Кодтау сағаты

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кодтау сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды ХХІ ғасырдың негізгі дағдысы-бағдарламалауға қызығушылығын тудыру. Ойлау қабілетін дамытады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Берілген уақыт

Пәні: Информатика

Сыныбы: 6 «а»

Сабақтың тақырыбы:

«Кодтау сағаты





Жалпы сабақтың мақсаты:

Оқушыларды XXI ғасырдың негізгі дағдысы - бағдарламалауға қызығушылықты тудыру . Ойлау қабілетін дамытады.

Оқу нәтижелері:


  • Бағдарламалауды жас ерекшеліктеріне және ақыл жаратылысына байланыссыз әрбір адам үйрене алатынын көрсету

  • Бағдарламалаушы жұмысымен таныстыру

  • Бағдарламалауды үйренуге сәтті жағдай(оңды тәжірибе) жасау.Жан-жақты болуға, өз бетімен жұмыс істеуге , танымдық дағдылары арқылы басқа да ақпарат көздерін дамыта отырып жеке жұмыс жасау барысында шығармашылық ізденіс дағдысы, қабілеті артады;

  • Өз ойларын еркін жеткізе білуге, көруге, сезінуге, оқушылар есте сақтау және зейіндік қабілеттері дамиды;


Түйінді идеялар:

Оқушылар « Angry Birds» туралы компьютер арқылы білімдерін шыңдайды.

Сабақтың типі:

Жаңа білімді зерделеу мен алғашқы есте сақтау, ізденіс және іс-әрекеттер тәсілдері

Сабақты ұйымдастыру түрі:

Бейне үзінді

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Қол жаттығулары,ой қозғау,сапта тұрғызу әдістері.

Жұмыс түрлері:

Жеке жұмыс

Сабақтың дидактикалық қамтамасыз етілуі яғни дереккөздер:

Интерактивті тақта, видео ролик,компьютер,интернет

І Қызығушылығын ояту кезеңі:

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

2 мин

1-әрекет .

Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын құру.Оқушылар бір-біріне тілек айтады, сыныптың жағымды эмоциялық ахуалын қалыптастыру.


Оқушылар бір­-бірінің қолын алып, тілек айту арқылы сыныптың жағымды эмоциялық ахуалын қалыптастырады.

2-мин

2-әрекет.

Сапта тұрғызып оқушыларды жеке-жеке компьютерге отырады.Мұғалім алғысөзі

Бірінші тапсырманы көрсету


Сапта тұрғызып оқушыларды жеке-жеке компьютерге отырады. Уәждемелік бейне-ролик


1-мин

3-әрекет.

Әр оқушының көңіл күйін байқау

Әр оқушының көңіл күйін байқау

30-мин


4-әрекет.

1.Оқушылардың өзіндік жұмысы «Ой тастау» арқылы ойынның жүру әдісін жалғастыру.

2.Егер оқушы шешімін таба алмай, қиналса, оған «Алдымен үш адамнан сұра, содан соң мұғалімнен сұра» қағидасынұсыныңыз , яғни, әуелі үш сыныптастан сұрауы керек, олар көмектесе алмаса, мұғалімнен сұрау керек.

Оқушылардың өзіндік жұмысы.

Кодтау жалғастыру

Рисунок 1


Үнемі «Өте жақсы жасап келе жатырсың!» деп, оқушыға демеу көрсетіңіз

5-мин

5-әрекет.

Сертификат әр қатысушыға шығарған тапсырма санына қарамастан беріледі.


Барлық тапсырмалардың шешуін жеке файлда таба алу

5-мин

6-әрекет

Нағыз қызығушылық көрсеткен немесе бағдарламаушы болатынын қазірден бастап шешкен оқушыларға пайдалы ресурстар.

Біздің ұсыныстарымыз:

https://scratch.mit.edu/ - әлемге әйгілі балаларға арналған бағдарламалау тілі (7 жастан бастап) және проектердің әлеуметтік жүйесі


Соңында балалардан сабақты ұнатып, я ұнатпағанын сұрау. Қиын болып болмағанын сұрау. Араларынан кімнің болашақта бағдарламалаушы болатынын білу.


Мұғалімі

Тұрымқұл Гүлсайра Тұрымқұлқызы



































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
1126
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі