Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға берілген есептер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға берілген есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға берілген есептер
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер.


Пәні:

Математика


Күні:



Педагогтің аты-жөні:

Габдуллина Д.С


Сынып: 2

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы

95 Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға берілген есептер


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.5.1.5.** Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға, кері есептерді құрастыру және шығару, тура және жанама сұрақтары болатын есептерді («бірнеше бірлік артық/кем», «бірнеше есе артық/ кем» қатынастарымен байланысты) бір-бірінен ажырату.

2.5.2.4. Көбейту және бөлу амалдарының компоненттері атауларын өрнектерді оқу мен жазуда қолдану.


Сабақтың мақсаты

Көбейтудің белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді өрнек, теңдеу түрінде шығарады.



Құндылықтар:

Наурыз айы: Тәуелсіздік пен отаншылдық

Сабақ құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ПЕН ОТАНШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі: Отансүйгіштік - ата-анаңды құрметтей білуің...


Сабақ барысы

теңдеулерді шешу.

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы
















Жаңа тақырып














































Сергіту сәті



























Сабақты қорыту




















Психологиялық ахуал орнату


Үй тапсырмасын тексеру

8-тапсырма

Есепті шығар

Ожау-6

Табақ-18 ? есе артық

18:6=3

Ж: 3 есе артық табақ сатылды



Жаңа тақырып

1-тапсырма

ФС тапсырмасы

Есепті шығар

1 күнде-4 к.

6 күнде-? к.

Ш.: 4×6=24 (к)

Ж.: 24 көрпеше тікті.


ЕҚБ

2-тапсырма

Есепті шығар

1 күнде-4 к.

24 көрпеше-? күнде

Ш.: 24:4=6 (к)

Ж.: 6 күнде тігіп бітірді.



ТОптық жұмыс

3-тапсырма

Есепті шығар

6 күнде-24 к.

1 күнде-? к.

Ш.: 24:6=4 (к)

Ж.:күніне 4 көрпеше тікті.


ТОптық жұмыс

4-тапсырма

Есепті шығар

Бір себетте-8 о.ж.

Үш себетте-? о.ж.

Ш.: 8×3=24 (о.ж)

Ж.: себеттерде барлығы 24 орам жіп бар.




ЕБҚ

Математикалық диктант

-7 ондық пен 2 бірліктен тұратын санды жаз.

-2 бірліктен тұратын санды жаз.

-2 мен 6-ның көбейтіндісі

-5 пен 8-дің көбейтіндісі;

-9 бен 3-тің бөліндісі.






Жұптық жұмыс

5-тапсырма

Амалдардың орындалу реті бойынша өрнектер құр. Олардың мәнін тап.

(28:4)+16=23

16: (11-7)=4

35-(8×3)=11


6-тапсырма

Теңдеулерді шеш

х×9=27 24:у=3

х=27:9 у=24:3

х=3 у=8

3×9=27 24:8=3

27=27 3=3





Саралау тапсырмасы

8

Өрнектердің мәнін тап

28:4+25=32 5×7-22=13

45:5+43=52 15+36:4=24




ЕБҚ тапсырмасы

28:4 5×7

36-21 45+13



Үй тапсырмасы

7-тапсырма

Есепті шығар

Сөмке-4

Әр сөмкеде-9 қоржыннан

Барлығы-? Қоржын

4*9=36

Ж: Барлығы 36 қоржын тоқыды



Жақсы тілектер тілейді





Үй тапсырмасын тексереді









Өрнектердің мәнін жазады.



Кері есептер ұғымын түсініп алады





Есепті шығарады.




Есепті шығарады








Есепті шығарады.










Жеке жұмыс жасайды








Жаттығу жасайды







Өрнектердің мәнін табады.







Теңдеулерді шешеді.









Саралау тапсырмасын орындайды





Жеке жұмыс жүргізеді.





Үй тапсырмасын алады

Мақтап,мадақтап отыру


ҚБ: « Медаль» әдісі

Дескриптор:

Есептің шартын құрып, шешуін табады-1б




Дескриптор:

Сызба бойынша есепке шарт құрып,шешуін табады-1б



Дескриптор:

Сызба бойынша есепке шарт құрып,шешуін табады-1б





Дескриптор:

Сызба бойынша есепке шарт құрып,шешуін табады-1б



Дескриптор:

Сызба бойынша есепке шарт құрып,шешуін табады-1б








Сен мықтысың!





Тамаша жаттығулар!






Дескриптор:

Амалдардың орындалу ретін анықтайды-1б

Өрнектердің мәнін табады-1б



Дескриптор:

Көбейткіші белгісіз теңдеулерді шешеді және

бөлгіші белгісіз теңдеулерді шешеді-1б





Дескриптор:

Амалдардың орындалу ретін анықтайды-1б

Өрнектердің мәнін табады.



Дескриптор:

Есептің шартын құрып,шешуін табады-1б


оқулық









Жұмыс дәптері












Суреттер










Суреттер






Оқулық









Таратпа материал







Қимылдар








Жұмыс дәптері








Оқулық














Оқулық











Жұмыс дәптері





Кері байланыс


Кері байланыс



.


Кері байланыс береді




«Тик Ток» кері байланысы





Кері байланыс парағы
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.03.2025
193
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі