Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
кмж 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||||||||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 3. Менің отбасым және достарым |
|||||||||||||||
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||||||||||||
Сынып: 1 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: 1. Бұл кім? |
||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
1.3.1.1 жиі қолданылатын сөздерді тұтас оқу; 1.5.1.4 мұғалімнің қолдауымен сөйлеу барысында сілтеу есімдіктерін дұрыс қолдану
|
|||||||||||||||
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: жиі қолданылатын сөздерді тұтас оқи алады; мұғалімнің қолдауымен сөйлеу барысында сілтеу есімдіктерін дұрыс қолдана алады. Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп оқуына орай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, тілдік қорлары дамыйды |
|||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Ата,әже, аға, әпке, іні, қарындас, сіңлі. |
|||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақтың басы (5 минут) |
Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай, Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Тақырыпқа кіріспе. 1. Оқушылармен сәлемдесу Утром солнышко в окошко Протянуло мне ладошку: «Здравствуй, друг! Пора вставать! День с зарядки начинать! Мяч, скакалка и гантели Ждут давно уж у постели! И воды холодной лейка! Поскорей себя облей-ка!» Вмиг вскочил с постели я: «Сәлеметсіз бе, друзья!» |
«Қол шапалақ» |
Слайд |
|||||||||||||
Сабақтың ортасы (6-37 минут) |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады: Айтылым Жазылым. 1- тапсырма Жазылым. Қосымша тапсырма Сергіту сәті Айтылым Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі Айтылым Қосымша тапсырма. Жұптық жұмыс |
Тыңдалым,айтылым. -Алдымен жаңа сөздермен танысып алайық: Ата-дедушка, әже-бабушка, әке-папа, ана-мама, аға-брат, әпке- сестра, қарындас/сіңлі- младшая сестра, іні-младший брат, мен –я. Айтылым А) Өзімнің аты-жөнімді айтамын: Менің атым Ләззат Шортанбаевна. Ә) Әр оқушыға «Сенің атың кім?» сұрағын қойып, «Менің атым ...» жауабын аламын. Жазайық «Сәйкестендіру» кестесі. Әже Әке Ана Ата Аға Әпке Жазайық Шығармашылық жұмыс. Оқушылар өз отбасының суретін салады. Сергіту сәтін орындайды. Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз. Бiр отырып, бiр тұрып, Тез шынығып шығамыз. Айтылым «Көзбен оқып жауап бер» әдісі. Бір оқушы сұрақты көзбен оқып, монолог айтады. 1.Сенің отбасың қандай? 2.Сенің отбасыңда ең үлкені кім? 3.Анаң не жұмыс жасайды? 4.Отбасыңда қандай мерекелер болып тұрады? 5.Әкең не жұмыс жасайды? 6.Атаң мен әжең қандай? Айтайық Диалог. -Бұл кім? -Бұл менің анам. -Оның аты кім? -Оның аты ... . ....... ......... |
«Табыс баспалдағы» Дескриптор: -Өзінің отбасы мүшелерін әңгімелейді. «Қол шапалақ» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан» |
Оқулық сөздік слайд Слайд Оқулық Оқулық слайд |
||||||||||||
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : Отбасы туралы мақал- мәтелдер |
|
||||||||||||||
Кері байланыс «Түрлі- түсті смайликтер» |
Өз деңгейлерін анықтайды.
|
|
||||||||||||||
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
|||||||||||||||
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||||||||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 3. Менің отбасым және достарым |
|||||||||||||||
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||||||||||||
Сынып: 1 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: 2. Бұл- менің інім |
||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
.1.1.1 хабарлау, сұрау мақсатында баяу жәнеанық айтылған сөздізейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану); 1.2.6.1 мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау |
|||||||||||||||
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
|
|||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақтың басы (5 минут) |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.
«Ең жақсы»
ойыны Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. |
«Қол шапалақ» |
Слайд |
|||||||||||||
Сабақтың ортасы (6-37 минут) |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады: Ойқозғау
Тыңда. Қайтала Есте сақта!
2.Айтылым. 2-тапсырма Толықтырып айт. Сергіту сәті Тыңдалым 4 – тапсырма. Айтылым ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі, Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі Жазылым |
Тыңдалым,айтылым. Сурет салады – рисует Оқимын –читаю Балабақша –дестский сад Бірге – вместе Ойнаймыз - играем Айтылым Ойтүрткі
Мәтінді оқып,
аудар.( 250 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |