Көбейткішті түбір белгісінің астына енгізу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көбейткішті түбір белгісінің астына енгізу

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа форматта құрылған қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Алгебра

Сыныбы: 8 3 сабақ Пән мұғалімі: Токмамбетова Ж.А.

Тақырыбы:

Көбейткішті түбір белгісінің астына енгізу

Сабақтың мақсаты:

Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығарып және түбір таңбасының ішіне енгізу ережелерін есептер шығарту кезінде қолдануды қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдана білу дағдыларын, шығармашылық жұмыспен жұмыстана алу.

Оқып-үйренудің негізгі идеясы:

1.Оқушының  өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену

2.Жаңа  теориялық ақпаратты  беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау

Оқу нәтижесі:

Оқушылардың топтасып жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру.Өзіндік ой түйіндеу біліктерін қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже

Ережелерді есептер шығарту барысында қолдана алады.

Ойлау қабілетін дамытады, өзін-өзі реттей алады.

Өз ойын айтуға қалыптасады,алған білімдерге ой жүгіртеді.

Өз сөзімен баяндайды диалогқа қатысады:

Өз-өзін бағалайды.

Сабақтың түрі:

Сабақ типі:

Практикалық сабақ

Іздендіру сабағы.

Сабақ берудегі әдіс-тәсілдер:

іздендіру, жеке жұмыс, топтық жұмыс, шығармашылық жұмыс

Тапсырмалар:

Оқулықпен жұмыс жасау.

Деңгейлік тапсырмалар.

Дерексөздер:

Оқулық, интертақта

Сабақтың барысы:

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушының іс-әрекеті:

Кіріспе

Ұйымдастыру

Амандасу, оқушыларды түгелдеу. Үш топқа бөлу. Бағалау парақшаларын беру.

Мұғаліммен амандасады, топқа бөлінеді.


1-Топтасу

2-«Сіздің көңіл-күйіңіз қандай?» Интер белсенді тақтадан өз көңіл-күйлерін анықтайды:

Қызыл -қуанышты көңіл-күй

Сары-жағымды көңіл-күй

Көк- суық көңіл-күй

Қоңыр- қиналған көңіл-күй

Күлгін-алаңдаушы көңіл-күй

Шапалақ арқылы топтасады

1-2;1-3;1-4; кошбасшылырын сайлайды

 Әр оқушы  өзіне ұнаған түрлі түсті фигураның біреуін таңдайды.

Қағаздың артына сол түске байланысты жазылған интерпритацияны  оқиды. Мысалы: Әлихан қызыл түсті таңдаса, онда Әлиханның көңіл-күйі өте қуанышты күйде екенін білуге болады.

Тұсаукесер

Үй тапсырмасын тексеру (5 минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Тест сұрақтары (слайдпен)

I нұсқа ІІ нұсқа



Сұрақтар

А)

В)

С)

Д)


Сұрақтар

А)

В)

С)

Д)

1.Түбірдің мәнін тап

5

6

7

8

1.Түбірдің мәнін тап

5

6

7

8

2.Есепте

8

2

1,4

2.Есепте

8

2

1,5

3.Есепте

20

26

24

18

3.Есепте

20

26

24

18

4.Теңдеуді шеш


5

7


4.Теңдеуді шеш:


5

7


5. 3 саны қандай санның квадрат түбірі

16

9

4

25

5. 2 саны қандай санның квадрат түбірі

16

9

4

25

6.Өрнектің мәнін тап

12

36

16

6.Өрнектің мәнін тап

12

36

48

7 Теңдеуді шеш:

25

20

9

10

7.Теңдеуді шеш

25

20

9

10

8.Өрнекті ықшамда

4

3

1

2

8.Өрнекті ықшамда

4

3

1

2

9.Түбірдің мәнін тап:

88

64

60

44

9. Түбірдің мәнін тап

88

80

60

44

10. Түбірдің мәнін тап

21

180

18

210

10. Түбірдің мәнін тап

21

180

18

210



Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар жазады, өздері    және өзгені тексереді, бағалайды

Негізгі бөлім

Практикалық сабақ

(5 минут)

Сұрақтар арқылы  өткен тақырыпты қайталау

  1. Түбір квадрат түбір деген не?( Теріс емес а санының квадрат түбірі деп квадраты а-ға тең b санын атайды)

  2. Арифметикалық квадрат түбір деген не?(Квадраты а-ға тең кез келген теріс емес b саны теріс емес а санының арифметикалық квадрат түбірі деп аталады)

  3. Көбейткішті түбір белгісінің алдына қалай шығарамыз? (түбір белгісінің ішіндегі өрнекті ең болмағанда бір көбейткішінентүбір шығаруға болатындай көбейтіндіге жіктеу керек)

  4. Көбейткішті түбір белгісінің астына енгізу үшін қандай қасиетті қолданамыз?(Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады)

Сұрақтарға жауап береді

Мағынаны тану  - окулыкпен жұмыс

Топтасып №150 (1;3;5;7;9;11) Көбейткішті түбір белгісінің астына енгізіңдер:

152 Өрнектерді салыстырыңдар

Есеп шығарады, жұптасып бірін-бірі тексереді Оқиды, ойлайды, өз ойларын ортаға салып  пікір аламасады,  ойларын қорытады. Қорғау кезінде айтылған мәліметтерді  орындарында отырған  оқушылар дәптерлеріне   түртіп алады

 Қорытынды  

Деңгей тапсырмалары

(Кері байланыс)   

(7 минут )      

1-деңгейлік: көбейткішті түбір таңбасының алдына шығарыңдар

1)

2—деңгейлік: көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізіңдер

3-деңгейлік: қысқаша көбейту формулаларын қолданып, өрнекті ықшамдаңдар

   Тапсырманы орындайды – өзін бағалайды,тексереді

 Бағалау       (2 мин )

Бақылайды, бағалайды.   Өзін – өзі бағалау

1)Үй тапсырмасы Толық шештім 5 балл Жартылай шештім -2 балл

2)Оқулыкпен жұмыс: Толық шештім -5 балл Жартылай шештім -2 балл 3)Практикалық сабақ: Толық шештім -4 балл Жартылай шештім -2 балл

4) Деңгей тапсырмалар:

1- деңгей 1-толық шештім 4 балл жартылай – 2 балл

2-деңгей 1-толық шештім – 6 балл   жартылай -3 балл

3-деңгей 1- толық шештім – 7 балл   жартылай -3 балл


Алдарына берілген бағалау парақшасы бойынша,өздерін және өзара бірін –бірі бағалайды.

Оқушының атыжөні

Үй тапсырма сы

 

Практикалық сабақ

     Оқулыкпен жұмыс

ДЕҢГЕЙ

Тапсыр.

 

Қорытынды

баға

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Балл бойынша бағалау кестесі.

Балл саны

Баға

             18-29 балл

5

             10—17балл

4

              4-16 балл

3

             0 балл

2


Үйге тапсырма

151,№154.  Тест құрастыру

Күнделікке жазады

 Рефлексия


Оқушылардың алған әсерлері 

Берілген стикерлерге өтілген сабақтағы  көңіл күйлерін жазып смайликтерге жапсырады







Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы

 

Практикалық сабақ

Оқулықпен жұмыс

Деңгейлік тапсырма


Қорытынды


 

 

 

 

 

Өзін – өзі бағалау

1)Үй тапсырмасы Толық шештім 5 балл Жартылай шештім -2 балл

2)Оқулыкпен жұмыс: Толық шештім -5 балл Жартылай шештім -2 балл

3)Практикалық сабақ: Толық шештім -4 балл Жартылай шештім -2 балл

4) Деңгей тапсырмалар:

1- деңгей 1-толық шештім 4 балл жартылай – 2 балл

2-деңгей 1-толық шештім – 6 балл   жартылай -3 балл

3-деңгей 1- толық шештім – 7 балл   жартылай -3 балл

Балл саны

Баға

             18-29 балл

5

             10—17балл

4

              4-16 балл

3

             0 балл

2

DrawObject5 DrawObject4 DrawObject1 DrawObject3 DrawObject2



































Жауаптары



І нұсқа

ІІ нұсқа

ІІІ топ

1

А

В

А

2

Д

С

Д

3

С

Д

С

4

Д

А

Д

5

В

С

В

6

С

Д

С

7

С

А

С

8

Д

Д

Д

9

А

С

А

10

В

В

В






















Тест сұрақтары Тест сұрақтары



I топ ІI топ


Сұрақтар

А)

В)

С)

Д)

1.Түбірдің мәнін тап

5

6

7

8

2.Есепте

8

2

1,4

3.Есепте

20

26

24

18

4.Теңдеуді шеш


5

7


5. 3 саны қандай санның квадрат түбірі

16

9

4

25

6.Өрнектің мәнін тап

12

36

16

7 Теңдеуді шеш:

25

20

9

10

8.Өрнекті ықшамда

4

3

1

2

9.Түбірдің мәнін тап:

88

64

60

44

10. Түбірдің мәнін тап

21

180

18

210




Сұрақтар

А)

В)

С)

Д)

1.Түбірдің мәнін тап

5

6

7

8

2.Есепте

8

2

1,5

3.Есепте

20

26

24

18

4.Теңдеуді шеш:


5

7


5. 2 саны қандай санның квадрат түбірі

16

9

4

25

6.Өрнектің мәнін тап

12

36

48

7.Теңдеуді шеш

25

20

9

10

8.Өрнекті ықшамда

4

3

1

2

9. Түбірдің мәнін тап

88

80

60

44

10. Түбірдің мәнін тап

21

180

18

210











DrawObject6

1-деңгейлік: көбейткішті түбір таңбасының алдына шығарыңдар

1)

2—деңгейлік: көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізіңдер

1)

3-деңгейлік: қысқаша көбейту формулаларын қолданып, өрнекті ықшамдаңдар

1)





DrawObject7

1-деңгейлік: көбейткішті түбір таңбасының алдына шығарыңдар

1)

2—деңгейлік: көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізіңдер

1)

3-деңгейлік: қысқаша көбейту формулаларын қолданып, өрнекті ықшамдаңдар

1)

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
22.12.2017
2830
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі