Құндылықтар және оның
мақсаты:
|
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ
ЖАҢАШЫЛДЫҚ
Қарапайым өлшеулер жүргізу,
практикалық есептерді
шешуге арналған құралдармен
жұмыс жасай алу
|
Сабақ
тың
басы
3минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
5минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
Өтілген тақырыптарды пысықтап
кел
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
1-тапсырма:
Өзара байланысты өрнектерді
дұрыс тапсаң, шығарманың авторы мен оның қалай аталатынын
білесің.
A*b=c
b*a=c
Сәбит
Мұқанов
C:a=b
c:b=a
Туған
дала
3*5
5*3
Геннадий
Снегирёв
15:3
15:5
Түйелер
биі
2-тапсырма
а) Есепте. Қорытынды
жаса.
1*5=1+1+1+1+1=5
1*3=1+1+1=3
1*а=а
ЕБҚ
Көбейтуге және бөлуге өзара
байланысты екі теңдік құрастыр
1*5=5
5:1=5
5*1=5
5:5=1
3-тапсырма
«Кім жылдам?»
әдісі
Ауызша түсіндіре отырып
есепте.
1 · 6=6 35 · 1=35 15 · 1 =15
15 : 15= 1 9 : 9=1 28 : 28=1 1 · 78=78 40 ·
1=40
Сергіту
сәті
ЕҚБ
4-тапсырма
С. Бабенконың «Түйетас»
әңгімесінде қандай ауылдар туралы
айтылады?
1 санына көбейтуден тұратын
өрнектерді тапсаң, жауабын білесің.
1*5
Амансай
1*3
Қызылсай
8*1
Бурабай
9*1
Түйетас
Топтық
жұмыс
5-тапсырма
Есептерді
шығар.
1-топ
Алан-15
мин
Сәкен-?,9мин
артық
Санжар-?, 3 мин
кем
15+9=24
24-3=21
Ж: Сәкен 24 минут,Санжар
21минутта жаттап алды.
2-топ:
Барлығы-1000
Үшінші
с-209
Екінші
сын-358
Төртінші
сын-?
1000-209-358=433
Ж: 433 сұраныс
түсті.
Жұптық
жұмыс
6-тапсырма
37+12:6=39
5*2+4:2=12
450+6:1=45
8-тапсырма
Теңдік тура болатындай
жақшалар қойып жаз.
(3+5)*4=32
3+(5*4)=23
Үй
тапсырмасы
7-тапсырма
Тиімді тәсілмен
есепте
Үлгі:
11+22+33+44+66+77+88+99=(11+99)+(22+88)+(33+77)+(44+66)=110+110+110+110=440
Кері
байланыс
|
Мақсаты:
Бір-біріне құрмет сезімін
ояту
Көңіл күйлерін
жеткізеді
Үй тапсырмасын
пысықтайды
Тапсырмалар
ды
орындайды
Жеке жұмыс
жасайды
Ауызша
есептейді
Жаттығу
жасайды
Дәптермен жұмыс
жасайды
Топтық жұмыс
жасайды
Есептерді
шығарады
Тапсырмалар
ды
орындайды
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
«Жапонша бағалау»
әдісі
Дескриптор:
Өткен тақырыптарды
біледі-1б
Дескриптор:
Есептеулерді
орындайды-1б
Өзара байланысты өрнектерді
дұрыс табады-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Есептеп6 қорытынды
жасайды-1б
Дескриптор:
Ауызша
түсіндіреді-1б
Есептеп
шығарады-1б
Кереметсіңдер!
Сендер мықты
екенсіңдер!
Дескриптор:
1 санына көбейтуден тұратын
өрнектерді табады-1б
Есептеп
шығарады-1б
Керемет!
Дескриптор:
Есепті
шығарады-1б
Шешуін
табады-1б
Жауабын
жазады-1б
Дескриптор:
Есепті
шығарады-1б
Шешуін
табады-1б
Жауабын
жазады-1б
Дескриптор:
Амалдардың орындалу ретін
біледі-1б
ДескриптоР:
Теңдік тура болатындай
жақшалар қойып жазады-1б
Тамаша!
«Білім гүлі»
әдісі
|
Суреттер
Суреттер
Оқу
құралдары
Жұмыс
дәптері
Қимылдар
Суреттер
Оқулық
Кесте
Оқулық
Әлеуметтік
желі
Кері байланыс
тақтасы
|