Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Пән: Математика

    Тарау: Ұжымдық шешім.

    Сынып: 3

    Мектеп: «№23 ЖОББМ»КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Айтжанова М.Д

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

     Көбейту кестесін бекіту. Жанама сұрақтармен берілген есептерді шығару.

    Оқу мақсаттары

    3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану;

    3.5.1.2 есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса»; «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын» шамаларының арасындағы тәуелділікті пайдалану;


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: 6-9 сандарына көбейту және бөлу кестесін құру, білу және қолдану.

    Көпшілік оқушылар:Көбейту және бөлу кестесін қолдана алады;

    Кейбір оқушылар: Есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса», «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын» ұғымдарын қолдана алады.

    Бағалау критерийлері

    Оқушылар көбейту мен бөлуге берілген тапсырмаларды орындайды, өрнектер құрады,логикалық тапсырмаларды орындайды.

    Тірек сөздер

    Математика-математика- maths

    Сан-цифр- number

    Көбейту кестесі-таблица умножения-multiplication table

    Құндылықтарды дарыту

    Жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік, жанашырлық, қамқорлық жасай білу құндылықтарды тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Әдебиеттік оқу, көркем еңбек.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта

    Алдыңғы білімді игеру

    7;8;9 сандарының көбейті кестесін жатқа біледі, есепте қолдана алады.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушыларды түгелдеу.

    2. Жұмыс құралдарын дайындау.

    3. Оқушылар назарын сабаққа аудару.

    - Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Бүгінгі

    сабақты мен, Айтжанова Махаббат өткізетін боламын.

    - Көңіл-күйлерің қалай?

    - Сабаққа дайынсыңдар ма?

    - Балалар, біз бүгін сайыс ұйымдастыратын боламыз.

    - Парта бойынша 3 топқа бөлінеміз.

    1-топ: Болашақ

    2-топ: Жалын

    3-топ: Сұңқар










    Сабақтың ортасы


    5 минут


























    7 минут



























    7 минут


























    6 минут






























    5 минут

    -Үй тапсырмасын тексеру.

    Психологиялық дайындық.

    -Балалар, бұлттардың артында жасырылған сұрақтарға жауап беру арқылы, бұлттарды ысырып, күн шуағын шашайықшы.


    1-топ.

    Әнуар Сабырдан 5 жас үлкен және Даниярдан 2 жас үлкен. Сабыр үлкен бе, Данияр үлкен бе? Және неше жасқа үлкен?

    -Данияр үлкен, 3 жасқа

    2-топ.

    Әкесі, шешесі, ұлы үшеуінің жастарын қосқанда 70 жас. Ал төрт жылдан кейін үшеуінің жастары нешеге жетеді?

    -82 жас

    3-топ.

    Арман мен Темірханда 15 марка бар. Арман Темірханға 3 марканы сыйға берді, сонда оларда неше марка қалды?

    -15 марка


    -Жарайсыңдар, балалар! Бүгінгі күнді осы күн сияқты жарқырап, көңілді өткізіңдер.

    - Әр дұрыс жауапқа 1 смайлик беріліп отырады, қай топта смайликтің саны көп, сол топ жеңіске жетеді.


    1-тапсырма Дәптермен жұмыс

    « Кім жылдам» ойыны.

    Шарты: Әр топқа карточкалар таратылып беріледі. Топтағы барлық оқушы бірлесе берілген есепті шығарып, дәптерлеріне жазулары қажет, мұғалім топтағы кез-келген оқушыны шақырып, есепті тексереді, егер барлығы дұрыс болса топқа смайлик беріледі.

    1. 72 және 8 сандарының бөліндісін 20-ға арттыр

    2. 6 және 8 сандарының көбейтіндісін 20-ға кеміт

    3. 25 және 5 сандарының бөліндісін 6 есе арттыр

    4. 9 және 8 сандарының көбейтіндісін 20-ға арттыр

    5. 64 саны шығу үшін қай санды өзін-өзіне көбейтеді

    6. 45 және 5 сандарының бөлінідісін 6есе арттыр

    Дескриптор:

    -Көбейту мен бөлу кестесін құрады;

    - 6-9сандарының көбейту кестесінен мысалдар шығарады;

    ҚБ «Дәптерлерін алмастырып бір-бірін өзара бағалайды»

    Дәптермен жұмыс

    2-тапсырма

    Шарты: Әр топқа таратпа карточкалар беремін, сол карточкадағы мәтінді есепті шығарады.

    Біздің сынып оқушылары мектепте өтетін концертке қатысатын болды. Дайындық басталды. Олар мата сатып алды.

    Концертке дайындық үшін алынған бұйымдардан есеп құрастырып, оны шығар.


    Бір бұйымға кеткен мата шығыны:

    Бұйымдар саны:

    Жалпы шығын:

    бірдей

    9 дана

    45 м

    бірдей

    ? дана

    25 м


    Сұрақ: 25 м матадан қанша бұйым жасалады?

    Шешуі:

    1. 1 бұйымға кеткен мата шығыны:

    45 м : 9=5 м

    2. 25 м матадан жасалатын бұйым саны:

    25 м : 5 м=5 м

    Жауабы: 25 м матадан 5 бұйым жасалады.


    3-тапсырма

    Шарты: Әрбір топтан 1 оқушы шығып перфокартадағы берілген есепті тақтаға жазып шығарады. Қай топтың мүшесі бірінші әрі дұрыс орындайды, сол топқа смайлик беріледі.

    Перфокартамен жұмыс жасайды. Оқулықтағы № 2 тапсырма.

    1-топ

    1ц 40кг+6ц30кг = 140+630=770кг

    3кг*3=9кг

    8ц-6ц40кг=800-640=160кг

    2-топ

    9кг*2=18кг

    7ц-600кг= 100 кг

    6л:2 = 3л

    3-топ

    3ц+55кг= 355кг

    4ц*3= 12ц

    350кг+650кг= 1000 кг

    ҚБ «Жұлдызша»

    Дескриптор:

    -Берілген фигуралардың ауданын палетка арқылы анықтайды;

    -Берілген фигураның ауданын дұрыс есептеп, жауабын анықтайды.

    ҚБ «Көңілді пішіндер» әдісі


    Ой сергек!

    Бейнежазбадағы əуен ырғағымен билеу.



    4-тапсырма

    Математикалық диктант.

    Шарты: Әрбір топтан оқушылар бұл тапсырманы тақтада орындайды. Мұғалім берілуін оқиды, қай топтың мүшесі берілген өрнекті есеп түрінде тез жазады, сол топқа смайлик беріледі. Әрбір оқушы тек 1 тапсырмадан орындайды.

    1) 72 және 8 сандарының бөліндісін 20 санына арттыр. 72:8+20 =29

    2) 6 және 8 сандарының көбейтіндісін 20-ға кеміт.6*8=20

    3) 25 пен 5 сандарының бөліндісін 6 есе арттыр. 25:5*6 =30

    4) 9 бен 8 сандарының көбейтіндісін 20-ға арттыр. 9*8+20 =92

    5) 64 саны шығу үшін қай санды өзіне өзін көбейтеді? 8*8 =64

    6) 45-пен 5-тің бөліндісін 6 есе арттыр.

    45:5*6 =54

    Дескриптор:

    -Берілген өрнекті түсініп тыңдайды;

    -Берілген өрнекті есеп түрінде жазады;

    -Жазған есептің мәнін дұрыс анықтайды;

    ҚБ «Жұлдызша»

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айтжанова Махаббат Дауреновна
    25 Желтоқсан 2020
    577
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Көбейту кестесін бекіту. Жанама сұрақтармен берілген есептерді шығару".

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Көбейту кестесін бекіту. Жанама сұрақтармен берілген есептерді шығару".

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бастауыш сынып мұғалімдерге.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Пән: Математика

    Тарау: Ұжымдық шешім.

    Сынып: 3

    Мектеп: «№23 ЖОББМ»КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Айтжанова М.Д

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

     Көбейту кестесін бекіту. Жанама сұрақтармен берілген есептерді шығару.

    Оқу мақсаттары

    3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану;

    3.5.1.2 есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса»; «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын» шамаларының арасындағы тәуелділікті пайдалану;


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: 6-9 сандарына көбейту және бөлу кестесін құру, білу және қолдану.

    Көпшілік оқушылар:Көбейту және бөлу кестесін қолдана алады;

    Кейбір оқушылар: Есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса», «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын» ұғымдарын қолдана алады.

    Бағалау критерийлері

    Оқушылар көбейту мен бөлуге берілген тапсырмаларды орындайды, өрнектер құрады,логикалық тапсырмаларды орындайды.

    Тірек сөздер

    Математика-математика- maths

    Сан-цифр- number

    Көбейту кестесі-таблица умножения-multiplication table

    Құндылықтарды дарыту

    Жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік, жанашырлық, қамқорлық жасай білу құндылықтарды тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Әдебиеттік оқу, көркем еңбек.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта

    Алдыңғы білімді игеру

    7;8;9 сандарының көбейті кестесін жатқа біледі, есепте қолдана алады.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушыларды түгелдеу.

    2. Жұмыс құралдарын дайындау.

    3. Оқушылар назарын сабаққа аудару.

    - Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Бүгінгі

    сабақты мен, Айтжанова Махаббат өткізетін боламын.

    - Көңіл-күйлерің қалай?

    - Сабаққа дайынсыңдар ма?

    - Балалар, біз бүгін сайыс ұйымдастыратын боламыз.

    - Парта бойынша 3 топқа бөлінеміз.

    1-топ: Болашақ

    2-топ: Жалын

    3-топ: Сұңқар










    Сабақтың ортасы


    5 минут


























    7 минут



























    7 минут


























    6 минут






























    5 минут

    -Үй тапсырмасын тексеру.

    Психологиялық дайындық.

    -Балалар, бұлттардың артында жасырылған сұрақтарға жауап беру арқылы, бұлттарды ысырып, күн шуағын шашайықшы.


    1-топ.

    Әнуар Сабырдан 5 жас үлкен және Даниярдан 2 жас үлкен. Сабыр үлкен бе, Данияр үлкен бе? Және неше жасқа үлкен?

    -Данияр үлкен, 3 жасқа

    2-топ.

    Әкесі, шешесі, ұлы үшеуінің жастарын қосқанда 70 жас. Ал төрт жылдан кейін үшеуінің жастары нешеге жетеді?

    -82 жас

    3-топ.

    Арман мен Темірханда 15 марка бар. Арман Темірханға 3 марканы сыйға берді, сонда оларда неше марка қалды?

    -15 марка


    -Жарайсыңдар, балалар! Бүгінгі күнді осы күн сияқты жарқырап, көңілді өткізіңдер.

    - Әр дұрыс жауапқа 1 смайлик беріліп отырады, қай топта смайликтің саны көп, сол топ жеңіске жетеді.


    1-тапсырма Дәптермен жұмыс

    « Кім жылдам» ойыны.

    Шарты: Әр топқа карточкалар таратылып беріледі. Топтағы барлық оқушы бірлесе берілген есепті шығарып, дәптерлеріне жазулары қажет, мұғалім топтағы кез-келген оқушыны шақырып, есепті тексереді, егер барлығы дұрыс болса топқа смайлик беріледі.

    1. 72 және 8 сандарының бөліндісін 20-ға арттыр

    2. 6 және 8 сандарының көбейтіндісін 20-ға кеміт

    3. 25 және 5 сандарының бөліндісін 6 есе арттыр

    4. 9 және 8 сандарының көбейтіндісін 20-ға арттыр

    5. 64 саны шығу үшін қай санды өзін-өзіне көбейтеді

    6. 45 және 5 сандарының бөлінідісін 6есе арттыр

    Дескриптор:

    -Көбейту мен бөлу кестесін құрады;

    - 6-9сандарының көбейту кестесінен мысалдар шығарады;

    ҚБ «Дәптерлерін алмастырып бір-бірін өзара бағалайды»

    Дәптермен жұмыс

    2-тапсырма

    Шарты: Әр топқа таратпа карточкалар беремін, сол карточкадағы мәтінді есепті шығарады.

    Біздің сынып оқушылары мектепте өтетін концертке қатысатын болды. Дайындық басталды. Олар мата сатып алды.

    Концертке дайындық үшін алынған бұйымдардан есеп құрастырып, оны шығар.


    Бір бұйымға кеткен мата шығыны:

    Бұйымдар саны:

    Жалпы шығын:

    бірдей

    9 дана

    45 м

    бірдей

    ? дана

    25 м


    Сұрақ: 25 м матадан қанша бұйым жасалады?

    Шешуі:

    1. 1 бұйымға кеткен мата шығыны:

    45 м : 9=5 м

    2. 25 м матадан жасалатын бұйым саны:

    25 м : 5 м=5 м

    Жауабы: 25 м матадан 5 бұйым жасалады.


    3-тапсырма

    Шарты: Әрбір топтан 1 оқушы шығып перфокартадағы берілген есепті тақтаға жазып шығарады. Қай топтың мүшесі бірінші әрі дұрыс орындайды, сол топқа смайлик беріледі.

    Перфокартамен жұмыс жасайды. Оқулықтағы № 2 тапсырма.

    1-топ

    1ц 40кг+6ц30кг = 140+630=770кг

    3кг*3=9кг

    8ц-6ц40кг=800-640=160кг

    2-топ

    9кг*2=18кг

    7ц-600кг= 100 кг

    6л:2 = 3л

    3-топ

    3ц+55кг= 355кг

    4ц*3= 12ц

    350кг+650кг= 1000 кг

    ҚБ «Жұлдызша»

    Дескриптор:

    -Берілген фигуралардың ауданын палетка арқылы анықтайды;

    -Берілген фигураның ауданын дұрыс есептеп, жауабын анықтайды.

    ҚБ «Көңілді пішіндер» әдісі


    Ой сергек!

    Бейнежазбадағы əуен ырғағымен билеу.



    4-тапсырма

    Математикалық диктант.

    Шарты: Әрбір топтан оқушылар бұл тапсырманы тақтада орындайды. Мұғалім берілуін оқиды, қай топтың мүшесі берілген өрнекті есеп түрінде тез жазады, сол топқа смайлик беріледі. Әрбір оқушы тек 1 тапсырмадан орындайды.

    1) 72 және 8 сандарының бөліндісін 20 санына арттыр. 72:8+20 =29

    2) 6 және 8 сандарының көбейтіндісін 20-ға кеміт.6*8=20

    3) 25 пен 5 сандарының бөліндісін 6 есе арттыр. 25:5*6 =30

    4) 9 бен 8 сандарының көбейтіндісін 20-ға арттыр. 9*8+20 =92

    5) 64 саны шығу үшін қай санды өзіне өзін көбейтеді? 8*8 =64

    6) 45-пен 5-тің бөліндісін 6 есе арттыр.

    45:5*6 =54

    Дескриптор:

    -Берілген өрнекті түсініп тыңдайды;

    -Берілген өрнекті есеп түрінде жазады;

    -Жазған есептің мәнін дұрыс анықтайды;

    ҚБ «Жұлдызша»

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 3 сынып
    25.12.2020
    577
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айтжанова Махаббат Дауреновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации