Материалдар / КМЖ 4-СЫНЫП, 3-ТОҚСАН
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

КМЖ 4-СЫНЫП, 3-ТОҚСАН

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тіліне арналған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Наурыз 2024
64
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
1300 тг 975 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Құрметті әріптес!

Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік айыппұл салынады.

«USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі

472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте

Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған. «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.

https://ust.kz/qmg






























ҚАЗАҚ ТІЛІ ПӘНІ БОЙЫНША

4-СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАР ЖИНАҒЫ

4-тоқсан 40 сағат

1 сабақ

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Морфология әлеміне саяхат

Бөлімі:

Табиғаттың таңғажайып құбылыстары

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Морфология әлеміне саяхат

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

4.4.2.6 Сөз таптарының сөйлемдегі қызметін анықтау.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Оқушылар зат есімнің септелуі әртүрлі сөздерде келетінін түсінеді

Көптеген оқушылар: Септік жалғауларын дұрыс қолдана білуді меңгереді.

Кейбір оқушылар: алған білімдерін өз бетімен жұмыс жасау негізінде анықтайды.

Құндылықтары:

Оқушыларды бір – біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

7 мин.


Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

I-«Театр» тобы

II –«Мұражай» тобы

III– « Өнер» тобы

Саралау: Бұл жерде қолданудың

«Жіктеу » тәсілі арқылы көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға қолдану еркіндігі беріледі.

(Ұ) “Допты қағып ал” әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

Суреттер салынған конверт



Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.

Ұжымдық жұмыс.



5 мин.


Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында экранда көрсетілген өлеңдегі сұрақтарға мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады.

Сұрақтар:

1. Морфология дегеніміз не?

2. Қанша сөз таптары бар?

3 Морфология еліне саяхат жасау арқылы біз не білеміз?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді.

-2-ші сұраққа жауап береді.

-3-ші сұраққа жауап береді.



Жалпы-2балл.



Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»

«Керемет»

«Сенің қолыңнан келеді» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

ДК

экраны



Сұрақтар топтамасы.



Оқулық 4 -сынып.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.



Топтық жұмыс.

Жазылым

8 мин.



«Мәтінмен жұмыс»

Оқушыларға тақырыпқа байланысты мәтін тапсырмалары беріледі.

1-тапсырма: Мәтін жайлы әңгімелейді. Мәтінге сипаттама береді. Үш топқа мәтіннің үш бөлігі бөлініп беріледі.

Дескриптор:

- Морфология жайлы өз ойын әңгімелейді;

- Мәтінді мәнерлеп оқиды;

Жалпы-1балл.

ДК экраны

4-сынып оқулығы

«Данышпан үкілер» әдісі.

Оқулықтағы «Зерделеу» айдарының тапсырмасы беріледі.

Жұмыс дәптерлеріндегі тапсырманы орындайды.

Мұғалім сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!».

ДК экраны

4-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Топтық жұмыс.

6 мин.





2-тапсырма: Төмендегі мәтін жолдарына қатысты сөздерді топта талдап, кестені толтыр.

Мақсаты: Мәтінге қатысты сөздерді ажыратады.

Тиімділігі: Тыңдалым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Зерделеу» тәсілі көрініс табады.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады.

Дескриптор:

-Мәтінге қатысты сөздерді дұрыс толтырады.

- Мәтіндегі оқиғаны өз ойларымен әңгімелейді;

Жалпы-1 балл.

ДК экраны

4-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сергіту сәті

1 мин


https://youtu.be/xyS4WWbtttM


https://youtu.be/xyS4WWbtttM

Жеке жұмыс.

7 мин.

4-тапсырма:

Мәтінге қатысты төмендегі кеңестерді оқып, сұрақтарға жауап бер.

Мақсаты: Сөз таптарының мағынасымен таныстыру.

Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.

Берілген тапсырма бойынша сөз таптарын оқиды. Өзіндік ойын тұжырымдайды. Оқып, танысқан кеңестерді басшылыққа алып, сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор:

-Кеңестерді оқиды.

-Сұрақтарға жауап береді.

Жалпы – 1балл.

ДК экраны

4-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Жұптық жұмыс.

5 мин.



Жазылым.

Жұмыс дәптердегі

5- тапсырма

«Керісінше жұмбақты толтыр.

Мақсаты: Берілген сөздердің атқаратын қызметін жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады.

Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.

Төменде берілген сөздердің атқаратын қызметін жазады.

  1. Сөз таптары

  2. Термин сөздер

Дескриптор:

- Тапсырмаға зейін қойып мұқият тыңдайды; -1б.

-Термин сөздерге ереже мен мысал жазады-1б.


ДК экраны

4-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы.

Ой толғаныс.

Рефлексия





Жеке жұмыс:

6 мин.

«Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз.

Пікір: Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз.

Дәлел:Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.

Мысал:Пікіріңді өмірмен байланыстырып, бір мысал келтір.

Қорытынды: Тақырып бойынша қорытынды жаз.

Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін сөйлемдер арқылы тұжырымдайды.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Дескриптор:

«Төрт сөйлем» әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды-3б.

Оқушылардың сабаққа қатысуын «От шашу» әдісі арқылы бағаланады.

ДК экраны

4-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.










Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

«Менің көңіл-күйім баспалдағы»

Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада

салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!»,

«Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін»,

«Нашар» деп аталады.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Сабақтың тақырыбы : Сөз таптары

Бөлімі:

Табиғаттың таңғажайып құбылыстары

Педагогтің аты-жөні:

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!