Материалдар / Көбейту амалының компоненттері арасындағы өзара байланыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көбейту амалының компоненттері арасындағы өзара байланыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Көбейту мен бөлу бөліміндегі тақырып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2023
1418
14 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Білім беру ұйымының атауы

Атамекен «мектеп-бөбекжай-балабақша» кешені

Пәні:

Математика

Бөлім:

Көбейту және бөлу

Педагогтің аты-жөні:

Орынғалиева Лунара Дауренқызы

Күні:


Сынып:

2

Тақырыбы

75.Көбейту амалының компоненттері арасындағы өзара байланыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.2.2. Көбейту және бөлу өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты

анықтау.

Сабақтың мақсаты

Көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің біріне бөлсе, екінші көбейткіш шығатынын, көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейтінін түсінеді, есептеулерде қолданады.


Сабақтың барысы

Сабақ-тың жоспар-ланған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар 1

Сабақтың басы

2 минут


I.Ұйымдастыру.

Сәлемдесу.

Психологиялық дайындық

Тілек айту.

Аспанымыз ашық болсын!

Көк туымыз биік болсын!

Ата-анамыз аман болсын!

Деніміз сау, еліміз тыныш болсын!

1.Мұғалім-мен сәлемдеседі

2.Оқушылар бір-біріне тілек айтады.

Жарайсыңдар!


2 минут





3минут




Үй тапсырмасын тексеру:

7-тапсырма.




Өткен сабақты пысықтау.

Ойлы болсаң, тауып көр ойыны

4+4+4+4

9+9+9+9+9

18+8

10+10+10

25+25+25

5+5+7+6

34+4+5+34

17+17+17

14+14+14

Есепті шығарып келеді. Жауаптарын салыстырады


өрнектердің қайсысын көбейту мен алмастыруға болатынын, қайсысын алмастыруға болмайтынын талдайды


Ауызша мадақтау


Жарайсың!


Дескриптор:

1.көбейтуді қосу амалымен алмастырып жазады, мәнін есептеп жазады, қатесін табады







Үлестір-

ме қағаз

Сабақтың ортасы

1минут


Білу.

5 минут











3минут






3минут









2минут




3минут










4минут





4минут










5минут






Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

III. Жаңа тақырып.

Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырма. Сурет бойынша көбейтінді құр және оның мәнін тап. Осы теңдіктегі сандар нені білдіреді?

Көбейтуді қосумен алмастыр. Өрнектердің

мәнін тап.

Скругленный прямоугольник 1

Үлгі: 20*4=20+20+20+20=80

12






2-тапсырма.Әр бағандағы бірінші теңдіктің мәнін қолдана отырып, екінші теңдіктің мәнін тап.

8 · 2 = 16 3 · 6 = 18 6 · 5 = 30

8Прямоугольник 1 · 3 = 3 · 7 = 6 · 6 =


3-тапсырма. «Сұрақтар ілмегі» әдісі.

Теңдікті оқы: 4 · 2 = 8. Көбейту амалының

компоненттерін ата.

А) 8:4=2 8-4-4=0

Ә)8:2=4 8-2-2-2-2=0


Егер көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің бірі-

не бөлсе, екінші көбейткіш шығады.


Сергіту сәті

«Асық» әні


ЕБҚ тапсырмасы

1 .• Бос орындарға сандарды кему ретімен жаз


4-тапсырма.

ҚПравая фигурная скобка 1

? кг


орап саны-4

Әр қорапта-5кг

Ш: 4*5=20

Ж: 20кг алма бар

5-тапсырма. Өрнектер құр және олардың мәнін тап.

6*3=6+6+6=18 5*3=5+5+5=15

18:3=6 15 : 3=5

18:6=3 15 : 5=3


4 · 3 = 4 + 4 + 4 =12

12 : 3 = 4

12 : 4 = 3


Саралау тапсырмасы

1-деңгей. Есептемей – ақ салыстыр.

3 · 7 * 7 · 3 6 · 3 * 6 · 5

8 · 3 * 8 · 2 3 · 5 * 3 · 4


2-деңгей. Амалдарды орында.

5м 6дм + 8м 9дм=13м 15дм=14м 5дм

7 тәул. 9сағ – 5тәул.22сағ=1тәул 11 сағ


3-деңгей.Сандар арқылы жасырынған мақалды оқы. Ол үшін осы сандарды көбейтіндінің мәні деп санап, кестеден оларға сәйкес әріпті тап.





көбейтінді құрады, көбейтуді қосумен алмастырады салыстырадықорытынды-лайды




















Сергіту сәтін іс-қимылмен көрсетеді.


Бос орындарға сандарды кему ретімен жазады




жазуларды пайдаланып, көбейту амалымен орындалатын есеп құрастырады


Өрнектер құрады және олардың мәнін табады







Саралау тапсырмасын орындайды.




Дескриптор:

1.көбейтінді құрады, көбейтуді қосумен алмастырады, салыстырады, қорытындылай-ды













Дескриптор:

1. көбейту амалының компоненттерін атайды;

2.көбейтіндінің мәнін бірінші көбейткішке бөліп, теңдік құрады;

3.көбейтіндінің мәнін екінші көбейткішке бөліп, теңдік құрады;

4.өзіндік пікір ұсынады.




Дескриптор:

1.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!