Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігінің 2022 жылғы 27 тамыздағы

    № 382 бұйрығына сәйкес

    «Ы.Алтынсарин атындағы №49 мектеп-гимназиясы» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім

    Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер.

    Пәні:

    Математика

    Күні:

    01.03.2023ж

    Педагогтің аты-жөні:

    Измуханова Д.

    Сынып: 2

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    №95 Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға берілген есептер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.5.1.5.** Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға, кері есептерді құрастыру және шығару, тура және жанама сұрақтары болатын есептерді («бірнеше бірлік артық/кем», «бірнеше есе артық/ кем» қатынастарымен байланысты) бір-бірінен ажырату.

    2.5.2.4. Көбейту және бөлу амалдарының компоненттері атауларын өрнектерді оқу мен жазуда қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    Көбейтудің белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді өрнек, теңдеу түрінде шығарады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    кезеңі/уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин













































    Ұйымдастыру кезеңі:

    Психологиялық ахуал орнату

    Үлкенге де сіз

    Кішіге де сіз

    Әдеппенен бәріне

    Сәлем бердік біз!!

    Жарайсыңдар!!Бүгін көктемнің алғашқы күні.Алғыс айту күнімен қатар келетіні бәріміз білеміз.Олай болса,ата-анамызға ұстаздарға алғыс білдірейік!

    Үй тапсырмасын бекіту

    «Хан» асықтар ойынын ойнату

    Ширату

    • 2 мен 6-ның көбейтіндісі

    • 5 пен 8-дің көбейтіндісі;

    • 9 бен 3-тің бөліндісі.

    • Көбейтудің компаненттерін ата?

    • Бөлудің компаненттерін ата?

    Жаңа тақырып

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау

    Экраннан сурет көрсетіледі. Сурет бойынша оқушылар өз ойын айтады.

    Рисунок 1







    №1

    Әжем немересіне арнап көрпешелер тікті. Олар күніне 4 көрпешеден тігіп, 6 күнде бітірді. Әжем неше көрпеше тікті?







    №2

    Әжем күніне 4 көрпешеден тігіп, бірнеше күнде 24 көрпеше дайындады. Әжем осы көрпешелерді неше күнде тігіп бітірді?

    №3

    Әжем 24 көрпешені күніне бірнешеуден тігіп, 6 күнде бітірді. Әжем күніне неше көрпеше тікті?






    №4 «Хабарлама» әдісі. Топтық жұмыс.Кері есептер құрастырады

    №5 «Ойлан- жұптас бөліс»

    Жұптық жұмыс.

    Амалдардың орындалу реті бойынша өрнектер құр. Олардың мәнін тап.

    А. _____ Ә.________ Б __________

    1) 28 : 4 1) 11 – 7 1) 8 * 3

    2) 7 + 16 2) 16 : 4 2) 35 – 24


    №6 « Лифт» әдісі арқылы

    тест тапсырмаларды шешу.


    Саралау тапсырмасы

    №8 « Пазл» әдісі. Топтық жұмыс












    « Сиқырлы шеңбер» әдісі. Жеке жұмыс


    Үй тапсырмасын тексереді



    Өрнектердің мәнін жазады.

























    Есепті шығар

    1 күнде-4 к.

    6 күнде-? к.

    Ш.: 4×6=24 (к)

    Ж.: 24 көрпеше тікті.





    Есепті шығар

    1 күнде-4 к.

    24 көрпеше-? күнде

    Ш.: 24:4=6 (к)

    Ж.: 6 күнде тігіп бітірді.






    Есепті шығарады.

    6 күнде-24 к.

    1 күнде-? к.

    Ш.: 24:6=4 (к)

    Ж.:күніне 4 көрпеше тікті.


    Есепті шығар

    Бір себетте-8 о.ж.

    Үш себетте-? о.ж.

    Ш.: 8×3=24 (о.ж)

    Ж.: себеттерде барлығы 24 орам жіп бар.







    Өрнектердің мәнін табады.

    (28:4)+16=23

    16: (11-7)=4

    35-(8×3)=11


    Теңдеулерді шешеді.

    х×9=27 24:у=3

    х=27:9 у=24:3

    х=3 у=8

    3×9=27 24:8=3

    27=27 3=3





    Өрнектердің мәнін тап

    28:4+25=32 5×7-22=13

    45:5+43=52 15+36:4=24












    Жекелей жұмыс жүргізеді.









    Дескриптор:

    Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай












    Дескриптор:№1,2,3

    • есептің шартын жазады;

    • есептің сұрағын анықтайды;

    • шешуін санды өрнек түрінде жазады;

    • есептің қысқаша жауабын жазады.






















    Д ескриптор:№4

    есептің шартын жазады;

    • есептің сұрағын анықтайды;

    • шешуін санды өрнек түрінде жазады;

    • есептің қысқаша жауабын жазады.


    ҚБ «Басбармақ»



    Дескриптор:№5

    -амалдардың орындалу ретін анықтайды;

    -өрнектердің мәнін табады.


    ҚБ «Асық»


    Дескриптор:№6

    -көбейткіші белгісіз теңдеулерді шешеді;

    -бөлгіші белгісіз теңдеулерді шешеді.





    Дескриптор:

    -амалдардың орындалу ретін анықтайды;

    -өрнектердің мәнін табады.


    оқулық



















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Измуханова Динара Нұрболатқызы
    17 Мамыр 2023
    1177
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға берілген есептер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға берілген есептер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    2- сынып мұғалімдеріне арналған қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігінің 2022 жылғы 27 тамыздағы

    № 382 бұйрығына сәйкес

    «Ы.Алтынсарин атындағы №49 мектеп-гимназиясы» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім

    Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер.

    Пәні:

    Математика

    Күні:

    01.03.2023ж

    Педагогтің аты-жөні:

    Измуханова Д.

    Сынып: 2

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    №95 Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға берілген есептер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.5.1.5.** Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға, кері есептерді құрастыру және шығару, тура және жанама сұрақтары болатын есептерді («бірнеше бірлік артық/кем», «бірнеше есе артық/ кем» қатынастарымен байланысты) бір-бірінен ажырату.

    2.5.2.4. Көбейту және бөлу амалдарының компоненттері атауларын өрнектерді оқу мен жазуда қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    Көбейтудің белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді өрнек, теңдеу түрінде шығарады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    кезеңі/уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин













































    Ұйымдастыру кезеңі:

    Психологиялық ахуал орнату

    Үлкенге де сіз

    Кішіге де сіз

    Әдеппенен бәріне

    Сәлем бердік біз!!

    Жарайсыңдар!!Бүгін көктемнің алғашқы күні.Алғыс айту күнімен қатар келетіні бәріміз білеміз.Олай болса,ата-анамызға ұстаздарға алғыс білдірейік!

    Үй тапсырмасын бекіту

    «Хан» асықтар ойынын ойнату

    Ширату

    • 2 мен 6-ның көбейтіндісі

    • 5 пен 8-дің көбейтіндісі;

    • 9 бен 3-тің бөліндісі.

    • Көбейтудің компаненттерін ата?

    • Бөлудің компаненттерін ата?

    Жаңа тақырып

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау

    Экраннан сурет көрсетіледі. Сурет бойынша оқушылар өз ойын айтады.

    Рисунок 1







    №1

    Әжем немересіне арнап көрпешелер тікті. Олар күніне 4 көрпешеден тігіп, 6 күнде бітірді. Әжем неше көрпеше тікті?







    №2

    Әжем күніне 4 көрпешеден тігіп, бірнеше күнде 24 көрпеше дайындады. Әжем осы көрпешелерді неше күнде тігіп бітірді?

    №3

    Әжем 24 көрпешені күніне бірнешеуден тігіп, 6 күнде бітірді. Әжем күніне неше көрпеше тікті?






    №4 «Хабарлама» әдісі. Топтық жұмыс.Кері есептер құрастырады

    №5 «Ойлан- жұптас бөліс»

    Жұптық жұмыс.

    Амалдардың орындалу реті бойынша өрнектер құр. Олардың мәнін тап.

    А. _____ Ә.________ Б __________

    1) 28 : 4 1) 11 – 7 1) 8 * 3

    2) 7 + 16 2) 16 : 4 2) 35 – 24


    №6 « Лифт» әдісі арқылы

    тест тапсырмаларды шешу.


    Саралау тапсырмасы

    №8 « Пазл» әдісі. Топтық жұмыс












    « Сиқырлы шеңбер» әдісі. Жеке жұмыс


    Үй тапсырмасын тексереді



    Өрнектердің мәнін жазады.

























    Есепті шығар

    1 күнде-4 к.

    6 күнде-? к.

    Ш.: 4×6=24 (к)

    Ж.: 24 көрпеше тікті.





    Есепті шығар

    1 күнде-4 к.

    24 көрпеше-? күнде

    Ш.: 24:4=6 (к)

    Ж.: 6 күнде тігіп бітірді.






    Есепті шығарады.

    6 күнде-24 к.

    1 күнде-? к.

    Ш.: 24:6=4 (к)

    Ж.:күніне 4 көрпеше тікті.


    Есепті шығар

    Бір себетте-8 о.ж.

    Үш себетте-? о.ж.

    Ш.: 8×3=24 (о.ж)

    Ж.: себеттерде барлығы 24 орам жіп бар.







    Өрнектердің мәнін табады.

    (28:4)+16=23

    16: (11-7)=4

    35-(8×3)=11


    Теңдеулерді шешеді.

    х×9=27 24:у=3

    х=27:9 у=24:3

    х=3 у=8

    3×9=27 24:8=3

    27=27 3=3





    Өрнектердің мәнін тап

    28:4+25=32 5×7-22=13

    45:5+43=52 15+36:4=24












    Жекелей жұмыс жүргізеді.









    Дескриптор:

    Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай












    Дескриптор:№1,2,3

    • есептің шартын жазады;

    • есептің сұрағын анықтайды;

    • шешуін санды өрнек түрінде жазады;

    • есептің қысқаша жауабын жазады.






















    Д ескриптор:№4

    есептің шартын жазады;

    • есептің сұрағын анықтайды;

    • шешуін санды өрнек түрінде жазады;

    • есептің қысқаша жауабын жазады.


    ҚБ «Басбармақ»



    Дескриптор:№5

    -амалдардың орындалу ретін анықтайды;

    -өрнектердің мәнін табады.


    ҚБ «Асық»


    Дескриптор:№6

    -көбейткіші белгісіз теңдеулерді шешеді;

    -бөлгіші белгісіз теңдеулерді шешеді.





    Дескриптор:

    -амалдардың орындалу ретін анықтайды;

    -өрнектердің мәнін табады.


    оқулық



















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Презентация 3 сынып
    17.05.2023
    1177
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Измуханова Динара Нұрболатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации