Ордағалиева Гүлназ Мұратқызы
Ақтөбе қаласы
26 «Үміт»бөбекжай -балабақшасы
«Жұлдыз» ересек топ
«Көбелектің пайда болуы»
(ашық қаралым)
Ашық ұйымдастырылған іс-әрекет тақырыбы:«Көбелектің пайда болуы»
Мақсаты:Балаларға көбелектің даму кезеңдері туралы түсінік беру.Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.Сөйлеу тілін, ойлау қабілетін дамыту.Көбелектің даму кезеңдерін (жұмыртқа → жұлдызқұрт → қуыршақ → көбелек) сурет және бейне арқылы таныстыру.Балалардың есте сақтау, тыңдау, сұраққа жауап беру қабілеттерін дамыту.Эстетикалық тәрбие беру, әсемдікті көре білуге үйрету.
(Келген қонақтарға Ашық хат таратылады, QR арқылы қонақтар ватцап желісіне өздерінің кері байланыстарын қалдырады)
Музыка әуенімен балалар залға кіреді.
Балалар қонақтармен амандасады.
Жылулық шеңбері: Күннен жылу алайық,
Алақанға салайық.
Жерден қуат алайық,
Алақанға салайық.
Алақанды ысқылап,
Досымызға жылулық сыйлайық.
Інкар: Апай, қараңызшы менің қолыма көбелек қонды. (Балалардың бәрі қарайды.)
Тәрбиеші: Балалар сендер көбелекті көрдіңдер ме?Көбелектер қандай болады?
Балалар: Иә, көрдік. Көбелектер неше түрлі болады. (Қызыл, жасыл, көк, сары, күлгін, қызғылт, ақ, қара, т.б.)
Тәрбиеші: Балалар ендеше бәріміз табиғат аясына шығып, көбелектерді өз көзімізбен көріп қайтамыз ба?
Балалар: Иә!
Тәрбиеші: Балалар табиғат аясына шыққан кезде:
-
Қатты айқайлап сөйлеуге болмайды!
-
Гүлдерді жұлуға болмайды!
-
Құстардың ұясын бұзуға болмайды!
-
Шегіртке, көбелек және басқа жәндіктерді ұстауға болмайды.
-
Құмырсқаның илеуін бұзуға болмайды.
-
От жағуға болмайды.
Енді біз көбелекті көру үшін қалай барсақ екен?
-Балалар, апай мында бір іздер жатыр.Осы ізбен жүріп көрейікші.
(Балалар ізден жүріп голограммаға барады.)
Тәрбиеші: Балалар сіздер көбелектің қалай ұшатынын көргілеріңіз келе ме?
- Иә
Қәне баралығымыз голограммаға назар аударайық.
( гологаммадан ұшып жүрген көбелекті көреді)
Тәрбиеші: Балалар біз көбелектің қалай ұшатынын көрдік. Енді көбелектің қалай пайда болатынын білгілерің келсе,лед экранға назар аударайық.
(лед экраннан көбелектің пайда болуы туралы видео қарайды)
Тәрбиеші: Балалар мында тағы да бір іздер жатыр.Барып көрейікші.
(Ізбен жүріп келе жатып, дорбаға салынған банкаларды тауып алады.Ішінде турлі түсті көбелектер.)
Балалар мынаны кім жасаған енкен?
Табиғатқа бұлай зиян келтіруге болмайды.Кәне банкалардан көбелектерді ұшырып жіберейік.
Балалар канкаларды ашып көбелектерді алады.
Апай мына көбелек неге ұшпайды?
Тәрбиеші: Балалар бұл көбелектер әбден әлсіреп қалыпты.Ол үшіп көбелек түстеріне қарай топқа бөлініп тапсырмаларды орындайық.
Балалар топқа бөлінеді.
1-көбелті түтікшенің көмегімен гүлдерге сәйкестендіреді.
2-бүктеу әдісі арқылы жұлдыз құртты жасап, түтікшемен үрлеп жүргізеді.
3-қағазды бүктеп симетрия әдісі арқылы гуаш бояуымен көбелекті бейнелеу.
4-дайын көбелектерді кию арқылы тыныс алу ойын жасап, тыныс алу жаттығуын жасайды.
5-мазайка әдімен фальгаға сурет салу.
Тәрбиеші: балалар қараңдарды біздің көбелектеріміз қозғалып жатқан сияқты.Кәне ұшырып көрейікші.Ол үшін бәрәмәз арындап шеңберге отырайық.
( Балалар қолдарына түрлі - түсті қағаздар алып, 1-ден 5-ке дейін тура кері санап көбелектерді ұшырады.)
Ұшқан көбелектер арасынан балалар,а сыйлықтар шығады.
Балалар бүгінгі ойын іс әрекеті сіздкрге ұнады ма?
Несімен ұнады?
Қонақтармен қоштасып, топқа қайтайық.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көбелектің пайда болуы
Көбелектің пайда болуы
Ордағалиева Гүлназ Мұратқызы
Ақтөбе қаласы
26 «Үміт»бөбекжай -балабақшасы
«Жұлдыз» ересек топ
«Көбелектің пайда болуы»
(ашық қаралым)
Ашық ұйымдастырылған іс-әрекет тақырыбы:«Көбелектің пайда болуы»
Мақсаты:Балаларға көбелектің даму кезеңдері туралы түсінік беру.Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.Сөйлеу тілін, ойлау қабілетін дамыту.Көбелектің даму кезеңдерін (жұмыртқа → жұлдызқұрт → қуыршақ → көбелек) сурет және бейне арқылы таныстыру.Балалардың есте сақтау, тыңдау, сұраққа жауап беру қабілеттерін дамыту.Эстетикалық тәрбие беру, әсемдікті көре білуге үйрету.
(Келген қонақтарға Ашық хат таратылады, QR арқылы қонақтар ватцап желісіне өздерінің кері байланыстарын қалдырады)
Музыка әуенімен балалар залға кіреді.
Балалар қонақтармен амандасады.
Жылулық шеңбері: Күннен жылу алайық,
Алақанға салайық.
Жерден қуат алайық,
Алақанға салайық.
Алақанды ысқылап,
Досымызға жылулық сыйлайық.
Інкар: Апай, қараңызшы менің қолыма көбелек қонды. (Балалардың бәрі қарайды.)
Тәрбиеші: Балалар сендер көбелекті көрдіңдер ме?Көбелектер қандай болады?
Балалар: Иә, көрдік. Көбелектер неше түрлі болады. (Қызыл, жасыл, көк, сары, күлгін, қызғылт, ақ, қара, т.б.)
Тәрбиеші: Балалар ендеше бәріміз табиғат аясына шығып, көбелектерді өз көзімізбен көріп қайтамыз ба?
Балалар: Иә!
Тәрбиеші: Балалар табиғат аясына шыққан кезде:
-
Қатты айқайлап сөйлеуге болмайды!
-
Гүлдерді жұлуға болмайды!
-
Құстардың ұясын бұзуға болмайды!
-
Шегіртке, көбелек және басқа жәндіктерді ұстауға болмайды.
-
Құмырсқаның илеуін бұзуға болмайды.
-
От жағуға болмайды.
Енді біз көбелекті көру үшін қалай барсақ екен?
-Балалар, апай мында бір іздер жатыр.Осы ізбен жүріп көрейікші.
(Балалар ізден жүріп голограммаға барады.)
Тәрбиеші: Балалар сіздер көбелектің қалай ұшатынын көргілеріңіз келе ме?
- Иә
Қәне баралығымыз голограммаға назар аударайық.
( гологаммадан ұшып жүрген көбелекті көреді)
Тәрбиеші: Балалар біз көбелектің қалай ұшатынын көрдік. Енді көбелектің қалай пайда болатынын білгілерің келсе,лед экранға назар аударайық.
(лед экраннан көбелектің пайда болуы туралы видео қарайды)
Тәрбиеші: Балалар мында тағы да бір іздер жатыр.Барып көрейікші.
(Ізбен жүріп келе жатып, дорбаға салынған банкаларды тауып алады.Ішінде турлі түсті көбелектер.)
Балалар мынаны кім жасаған енкен?
Табиғатқа бұлай зиян келтіруге болмайды.Кәне банкалардан көбелектерді ұшырып жіберейік.
Балалар канкаларды ашып көбелектерді алады.
Апай мына көбелек неге ұшпайды?
Тәрбиеші: Балалар бұл көбелектер әбден әлсіреп қалыпты.Ол үшіп көбелек түстеріне қарай топқа бөлініп тапсырмаларды орындайық.
Балалар топқа бөлінеді.
1-көбелті түтікшенің көмегімен гүлдерге сәйкестендіреді.
2-бүктеу әдісі арқылы жұлдыз құртты жасап, түтікшемен үрлеп жүргізеді.
3-қағазды бүктеп симетрия әдісі арқылы гуаш бояуымен көбелекті бейнелеу.
4-дайын көбелектерді кию арқылы тыныс алу ойын жасап, тыныс алу жаттығуын жасайды.
5-мазайка әдімен фальгаға сурет салу.
Тәрбиеші: балалар қараңдарды біздің көбелектеріміз қозғалып жатқан сияқты.Кәне ұшырып көрейікші.Ол үшін бәрәмәз арындап шеңберге отырайық.
( Балалар қолдарына түрлі - түсті қағаздар алып, 1-ден 5-ке дейін тура кері санап көбелектерді ұшырады.)
Ұшқан көбелектер арасынан балалар,а сыйлықтар шығады.
Балалар бүгінгі ойын іс әрекеті сіздкрге ұнады ма?
Несімен ұнады?
Қонақтармен қоштасып, топқа қайтайық.
шағым қалдыра аласыз













