пәнінен
1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Сынып:-------------
Оқушының аты-жөні:---------------------------------------------------------
Тыңдалым және айтылым
-
Мәтінді мұқият тыңда. Сұрақтарға жауап бер.

-


Нұрлыбек күшігін неліктен Ақтөс деп атады? -
Ол күшігінің қандай іс-әрекетіне мәз болады?

-
Нұрлыбек неге бірден өз күшігінің суретін салды деп ойлайсың?

-
Жұпта «Менің сүйікті жануарым» тақырыбына диалог құрастыр.
[6]
Оқылым
-
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.

-
Мәтіннің түрін анықта.
-
Мәтінге ат қой.
-
Мәтіннің негізгі ойына сәйкес келетін мақалды белгіле (?).
Сіз деген әдеп, біз деген көмек
-
Мәтін бойынша пікір білдіруге бағытталған 1 сұрақ құрастыр және жауап бер.


[5]
Жазылым
-
Мәтіннен қаратпа сөзі бар сөйлемдерді тауып, көшіріп жаз. Қаратпа сөздердің астын сыз.



-
Мәтіндегі тағы қай сөйлемдерді қаратпа сөзбен толықтыруға болады? Бір сөйлемді толықтырып жаз.


[2]
Бал қою кестесі
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
Күшіктің төсі ақ болғандықтан |
1 |
|
|
Тауықтарды қуалағанына/ Есік алдындағы тауықтарды қуып, маза бермегені үшін күледі/ |
1 |
Сұрақтың мазмұнына сәйкес баламалы, қысқа немесе толық жауаптар қабылданады |
|
|
Cебебі, ол күшігін өте жақсы көреді/Ол күшігін басқа балаларға таныстырғысы келген болар/... |
1 |
||
|
Білім алушының ықтимал жауабы: -Сенің сүйікті жануарың бар ма?/ |
1 |
Тақырыпқа сәйкес диалог құрастырады. |
|
|
Сенің сүйікті жануарың қандай? Менің сүйікті жануарым... Сен оған қандай ат қойдың?/Оны қалай атағың келеді? Оның аты- ... Оның сыртқы сипаты қандай? Оның түсі ... Оның қандай әдеттері бар? - Ол ... Сен онымен бірге уақытыңды қалай өткізесің? Біз ... |
1 |
Сұхбаттасына сұрақ қояды және сұраққа сәйкес жауап береді. |
|
|
1 |
Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
||
|
|
Барлығы |
6 |
|
Балл қою кестесі
-
Тапсырма
№
Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
2
әңгімелеу/әңгімелеу мәтіні
1
Әдепті бала/Достар/Күтпеген қонақ
1
Мәтіннің мазмұнына сәйкес болатын баламалы
тақырыптар қабылданады.
Әдептілік белгісі – иіліп сәлем бергені
1
Білім алушының ықтимал сұрағы: Саған қай кейіпкердің іс-әрекеті ұнады немесе ұнамады? Неліктен?
/Әлім неліктен төмен қарады?
1
Пікір білдіруге бағытталған баламалы сұрақтар мен сұрақтың мазмұнына сәйкес болатын қысқа және толық жауаптар қабылданады.
Білім алушының ықтимал жауабы: Сәлімнің іс-әрекеті ұнады, себебі ол қарт кісімен амандасты/Әлімнің танымайтын кісімен сәлемдеспегені ұнамады/ Амандаспағаны үшін ұялды/ Қарттың айтқан сөзінен ұялды/ Өз
ісіне өкінді/...
1
Барлығы
5
Балл қою кестесі
-
Тапсырма
№
Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
3
1) Көп жаса, балам!
1
2) Балам, сен неге қарт адамға сәлем
бермейсің?
1
3) Ата, мен сізді танымаймын ғой.
1
Атаң сені өнегелі іске үйреткен екен, Сәлім/ Балам, үлкендерге танымасаң да
Сәлім сияқты сәлем беріп, ілтипат көрсетуің керек/...
1
Тапсырманың мазмұнына сәйкес баламалы сөйлемдер де қабылданады.
Қаратпа сөздің тыныс белгісін дұрыс қояды.
1
Барлығы
5
«Әдебиеттік оқу» пәнінен
1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Сынып:-----------
Оқушының аты-жөні:------------------------------------------------------------------------
Тыңдалым және айтылым

Берілген үзіндіні мұқият тыңда. Әрі қарай не
болады деп ойлайсың? Табиғат ананың керемет күйге түсуінің себебі неде болуы мүмкін? Көркем сөздерді қолданып, оқиғаны жалғастырып айт.
Анасы балаларына қандай уәде берді? Жаз.

Мәтіннің мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған 1 сұрақ құрастыр және жауап бер.


[6]
Оқылым

Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.
Бейтаныс әйел балаларға неліктен ашуланды?

Балалар неліктен қарап тұрды деп ойлайсың? ___________
Кейіпкерлердің қайсысының іс-әрекетін дұрыс деп санайсың? Неліктен?


Cебебі,
______________________________________________________________________
Мәтін арқылы автордың не айтқысы келді деп ойлайсың?

Мәтінге ат қой. _________________________________________________
[5]
Жазылым
Берілген сұрақтардың көмегімен оқыған мәтінді 3 бөлікке бөл. Әр бөлікке ат қой.
-
Мәтіннің бөліктері
Сұрақтар
Жоспар/тақырып
1)Оқиға неден
басталды?
Мәтін не туралы?
Ит пен мысық не істеді?
1)
2) Әрі қарай не болды?
Балалар не істеді? Мысықты кім
құтқарды?
2)
3)Оқиға қалай
аяқталды?
Балалар неге таңқалды? Бейтаныс әйел не деді?
3)
[3]
Әйелдің сөзінен кейін балалар не істейді деп ойлайсың? Балаларға қатысты 1 сөйлем құрап жаз.


[2]
Балл қою кестесі
|
Тапсы рма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
|
Білім алушының ықтимал жауабы: - Аяулы ұлдарым менің, мұның сыры сендердің адамзатқа жасаған қайырымдылықтарыңда,- деп жауап беріпті анасы. Табиғат ана берген уәдесін |
1 |
Берілген оқиғаға сәйкес болжам жасай отырып, мәтінді жалғастырады. |
|
1 |
Оқиғаның логикалық жүйесін сақтайды. |
||
|
|
орындап, балаларына күннің жарығы мен жылуын сыйлапты. Содан бері ұлдары да айдай аналарының сұлулығын сақтап қалу үшін адамдарға адал қызмет етіп келеді екен. |
1 |
Сөйлеу барысында көркем- бейнелі сөздерді қолданады. |
|
|
Адамдарға адал қызмет еткен баласына сыйлық беретінін айтты/ Сыйлық беруге уәде берді/... |
1 |
Мәтіннің мазмұнына қатысты баламалы сұрақтар мен жауаптар қабылданады. |
|
|
Табиғат ана балаларына неліктен мұндай талап қойды деп ойлайсың?/ Табиғат ананың ұлдары қандай игі істер жасауы мүмкін?/ Табиған ананың сұлуланып кетуіне не себеп болды деп ойлайсың?/ .. |
1 |
|
|
Адамдардың жақсы өмір сүруіне ықпал еткісі келген болар/ Балаларын қайырымдылыққа тәрбиелеу үшін/ Адамдардың тіршілігіне қажетті заттарды тауып беруі мүмкін/ Балаларының адамдарға жасаған жақсылығы әсер етті/... |
1 |
||
|
|
Барлығы |
6 |
|
Балл қою кестесі
|
Тапсырма№2 |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
|
Білім алушының ықтимал жауабы: |
1 |
Сұрақтардың мазмұнына |
|
|
Мысыққа араша түспегендері |
|
сәйкес болатын баламалы, |
|
|
үшін/итті қуып жібермегені |
|
қысқа және толық жауаптар |
|
|
үшін/мысыққа көмектеспей, босқа |
|
қабылданады. |
|
2 |
қарап тұрғандары үшін/... |
|
|
|
|
Соңында не боларын күтті/қызықтап |
1 |
|
|
|
тұрды/ немқұрайлы болды/ |
|
|
|
|
әуесқойлық танытты/ |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
Себебі, ол мысықты иттен арашалап |
|
|
|
|
алды/ Мысыққа көмектесті/ |
|
|
|
|
Балалардың қателігін түсіндірді/ |
|
|
|
|
Балаларға өнеге көретті/... |
|
|
|
|
Әлсізге көмектесу керек/ |
1 |
|
|
|
жануарларға қамқор болу керек/ |
|
|
|
|
қиын сәттерде қол ұшын беру керек/ |
|
|
|
|
Араша/ Жаман әдет/Жаман... |
1 |
|
|
Барлығы |
5 |
|
|
Балл қою кестесі
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
3 |
Білім алушының ықтимал жауаптары: Ит пен мысық/ Араздық/ |
1 |
Мәтіннің құрылымдық бөліктеріне сәйкес баламалы жауаптар қабылданады. |
|
Әуесқойлық/ Араша/ Мысықты құтқару |
1 |
||
|
Таңдану/ Жаман қылық/ ... |
1 |
||
|
4 |
Білім алушының ықтимал жауаптары: Балалар өздерінің қателігін түсініп, әйелден кешірім сұрады/ Балалар ұялып, төмен қарады/ ... |
1 |
Сұрақтың мазмұнына сәйкес сөйлем құрастырып жазады. |
|
1 |
Сөйлемнің құрылымын сақтай отырып, қатесіз жазады. |
||
|
Барлығы |
5 |
|
|
шағым қалдыра аласыз














