Көбейту амалының компоненттері арасындағы өзара байланыс

Тақырып бойынша 14 материал табылды

Көбейту амалының компоненттері арасындағы өзара байланыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Көбейту амалының компоненттері арасындағы өзара байланыс- 2сынып Математика
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы

Әл-Фараби атындағы мектеп-лицейі

Пәні:

математика

Бөлім:

Көбейту және бөлу. Есептер.

Педагогтің аты-жөні:

Шаймардан Сәндігүл

Күні:

27.01.2025

Сынып: 2 «Л»

Қатысқандар саны:24

Қатыспағандар саны:2

Тақырыбы

75-сабақ. Көбейту амалының компоненттері арасындағы өзара байланыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.2.2. Көбейту және бөлу өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты

анықтау.

Сабақтың мақсаты

Көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің біріне бөлсе, екінші көбейткіш шығатынын, көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейтінін түсінеді, есептеулерде қолданады.


Сабақтың барысы

Сабақ-тың жоспар-ланған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар 1

Сабақтың басы

2 минут


I.Ұйымдастыру.

Сәлемдесу.

Психологиялық дайындық

Тілек айту.

Аспанымыз ашық болсын!

Көк туымыз биік болсын!

Ата-анамыз аман болсын!

Деніміз сау, еліміз тыныш болсын!

1.Мұғалім-мен сәлемдеседі

2. Оқушылар бір-біріне тілек айтады.

Жарайсыңдар!


2 минут





3минут




Үй тапсырмасын тексеру:

7-тапсырма.




Өткен сабақты пысықтау.

Ойлы болсаң, тауып көр ойыны

4+4+4+4

9+9+9+9+9

18+8

10+10+10

25+25+25

5+5+7+6

34+4+5+34

17+17+17

14+14+14

Есепті шығарып келеді. Жауаптарын салыстырады


өрнектердің қайсысын көбейту мен алмастыруға болатынын, қайсысын алмастыруға болмайтынын талдайды


Ауызша мадақтау


Жарайсың!










Үлестір-

ме қағаз

Сабақтың ортасы

1минут

Білу.

5 минут











3минут






3минут









2минут




3минут










4минут





4минут










5минут






Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

III. Жаңа тақырып.

Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырма. Сурет бойынша көбейтінді құр және оның мәнін тап. Осы теңдіктегі сандар нені білдіреді?

Көбейтуді қосумен алмастыр. Өрнектердің

мәнін тап.

Скругленный прямоугольник 1

Үлгі: 20*4=20+20+20+20=80

12





Жұптық жұмыс

2-тапсырма. Әр бағандағы бірінші теңдіктің мәнін қолдана отырып, екінші теңдіктің мәнін тап.

8 · 2 = 16 3 · 6 = 18 6 · 5 = 30

8Прямоугольник 2 · 3 = 3 · 7 = 6 · 6 =


3-тапсырма. Сұрақтар ілмегі» әдісі.

Теңдікті оқы: 4 · 2 = 8. Көбейту амалының

компоненттерін ата.

А) 8:4=2 8-4-4=0

Ә)8:2=4 8-2-2-2-2=0


Егер көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің бірі-

не бөлсе, екінші көбейткіш шығады.


Сергіту сәті

«Асық» әні


ФС тапсырмасы

4-тапсырма.

ҚПравая фигурная скобка 1 Прямоугольник 1

? кг


орап саны-4

Әр қорапта-5кг

Ш: 4*5=20

Ж: 20кг алма бар

5-тапсырма. Өрнектер құр және олардың мәнін тап.

6*3=6+6+6=18 5*3=5+5+5=15

18:3=6 15 : 3=5

18:6=3 15 : 5=3


4 · 3 = 4 + 4 + 4 =12

12 : 3 = 4

12 : 4 = 3


Саралау тапсырмасы

1-деңгей. Есептемей – ақ салыстыр.

3 · 7 * 7 · 3 6 · 3 * 6 · 5

8 · 3 * 8 · 2 3 · 5 * 3 · 4


2-деңгей. Амалдарды орында.

5м 6дм + 8м 9дм=13м 15дм=14м 5дм

7 тәул. 9сағ – 5тәул.22сағ=1 тәул 11 сағ


3-деңгей. Сандар арқылы жасырынған мақалды оқы. Ол үшін осы сандарды көбейтіндінің мәні деп санап, кестеден оларға сәйкес әріпті тап.





көбейтінді құрады, көбейтуді қосумен алмастырады салыстырадықорытынды-лайды




















Сергіту сәтін іс-қимылмен көрсетеді.





жазуларды пайдаланып, көбейту амалымен орындалатын есеп құрастырады


Өрнектер құрады және олардың мәнін табады







Саралау тапсырмасын орындайды.




Дескриптор:

көбейтінді құрады

көбейтуді қосумен алмастырады, салыстырады, қорытындылай-ды.1б

Дескриптор:

1. көбейту амалының компоненттерін атайды;1б

2.көбейтіндінің мәнін бірінші көбейткішке бөліп, теңдік құрады;1б








Дескриптор:

1.Есептің шартын құрады.1б

2.Шешуін табады,1б

3.Жауабын жазады1б

Дескриптор:

Өрнектер құрады және олардың мәнін табады.1б



Дескриптор:

1.өрнектерді салыстырады.1б

2. шамалардың бірліктерімен амалдар орындайды.1б










Оқулық










Ереже


















Ереже



































Сабақтың соңы

2 минут
















2мин


2мин

IV.Сабақты қорытындылау.

8, 5 және 40 сандарын пайдаланып екі көбейтінді және екі бөлінді құрастырып жаз. Өрнектердің мәнін тап.

(оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне оралу):

-Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды?

-Жетістік критерийлеріне жеттік пе?

Үй тапсырма : 8-тапсырма.

Оқушылардың білімін бағалау

Рефлексия

көбейтудің ауыстырым-дылық қасиетін пайдаланып, көбейтінді жазады;








Үй тапсырма

сын жазады



Кері байланыс жасайды


Мадақтау сөздерін айту











Балдар жиынтығын қою




























1. Тапсырма:

Бір ағашта 7 алма бар. Егер 4 ағаш болса, барлығы қанша алма болады?

Шешім:
7 алма × 4 ағаш = ?

2. Тапсырма:

Әр қорапта 6 ойыншық бар. Егер 5 қорап болса, барлығы қанша ойыншық болады?

Шешім:
6 ойыншық × 5 қорап = ?

3. Тапсырма:

Егер 8 бала әрқайсысы 3 қарындаш алса, барлығы қанша қарындаш болады?

Шешім:
8 бала × 3 қарындаш = ?

4. Тапсырма:

Әр кітапта 12 беттен бар. Егер 6 кітап болса, барлығы қанша бет болады?

Шешім:
12 бет × 6 кітап = ?

5. Тапсырма:

Ақсай ауылында әр көшеде 4 үй бар. Егер 7 көше болса, барлығы қанша үй болады?

Шешім:
4 үй × 7 көше = ?

6. Тапсырма:

Әр машинада 5 жолаушы бар. Егер 9 машина болса, барлығы қанша жолаушы болады?

Шешім:
5 жолаушы × 9 машина = ?

7. Тапсырма:

Сыныпта 10 оқушы бар. Әр оқушыға 2 жапсырма беріледі. Барлығы қанша жапсырма беріледі?

Шешім:
10 оқушы × 2 жапсырма = ?

8. Тапсырма:

Бір қорапта 8 шоколад бар. Егер 3 қорап шоколад алынса, барлығы қанша шоколад болады?

Шешім:
8 шоколад × 3 қорап = ?

9. Тапсырма:

Егер әр күні 4 гүл ашылса, 7 күнде барлығы қанша гүл ашылады?

Шешім:
4 гүл × 7 күн = ?

10. Тапсырма:

Мектепте 9 сынып бар. Әр сыныпта 10 оқушыдан бар. Барлығы қанша оқушы бар?

Шешім:
9 сынып × 10 оқушы = ?

Жауаптар:

  1. 7 × 4 = 28 алма

  2. 6 × 5 = 30 ойыншық

  3. 8 × 3 = 24 қарындаш

  4. 12 × 6 = 72 бет

  5. 4 × 7 = 28 үй

  6. 5 × 9 = 45 жолаушы

  7. 10 × 2 = 20 жапсырма

  8. 8 × 3 = 24 шоколад

  9. 4 × 7 = 28 гүл

  10. 9 × 10 = 90 оқушы






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.03.2025
135
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі