Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Білім беру ұйымының атауы

    Атамекен «мектеп-бөбекжай-балабақша» кешені

    Пәні:

    Математика

    Бөлім:

    Көбейту және бөлу

    Педагогтің аты-жөні:

    Орынғалиева Лунара Дауренқызы

    Күні:


    Сынып:

    2

    Тақырыбы

    75.Көбейту амалының компоненттері арасындағы өзара байланыс

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    2.1.2.2. Көбейту және бөлу өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты

    анықтау.

    Сабақтың мақсаты

    Көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің біріне бөлсе, екінші көбейткіш шығатынын, көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейтінін түсінеді, есептеулерде қолданады.


    Сабақтың барысы

    Сабақ-тың жоспар-ланған кезеңдері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар 1

    Сабақтың басы

    2 минут


    I.Ұйымдастыру.

    Сәлемдесу.

    Психологиялық дайындық

    Тілек айту.

    Аспанымыз ашық болсын!

    Көк туымыз биік болсын!

    Ата-анамыз аман болсын!

    Деніміз сау, еліміз тыныш болсын!

    1.Мұғалім-мен сәлемдеседі

    2.Оқушылар бір-біріне тілек айтады.

    Жарайсыңдар!


    2 минут





    3минут




    Үй тапсырмасын тексеру:

    7-тапсырма.




    Өткен сабақты пысықтау.

    Ойлы болсаң, тауып көр ойыны

    4+4+4+4

    9+9+9+9+9

    18+8

    10+10+10

    25+25+25

    5+5+7+6

    34+4+5+34

    17+17+17

    14+14+14

    Есепті шығарып келеді. Жауаптарын салыстырады


    өрнектердің қайсысын көбейту мен алмастыруға болатынын, қайсысын алмастыруға болмайтынын талдайды


    Ауызша мадақтау


    Жарайсың!


    Дескриптор:

    1.көбейтуді қосу амалымен алмастырып жазады, мәнін есептеп жазады, қатесін табады







    Үлестір-

    ме қағаз

    Сабақтың ортасы

    1минут


    Білу.

    5 минут











    3минут






    3минут









    2минут




    3минут










    4минут





    4минут










    5минут






    Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

    III. Жаңа тақырып.

    Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.

    1-тапсырма. Сурет бойынша көбейтінді құр және оның мәнін тап. Осы теңдіктегі сандар нені білдіреді?

    Көбейтуді қосумен алмастыр. Өрнектердің

    мәнін тап.

    Скругленный прямоугольник 1

    Үлгі: 20*4=20+20+20+20=80

    12






    2-тапсырма.Әр бағандағы бірінші теңдіктің мәнін қолдана отырып, екінші теңдіктің мәнін тап.

    8 · 2 = 16 3 · 6 = 18 6 · 5 = 30

    8Прямоугольник 1 · 3 = 3 · 7 = 6 · 6 =


    3-тапсырма. «Сұрақтар ілмегі» әдісі.

    Теңдікті оқы: 4 · 2 = 8. Көбейту амалының

    компоненттерін ата.

    А) 8:4=2 8-4-4=0

    Ә)8:2=4 8-2-2-2-2=0


    Егер көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің бірі-

    не бөлсе, екінші көбейткіш шығады.


    Сергіту сәті

    «Асық» әні


    ЕБҚ тапсырмасы

    1 .• Бос орындарға сандарды кему ретімен жаз


    4-тапсырма.

    ҚПравая фигурная скобка 1

    ? кг


    орап саны-4

    Әр қорапта-5кг

    Ш: 4*5=20

    Ж: 20кг алма бар

    5-тапсырма. Өрнектер құр және олардың мәнін тап.

    6*3=6+6+6=18 5*3=5+5+5=15

    18:3=6 15 : 3=5

    18:6=3 15 : 5=3


    4 · 3 = 4 + 4 + 4 =12

    12 : 3 = 4

    12 : 4 = 3


    Саралау тапсырмасы

    1-деңгей. Есептемей – ақ салыстыр.

    3 · 7 * 7 · 3 6 · 3 * 6 · 5

    8 · 3 * 8 · 2 3 · 5 * 3 · 4


    2-деңгей. Амалдарды орында.

    5м 6дм + 8м 9дм=13м 15дм=14м 5дм

    7 тәул. 9сағ – 5тәул.22сағ=1тәул 11 сағ


    3-деңгей.Сандар арқылы жасырынған мақалды оқы. Ол үшін осы сандарды көбейтіндінің мәні деп санап, кестеден оларға сәйкес әріпті тап.





    көбейтінді құрады, көбейтуді қосумен алмастырады салыстырадықорытынды-лайды




















    Сергіту сәтін іс-қимылмен көрсетеді.


    Бос орындарға сандарды кему ретімен жазады




    жазуларды пайдаланып, көбейту амалымен орындалатын есеп құрастырады


    Өрнектер құрады және олардың мәнін табады







    Саралау тапсырмасын орындайды.




    Дескриптор:

    1.көбейтінді құрады, көбейтуді қосумен алмастырады, салыстырады, қорытындылай-ды













    Дескриптор:

    1. көбейту амалының компоненттерін атайды;

    2.көбейтіндінің мәнін бірінші көбейткішке бөліп, теңдік құрады;

    3.көбейтіндінің мәнін екінші көбейткішке бөліп, теңдік құрады;

    4.өзіндік пікір ұсынады.




    Дескриптор:

    1.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Орынғалиева Лунара Дауренқызы
    02 Наурыз 2023
    1613
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Көбейту амалының компоненттері арасындағы өзара байланыс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Көбейту амалының компоненттері арасындағы өзара байланыс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Көбейту мен бөлу бөліміндегі тақырып
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Білім беру ұйымының атауы

    Атамекен «мектеп-бөбекжай-балабақша» кешені

    Пәні:

    Математика

    Бөлім:

    Көбейту және бөлу

    Педагогтің аты-жөні:

    Орынғалиева Лунара Дауренқызы

    Күні:


    Сынып:

    2

    Тақырыбы

    75.Көбейту амалының компоненттері арасындағы өзара байланыс

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    2.1.2.2. Көбейту және бөлу өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты

    анықтау.

    Сабақтың мақсаты

    Көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің біріне бөлсе, екінші көбейткіш шығатынын, көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейтінін түсінеді, есептеулерде қолданады.


    Сабақтың барысы

    Сабақ-тың жоспар-ланған кезеңдері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар 1

    Сабақтың басы

    2 минут


    I.Ұйымдастыру.

    Сәлемдесу.

    Психологиялық дайындық

    Тілек айту.

    Аспанымыз ашық болсын!

    Көк туымыз биік болсын!

    Ата-анамыз аман болсын!

    Деніміз сау, еліміз тыныш болсын!

    1.Мұғалім-мен сәлемдеседі

    2.Оқушылар бір-біріне тілек айтады.

    Жарайсыңдар!


    2 минут





    3минут




    Үй тапсырмасын тексеру:

    7-тапсырма.




    Өткен сабақты пысықтау.

    Ойлы болсаң, тауып көр ойыны

    4+4+4+4

    9+9+9+9+9

    18+8

    10+10+10

    25+25+25

    5+5+7+6

    34+4+5+34

    17+17+17

    14+14+14

    Есепті шығарып келеді. Жауаптарын салыстырады


    өрнектердің қайсысын көбейту мен алмастыруға болатынын, қайсысын алмастыруға болмайтынын талдайды


    Ауызша мадақтау


    Жарайсың!


    Дескриптор:

    1.көбейтуді қосу амалымен алмастырып жазады, мәнін есептеп жазады, қатесін табады







    Үлестір-

    ме қағаз

    Сабақтың ортасы

    1минут


    Білу.

    5 минут











    3минут






    3минут









    2минут




    3минут










    4минут





    4минут










    5минут






    Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

    III. Жаңа тақырып.

    Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.

    1-тапсырма. Сурет бойынша көбейтінді құр және оның мәнін тап. Осы теңдіктегі сандар нені білдіреді?

    Көбейтуді қосумен алмастыр. Өрнектердің

    мәнін тап.

    Скругленный прямоугольник 1

    Үлгі: 20*4=20+20+20+20=80

    12






    2-тапсырма.Әр бағандағы бірінші теңдіктің мәнін қолдана отырып, екінші теңдіктің мәнін тап.

    8 · 2 = 16 3 · 6 = 18 6 · 5 = 30

    8Прямоугольник 1 · 3 = 3 · 7 = 6 · 6 =


    3-тапсырма. «Сұрақтар ілмегі» әдісі.

    Теңдікті оқы: 4 · 2 = 8. Көбейту амалының

    компоненттерін ата.

    А) 8:4=2 8-4-4=0

    Ә)8:2=4 8-2-2-2-2=0


    Егер көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің бірі-

    не бөлсе, екінші көбейткіш шығады.


    Сергіту сәті

    «Асық» әні


    ЕБҚ тапсырмасы

    1 .• Бос орындарға сандарды кему ретімен жаз


    4-тапсырма.

    ҚПравая фигурная скобка 1

    ? кг


    орап саны-4

    Әр қорапта-5кг

    Ш: 4*5=20

    Ж: 20кг алма бар

    5-тапсырма. Өрнектер құр және олардың мәнін тап.

    6*3=6+6+6=18 5*3=5+5+5=15

    18:3=6 15 : 3=5

    18:6=3 15 : 5=3


    4 · 3 = 4 + 4 + 4 =12

    12 : 3 = 4

    12 : 4 = 3


    Саралау тапсырмасы

    1-деңгей. Есептемей – ақ салыстыр.

    3 · 7 * 7 · 3 6 · 3 * 6 · 5

    8 · 3 * 8 · 2 3 · 5 * 3 · 4


    2-деңгей. Амалдарды орында.

    5м 6дм + 8м 9дм=13м 15дм=14м 5дм

    7 тәул. 9сағ – 5тәул.22сағ=1тәул 11 сағ


    3-деңгей.Сандар арқылы жасырынған мақалды оқы. Ол үшін осы сандарды көбейтіндінің мәні деп санап, кестеден оларға сәйкес әріпті тап.





    көбейтінді құрады, көбейтуді қосумен алмастырады салыстырадықорытынды-лайды




















    Сергіту сәтін іс-қимылмен көрсетеді.


    Бос орындарға сандарды кему ретімен жазады




    жазуларды пайдаланып, көбейту амалымен орындалатын есеп құрастырады


    Өрнектер құрады және олардың мәнін табады







    Саралау тапсырмасын орындайды.




    Дескриптор:

    1.көбейтінді құрады, көбейтуді қосумен алмастырады, салыстырады, қорытындылай-ды













    Дескриптор:

    1. көбейту амалының компоненттерін атайды;

    2.көбейтіндінің мәнін бірінші көбейткішке бөліп, теңдік құрады;

    3.көбейтіндінің мәнін екінші көбейткішке бөліп, теңдік құрады;

    4.өзіндік пікір ұсынады.




    Дескриптор:

    1.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Мәдениеттану Презентация 3 сынып
    02.03.2023
    1613
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Орынғалиева Лунара Дауренқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации