Материалдар / Кодтау сағаты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кодтау сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды ХХІ ғасырдың негізгі дағдысы-бағдарламалауға қызығушылығын тудыру. Ойлау қабілетін дамытады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1016
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Берілген уақыт

Пәні: Информатика

Сыныбы: 6 «а»

Сабақтың тақырыбы:

«Кодтау сағаты





Жалпы сабақтың мақсаты:

Оқушыларды XXI ғасырдың негізгі дағдысы - бағдарламалауға қызығушылықты тудыру . Ойлау қабілетін дамытады.

Оқу нәтижелері:


  • Бағдарламалауды жас ерекшеліктеріне және ақыл жаратылысына байланыссыз әрбір адам үйрене алатынын көрсету

  • Бағдарламалаушы жұмысымен таныстыру

  • Бағдарламалауды үйренуге сәтті жағдай(оңды тәжірибе) жасау.Жан-жақты болуға, өз бетімен жұмыс істеуге , танымдық дағдылары арқылы басқа да ақпарат көздерін дамыта отырып жеке жұмыс жасау барысында шығармашылық ізденіс дағдысы, қабілеті артады;

  • Өз ойларын еркін жеткізе білуге, көруге, сезінуге, оқушылар есте сақтау және зейіндік қабілеттері дамиды;


Түйінді идеялар:

Оқушылар « Angry Birds» туралы компьютер арқылы білімдерін шыңдайды.

Сабақтың типі:

Жаңа білімді зерделеу мен алғашқы есте сақтау, ізденіс және іс-әрекеттер тәсілдері

Сабақты ұйымдастыру түрі:

Бейне үзінді

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Қол жаттығулары,ой қозғау,сапта тұрғызу әдістері.

Жұмыс түрлері:

Жеке жұмыс

Сабақтың дидактикалық қамтамасыз етілуі яғни дереккөздер:

Интерактивті тақта, видео ролик,компьютер,интернет

І Қызығушылығын ояту кезеңі:

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

2 мин

1-әрекет .

Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын құру.Оқушылар бір-біріне тілек айтады, сыныптың жағымды эмоциялық ахуалын қалыптастыру.


Оқушылар бір­-бірінің қолын алып, тілек айту арқылы сыныптың жағымды эмоциялық ахуалын қалыптастырады.

2-мин

2-әрекет.

Сапта тұрғызып оқушыларды жеке-жеке компьютерге отырады.Мұғалім алғысөзі

Бірінші тапсырманы көрсету


Сапта тұрғызып оқушыларды жеке-жеке компьютерге отырады. Уәждемелік бейне-ролик


1-мин

3-әрекет.

Әр оқушының көңіл күйін байқау

Әр оқушының көңіл күйін байқау

30-мин


4-әрекет.

1.Оқушылардың өзіндік жұмысы «Ой тастау» арқылы ойынның жүру әдісін жалғастыру.

2.Егер оқушы шешімін таба алмай, қиналса, оған «Алдымен үш адамнан сұра, содан соң мұғалімнен сұра» қағидасынұсыныңыз , яғни, әуелі үш сыныптастан сұрауы керек, олар көмектесе алмаса, мұғалімнен сұрау керек.

Оқушылардың өзіндік жұмысы.

Кодтау жалғастыру

Рисунок 1


Үнемі «Өте жақсы жасап келе жатырсың!» деп, оқушыға демеу көрсетіңіз

5-мин

5-әрекет.

Сертификат әр қатысушыға шығарған тапсырма санына қарамастан беріледі.


Барлық тапсырмалардың шешуін жеке файлда таба алу

5-мин

6-әрекет

Нағыз қызығушылық көрсеткен немесе бағдарламаушы болатынын қазірден бастап шешкен оқушыларға пайдалы ресурстар.

Біздің ұсыныстарымыз:

https://scratch.mit.edu/ - әлемге әйгілі балаларға арналған бағдарламалау тілі (7 жастан бастап) және проектердің әлеуметтік жүйесі


Соңында балалардан сабақты ұнатып, я ұнатпағанын сұрау. Қиын болып болмағанын сұрау. Араларынан кімнің болашақта бағдарламалаушы болатынын білу.


Мұғалімі

Тұрымқұл Гүлсайра Тұрымқұлқызы



































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!