Тақырыбы: Көбейту кестесін бекіту. Жанама сұрақтармен берілген есептерді шығару. Ұжымдық шешім. | Мектеп: № 4 |
Күні: 22.10. 2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: С. Хуатай |
Сынып: 3 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Оқу мақсаттары | 3.5.1.5 **жанама сұрақтары болатын («бірнеше бірлік артық,кем», «бірнеше есе артық/кем» қатынастарымен байланысты есептерді талдау және шығару.3.1.2.4. 6;7;8;9 сандарына көбейту және бөлу кестесін құру, білу және қолдану.3.5.1.2** есептерді шығаруда «бір заттың сыйымдылығы», «заттардың саны», «жалпы сыйымдылығы», «бір затқа жұмсалатын шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын» ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдалану. |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар үшін:6-9 сандарына көбейту және бөлу кестесін құру, білу және қолдану.
|
| Бірқатар оқушылар үшін:Шамалардың арасындағы тәуелділікті кескіндейтін өрнектерді өз бетінше жазу; жанама түрде тұжырымдалған есептерді шығару және талдау.
|
| Кейбір оқушылар үшін:Шамалардың арасындағы тәуелділік туралы білімді күнделікті өмірде пайдалану. |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар:Шамалардың өзара байланысын түсіндіре алады. Пəндік лексика жəне терминология: Мысалдардың арасындағы тәуелділік, шамалардың арасындағы өзара байланысты орнатушы теңдік ретіндегі формулалар, амалдар реті, көбейту кестесі.
|
| Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау;Жанама түрде тұжырымдалған есеп деген не? Кері есеп қалай құрылады?Жазылым: Санды өрнектерді, формулаларды жазу. |
Тірек білімдер, білік, дағдылар | 2 санынан бастап 9 санына дейінгі көбейту кестесі. Шамалар арасындағы тәуелділік: «бір ыдыстың сыйымдылығы», «саны», «жалпы сыйымдылық». |
| Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс-əрекет | Ресурстар |
0–5 | Сәлемдесу. Сәлеметсіңдер ме, балалар! Көңіл-күйлерің жақсы ма? Менде сендерді көргеніме өте қуаныштымын. Математика әлеміне қош келдіңдер!Ынталандыру.Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан,Математикаға орын берсең басыңнан.Барлық ғылым саған үйір болады,Досың солар табылатын қасыңнан.Топқа бөлу.-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?-Күз.-Күз мезгілінің басқа мезгілден қандай ерекшеліктерін білесіңдер?-Күз қауырт еңбектің, молшылықтың айы т.б Оқушылар өз ойларын айтады.Олай болса менде сендерге күздің тартуын ала келдім. Өздерің көріп тұрғандай жемістер арқылы 4 топқа бөлене қойыңдар.«Алма», «Банан», «Жүзім» «Алмұрт»
|
Жемістер, суреттер |
5-7 | Қызығушылықты ояту.Көбейту мен бөлу кестесіне байланысты тапсырмалар ауызша орындалады.
| Презентация |
7-10 | Мақсатты бекіту (мəселелі жағдаяттар).Сабақтың мақсатын бекіту:Бүгін сендермен 6,7,8,9-дың көбейту кестесінен алған білімдеріңді бекіту мақсатында әртүрлі тапсырмалар орындайтын боламыз.
|
|
10–15 | Белсендіру.Топпен жұмыс.а/ «Топтастыру» әдісі арқылы 6 санының көбейту және бөлу кестесін құрады. ә/ «Моншақ тізбегі» әдісі бойынша 7 санының көбейту кестесін құрады.б/ «Киім ілгіш» әдісі бойынша 8-дің көбейту, бөлу кестесін құрады.в/ «Галерея» әдісі бойынша 9-дың көбейту және бөлу кестесін құрады.Әр топтың тапсырмаларын қалыптастырушы бағалаумен бағалап отырамын.
«Бағдаршам», «отшашу», «смайлик»,»бір сөз» әдістері арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. | Флепчарт, жіп. дөңгелектер, киім ілгіш, қима қағаздар, фломастер т.б
Бағдаршам, смайликтер |
|
|
талар |
15–20 | Өзіндік жұмыс.Перфокартамен жұмыс жасайды. Оқулықтағы № 2тапсырма.1ц 40кг+6ц30кг = 140+630=770кг 3кг*3=9кг8ц-6ц40кг=800-640=160кг 9кг*2=18кг7ц-600кг= 100 кг 6л:2 = 3л3ц+55кг= 355кг 4ц*3= 12ц350кг+650кг= 1000 кг 20кг:2 =10кгҚатені түзету. | Перфокарталар |
| Сабақта жасалған əрбір жұмыс талданады. Өзіндік жұмысын дұрыс |
|
| орындамағандар,түзету жұмысымен айналысады.- |
|
| -Кім қандай жерде қиналды? |
|
| -Қай жерден қателік жібердіңдер? |
|
| -Жіберілген қателеріңнің себебі неде? |
|
| -Өзіндік жұмыста қиналмағандарың өздеріңнің әрекеттеріңнің мақсатын қалыптастырғандарың |
|
| іс-әрекеттеріңнің мақсатын қалыптастырғандарың. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20–35
35-40 | Оқулықпен жұмыс.Оқулықтағы № 3, 4 тапсырмалар қайталау жұмысын ұйымдастыруға мүмкіндік береді. №3а/ тапсырманы орындауға берілген уақытты есепке алу мұғалім үшін өтілген материалдардың есте қалғанынан не қалмағанынан мəлімет береді. Көрнекіліктер қолданылу арқылы нақты түсіндіріледі.Тақтаға 1 оқушы жазып орындайды.
Үлкен ыдыста-20 л қымыз, бұл 5 есе артық?Кіші ыдыста-?
Ш: 20:5+20=24Ж:барлығы екі ыдыста 24 л қымыз бар.Кәсіпкерлік туралы ой қозғау. Кіріс, шығыс жайында ауызша есептеулер жүргіземін. Қымыздың пайдасы туралы айтып өту.3ә/ ауызша орындалады.Сергіту мақсатында логикалық есептер орындалады.Топпен жұмыс.6*2 9*4 54:6 42:6 36:67*3 7*8 81:9 72:8 64:8 берілген өрнектерді пайдаланып, тура теңдік және теңсіздіктер құрастыру. /Уақыт беріледі./ 2 минМатематикалық диктант. Жұмыс дәптерінде орындалады.
72 және 8 сандарының бөліндісін 20 санына арттыр. 72:8+20 =296 және 8 сандарының көбейтіндісін 20-ға кеміт.6*8-=20 25 пен 5 сандарының бөліндісін 6 есе арттыр.25:5*6 =309 бен 8 сандарының көбейтіндісін 20-ға арттыр. 9*8+20 =9264 саны шығу үшін қай санды өзіне өзін көбейтеді? 8*8 =6445-пен 5-тің бөліндісін 6 есе арттыр.45:5*6 =54Жауаптары тексеріліп ауызша бағаланады.
Тапқыр болсаң айтып көр! Көбейтудің кестелік жағдайын пайдалана отырып, көбейту кестесін бекіту. Көбейтудің кестелік жағдайын қайталайды. Орындалған жұмысқа формативті бағалау жүргіземін. Сондай-ақ ортақ тақырып Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен тақырыбына тоқталу. Сурет бойынша ой қозғау.Үй тапсырма 96 беттегі №5 түсіндіріледі.Рефлексия.Рефлекцияны жүргізу үшін оқушыларға кім сабақты түсінді, нені біледі:«Жеміс ағашы»Жасыл алма толық меңгердім.Сары алма жартылай меңгердім, тағы қайталаймын. Қызыл алма меңгере алмадым, көмек керек. Неліктен сол түсті таңдағандарын бірнеше оқушыдан сұрап өтемін. Сабағымыз аяқталды. Рақмет, сау болыңыздар! | Дəптер, оқулық, тақта,шара, тостаған, қымыз
Презентация
Флепчарт
Ағаш, алмалар
|