Материалдар / Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға берілген есептер

Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға берілген есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
2- сынып мұғалімдеріне арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2023
863
397 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігінің 2022 жылғы 27 тамыздағы

382 бұйрығына сәйкес

«Ы.Алтынсарин атындағы №49 мектеп-гимназиясы» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім

Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер.

Пәні:

Математика

Күні:

01.03.2023ж

Педагогтің аты-жөні:

Измуханова Д.

Сынып: 2

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

95 Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға берілген есептер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.5.1.5.** Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға, кері есептерді құрастыру және шығару, тура және жанама сұрақтары болатын есептерді («бірнеше бірлік артық/кем», «бірнеше есе артық/ кем» қатынастарымен байланысты) бір-бірінен ажырату.

2.5.2.4. Көбейту және бөлу амалдарының компоненттері атауларын өрнектерді оқу мен жазуда қолдану.

Сабақтың мақсаты

Көбейтудің белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді өрнек, теңдеу түрінде шығарады.

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин













































Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату

Үлкенге де сіз

Кішіге де сіз

Әдеппенен бәріне

Сәлем бердік біз!!

Жарайсыңдар!!Бүгін көктемнің алғашқы күні.Алғыс айту күнімен қатар келетіні бәріміз білеміз.Олай болса,ата-анамызға ұстаздарға алғыс білдірейік!

Үй тапсырмасын бекіту

«Хан» асықтар ойынын ойнату

Ширату

  • 2 мен 6-ның көбейтіндісі

  • 5 пен 8-дің көбейтіндісі;

  • 9 бен 3-тің бөліндісі.

  • Көбейтудің компаненттерін ата?

  • Бөлудің компаненттерін ата?

Жаңа тақырып

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау

Экраннан сурет көрсетіледі. Сурет бойынша оқушылар өз ойын айтады.

Рисунок 1







1

Әжем немересіне арнап көрпешелер тікті. Олар күніне 4 көрпешеден тігіп, 6 күнде бітірді. Әжем неше көрпеше тікті?







2

Әжем күніне 4 көрпешеден тігіп, бірнеше күнде 24 көрпеше дайындады. Әжем осы көрпешелерді неше күнде тігіп бітірді?

3

Әжем 24 көрпешені күніне бірнешеуден тігіп, 6 күнде бітірді. Әжем күніне неше көрпеше тікті?






4 «Хабарлама» әдісі. Топтық жұмыс.Кері есептер құрастырады

5 «Ойлан- жұптас бөліс»

Жұптық жұмыс.

Амалдардың орындалу реті бойынша өрнектер құр. Олардың мәнін тап.

А. _____ Ә.________ Б __________

1) 28 : 4 1) 11 – 7 1) 8 * 3

2) 7 + 16 2) 16 : 4 2) 35 – 24


6 « Лифт» әдісі арқылы

тест тапсырмаларды шешу.


Саралау тапсырмасы

8 « Пазл» әдісі. Топтық жұмыс












« Сиқырлы шеңбер» әдісі. Жеке жұмыс


Үй тапсырмасын тексереді



Өрнектердің мәнін жазады.

























Есепті шығар

1 күнде-4 к.

6 күнде-? к.

Ш.: 4×6=24 (к)

Ж.: 24 көрпеше тікті.





Есепті шығар

1 күнде-4 к.

24 көрпеше-? күнде

Ш.: 24:4=6 (к)

Ж.: 6 күнде тігіп бітірді.






Есепті шығарады.

6 күнде-24 к.

1 күнде-? к.

Ш.: 24:6=4 (к)

Ж.:күніне 4 көрпеше тікті.


Есепті шығар

Бір себетте-8 о.ж.

Үш себетте-? о.ж.

Ш.: 8×3=24 (о.ж)

Ж.: себеттерде барлығы 24 орам жіп бар.







Өрнектердің мәнін табады.

(28:4)+16=23

16: (11-7)=4

35-(8×3)=11


Теңдеулерді шешеді.

х×9=27 24:у=3

х=27:9 у=24:3

х=3 у=8

3×9=27 24:8=3

27=27 3=3





Өрнектердің мәнін тап

28:4+25=32 5×7-22=13

45:5+43=52 15+36:4=24












Жекелей жұмыс жүргізеді.









Дескриптор:

Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай












Дескриптор:№1,2,3

  • есептің шартын жазады;

  • есептің сұрағын анықтайды;

  • шешуін санды өрнек түрінде жазады;

  • есептің қысқаша жауабын жазады.






















Д ескриптор:№4

есептің шартын жазады;

  • есептің сұрағын анықтайды;

  • шешуін санды өрнек түрінде жазады;

  • есептің қысқаша жауабын жазады.


ҚБ «Басбармақ»



Дескриптор:№5

-амалдардың орындалу ретін анықтайды;

-өрнектердің мәнін табады.


ҚБ «Асық»


Дескриптор:№6

-көбейткіші белгісіз теңдеулерді шешеді;

-бөлгіші белгісіз теңдеулерді шешеді.





Дескриптор:

-амалдардың орындалу ретін анықтайды;

-өрнектердің мәнін табады.


оқулық



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ