|
Тапсырма-1
Көкжиектің негізгі тұстарын
ата.
Солтүстік-С,Оңтүстік-О,Батыс-Б,Шығыс-Ш
Тапсырма-2
Суретті зертте.Көкжиектің
аралық тұстары болады.Суретте солтүстікпен шығыстың аралығын
Солтүстік-Шығыс(СШ)деп атайды.Басқа тұстарды өзің атап
көр.
Сергіту
сәті
Сергіту
жаттығулары
https://youtu.be/ui8J9vlQ4wA?si=jEZQReOSefm4gc0D
Оқушылар бой сергіту
жаттығуларынан кейін қайтадан тапсырмаларды орындауға
кіріседі.
Оқулықпен жұмыс 87 бет
Ақмарал мен Арман сөздерін оқып шығады Не түсіндік?
Оқушылар
тыңдайды. Тұсбағдар арқылы ғана емес ,жергілікті жерді бағдарлау
табиғи заттармен табуға болатын
айтады.
Тапсырма-3 Суретке
мұқият қара. Сұрақтарға жауап жаз.
М ектептің батысында және шығысында қандай нысандар
орналасқан дәптеріңе жаз
Рефлекция
Classroomscreen.com
платформасы арқылы
ұйымдастыру
Оқушылар интерактивті
тақта арқылы үш түрлі эмодзиді таңдау арқылы
яғни
-жасыл түсті (мен
барлығын түсіндім)
-сары түсті (менің
сұрағым бар)
-қызыл түсті (ештеңе
түсініксіз)
Барлық оқушылар өз
жауаптарын беріп болғаннан кейін сыныптағы жалпы оқушылардың сабақ
түсіну деңгейін диаграмма арқылы білуге
болады.
|
Тапсырма-1
Суретпен жұмыс. Суретті
қарастырыңдар. Суретте қандай ерекше жағдай бейнеленгенін
түсіндіріңдер.
XX ғасырдың басында халықты
жаппай сауаттандыру мәселесі қолға алынды
Тапсырма-2 Жұптық
жұмыс Мәтінді
оқы.Хронологиялық сәйкестендіру
орында.
Сергіту
сәті Серігу
жаттығулары https://youtu.be/uiV7y3MTG9c?si=WuJZzdlSlJQM2QOG
Тапсырма-3 Мәтінді оқы Суретке
қараңдар.Болашақ степендиясы туралы не
білесіңдер?
Тапсырма-4 Дәптермен
жұмыс
50 жылдан кейінгі мектептің
ғимаратын, сынып бөлмелерінің жабдықталуын, оқулықтарды қалай
елестесіңдер? Ол мектепте білім алған оқушы қандай жетістікке жетуі
мүмкін?
Рефлекция
Classroomscreen.com
платформасы арқылы
ұйымдастыру
Оқушылар интерактивті
тақта арқылы үш түрлі эмодзиді таңдау арқылы
яғни
-жасыл түсті (мен
барлығын түсіндім)
-сары түсті (менің
сұрағым бар)
-қызыл түсті (ештеңе
түсініксіз)
Барлық оқушылар өз
жауаптарын беріп болғаннан кейін сыныптағы жалпы оқушылардың сабақ
түсіну деңгейін диаграмма арқылы білуге
болады.
|
Оқулық,Дәптер
Қима
қағаздар
Интерактивті
тақта
Оқулық
,Дәптер
Интерактивті
тақта
|
Сабақтың
соңы
|
Сабақтың қорытындысы.
-Бүгінгі сабақта қандай мақсат
қойдық?
-
Біз бұл мақсатқа жеттік пе?
-
Сабақта қандай қиындықтар болды?
-
Бұл қиындықтарды болдырмау үшін не істеу керек
қайталанды ма?
Рефлексия.
Өз жұмысын үш түрлі эмодзи арқылы
бағалайды.
|
Рефлексияға арналған
суреттер.
|
Мотивацияланған балалар иллюстрация бойынша
Айтады суреттер постер, жоба , презентация түрінде жұмыс жаза
алады
|
Формативті бағалау.
*
Дәптердегі "қиындық шкаласы" бойынша Өзін-өзі
бағалау.
* Жұпта,
топта сыныпта жұмыс істеу кезінде өзара
бағалау
*
Мұғалімнің сабақта оқушылардың жауаптарының сапасын бақылау
нәтижелері.
*
Дағдыларды меңгеру деңгейін анықтау
|
-Жаратылыстану
-Математика
|