Кмж шағын жинақталған мектеп

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кмж шағын жинақталған мектеп

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар бастауыш сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Дүниетану

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пән Дүниетану

Сабақ 27

Мектеп:

Күн:


Педагогтің аты-жөні:


Сынып:2-4

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


2 сынып

4 сынып

Бөлім:

Қоршаған орта

Ғарышқа саяхат

Сабақтың тақырыбы:

Жергілікті жерді бағдарлау

Қазақстанның білім берудегі жетістіктері

Сабақ арналған оқу мақсаттары:

2.2.1.1 тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау

4.3.3.1 Қазақстанның ХХ-ХХІ ғасырлардағы жетістіктерін (мәдениет, ғылым, білім, экономика) түсіндіру

Дағдыларды дамыту:

Тұсбағдар құралымен және жергілікті белгілерге қарап тұстарды анықтауды уйренеді

Қарсы пікірді талқылау кезінде бір-біріне деген құрмет мейірімділік қарым-қатынас қалыптасады. Патриоттық сезім өз өлкесіне деген сүйіспеншілікке баулу арқылы дамиды.

Бағалау критерийлері

-Тұсбағдарды қолдана біледі -Көкжиек тұстарын ажырата алады -Тұсбағдардың көмегімен көкжиекті анықтайды

-Еліміздегі білім берудің сапасы жөнінде білесің

-Болашақ мектебінің жобасын айта алады

Құндылықтарға баулу

Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау,  қарым қатынас жасау, көзқарастарына құрметпен қарау .Оқушылар өз бетімен жұмыс жасау,іздену қабілеттерін арттыру.









Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-шаралар

Ресурстар


Педагогикалық ахуал қалыптастыру

«Жүректен – жүрекке».

Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Қолдан жасалған жүрекшені жүрегінің Тұсына қойып, сыныптас достарына ақ Тілек, ізгі ниеттерін айтып шығады.










Тақырып ашу мақсатында оқушылар бүгінгі тақырып бойынша бейнеролик қарайды

https://youtu.be/z5FZKtC477o?si=rLxBIOiAYBnkmkT_


Тақырыпқа байланысты мақал «Білімдіге дүние жарық, білімсіздің күні қаріп» мақалы жазылып тұрады.

-Мақалдың мағынасын қалай түсінесіңдер? -Ал білімді қайдан алады?


Интерактивті тақта





Тақта































































Тапсырма-1

Көкжиектің негізгі тұстарын ата.


Солтүстік-С,Оңтүстік-О,Батыс-Б,Шығыс-Ш


Тапсырма-2

Суретті зертте.Көкжиектің аралық тұстары болады.Суретте солтүстікпен шығыстың аралығын Солтүстік-Шығыс(СШ)деп атайды.Басқа тұстарды өзің атап көр.





Сергіту сәті

Сергіту жаттығулары

https://youtu.be/ui8J9vlQ4wA?si=jEZQReOSefm4gc0D


Оқушылар бой сергіту жаттығуларынан кейін қайтадан тапсырмаларды орындауға кіріседі.

Оқулықпен жұмыс 87 бет Ақмарал мен Арман сөздерін оқып шығады Не түсіндік?

Оқушылар тыңдайды. Тұсбағдар арқылы ғана емес ,жергілікті жерді бағдарлау табиғи заттармен табуға болатын айтады.

Тапсырма-3 Суретке мұқият қара. Сұрақтарға жауап жаз.

М ектептің батысында және шығысында қандай нысандар орналасқан дәптеріңе жаз



Рефлекция

Classroomscreen.com платформасы арқылы ұйымдастыру

Оқушылар интерактивті тақта арқылы үш түрлі эмодзиді таңдау арқылы яғни

-жасыл түсті (мен барлығын түсіндім)

-сары түсті (менің сұрағым бар)

-қызыл түсті (ештеңе түсініксіз)

Барлық оқушылар өз жауаптарын беріп болғаннан кейін сыныптағы жалпы оқушылардың сабақ түсіну деңгейін диаграмма арқылы білуге болады.








Тапсырма-1

Суретпен жұмыс. Суретті қарастырыңдар. Суретте қандай ерекше жағдай бейнеленгенін түсіндіріңдер.

XX ғасырдың басында халықты жаппай сауаттандыру мәселесі қолға алынды

Тапсырма-2 Жұптық жұмыс Мәтінді оқы.Хронологиялық сәйкестендіру орында.



Сергіту сәті Серігу жаттығулары https://youtu.be/uiV7y3MTG9c?si=WuJZzdlSlJQM2QOG

Тапсырма-3 Мәтінді оқы Суретке қараңдар.Болашақ степендиясы туралы не білесіңдер?

Тапсырма-4 Дәптермен жұмыс

50 жылдан кейінгі мектептің ғимаратын, сынып бөлмелерінің жабдықталуын, оқулықтарды қалай елестесіңдер? Ол мектепте білім алған оқушы қандай жетістікке жетуі мүмкін?







Рефлекция

Classroomscreen.com платформасы арқылы ұйымдастыру

Оқушылар интерактивті тақта арқылы үш түрлі эмодзиді таңдау арқылы яғни

-жасыл түсті (мен барлығын түсіндім)

-сары түсті (менің сұрағым бар)

-қызыл түсті (ештеңе түсініксіз)

Барлық оқушылар өз жауаптарын беріп болғаннан кейін сыныптағы жалпы оқушылардың сабақ түсіну деңгейін диаграмма арқылы білуге болады.




Оқулық,Дәптер





















Қима қағаздар












Интерактивті тақта













Оқулық ,Дәптер


















Интерактивті тақта






















Сабақтың соңы


Сабақтың қорытындысы.

-Бүгінгі сабақта қандай мақсат қойдық?

- Біз бұл мақсатқа жеттік пе?

- Сабақта қандай қиындықтар болды?

- Бұл қиындықтарды болдырмау үшін не істеу керек

қайталанды ма?

Рефлексия.

Өз жұмысын үш түрлі эмодзи арқылы бағалайды.

Рефлексияға арналған суреттер.

Саралау


Бағалау

Пәнаралық байланыс

Мотивацияланған балалар иллюстрация бойынша Айтады суреттер постер, жоба , презентация түрінде жұмыс жаза алады

Формативті бағалау.

* Дәптердегі "қиындық шкаласы" бойынша Өзін-өзі бағалау.

* Жұпта, топта сыныпта жұмыс істеу кезінде өзара бағалау

* Мұғалімнің сабақта оқушылардың жауаптарының сапасын бақылау нәтижелері.

* Дағдыларды меңгеру деңгейін анықтау

-Жаратылыстану

-Математика



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.12.2023
1840
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі