Жаратылыстану-математика бағытында жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған «Информатика» оқулығының мазмұны негізінде дайындалған
ҰЗАҚМЕРЗІМДІ ЖОСПАР
-
-
Бөлімдер
Тақырыптар
Саны
Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздік
§1.1
Компьютерлік желілердің жұмыс жасау
қағидалары
1
§1.2
Желі. Желілік компоненттер
1
§1.3
ІР-адрестер
1
§1.4
Домен жүйесі
1
§1.5
Желіде жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік
шаралары
1
§1.6
Ақпаратты қорғау әдістері
1
§1.7
Идентификациялау әдістері
1
Деректерді ұсыну
§2.1
Санау жүйелері
1
§2.2
Ондық санау жүйесінен екілік санау жүйесіне
және кері ауыстыру
1
§2.3
Сегіздік және оналтылық санау жүйелері
1
§2.4
Логикалық операциялар (дизъюнкция,
конъюнкция, инверсия)
1
§2.5
Ақиқат кестесін құру
1
§2.6
Компьютердің логикалық элементі
1
§2.7
Компьютерді басқару, арифметикалық- логикалық және жад регистрі құрылғысының
жұмысы
1
§2.8
Мәтіндік ақпараттарды кодтау қағидалары
1
Тоқсандық жиынтық бағалау
1
Алгоритмдеу және программалау
§3.1
Функциялар мен процедуралар. Процедуралар
1
§3.2
Функциялар мен процедуралар. Процедуралар
1
§3.3
Функция
1
§3.4
Функция
1
§3.5
Рекурсия
1
§3.6
Жолдармен жұмыс істеу. Жолдық функциялар
1
§3.7
Жолдық әдіс
1
§3.8
Жолдық әдіс түрлері
1
§3.9
Практикалық жұмыс. Жолдық процедуралар
мен функциялар
1
§3.10
Файлдармен жұмыс
1
§3.11
Сұрыптау әдістері
1
§3.12
Сұрыптау әдістері
1
§3.13
Графтың анықтамасы мен негізгі ұғымдары
1
-
§3.14
Графтағы алгоритм түрлері
1
Практикалық жұмыс
1
Тоқсандық жиынтық бағалау
1
Веб-жобалау
§4.1
Web-программалау. Web-сайт туралы түсінік
1
§4.2
HTML тілі
1
§4.3
HTML-е қаріптің өлшемін, түсі мен түрін белгілеу
1
§4.4
HTML тілінде кесте құру
1
§4.5
HTML тілі құжатында графиканы қолдану
1
§4.6
HTML тілінде практикалық жұмыс
1
§4.7
HTML тілінде сілтемелер
1
Жиынтық бағалау
1
§4.8
Каскадтық стильді кестелер CSS (Cascading
Style Sheets)
1
§4.9
Стильдер кестелерінің тілінде селекторлар
түрлері
1
§4.10
СSS-те селекторлар. Идентификаторлы және контекстік селекторлар
1
§4.11
HTML-де мультимедианы енгізу
1
§4.12
Скриптерді қолдану
1
§4.13 - 4.14
HTML тілінде практикалық жұмыстарды орындау
2
§4.15
Компьютерде деректер базасын құру
1
§4.16
Web-беттерді деректер базасымен
байланыстыру
1
§4.17
Деректер базасымен орындалатын әрекеттер
1
Практикалық жұмыс
1
Тоқсандық жиынтық бағалау
1
Ақпараттық жүйелер
§5.1
Big Data
1
§5.2
Деректер базасының негізгі ұғымдары
1
§5.3
Деректер базасын құру
1
§5.4
Реляциялық деректер базасы. Бастапқы кілт
1
§5.5
Деректер базасын құру
1
§5.6
Көпкестелі деректер базасын құру
1
§5.7
Деректерді енгізуге арналған форма құру
1
§5.8
Конструктор режимінде формаларды құру.
Практикалық жұмыс
1
§5.9-5.10
Есеп беруді құрудың қарапайым тәсілі
2
§5.11
Құрылымдалған сұраныстар
1
§5.12-5-13
Деректерді таңдау үшін құрылымдық
сұраныстар тілін (SQL) қолдану
2
§5.14
SQL-де сұраныстар жасау бойынша
практикалық жұмыс
1
Жобалық жұмыс
1
Тоқсандық жиынтық бағалау
1
Барлығы
68
-
Жаратылыстану-математика бағытында жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған «Информатика» оқулығының мазмұны негізінде дайындалған
|
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздік Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
§ 1.1 КОМПЬЮТЕРЛІК ЖЕЛІЛЕРДІҢ ЖҰМЫС ІСТЕУ ҚАҒИДАЛАРЫ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу программасына сілтеме) |
10.6.1.1 Желілік компоненттердің мақсатын сипаттау (тораптар, маршрутизаторлар, коммутаторлар) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: Компьютерлік желілердің қызметін біледі Көпшілік оқушы: Компьютерлік желі түрлерін анықтайды Кейбір оқушы: Компьютерлік желілердің жағымды және жағымсыз жақтарын салыстырады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Компьютерлік желілердің қызметін біледі. Компьютерлік желі түрлерін анықтайды. Компьютерлік желілердің жағымды және жағымсыз жақтарын салыстырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: Желі-сеть- network, сервер-сервер-server, тұтынушы-клиент-customer |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы Компьютерлік желі дегеніміз – ... Компьютерлік желі түрлерін жазыңдар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз ҰЗАҚМЕРЗІМДІ ЖОСПАР Бөлімдер Тақырыптар Саны
Компьютерлік желілер мен ақпараттық
қауіпсіздік §1.1 Компьютерлік желілердің жұмыс
жасау қағидалары 1 §1.2 Желі.
Желілік компоненттер 1 §1.3 ІР-адрестер 1 §1.4 Домен жүйесі 1 §1.5 Желіде
жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік шаралары 1 §1.6 Ақпаратты
қорғау әдістері 1 §1.7 Идентификациялау әдістері 1
Деректерді ұсыну §2.1 Санау
жүйелері 1 §2.2 Ондық
санау жүйесінен екілік санау жүйесіне және кері
ауыстыру 1 §2.3 Сегіздік
және оналтылық санау жүйелері 1 §2.4 Логикалық
операциялар (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия) 1 §2.5 Ақиқат
кестесін құру 1 §2.6 Компьютердің логикалық элементі 1 §2.7
Компьютерді басқару, арифметикалық- логикалық
және жад регистрі құрылғысының жұмысы 1 §2.8 Мәтіндік
ақпараттарды кодтау қағидалары 1 Тоқсандық жиынтық
бағалау 1
Алгоритмдеу және
программалау §3.1 Функциялар
мен процедуралар. Процедуралар 1 §3.2 Функциялар
мен процедуралар. Процедуралар 1 §3.3 Функция 1 §3.4 Функция 1 §3.5 Рекурсия 1 §3.6 Жолдармен
жұмыс істеу. Жолдық функциялар 1 §3.7 Жолдық
әдіс 1 §3.8 Жолдық
әдіс түрлері 1 §3.9 Практикалық жұмыс. Жолдық
процедуралар мен
функциялар 1 §3.10 Файлдармен
жұмыс 1 §3.11 Сұрыптау
әдістері 1 §3.12 Сұрыптау
әдістері 1 §3.13 Графтың
анықтамасы мен негізгі ұғымдары 1 §3.14 Графтағы
алгоритм түрлері 1 Практикалық жұмыс 1 Тоқсандық жиынтық
бағалау 1 Веб-жобалау §4.1 Web-программалау. Web-сайт туралы
түсінік 1 §4.2 HTML тілі 1 §4.3 HTML-е қаріптің өлшемін, түсі мен түрін
белгілеу 1 §4.4 HTML тілінде кесте құру 1 §4.5 HTML тілі құжатында графиканы қолдану 1 §4.6 HTML тілінде практикалық жұмыс 1 §4.7 HTML тілінде сілтемелер 1 Жиынтық бағалау 1 §4.8 Каскадтық
стильді кестелер CSS (Cascading Style
Sheets) 1 §4.9 Стильдер
кестелерінің тілінде селекторлар түрлері 1 §4.10 СSS-те
селекторлар. Идентификаторлы және контекстік
селекторлар 1 §4.11 HTML-де
мультимедианы енгізу 1 §4.12 Скриптерді
қолдану 1 §4.13 -
4.14 HTML тілінде практикалық жұмыстарды
орындау 2 §4.15 Компьютерде деректер базасын
құру 1 §4.16 Web-беттерді деректер базасымен байланыстыру 1 §4.17 Деректер
базасымен орындалатын әрекеттер 1 Практикалық жұмыс 1 Тоқсандық жиынтық
бағалау 1
Ақпараттық жүйелер §5.1 Big
Data 1 §5.2 Деректер
базасының негізгі ұғымдары 1 §5.3 Деректер
базасын құру 1 §5.4 Реляциялық
деректер базасы. Бастапқы кілт 1 §5.5 Деректер
базасын құру 1 §5.6 Көпкестелі
деректер базасын құру 1 §5.7 Деректерді
енгізуге арналған форма құру 1 §5.8 Конструктор режимінде формаларды
құру. Практикалық жұмыс 1 §5.9-5.10 Есеп
беруді құрудың қарапайым тәсілі 2 §5.11 Құрылымдалған сұраныстар 1 §5.12-5-13 Деректерді
таңдау үшін құрылымдық сұраныстар
тілін (SQL) қолдану 2 §5.14 SQL-де
сұраныстар жасау бойынша практикалық жұмыс 1 Жобалық
жұмыс 1 Тоқсандық жиынтық
бағалау 1 Барлығы 68
Жаратылыстану-математика бағытында жалпы білім
беретін мектептің 10-сыныбына арналған «Информатика» оқулығының
мазмұны негізінде дайындалған Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:
Компьютерлік желілер мен ақпараттық
қауіпсіздік Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 10
Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы § 1.1 КОМПЬЮТЕРЛІК ЖЕЛІЛЕРДІҢ ЖҰМЫС ІСТЕУ
ҚАҒИДАЛАРЫ Осы
сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу
программасына
сілтеме) 10.6.1.1
Желілік компоненттердің мақсатын сипаттау (тораптар,
маршрутизаторлар, коммутаторлар) Сабақтың мақсаты Барлық
оқушы: Компьютерлік желілердің қызметін
біледі Көпшілік оқушы: Компьютерлік желі түрлерін
анықтайды Кейбір
оқушы: Компьютерлік желілердің жағымды және жағымсыз
жақтарын салыстырады Ойлау
дағдылары Білу,
түсіну, қолдану, талдау, жинақтау Бағалау
критерийі
Компьютерлік желілердің қызметін біледі.
Компьютерлік желі түрлерін анықтайды. Компьютерлік желілердің жағымды және жағымсыз
жақтарын салыстырады. Тілдік
мақсаттар Пәндік
лексика және терминология: Желі-сеть- network, сервер-сервер-server, тұтынушы-клиент-customer Диалог
/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар
топтамасы
Компьютерлік желі дегеніміз – ... Компьютерлік
желі түрлерін жазыңдар Құндылықтарға баулу Топта
бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін
тыңдау
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













