Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет
сөздерді қолдану;
сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын,
кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
дыбыстың таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті
бір-бірінен ажырату;
сөйлемді бас әріптен бастап
жазып, соңына тиісті тыныс белгіні
қою.
|
Сабақ
тың
басы
5 минут
Өткенді пысықтау
5 минут
Сабақ
тың
ортасы
20 минут
Сергіту сәті
2 минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша тапсырма
2минут
Кері байланыс
5 минут
|
Сабаққа дайындық
жасау
Психологиялық ахуалды жақсарту
Біз бесеуміз,
бесеуміз.
Бес тармақты
жұлдызбыз.
Біз бесеуміз,
бесеуміз
Ақ қалпақты
құндызбыз.
Аяғымыз қайда
екен,
Тез қозғалсақ пайда
екен.
Бiзден биiк
секiрер
Мықты жандар бар ма
екен?
Өткенді пысықтау
Оқылым
Тақырыпты ашу
1 – тапсырма
Оқылым
«Ой қозғау»
әдісі
Сөздерді хормен, тізбектей, жеке
оқы
Буындық-дыбыстық талдау
жаса.
қа та
б а
бо
лат
а с қа бақ бақша
шабақ
бақбақ
Жаңа тақырып
2-тапсырма.
Тізбектегі әріптерден сөздер (бұрыш, қарбыз, асқабақ) құрап
оқуды қадағалау. Құраған сөздерінен «б» дыбысының орнын анықтау,
дыбыстық талдау жасау.
ЕБҚ
Жаңа сөздерді тұтас
оқы
3-тапсырма.
Сызбаға сәйкес берілген сөздерді қойып, сөйлемдерді
оқу
Шұбат бер. Болат, дұрыс оқы! Бұзау бесеу. Болат, батыл
бол!
«Пойыз» ойынын
ойнату
Бірінші бала бір сөз айтса, екіншісі соған ұқсас сөз
табады. Сөзді айтып оның арқасынан ұстап жүре кетеді. Ойын осылай
жалғаса береді
Жазылым
4-тапсырма.
Орны ауыстырылып берілген сөздерден мәтін құрап
жазу.
Бақшада қарбыз бар. Онда бұрыш та, асқабақ та
бар.
Саралау тапсырмасы
1-деңгей:
«Б» дыбысының «бақбақ», «бақа» сөздеріндегі орнын
анықта.
2-деңгей:
Бақбақ сөзінен жаңа сөздер
жаса.
3-деңгей:
Бақбақ сөзімен сөйлем
құра.
ҚЖ:
Буындардан сөз
құра.
ЕҚБ
Суреттен б дыбысы бар сөздерді ата. Оларды буынға
бөл.
Бәрі жақсы
ананың
Бәрі де оның керек –
ау.
Бірақ әрбір
баланың,
Өз анасы бөлек –
ау.
-
Б дыбысы мен әрпі туралы
сұрақ-жауап.
-
Оқушылардың жасаған сөздерін
тексеру.
-
Б дыбысы бар 5 сөз
жазу.
-
Б әрпін бірнеше рет жазып
келу.
-
Оқушылардың белсенділігін, түсіну деңгейін
бақылау.
-
Сөздерді дұрыс айту мен жазу
үшін бағалау.
|
ҚИМЫЛ-ҚОЗҒАЛЫС
ЖАСАЙДЫ.
Өтілген тақырыпты
оқиды
Оқулықтың 53-бетінде оқуға берілген сөздерді оқушылардың
тұтас оқуына қолдау жасау.
Тізбектегі әріптерден сөз құрап
оқиды.
Сызбаға сәйкес сөйлемдерді сәйкестендіріп, дауыс ырғағын
сақтай отырып оқиды.
Ойын ойнайды
Дәптермен жұмыс
жасайды
Оқушылар өздеріне берілген саралау
тапсырмала
рын орындайды.
Қосымша жұмыс
жасайды
Жеке жұмыс істейді
Кері байланыс
жасайды
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен
оқыды.
Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы
оқыды.
Дескриптор:
Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып оқыды «Бір дыбыс» сияқты
қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп
оқыды.
Дескриптор.
Тізбектегі әріптерден сөз құрап
оқыды.
Оқыған сөздердегі «б» әрпінің орнын анықтап, дыбыстық
талдау жасады.
«Б» дыбысының «бақбақ», «бақа»
сөздеріндегі орнын
анықтады.
|
суреттер
Суреттер
оқулық
оқулық
оқулық
Пойыз суреті
Суреттер
Суреттер
|