Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Қазақ тілі Т2

    Бөлім: 3. Менің отбасым және достарым

    Күні :

    Педагогтің аты-жөні:

    Сынып: 1

    Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

    Сабақтың тақырыбы: 1. Бұл кім?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    1.3.1.1 жиі қолданылатын сөздерді тұтас оқу;

    1.5.1.4 мұғалімнің қолдауымен сөйлеу барысында сілтеу есімдіктерін дұрыс қолдану


    Сабақтың мақсаты :

    Барлық оқушылар: жиі қолданылатын сөздерді тұтас оқи алады;

    мұғалімнің қолдауымен сөйлеу барысында сілтеу есімдіктерін дұрыс қолдана алады. Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп оқуына орай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, тілдік қорлары дамыйды

    Тілдік мақсаттар

    Ата,әже, аға, әпке, іні, қарындас, сіңлі.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (5 минут)

    Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай, Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Тақырыпқа кіріспе. 1. Оқушылармен сәлемдесу Утром солнышко в окошко Протянуло мне ладошку: «Здравствуй, друг! Пора вставать! День с зарядки начинать! Мяч, скакалка и гантели Ждут давно уж у постели! И воды холодной лейка! Поскорей себя облей-ка!» Вмиг вскочил с постели я: «Сәлеметсіз бе, друзья!»







    «Қол шапалақ»

    Слайд

    Сабақтың ортасы

    (6-37 минут)


























    1.Сөздікпен жұмыс.

    Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады:








    Айтылым







    Жазылым.

    1- тапсырма































    Жазылым.

    Қосымша тапсырма













    Сергіту сәті



    Айтылым

    Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді

    ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі







    Айтылым

    Қосымша тапсырма.

    Жұптық жұмыс





    Тыңдалым,айтылым.
    Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.

    -Алдымен жаңа сөздермен танысып алайық:

    Ата-дедушка, әже-бабушка, әке-папа, ана-мама, аға-брат, әпке- сестра, қарындас/сіңлі-

    младшая сестра, іні-младший брат, мен –я.

    Айтылым

    А) Өзімнің аты-жөнімді айтамын: Менің атым Ләззат Шортанбаевна. Ә) Әр оқушыға «Сенің атың кім?» сұрағын қойып, «Менің атым ...» жауабын аламын.

    Жазайық

    «Сәйкестендіру» кестесі.


    Әже



    Әке



    Ана


    Ата


    Аға


    Әпке

    Жазайық

    Шығармашылық жұмыс.

    Оқушылар өз отбасының суретін салады.


    Сергіту сәтін орындайды.

    Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз. Бiр отырып, бiр тұрып, Тез шынығып шығамыз.

    Айтылым

    «Көзбен оқып жауап бер» әдісі. Бір оқушы сұрақты көзбен оқып, монолог айтады.

    1.Сенің отбасың қандай?

    2.Сенің отбасыңда ең үлкені кім?

    3.Анаң не жұмыс жасайды?

    4.Отбасыңда қандай мерекелер болып тұрады?

    5.Әкең не жұмыс жасайды?

    6.Атаң мен әжең қандай?

    Айтайық

    Диалог.

    -Бұл кім?

    -Бұл менің анам.

    -Оның аты кім?

    -Оның аты ... .

    .......

    .........

    «Табыс баспалдағы»























    Дескриптор:

    -Өзінің отбасы мүшелерін әңгімелейді.




    «Қол шапалақ»



    Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»





    Оқулық


    сөздік

    слайд

























    Слайд

    Оқулық















    Оқулық


    слайд



    Сабақтың соңы

    3 минут

    Үй тапсырмасын беру : Отбасы туралы мақал- мәтелдер


    Кері байланыс

    «Түрлі- түсті смайликтер»


     Өз деңгейлерін анықтайды.


    Бағалау

    Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Қазақ тілі Т2

    Бөлім: 3. Менің отбасым және достарым

    Күні :

    Педагогтің аты-жөні:

    Сынып: 1

    Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

    Сабақтың тақырыбы: 2. Бұл- менің інім

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    .1.1.1 хабарлау, сұрау мақсатында баяу жәнеанық айтылған сөздізейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану);

    1.2.6.1 мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау

    Сабақтың мақсаты :

    Барлық оқушылар:


    Тілдік мақсаттар


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (5 минут)

    «Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

    Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.

     «Ең жақсы» ойыны
    Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең салмақты

    Үй жұмысын тексеру

    Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды.








    «Қол шапалақ»

    Слайд

    Сабақтың ортасы

    (6-37 минут)


























    1.Сөздікпен жұмыс.

    Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады:






    Ойқозғау










    1. Тыңдалым.

    2. 1- тапсырма

    Тыңда. Қайтала


    Есте сақта!

    Менің (-ым,-ім, -м)

    Атам

    Әкем

    Ағам

    Інім

    әжем

    анам

    әпкем

    қарындасым














    2.Айтылым.

    2-тапсырма

    Толықтырып айт.









    Сергіту сәті


    Тыңдалым

    4 – тапсырма.







    Айтылым

    ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі,

    Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі

    Жазылым

    Тыңдалым,айтылым.
    Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.

    Сурет салады – рисует

    Оқимын –читаю

    Балабақша –дестский сад

    Бірге – вместе

    Ойнаймыз - играем

    Айтылым Ойтүрткі

    Мәтінді оқып, аудар.(

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бәстамиева Майгүлі Серікқызы
    06 Желтоқсан 2023
    623
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    кмж 1 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    кмж 1 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    қмж 1 сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Қазақ тілі Т2

    Бөлім: 3. Менің отбасым және достарым

    Күні :

    Педагогтің аты-жөні:

    Сынып: 1

    Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

    Сабақтың тақырыбы: 1. Бұл кім?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    1.3.1.1 жиі қолданылатын сөздерді тұтас оқу;

    1.5.1.4 мұғалімнің қолдауымен сөйлеу барысында сілтеу есімдіктерін дұрыс қолдану


    Сабақтың мақсаты :

    Барлық оқушылар: жиі қолданылатын сөздерді тұтас оқи алады;

    мұғалімнің қолдауымен сөйлеу барысында сілтеу есімдіктерін дұрыс қолдана алады. Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп оқуына орай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, тілдік қорлары дамыйды

    Тілдік мақсаттар

    Ата,әже, аға, әпке, іні, қарындас, сіңлі.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (5 минут)

    Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай, Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Тақырыпқа кіріспе. 1. Оқушылармен сәлемдесу Утром солнышко в окошко Протянуло мне ладошку: «Здравствуй, друг! Пора вставать! День с зарядки начинать! Мяч, скакалка и гантели Ждут давно уж у постели! И воды холодной лейка! Поскорей себя облей-ка!» Вмиг вскочил с постели я: «Сәлеметсіз бе, друзья!»







    «Қол шапалақ»

    Слайд

    Сабақтың ортасы

    (6-37 минут)


























    1.Сөздікпен жұмыс.

    Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады:








    Айтылым







    Жазылым.

    1- тапсырма































    Жазылым.

    Қосымша тапсырма













    Сергіту сәті



    Айтылым

    Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді

    ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі







    Айтылым

    Қосымша тапсырма.

    Жұптық жұмыс





    Тыңдалым,айтылым.
    Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.

    -Алдымен жаңа сөздермен танысып алайық:

    Ата-дедушка, әже-бабушка, әке-папа, ана-мама, аға-брат, әпке- сестра, қарындас/сіңлі-

    младшая сестра, іні-младший брат, мен –я.

    Айтылым

    А) Өзімнің аты-жөнімді айтамын: Менің атым Ләззат Шортанбаевна. Ә) Әр оқушыға «Сенің атың кім?» сұрағын қойып, «Менің атым ...» жауабын аламын.

    Жазайық

    «Сәйкестендіру» кестесі.


    Әже



    Әке



    Ана


    Ата


    Аға


    Әпке

    Жазайық

    Шығармашылық жұмыс.

    Оқушылар өз отбасының суретін салады.


    Сергіту сәтін орындайды.

    Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз. Бiр отырып, бiр тұрып, Тез шынығып шығамыз.

    Айтылым

    «Көзбен оқып жауап бер» әдісі. Бір оқушы сұрақты көзбен оқып, монолог айтады.

    1.Сенің отбасың қандай?

    2.Сенің отбасыңда ең үлкені кім?

    3.Анаң не жұмыс жасайды?

    4.Отбасыңда қандай мерекелер болып тұрады?

    5.Әкең не жұмыс жасайды?

    6.Атаң мен әжең қандай?

    Айтайық

    Диалог.

    -Бұл кім?

    -Бұл менің анам.

    -Оның аты кім?

    -Оның аты ... .

    .......

    .........

    «Табыс баспалдағы»























    Дескриптор:

    -Өзінің отбасы мүшелерін әңгімелейді.




    «Қол шапалақ»



    Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»





    Оқулық


    сөздік

    слайд

























    Слайд

    Оқулық















    Оқулық


    слайд



    Сабақтың соңы

    3 минут

    Үй тапсырмасын беру : Отбасы туралы мақал- мәтелдер


    Кері байланыс

    «Түрлі- түсті смайликтер»


     Өз деңгейлерін анықтайды.


    Бағалау

    Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Қазақ тілі Т2

    Бөлім: 3. Менің отбасым және достарым

    Күні :

    Педагогтің аты-жөні:

    Сынып: 1

    Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

    Сабақтың тақырыбы: 2. Бұл- менің інім

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    .1.1.1 хабарлау, сұрау мақсатында баяу жәнеанық айтылған сөздізейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану);

    1.2.6.1 мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау

    Сабақтың мақсаты :

    Барлық оқушылар:


    Тілдік мақсаттар


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (5 минут)

    «Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

    Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.

     «Ең жақсы» ойыны
    Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең салмақты

    Үй жұмысын тексеру

    Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды.








    «Қол шапалақ»

    Слайд

    Сабақтың ортасы

    (6-37 минут)


























    1.Сөздікпен жұмыс.

    Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады:






    Ойқозғау










    1. Тыңдалым.

    2. 1- тапсырма

    Тыңда. Қайтала


    Есте сақта!

    Менің (-ым,-ім, -м)

    Атам

    Әкем

    Ағам

    Інім

    әжем

    анам

    әпкем

    қарындасым














    2.Айтылым.

    2-тапсырма

    Толықтырып айт.









    Сергіту сәті


    Тыңдалым

    4 – тапсырма.







    Айтылым

    ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі,

    Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі

    Жазылым

    Тыңдалым,айтылым.
    Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.

    Сурет салады – рисует

    Оқимын –читаю

    Балабақша –дестский сад

    Бірге – вместе

    Ойнаймыз - играем

    Айтылым Ойтүрткі

    Мәтінді оқып, аудар.(

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 1 сынып
    06.12.2023
    623
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бәстамиева Майгүлі Серікқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации