Дүниетану
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
-
-
Пән Дүниетану
Сабақ 27
Мектеп:
Күн:
Педагогтің аты-жөні:
Сынып:2-4
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
2 сынып
4 сынып
Бөлім:
Қоршаған орта
Ғарышқа саяхат
Сабақтың тақырыбы:
Жергілікті жерді бағдарлау
Қазақстанның білім берудегі жетістіктері
Сабақ арналған оқу мақсаттары:
2.2.1.1 тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау
4.3.3.1 Қазақстанның ХХ-ХХІ ғасырлардағы жетістіктерін (мәдениет, ғылым, білім, экономика) түсіндіру
Дағдыларды дамыту:
Тұсбағдар құралымен және жергілікті белгілерге қарап тұстарды анықтауды уйренеді
Қарсы пікірді талқылау кезінде бір-біріне деген құрмет мейірімділік қарым-қатынас қалыптасады. Патриоттық сезім өз өлкесіне деген сүйіспеншілікке баулу арқылы дамиды.
Бағалау критерийлері
-Тұсбағдарды қолдана біледі -Көкжиек тұстарын ажырата алады -Тұсбағдардың көмегімен көкжиекті анықтайды
-Еліміздегі білім берудің сапасы жөнінде білесің
-Болашақ мектебінің жобасын айта алады
Құндылықтарға баулу
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым қатынас жасау, көзқарастарына құрметпен қарау .Оқушылар өз бетімен жұмыс жасау,іздену қабілеттерін арттыру.
-
-
-
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдері
Сабақта жоспарланған іс-шаралар
Ресурстар
Педагогикалық ахуал қалыптастыру
«Жүректен – жүрекке».
Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Қолдан жасалған жүрекшені жүрегінің Тұсына қойып, сыныптас достарына ақ Тілек, ізгі ниеттерін айтып шығады.
Тақырып ашу мақсатында оқушылар бүгінгі тақырып бойынша бейнеролик қарайды
https://youtu.be/z5FZKtC477o?si=rLxBIOiAYBnkmkT_
Тақырыпқа байланысты мақал «Білімдіге дүние жарық, білімсіздің күні қаріп» мақалы жазылып тұрады.
-Мақалдың мағынасын қалай түсінесіңдер? -Ал білімді қайдан алады?
Интерактивті тақта
Тақта
Тапсырма-1
Көкжиектің негізгі тұстарын ата.

Солтүстік-С,Оңтүстік-О,Батыс-Б,Шығыс-Ш
Тапсырма-2
Суретті зертте.Көкжиектің аралық тұстары болады.Суретте солтүстікпен шығыстың аралығын Солтүстік-Шығыс(СШ)деп атайды.Басқа тұстарды өзің атап көр.

Сергіту сәті
Сергіту жаттығулары
https://youtu.be/ui8J9vlQ4wA?si=jEZQReOSefm4gc0D
Оқушылар бой сергіту жаттығуларынан кейін қайтадан тапсырмаларды орындауға кіріседі.
Оқулықпен жұмыс 87 бет Ақмарал мен Арман сөздерін оқып шығады Не түсіндік?
Оқушылар тыңдайды. Тұсбағдар арқылы ғана емес ,жергілікті жерді бағдарлау табиғи заттармен табуға болатын айтады.
Тапсырма-3 Суретке мұқият қара. Сұрақтарға жауап жаз.
М
ектептің батысында және шығысында қандай нысандар
орналасқан дәптеріңе жазРефлекция
Classroomscreen.com платформасы арқылы ұйымдастыру

Оқушылар интерактивті тақта арқылы үш түрлі эмодзиді таңдау арқылы яғни
-жасыл түсті (мен барлығын түсіндім)
-сары түсті (менің сұрағым бар)
-қызыл түсті (ештеңе түсініксіз)
Барлық оқушылар өз жауаптарын беріп болғаннан кейін сыныптағы жалпы оқушылардың сабақ түсіну деңгейін диаграмма арқылы білуге болады.
Тапсырма-1
Суретпен жұмыс. Суретті қарастырыңдар. Суретте қандай ерекше жағдай бейнеленгенін түсіндіріңдер.

XX ғасырдың басында халықты жаппай сауаттандыру мәселесі қолға алынды
Тапсырма-2 Жұптық жұмыс Мәтінді оқы.Хронологиялық сәйкестендіру орында.

Сергіту сәті Серігу жаттығулары https://youtu.be/uiV7y3MTG9c?si=WuJZzdlSlJQM2QOG
Тапсырма-3 Мәтінді оқы Суретке қараңдар.Болашақ степендиясы туралы не білесіңдер?

Тапсырма-4 Дәптермен жұмыс
50 жылдан кейінгі мектептің ғимаратын, сынып бөлмелерінің жабдықталуын, оқулықтарды қалай елестесіңдер? Ол мектепте білім алған оқушы қандай жетістікке жетуі мүмкін?
Рефлекция
Classroomscreen.com платформасы арқылы ұйымдастыру

Оқушылар интерактивті тақта арқылы үш түрлі эмодзиді таңдау арқылы яғни
-жасыл түсті (мен барлығын түсіндім)
-сары түсті (менің сұрағым бар)
-қызыл түсті (ештеңе түсініксіз)
Барлық оқушылар өз жауаптарын беріп болғаннан кейін сыныптағы жалпы оқушылардың сабақ түсіну деңгейін диаграмма арқылы білуге болады.
Оқулық,Дәптер
Қима қағаздар
Интерактивті тақта
Оқулық ,Дәптер
Интерактивті тақта
Сабақтың соңы
Сабақтың қорытындысы.
-Бүгінгі сабақта қандай мақсат қойдық?
- Біз бұл мақсатқа жеттік пе?
- Сабақта қандай қиындықтар болды?
- Бұл қиындықтарды болдырмау үшін не істеу керек
қайталанды ма?
Рефлексия.
Өз жұмысын үш түрлі эмодзи арқылы бағалайды.
Рефлексияға арналған суреттер.
Саралау
Бағалау
Пәнаралық байланыс
Мотивацияланған балалар иллюстрация бойынша Айтады суреттер постер, жоба , презентация түрінде жұмыс жаза алады
Формативті бағалау.
* Дәптердегі "қиындық шкаласы" бойынша Өзін-өзі бағалау.
* Жұпта, топта сыныпта жұмыс істеу кезінде өзара бағалау
* Мұғалімнің сабақта оқушылардың жауаптарының сапасын бақылау нәтижелері.
* Дағдыларды меңгеру деңгейін анықтау
-Жаратылыстану
-Математика
-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кмж шағын жинақталған мектеп
Кмж шағын жинақталған мектеп
Дүниетану
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
-
-
Пән Дүниетану
Сабақ 27
Мектеп:
Күн:
Педагогтің аты-жөні:
Сынып:2-4
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
2 сынып
4 сынып
Бөлім:
Қоршаған орта
Ғарышқа саяхат
Сабақтың тақырыбы:
Жергілікті жерді бағдарлау
Қазақстанның білім берудегі жетістіктері
Сабақ арналған оқу мақсаттары:
2.2.1.1 тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау
4.3.3.1 Қазақстанның ХХ-ХХІ ғасырлардағы жетістіктерін (мәдениет, ғылым, білім, экономика) түсіндіру
Дағдыларды дамыту:
Тұсбағдар құралымен және жергілікті белгілерге қарап тұстарды анықтауды уйренеді
Қарсы пікірді талқылау кезінде бір-біріне деген құрмет мейірімділік қарым-қатынас қалыптасады. Патриоттық сезім өз өлкесіне деген сүйіспеншілікке баулу арқылы дамиды.
Бағалау критерийлері
-Тұсбағдарды қолдана біледі -Көкжиек тұстарын ажырата алады -Тұсбағдардың көмегімен көкжиекті анықтайды
-Еліміздегі білім берудің сапасы жөнінде білесің
-Болашақ мектебінің жобасын айта алады
Құндылықтарға баулу
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым қатынас жасау, көзқарастарына құрметпен қарау .Оқушылар өз бетімен жұмыс жасау,іздену қабілеттерін арттыру.
-
-
-
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдері
Сабақта жоспарланған іс-шаралар
Ресурстар
Педагогикалық ахуал қалыптастыру
«Жүректен – жүрекке».
Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Қолдан жасалған жүрекшені жүрегінің Тұсына қойып, сыныптас достарына ақ Тілек, ізгі ниеттерін айтып шығады.
Тақырып ашу мақсатында оқушылар бүгінгі тақырып бойынша бейнеролик қарайды
https://youtu.be/z5FZKtC477o?si=rLxBIOiAYBnkmkT_
Тақырыпқа байланысты мақал «Білімдіге дүние жарық, білімсіздің күні қаріп» мақалы жазылып тұрады.
-Мақалдың мағынасын қалай түсінесіңдер? -Ал білімді қайдан алады?
Интерактивті тақта
Тақта
Тапсырма-1
Көкжиектің негізгі тұстарын ата.

Солтүстік-С,Оңтүстік-О,Батыс-Б,Шығыс-Ш
Тапсырма-2
Суретті зертте.Көкжиектің аралық тұстары болады.Суретте солтүстікпен шығыстың аралығын Солтүстік-Шығыс(СШ)деп атайды.Басқа тұстарды өзің атап көр.

Сергіту сәті
Сергіту жаттығулары
https://youtu.be/ui8J9vlQ4wA?si=jEZQReOSefm4gc0D
Оқушылар бой сергіту жаттығуларынан кейін қайтадан тапсырмаларды орындауға кіріседі.
Оқулықпен жұмыс 87 бет Ақмарал мен Арман сөздерін оқып шығады Не түсіндік?
Оқушылар тыңдайды. Тұсбағдар арқылы ғана емес ,жергілікті жерді бағдарлау табиғи заттармен табуға болатын айтады.
Тапсырма-3 Суретке мұқият қара. Сұрақтарға жауап жаз.
М
ектептің батысында және шығысында қандай нысандар
орналасқан дәптеріңе жазРефлекция
Classroomscreen.com платформасы арқылы ұйымдастыру

Оқушылар интерактивті тақта арқылы үш түрлі эмодзиді таңдау арқылы яғни
-жасыл түсті (мен барлығын түсіндім)
-сары түсті (менің сұрағым бар)
-қызыл түсті (ештеңе түсініксіз)
Барлық оқушылар өз жауаптарын беріп болғаннан кейін сыныптағы жалпы оқушылардың сабақ түсіну деңгейін диаграмма арқылы білуге болады.
Тапсырма-1
Суретпен жұмыс. Суретті қарастырыңдар. Суретте қандай ерекше жағдай бейнеленгенін түсіндіріңдер.

XX ғасырдың басында халықты жаппай сауаттандыру мәселесі қолға алынды
Тапсырма-2 Жұптық жұмыс Мәтінді оқы.Хронологиялық сәйкестендіру орында.

Сергіту сәті Серігу жаттығулары https://youtu.be/uiV7y3MTG9c?si=WuJZzdlSlJQM2QOG
Тапсырма-3 Мәтінді оқы Суретке қараңдар.Болашақ степендиясы туралы не білесіңдер?

Тапсырма-4 Дәптермен жұмыс
50 жылдан кейінгі мектептің ғимаратын, сынып бөлмелерінің жабдықталуын, оқулықтарды қалай елестесіңдер? Ол мектепте білім алған оқушы қандай жетістікке жетуі мүмкін?
Рефлекция
Classroomscreen.com платформасы арқылы ұйымдастыру

Оқушылар интерактивті тақта арқылы үш түрлі эмодзиді таңдау арқылы яғни
-жасыл түсті (мен барлығын түсіндім)
-сары түсті (менің сұрағым бар)
-қызыл түсті (ештеңе түсініксіз)
Барлық оқушылар өз жауаптарын беріп болғаннан кейін сыныптағы жалпы оқушылардың сабақ түсіну деңгейін диаграмма арқылы білуге болады.
Оқулық,Дәптер
Қима қағаздар
Интерактивті тақта
Оқулық ,Дәптер
Интерактивті тақта
Сабақтың соңы
Сабақтың қорытындысы.
-Бүгінгі сабақта қандай мақсат қойдық?
- Біз бұл мақсатқа жеттік пе?
- Сабақта қандай қиындықтар болды?
- Бұл қиындықтарды болдырмау үшін не істеу керек
қайталанды ма?
Рефлексия.
Өз жұмысын үш түрлі эмодзи арқылы бағалайды.
Рефлексияға арналған суреттер.
Саралау
Бағалау
Пәнаралық байланыс
Мотивацияланған балалар иллюстрация бойынша Айтады суреттер постер, жоба , презентация түрінде жұмыс жаза алады
Формативті бағалау.
* Дәптердегі "қиындық шкаласы" бойынша Өзін-өзі бағалау.
* Жұпта, топта сыныпта жұмыс істеу кезінде өзара бағалау
* Мұғалімнің сабақта оқушылардың жауаптарының сапасын бақылау нәтижелері.
* Дағдыларды меңгеру деңгейін анықтау
-Жаратылыстану
-Математика
-
шағым қалдыра аласыз













