Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігінің 2022 жылғы 27 тамыздағы
№ 382 бұйрығына сәйкес
«Ы.Алтынсарин атындағы №49 мектеп-гимназиясы» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім |
Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
01.03.2023ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Измуханова Д. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
№95 Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға берілген есептер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.5.1.5.** Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға, кері есептерді құрастыру және шығару, тура және жанама сұрақтары болатын есептерді («бірнеше бірлік артық/кем», «бірнеше есе артық/ кем» қатынастарымен байланысты) бір-бірінен ажырату. 2.5.2.4. Көбейту және бөлу амалдарының компоненттері атауларын өрнектерді оқу мен жазуда қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Көбейтудің белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді өрнек, теңдеу түрінде шығарады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Әдеппенен бәріне Сәлем бердік біз!! Жарайсыңдар!!Бүгін көктемнің алғашқы күні.Алғыс айту күнімен қатар келетіні бәріміз білеміз.Олай болса,ата-анамызға ұстаздарға алғыс білдірейік! Үй тапсырмасын бекіту «Хан» асықтар ойынын ойнату Ширату
Жаңа тақырып Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау Экраннан сурет көрсетіледі. Сурет бойынша оқушылар өз ойын айтады.
№1 Әжем немересіне арнап көрпешелер тікті. Олар күніне 4 көрпешеден тігіп, 6 күнде бітірді. Әжем неше көрпеше тікті?
№2 Әжем күніне 4 көрпешеден тігіп, бірнеше күнде 24 көрпеше дайындады. Әжем осы көрпешелерді неше күнде тігіп бітірді?
№3 Әжем 24 көрпешені күніне бірнешеуден тігіп, 6 күнде бітірді. Әжем күніне неше көрпеше тікті?
№4 «Хабарлама» әдісі. Топтық жұмыс.Кері есептер құрастырады
№5 «Ойлан- жұптас бөліс» Жұптық жұмыс. Амалдардың орындалу реті бойынша өрнектер құр. Олардың мәнін тап. А. _____ Ә.________ Б __________ 1) 28 : 4 1) 11 – 7 1) 8 * 3 2) 7 + 16 2) 16 : 4 2) 35 – 24
№6 « Лифт» әдісі арқылы тест тапсырмаларды шешу.
Саралау тапсырмасы №8 « Пазл» әдісі. Топтық жұмыс
« Сиқырлы шеңбер» әдісі. Жеке жұмыс
|
Үй тапсырмасын тексереді Өрнектердің мәнін жазады.
Есепті шығар 1 күнде-4 к. 6 күнде-? к. Ш.: 4×6=24 (к) Ж.: 24 көрпеше тікті.
Есепті шығар 1 күнде-4 к. 24 көрпеше-? күнде Ш.: 24:4=6 (к) Ж.: 6 күнде тігіп бітірді. Есепті шығарады. 6 күнде-24 к. 1 күнде-? к. Ш.: 24:6=4 (к) Ж.:күніне 4 көрпеше тікті. Есепті шығар Бір себетте-8 о.ж. Үш себетте-? о.ж. Ш.: 8×3=24 (о.ж) Ж.: себеттерде барлығы 24 орам жіп бар. Өрнектердің мәнін табады. (28:4)+16=23 16: (11-7)=4 35-(8×3)=11 Теңдеулерді шешеді. х×9=27 24:у=3 х=27:9 у=24:3 х=3 у=8 3×9=27 24:8=3 27=27 3=3 Өрнектердің мәнін тап 28:4+25=32 5×7-22=13 45:5+43=52 15+36:4=24 Жекелей жұмыс жүргізеді. |
Дескриптор: Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай Дескриптор:№1,2,3
Д есептің шартын жазады;
ҚБ «Басбармақ» Дескриптор:№5 -амалдардың орындалу ретін анықтайды; -өрнектердің мәнін табады. ҚБ «Асық» Дескриптор:№6 -көбейткіші белгісіз теңдеулерді шешеді; -бөлгіші белгісіз теңдеулерді шешеді. Дескриптор: -амалдардың орындалу ретін анықтайды; -өрнектердің мәнін табады. |
оқулық
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Измуханова Динара НұрболатқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға берілген есептер
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерМатериал туралы қысқаша түсінік
2- сынып мұғалімдеріне арналған қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігінің 2022 жылғы 27 тамыздағы № 382 бұйрығына сәйкес «Ы.Алтынсарин атындағы №49 мектеп-гимназиясы» КММ Қысқа мерзімді жоспар
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||









ескриптор:№4












