Материалдар / Көбейту кестесін бекіту. Жанама сұрақтармен берілген есептерді шығару. Ұжымдық шешім.

Көбейту кестесін бекіту. Жанама сұрақтармен берілген есептерді шығару. Ұжымдық шешім.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсаттары 3.5.1.5 **жанама сұрақтары болатын («бірнеше бірлік артық,кем», «бірнеше есе артық/кем» қатынастарымен байланысты есептерді талдау және шығару. 3.1.2.4. 6;7;8;9 сандарына көбейту және бөлу кестесін құру, білу және қолдану. 3.5.1.2** есептерді шығаруда «бір заттың сыйымдылығы», «заттардың саны», «жалпы сыйымдылығы», «бір затқа жұмсал мақсаттары Кейбір оқушылар үшін: Шамалардың арасындағы тәуелділік туралы білімді күнделікті өмір
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
3529
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:----------- Ракишев А.Ж.

Тақырыбы: Көбейту кестесін бекіту. Жанама сұрақтармен берілген есептерді шығару. Ұжымдық шешім.Мектеп: № 4
Күні: 22.10. 2018жМұғалімнің аты-жөні: С. Хуатай
Сынып: 3Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаттары3.5.1.5 **жанама сұрақтары болатын («бірнеше бірлік артық,кем», «бірнеше есе артық/кем» қатынастарымен байланысты есептерді талдау және шығару.3.1.2.4. 6;7;8;9 сандарына көбейту және бөлу кестесін құру, білу және қолдану.3.5.1.2** есептерді шығаруда «бір заттың сыйымдылығы», «заттардың саны», «жалпы сыйымдылығы», «бір затқа жұмсалатын шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын» ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдалану.
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар үшін:6-9 сандарына көбейту және бөлу кестесін құру, білу және қолдану.







Бірқатар оқушылар үшін:Шамалардың арасындағы тәуелділікті кескіндейтін өрнектерді өз бетінше жазу; жанама түрде тұжырымдалған есептерді шығару және талдау.





Кейбір оқушылар үшін:Шамалардың арасындағы тәуелділік туралы білімді күнделікті өмірде пайдалану.
Тілдік мақсаттарОқушылар:Шамалардың өзара байланысын түсіндіре алады. Пəндік лексика жəне терминология: Мысалдардың арасындағы тәуелділік, шамалардың арасындағы өзара байланысты орнатушы теңдік ретіндегі формулалар, амалдар реті, көбейту кестесі.



Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау;Жанама түрде тұжырымдалған есеп деген не? Кері есеп қалай құрылады?Жазылым: Санды өрнектерді, формулаларды жазу.
Тірек білімдер, білік, дағдылар2 санынан бастап 9 санына дейінгі көбейту кестесі. Шамалар арасындағы тәуелділік: «бір ыдыстың сыйымдылығы», «саны», «жалпы сыйымдылық».


Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған іс-əрекетРесурстар




0–5
Сәлемдесу. Сәлеметсіңдер ме, балалар! Көңіл-күйлерің жақсы ма? Менде сендерді көргеніме өте қуаныштымын. Математика әлеміне қош келдіңдер!Ынталандыру.Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан,Математикаға орын берсең басыңнан.Барлық ғылым саған үйір болады,Досың солар табылатын қасыңнан.Топқа бөлу.-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?-Күз.-Күз мезгілінің басқа мезгілден қандай ерекшеліктерін білесіңдер?-Күз қауырт еңбектің, молшылықтың айы т.б Оқушылар өз ойларын айтады.Олай болса менде сендерге күздің тартуын ала келдім. Өздерің көріп тұрғандай жемістер арқылы 4 топқа бөлене қойыңдар.«Алма», «Банан», «Жүзім» «Алмұрт»













Жемістер, суреттер
5-7Қызығушылықты ояту.Көбейту мен бөлу кестесіне байланысты тапсырмалар ауызша орындалады.

Презентация




7-10
Мақсатты бекіту (мəселелі жағдаяттар).Сабақтың мақсатын бекіту:Бүгін сендермен 6,7,8,9-дың көбейту кестесінен алған білімдеріңді бекіту мақсатында әртүрлі тапсырмалар орындайтын боламыз.





10–15
Белсендіру.Топпен жұмыс.а/ «Топтастыру» әдісі арқылы 6 санының көбейту және бөлу кестесін құрады. ә/ «Моншақ тізбегі» әдісі бойынша 7 санының көбейту кестесін құрады.б/ «Киім ілгіш» әдісі бойынша 8-дің көбейту, бөлу кестесін құрады.в/ «Галерея» әдісі бойынша 9-дың көбейту және бөлу кестесін құрады.Әр топтың тапсырмаларын қалыптастырушы бағалаумен бағалап отырамын.

«Бағдаршам», «отшашу», «смайлик»,»бір сөз» әдістері арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.
Флепчарт, жіп. дөңгелектер, киім ілгіш, қима қағаздар, фломастер т.б











Бағдаршам, смайликтер






талар


1520
Өзіндік жұмыс.Перфокартамен жұмыс жасайды. Оқулықтағы № 2тапсырма.1ц 40кг+6ц30кг = 140+630=770кг 3кг*3=9кг8ц-6ц40кг=800-640=160кг 9кг*2=18кг7ц-600кг= 100 кг 6л:2 = 3л3ц+55кг= 355кг 4ц*3= 12ц350кг+650кг= 1000 кг 20кг:2 =10кгҚатені түзету. Перфокарталар


Сабақта жасалған əрбір жұмыс талданады. Өзіндік жұмысын дұрыс



орындамағандар,түзету жұмысымен айналысады.-



-Кім қандай жерде қиналды?



-Қай жерден қателік жібердіңдер?



-Жіберілген қателеріңнің себебі неде?



-Өзіндік жұмыста қиналмағандарың өздеріңнің әрекеттеріңнің мақсатын қалыптастырғандарың



іс-әрекеттеріңнің мақсатын қалыптастырғандарың.



























20–35





























































35-40
Оқулықпен жұмыс.Оқулықтағы № 3, 4 тапсырмалар қайталау жұмысын ұйымдастыруға мүмкіндік береді. №3а/ тапсырманы орындауға берілген уақытты есепке алу мұғалім үшін өтілген материалдардың есте қалғанынан не қалмағанынан мəлімет береді. Көрнекіліктер қолданылу арқылы нақты түсіндіріледі.Тақтаға 1 оқушы жазып орындайды.

Үлкен ыдыста-20 л қымыз, бұл 5 есе артық?Кіші ыдыста-?

Ш: 20:5+20=24Ж:барлығы екі ыдыста 24 л қымыз бар.Кәсіпкерлік туралы ой қозғау. Кіріс, шығыс жайында ауызша есептеулер жүргіземін. Қымыздың пайдасы туралы айтып өту.3ә/ ауызша орындалады.Сергіту мақсатында логикалық есептер орындалады.Топпен жұмыс.6*2 9*4 54:6 42:6 36:67*3 7*8 81:9 72:8 64:8 берілген өрнектерді пайдаланып, тура теңдік және теңсіздіктер құрастыру. /Уақыт беріледі./ 2 минМатематикалық диктант. Жұмыс дәптерінде орындалады.

72 және 8 сандарының бөліндісін 20 санына арттыр. 72:8+20 =296 және 8 сандарының көбейтіндісін 20-ға кеміт.6*8-=20 25 пен 5 сандарының бөліндісін 6 есе арттыр.25:5*6 =309 бен 8 сандарының көбейтіндісін 20-ға арттыр. 9*8+20 =9264 саны шығу үшін қай санды өзіне өзін көбейтеді? 8*8 =6445-пен 5-тің бөліндісін 6 есе арттыр.45:5*6 =54Жауаптары тексеріліп ауызша бағаланады.

Тапқыр болсаң айтып көр! Көбейтудің кестелік жағдайын пайдалана отырып, көбейту кестесін бекіту. Көбейтудің кестелік жағдайын қайталайды. Орындалған жұмысқа формативті бағалау жүргіземін. Сондай-ақ ортақ тақырып Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен тақырыбына тоқталу. Сурет бойынша ой қозғау.Үй тапсырма 96 беттегі №5 түсіндіріледі.Рефлексия.Рефлекцияны жүргізу үшін оқушыларға кім сабақты түсінді, нені біледі:«Жеміс ағашы»Жасыл алма толық меңгердім.Сары алма жартылай меңгердім, тағы қайталаймын. Қызыл алма меңгере алмадым, көмек керек. Неліктен сол түсті таңдағандарын бірнеше оқушыдан сұрап өтемін. Сабағымыз аяқталды. Рақмет, сау болыңыздар!
Дəптер, оқулық, тақта,шара, тостаған, қымыз











Презентация

Флепчарт













































Ағаш, алмалар





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ