Берілген
уақыт
|
Пәні: Информатика
|
Сыныбы: 6 «а»
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
«Кодтау
сағаты
|
|
|
|
|
Жалпы сабақтың
мақсаты:
|
Оқушыларды XXI ғасырдың
негізгі дағдысы - бағдарламалауға қызығушылықты
тудыру . Ойлау қабілетін
дамытады.
|
Оқу
нәтижелері:
|
-
Бағдарламалауды жас
ерекшеліктеріне және ақыл жаратылысына байланыссыз әрбір адам
үйрене алатынын көрсету
-
Бағдарламалаушы жұмысымен
таныстыру
-
Бағдарламалауды үйренуге сәтті
жағдай(оңды тәжірибе) жасау.Жан-жақты болуға, өз бетімен жұмыс
істеуге , танымдық дағдылары арқылы басқа да ақпарат көздерін
дамыта отырып жеке жұмыс жасау барысында шығармашылық ізденіс
дағдысы, қабілеті артады;
-
Өз ойларын еркін жеткізе
білуге, көруге, сезінуге, оқушылар есте сақтау және зейіндік
қабілеттері дамиды;
|
Түйінді
идеялар:
|
Оқушылар
« Angry Birds» туралы компьютер
арқылы білімдерін шыңдайды.
|
Сабақтың
типі:
|
Жаңа білімді зерделеу мен
алғашқы есте сақтау, ізденіс және іс-әрекеттер
тәсілдері
|
Сабақты ұйымдастыру
түрі:
|
Бейне үзінді
|
Белсенді оқытуда
қолданылатын әдіс-тәсілдер:
|
Қол жаттығулары,ой
қозғау,сапта тұрғызу әдістері.
|
Жұмыс
түрлері:
|
Жеке жұмыс
|
Сабақтың дидактикалық
қамтамасыз етілуі яғни дереккөздер:
|
Интерактивті тақта, видео
ролик,компьютер,интернет
|
І Қызығушылығын ояту
кезеңі:
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
2 мин
|
1-әрекет
.
Сыныптағы ынтымақтастық
атмосферасын құру.Оқушылар бір-біріне тілек
айтады, сыныптың жағымды эмоциялық ахуалын
қалыптастыру.
|
Оқушылар бір-бірінің қолын алып, тілек айту
арқылы сыныптың жағымды эмоциялық
ахуалын қалыптастырады.
|
2-мин
|
2-әрекет.
Сапта тұрғызып оқушыларды
жеке-жеке компьютерге отырады.Мұғалім алғысөзі
Бірінші тапсырманы
көрсету
|
Сапта тұрғызып оқушыларды
жеке-жеке компьютерге отырады. Уәждемелік
бейне-ролик
|
1-мин
|
3-әрекет.
Әр оқушының көңіл күйін
байқау
|
Әр оқушының көңіл күйін
байқау
|
30-мин
|
4-әрекет.
1.Оқушылардың өзіндік жұмысы «Ой
тастау» арқылы ойынның жүру әдісін жалғастыру.
2.Егер оқушы шешімін таба алмай, қиналса, оған «Алдымен үш
адамнан сұра, содан соң мұғалімнен сұра» қағидасынұсыныңыз , яғни,
әуелі үш сыныптастан сұрауы керек, олар көмектесе алмаса,
мұғалімнен сұрау керек.
|
Оқушылардың өзіндік
жұмысы.
Кодтау жалғастыру
|
Үнемі
«Өте жақсы жасап келе жатырсың!» деп, оқушыға демеу
көрсетіңіз
|
5-мин
|
5-әрекет.
Сертификат әр қатысушыға
шығарған тапсырма санына қарамастан беріледі.
|
Барлық тапсырмалардың шешуін жеке файлда таба
алу
|
5-мин
|
6-әрекет
Нағыз қызығушылық көрсеткен немесе
бағдарламаушы болатынын қазірден бастап шешкен оқушыларға пайдалы
ресурстар.
Біздің
ұсыныстарымыз:
https://scratch.mit.edu/ - әлемге әйгілі балаларға арналған
бағдарламалау тілі (7 жастан бастап) және проектердің әлеуметтік
жүйесі
|
Соңында балалардан сабақты
ұнатып, я ұнатпағанын сұрау. Қиын болып болмағанын сұрау.
Араларынан кімнің болашақта бағдарламалаушы болатынын
білу.
|
|
Мұғалімі
|
Тұрымқұл Гүлсайра
Тұрымқұлқызы
|