Материалдар / Көбейту және бөлу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көбейту және бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Монеталар мен қағаз ақшаларды ажырата алу; Күнделікті өмірде қағаз ақшамен монеталарды жұмсай білу;
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Дені саудың, жаны сау

Көбейту және бөлу

Педагогтің аты-жөні:

Туркменбаева Г.Ж

Күні:

09.02.2022

Сынып: 2 «Е»

Қатысушылар саны: 22

Қатыспағандар саны:1

Сабақтың тақырыбы:

83 сабақ Монеталар мен қағаз ақшалар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.3.6 50 тг, 100 тг монеталарды, 200 теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажырату және түрліше төлем жасау.

Сабақтың мақсаты

Монеталар мен қағаз ақшаларды ажырата алу;

Күнделікті өмірде қағаз ақшамен монеталарды жұмсай білу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру




Өткен білімді еске түсіру






Жаңа білім




















































































Бекіту








Рефлексия

Сабаққа дайындық

Психологиялық ахуал қалыптастыру

1-тапсырма

ЕБҚ және ЕҚБ

Оқулықпен жұмыс

«Математикалық карточка» әдісі

50*2=5онд*2=10 онд

200*3=2жүзд *3=6жүзд

400/5=40онд./5=8онд

100*5=1жүзд*5=5 жүзд

300/6=30онд/6=5онд

600/3=6 жүзд/3=2 жүзд

« Ой қозғау » әдісі

Біздің ақшамыз қалай аталады ?

-Ол не үшін қажет деп ойлайсың ?

-Қанша теңгелік қағаз ақшаларды және монеталарды білесің?

Атап көр

Видео

2-тапсырма

ФС тапсырма

Қазақстанның қай сандар жазылған монеталары мен қағаз ақшаларын білесің? Осы ақшалардың құнын білдіретін сандарды алдымен өсу ретімен,содан соң кему ретімен жаз.

Монеталар: 1,2,5,10,20,50,100,200

Қағаз ақша: 500,1 000,2 000,5 000, 10 000,20 000.

3-тапсырма

50 тг,100тг,200тг монеталарын пайдаланып,500тг ұсақтаудың түрлі нұсқаларын жаз.

500тг=200тг+200тг+100тг

500тг=100тг+200тг+50тг+50тг+100тг

500тг=100тг+100тг+100тг+100тг+100тг

Сергіту сәті.

4-тапсырма

Есепті шығар.

Май-500тг

Кәмпит -200тг

Нан -100тг

Барлығы қанша ақша жұмсады-?

Шешуі: 500+200+100=800тг

Жауабы: 800 тг жұмсады.

«Баскетбол» ойыны

5-тапсырма Есепте.

20тг+50тг=70 тг

100 тг-50тг=50тг

50тг*2=100тг

20тг+(100тг-80тг)=40тг

50тг-(50тг-20тг)=30тг

10тг/2=5тг

Жұптық жұмыс

6 тапсырма

Салыстар

400 тг = 400тг

500тг > 300 тг

600 тг > 700 тг – 200 тг

100 тг + 900 тг > 900 тг



Топтық жұмыс

7-тапсырма

Суретке қара.100 тг –ні бірдей монеталармен;

Әртүрлі монеталармен қалай шығаруға болады?

Жауабы: 50+50=100тг

20тг+20тг+20тг+20тг+20=100тг

10+10+10+10+10+10+10+10+10+10=100

50+20+20+10=100

20+20+20+20+10+10=100

10+20++20+50=100тг

9-тапсырма

Ойлан, тап !

3л минерал -200 тг

Екі қағаз ақша -500 тг

Сатып алады - 9 л су

Қалды -? тг ақша

Жауабы :500*2=1000 тг

200*3=600 тг

1000-600=400тг

Кері байланыс

«Қолшатыр» әдісі

Үй тапсырмасы

8-тапсырма 39 бет



Прямоугольник 1

Хормен қайталайды


Математикалық карточкаға жазылған есептерді шығарады.

Көбейту мен бөлуді орындайды





Монеталарды атайды

Қағаз ақшаларды атайды

Өсу ретімен жазады

Кему ретімен жазады





500 теңгені ұсақтайды











Есептің шартын жазады

Шешуін жазады

Жауабын жазады



Есепті шығарады



Есепті салыстырады



Монеталармен жұмыс жасайды

100тг монетаны ұсақтайды
































Кері байланыс



Үй тапсырмасын алады


ҚБ:

Жарайсың!




Дескриптор


Математикалық карточкаға жазылған есептерді шығарады-1б

Көбейту мен бөлуді орындайды-1б



Дескриптор:

Монеталарды атайды-1б

Қағаз ақшаларды атайды -1б

Өсу ретімен жазады-1б

Кему ретімен жазады-1б


Дескриптор

500 тг ақшаны ұсақтайды-1б

Әр дұрыс нұсқаға -1б


Сергіту сәтін жасайды


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!