|
Математика |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Көбейтіндіні санға бөлу |
|||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. |
|||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
Мақсаты мен міндеттері: .көбейтудің терімділік қасиетімен таныстыру, шапшаң есептеуге үйрету, есептердің шешуін табуға үйрету. 1.Білімділік: мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағдыларды игеру 2.Дамытушылық:оқушының ақыл-ойының математикалық стилін, ин-теллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамыту; 3.Тәрбиелік: меңгерген математикалық білімдерін өмірде қоддануға жан-жақты дайыңдауды жүзеге асыру. Сабақ түрі : жаңа сабақ Көрнекіліктер: кесте;, қималы карточкалар, Әдіс-тәсілдер:жұптық, топтық, өзіндік |
|||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
||||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Ауызша есептеу: 1) жоғарыда 21 кітап, төменде 7 кітап болса,онда жоғарыдағы кітап, төмендідегі кітаптардан неше есе артық? 2) Егер сыныпта 12 ұл және 6 қыз болса, онда қыздар ұлдардан неше есе кем? 3) Егер аквариумда 9ақ балық және 3 көк балық болса, онда ақ балық көк балықтан неше есе артық? 4) Егер тәрелкеде 8 алма және 4 алмұрт болса, онда алмұрт алмадан неше есе кем? 5) Егер Асанда 16 гүл және Айнұрда 2 гүл болса, онда Асанда гүл неше есе артық? |
|||
|
Жаңа сабақ |
1-тапсырма (3*2)*5=6*5=30 (5*4)*2=20*2=40 3*(2*5)=3*10=30 5*(4*2)=5*8=40 2-тапсырма А) 2 және 4 сандарының көбейтіндісін 2-ге көбейт (4*2)*2 Б)6 және 3 сандарының қосындысын 7ге көбейт (6+3)*7 В) 36-ға 81 және 9 сандарының бөліндісін қос 36+ 81:9 Г) 7 және 6 сандарының көбейтіндісінен 24-ті азайт 7*6-24 Оқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөліп орындау. Дәптермен жұмыс. Қосымша тапсырмаларды орындау. |
|||
|
Сергіту сәті |
Бірнеше
бірлікке азаюға берілген есептер |
|||
|
Ой толғаныс |
3-тапсырма 1м-8дм 6см 4дм8см+5дм8см 2м6дм+7м4дм 54см+4дм8см 4-тапсырма Дүңгіршекте 48 ашық хат бар. Маралар ашық хаттар қарағанда 8 есе кем, ал конверттер маркаларға қарағанда 6 есе артық. Дүңгіршікте неше коверт бар? 1-топ Зәуре, Айнұр, Қымбат және Самалдың біреуі:6 наурызда, екіншісі 7 сәуірде, үшіншісі 6 шіледеде, төртіншісі 20 наурызда туған. Айнұр мен Қымбат бір айда туды, ал Қымбат пен Зәуренің туған күндері бірдей.Әр қыздың қай күні және қай айда туғанын анықта. 2-топ Ойыншық жасау үшін қыз бала 4 жолақ кесті.Әр келесі жолақты ол алдыңғысынан 2 есе қысқа кесті.Егер төртінші жолақтың ұзындығы 42 см болса, бірінші жолақтың ұзындығын тап. 3-топ Дымбілиес пен оның достары 3 алты орынды зымыранмен Айға ұшпақшы болды.Егер зымыранда 9 орын болса, неше зымыран қажет болады? |
|||
|
Сабақты бекіту |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Бүгінгі
сабақ ұнады ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
||
|
Кері байланыс |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көбейтіндіні санға бөлу
Көбейтіндіні санға бөлу
|
Математика |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Көбейтіндіні санға бөлу |
|||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. |
|||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
Мақсаты мен міндеттері: .көбейтудің терімділік қасиетімен таныстыру, шапшаң есептеуге үйрету, есептердің шешуін табуға үйрету. 1.Білімділік: мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағдыларды игеру 2.Дамытушылық:оқушының ақыл-ойының математикалық стилін, ин-теллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамыту; 3.Тәрбиелік: меңгерген математикалық білімдерін өмірде қоддануға жан-жақты дайыңдауды жүзеге асыру. Сабақ түрі : жаңа сабақ Көрнекіліктер: кесте;, қималы карточкалар, Әдіс-тәсілдер:жұптық, топтық, өзіндік |
|||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
||||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Ауызша есептеу: 1) жоғарыда 21 кітап, төменде 7 кітап болса,онда жоғарыдағы кітап, төмендідегі кітаптардан неше есе артық? 2) Егер сыныпта 12 ұл және 6 қыз болса, онда қыздар ұлдардан неше есе кем? 3) Егер аквариумда 9ақ балық және 3 көк балық болса, онда ақ балық көк балықтан неше есе артық? 4) Егер тәрелкеде 8 алма және 4 алмұрт болса, онда алмұрт алмадан неше есе кем? 5) Егер Асанда 16 гүл және Айнұрда 2 гүл болса, онда Асанда гүл неше есе артық? |
|||
|
Жаңа сабақ |
1-тапсырма (3*2)*5=6*5=30 (5*4)*2=20*2=40 3*(2*5)=3*10=30 5*(4*2)=5*8=40 2-тапсырма А) 2 және 4 сандарының көбейтіндісін 2-ге көбейт (4*2)*2 Б)6 және 3 сандарының қосындысын 7ге көбейт (6+3)*7 В) 36-ға 81 және 9 сандарының бөліндісін қос 36+ 81:9 Г) 7 және 6 сандарының көбейтіндісінен 24-ті азайт 7*6-24 Оқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөліп орындау. Дәптермен жұмыс. Қосымша тапсырмаларды орындау. |
|||
|
Сергіту сәті |
Бірнеше
бірлікке азаюға берілген есептер |
|||
|
Ой толғаныс |
3-тапсырма 1м-8дм 6см 4дм8см+5дм8см 2м6дм+7м4дм 54см+4дм8см 4-тапсырма Дүңгіршекте 48 ашық хат бар. Маралар ашық хаттар қарағанда 8 есе кем, ал конверттер маркаларға қарағанда 6 есе артық. Дүңгіршікте неше коверт бар? 1-топ Зәуре, Айнұр, Қымбат және Самалдың біреуі:6 наурызда, екіншісі 7 сәуірде, үшіншісі 6 шіледеде, төртіншісі 20 наурызда туған. Айнұр мен Қымбат бір айда туды, ал Қымбат пен Зәуренің туған күндері бірдей.Әр қыздың қай күні және қай айда туғанын анықта. 2-топ Ойыншық жасау үшін қыз бала 4 жолақ кесті.Әр келесі жолақты ол алдыңғысынан 2 есе қысқа кесті.Егер төртінші жолақтың ұзындығы 42 см болса, бірінші жолақтың ұзындығын тап. 3-топ Дымбілиес пен оның достары 3 алты орынды зымыранмен Айға ұшпақшы болды.Егер зымыранда 9 орын болса, неше зымыран қажет болады? |
|||
|
Сабақты бекіту |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Бүгінгі
сабақ ұнады ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
||
|
Кері байланыс |
||||
шағым қалдыра аласыз













