Көбейту кестесін бекіту. Жанама сұрақтармен берілген есептерді шығару. Ұжымдық шешім.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көбейту кестесін бекіту. Жанама сұрақтармен берілген есептерді шығару. Ұжымдық шешім.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсаттары 3.5.1.5 **жанама сұрақтары болатын («бірнеше бірлік артық,кем», «бірнеше есе артық/кем» қатынастарымен байланысты есептерді талдау және шығару. 3.1.2.4. 6;7;8;9 сандарына көбейту және бөлу кестесін құру, білу және қолдану. 3.5.1.2** есептерді шығаруда «бір заттың сыйымдылығы», «заттардың саны», «жалпы сыйымдылығы», «бір затқа жұмсал мақсаттары Кейбір оқушылар үшін: Шамалардың арасындағы тәуелділік туралы білімді күнделікті өмір
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:

----------- Ракишев А.Ж.


Тақырыбы: Көбейту кестесін бекіту. Жанама сұрақтармен берілген есептерді шығару. Ұжымдық шешім.

Мектеп: № 4

Күні: 22.10. 2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: С. Хуатай

Сынып: 3

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

3.5.1.5 **жанама сұрақтары болатын («бірнеше бірлік артық,кем», «бірнеше есе артық/кем» қатынастарымен байланысты есептерді талдау және шығару.

3.1.2.4. 6;7;8;9 сандарына көбейту және бөлу кестесін құру, білу және қолдану.

3.5.1.2** есептерді шығаруда «бір заттың сыйымдылығы», «заттардың саны», «жалпы сыйымдылығы», «бір затқа жұмсалатын шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын» ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдалану.

Сабақтың

мақсаттары

Барлық оқушылар үшін:

6-9 сандарына көбейту және бөлу кестесін құру, білу және қолдану.




Бірқатар оқушылар үшін:Шамалардың арасындағы тәуелділікті кескіндейтін өрнектерді өз бетінше жазу; жанама түрде тұжырымдалған есептерді шығару және талдау.



Кейбір оқушылар үшін:

Шамалардың арасындағы тәуелділік туралы білімді күнделікті өмірде пайдалану.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Шамалардың өзара байланысын түсіндіре алады.

Пəндік лексика жəне терминология: Мысалдардың арасындағы тәуелділік, шамалардың арасындағы өзара байланысты орнатушы теңдік ретіндегі формулалар, амалдар реті, көбейту кестесі.


Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

Талқылау;

Жанама түрде тұжырымдалған есеп деген не?

Кері есеп қалай құрылады?

Жазылым:

Санды өрнектерді, формулаларды жазу.

Тірек білімдер, білік, дағдылар

2 санынан бастап 9 санына дейінгі көбейту кестесі. Шамалар арасындағы тәуелділік: «бір ыдыстың сыйымдылығы», «саны», «жалпы сыйымдылық».


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-əрекет

Ресурстар



0–5

Сәлемдесу. Сәлеметсіңдер ме, балалар! Көңіл-күйлерің жақсы ма? Менде сендерді көргеніме өте қуаныштымын. Математика әлеміне қош келдіңдер!

Ынталандыру.

Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан,

Математикаға орын берсең басыңнан.

Барлық ғылым саған үйір болады,

Досың солар табылатын қасыңнан.

Топқа бөлу.

-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

-Күз.

-Күз мезгілінің басқа мезгілден қандай ерекшеліктерін білесіңдер?

-Күз қауырт еңбектің, молшылықтың айы т.б Оқушылар өз ойларын айтады.Олай болса менде сендерге күздің тартуын ала келдім. Өздерің көріп тұрғандай жемістер арқылы 4 топқа бөлене қойыңдар.«Алма», «Банан», «Жүзім» «Алмұрт»








Жемістер, суреттер

5-7

Қызығушылықты ояту.

Көбейту мен бөлу кестесіне байланысты тапсырмалар ауызша орындалады.


Презентация



7-10

Мақсатты бекіту (мəселелі жағдаяттар).

Сабақтың мақсатын бекіту:

Бүгін сендермен 6,7,8,9-дың көбейту кестесінен алған білімдеріңді бекіту мақсатында әртүрлі тапсырмалар орындайтын боламыз.




10–15

Белсендіру.

Топпен жұмыс.

а/ «Топтастыру» әдісі арқылы 6 санының көбейту және бөлу кестесін құрады.

ә/ «Моншақ тізбегі» әдісі бойынша 7 санының көбейту кестесін құрады.

б/ «Киім ілгіш» әдісі бойынша 8-дің көбейту, бөлу кестесін құрады.

в/ «Галерея» әдісі бойынша 9-дың көбейту және бөлу кестесін құрады.

Әр топтың тапсырмаларын қалыптастырушы бағалаумен бағалап отырамын.


«Бағдаршам», «отшашу», «смайлик»,»бір сөз» әдістері арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.

Флепчарт, жіп. дөңгелектер, киім ілгіш, қима қағаздар, фломастер т.б







Бағдаршам, смайликтер




талар


1520

Өзіндік жұмыс.

Перфокартамен жұмыс жасайды. Оқулықтағы № 2тапсырма.

1ц 40кг+6ц30кг = 140+630=770кг 3кг*3=9кг

8ц-6ц40кг=800-640=160кг 9кг*2=18кг

7ц-600кг= 100 кг 6л:2 = 3л

3ц+55кг= 355кг 4ц*3= 12ц

350кг+650кг= 1000 кг 20кг:2 =10кг

Қатені түзету.

Перфокарталар


Сабақта жасалған əрбір жұмыс талданады. Өзіндік жұмысын дұрыс



орындамағандар,түзету жұмысымен айналысады.

-



-Кім қандай жерде қиналды?



-Қай жерден қателік жібердіңдер?



-Жіберілген қателеріңнің себебі неде?



-Өзіндік жұмыста қиналмағандарың өздеріңнің әрекеттеріңнің мақсатын қалыптастырғандарың



іс-әрекеттеріңнің мақсатын қалыптастырғандарың.















20–35
































35-40

Оқулықпен жұмыс.

Оқулықтағы № 3, 4 тапсырмалар қайталау жұмысын ұйымдастыруға мүмкіндік береді.

3а/ тапсырманы орындауға берілген уақытты есепке алу мұғалім үшін өтілген материалдардың есте қалғанынан не қалмағанынан мəлімет береді. Көрнекіліктер қолданылу арқылы нақты түсіндіріледі.Тақтаға 1 оқушы жазып орындайды.


ҮShape2 Shape1 лкен ыдыста-20 л қымыз, бұл 5 есе артық ?

КShape3 іші ыдыста-?


Ш: 20:5+20=24

Ж:барлығы екі ыдыста 24 л қымыз бар.

Кәсіпкерлік туралы ой қозғау. Кіріс, шығыс жайында ауызша есептеулер жүргіземін.

Қымыздың пайдасы туралы айтып өту.

3ә/ ауызша орындалады.

Сергіту мақсатында логикалық есептер орындалады.

Топпен жұмыс.

6*2 9*4 54:6 42:6 36:6

7*3 7*8 81:9 72:8 64:8 берілген өрнектерді пайдаланып, тура теңдік және теңсіздіктер құрастыру. /Уақыт беріледі./ 2 мин

Математикалық диктант. Жұмыс дәптерінде орындалады.


72 және 8 сандарының бөліндісін 20 санына арттыр. 72:8+20 =29

6 және 8 сандарының көбейтіндісін 20-ға кеміт.6*8-=20

25 пен 5 сандарының бөліндісін 6 есе арттыр.25:5*6 =30

9 бен 8 сандарының көбейтіндісін 20-ға арттыр. 9*8+20 =92

64 саны шығу үшін қай санды өзіне өзін көбейтеді? 8*8 =64

45-пен 5-тің бөліндісін 6 есе арттыр.45:5*6 =54

Жауаптары тексеріліп ауызша бағаланады.


Тапқыр болсаң айтып көр!

Көбейтудің кестелік жағдайын пайдалана отырып, көбейту кестесін бекіту.

Көбейтудің кестелік жағдайын қайталайды.

Орындалған жұмысқа формативті бағалау жүргіземін. Сондай-ақ ортақ тақырып Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен тақырыбына тоқталу. Сурет бойынша ой қозғау.

Үй тапсырма 96 беттегі №5 түсіндіріледі.

Рефлексия.

Рефлекцияны жүргізу үшін оқушыларға кім сабақты түсінді, нені біледі:

«Жеміс ағашы»

Жасыл алма толық меңгердім.

Сары алма жартылай меңгердім, тағы қайталаймын.

Қызыл алма меңгере алмадым, көмек керек.

Неліктен сол түсті таңдағандарын бірнеше оқушыдан сұрап өтемін. Сабағымыз аяқталды. Рақмет, сау болыңыздар!

Дəптер, оқулық, тақта,

шара, тостаған, қымыз







Презентация


Флепчарт
























Ағаш,

алмалар




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.11.2018
3763
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі