|
Бөлім атауы: Аспан әлемінің құпиялары |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Бейсентаева Райхан Ирыскелдиевна |
||||||
|
Сынып: 5-сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Көк аспан |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.6.1. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.4.5.5. Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану. |
||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: тыңдалған мәтін мазмұны коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді қолдану, сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу; Көптеген оқушылар: тыңдалған мәтін мазмұны негізінде коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу; Кейбір оқушылар: Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру, сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу. |
||||||
|
Құндылық |
Тәуелсіздік және Отаншылдық Дәйек сөзі:Отаным -алтын бесігім |
||||||
|
Бағалау критеийлері |
|
||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану, талдау |
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша: Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданады; Диалогке даярлықсыз қатысады, өз пікірін білдіреді; Әдеби тілдік норма бойынша: Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолданады. |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық) |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
астрономия |
||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Аспан әлемінің құпиялары. |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Жағымды психологиялық ахуал .
Қызығушылықты ояту
Тірек сөздер: көк аспан, ауа қабаты, атмосфера, бұлтты аспан, ашық аспан. Мәтінді оқыңдар. Негізгі ойды анықтаңдар.
Дескриптор:
ҚБ Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар суреттер арқылы және мәтін мазмұны арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды. Берілген ақпараттар арқылы тыңдалым тақырыбына болжам жасату. |
ҚБ «Күн мен бұлт»
|
5-сынып Қазақ тілі («Менің алғашқы энциклопедиям» жинағынан) Ыбырай Алтынсарин |
|
||
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
Мағынаны тану
1-тапсырма. Мәтінді тыңдап, 2 ашық сұрақ құрастырыңыз. Сұрақ мазмұнында қыстырма, қаратпа сөздерді қолданыңыз. Жұбыңыздың сұрақтарына өз пікіріңізді білдіре отырып, жауап беріңіз.
ҚБ
Тапсырма.
Бағалау. «Күн мен бұлт» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалау. |
Мәтінді тыңдап, 2 ашық сұрақ құрастырыңыз. Сұрақ мазмұнында қыстырма, қаратпа сөздерді қолданыңыз. Жұбыңыздың сұрақтарына өз пікіріңізді білдіре отырып, жауап беріңіз. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. |
ҚБ «Күн мен бұлт»
ҚБ «Күн мен бұлт»
|
5-сынып Қазақ тілі https://www.youtube.com/watch?v=mdn9FuRZ-yU («Менің алғашқы энциклопедиям» жинағынан) |
|
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс: Менде бәрі сәтті шықты ... Мен үйрендім ... Сабақта мен орындай алдым ... Бәрінен маған ұнағаны ... Бәрінен маған қиын болғаны ... |
|
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көк аспан
Көк аспан
|
Бөлім атауы: Аспан әлемінің құпиялары |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Бейсентаева Райхан Ирыскелдиевна |
||||||
|
Сынып: 5-сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Көк аспан |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.6.1. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.4.5.5. Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану. |
||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: тыңдалған мәтін мазмұны коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді қолдану, сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу; Көптеген оқушылар: тыңдалған мәтін мазмұны негізінде коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу; Кейбір оқушылар: Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру, сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу. |
||||||
|
Құндылық |
Тәуелсіздік және Отаншылдық Дәйек сөзі:Отаным -алтын бесігім |
||||||
|
Бағалау критеийлері |
|
||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану, талдау |
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша: Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданады; Диалогке даярлықсыз қатысады, өз пікірін білдіреді; Әдеби тілдік норма бойынша: Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолданады. |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық) |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
астрономия |
||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Аспан әлемінің құпиялары. |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Жағымды психологиялық ахуал .
Қызығушылықты ояту
Тірек сөздер: көк аспан, ауа қабаты, атмосфера, бұлтты аспан, ашық аспан. Мәтінді оқыңдар. Негізгі ойды анықтаңдар.
Дескриптор:
ҚБ Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар суреттер арқылы және мәтін мазмұны арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды. Берілген ақпараттар арқылы тыңдалым тақырыбына болжам жасату. |
ҚБ «Күн мен бұлт»
|
5-сынып Қазақ тілі («Менің алғашқы энциклопедиям» жинағынан) Ыбырай Алтынсарин |
|
||
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
Мағынаны тану
1-тапсырма. Мәтінді тыңдап, 2 ашық сұрақ құрастырыңыз. Сұрақ мазмұнында қыстырма, қаратпа сөздерді қолданыңыз. Жұбыңыздың сұрақтарына өз пікіріңізді білдіре отырып, жауап беріңіз.
ҚБ
Тапсырма.
Бағалау. «Күн мен бұлт» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалау. |
Мәтінді тыңдап, 2 ашық сұрақ құрастырыңыз. Сұрақ мазмұнында қыстырма, қаратпа сөздерді қолданыңыз. Жұбыңыздың сұрақтарына өз пікіріңізді білдіре отырып, жауап беріңіз. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. |
ҚБ «Күн мен бұлт»
ҚБ «Күн мен бұлт»
|
5-сынып Қазақ тілі https://www.youtube.com/watch?v=mdn9FuRZ-yU («Менің алғашқы энциклопедиям» жинағынан) |
|
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс: Менде бәрі сәтті шықты ... Мен үйрендім ... Сабақта мен орындай алдым ... Бәрінен маған ұнағаны ... Бәрінен маған қиын болғаны ... |
|
|
||||
шағым қалдыра аласыз


















