Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Психологиялық
тренинг
ІІ.
Үй тапсырмасын сұрау.
7-тапсырма.
Қызығушылықты
ояту. .
Берілген тірек сөздер арқылы
бүгінгі тақырыпты болжап, сұхбат
құрыңдар.
Тірек сөздер: көк аспан, ауа
қабаты, атмосфера, бұлтты аспан , ашық
аспан.
Журналист:
Көк аспан туралы жиі естиміз,
бірақ кейде аспанымыз бұлтты болады. Бұл туралы не айта
аласыз?
Сарапшы:
Иә, дұрыс айтасыз. Көк аспан
ашық күнде көрінеді, өйткені атмосферадағы ауа таза, сондықтан көк
түсі айқын көрінеді. Ал бұлтты аспан болса, атмосферада ылғал
көбейіп, су тамшылары жиналады. Сонда біз бұлттарды көреміз. Бұлтты
аспан жаңбыр немесе қар әкелуі
мүмкін.
Журналист:
Яғни, аспанның көк немесе
бұлтты болуы атмосфераның қандай жағдайында екеніне байланысты
ғой?
Сарапшы:
Дұрыс айтасыз! Ашық аспан
кезде ауа қабаты таза болады, ал бұлтты аспан болған кезде ауадағы
ылғал көбейеді. Бұл өзгерістер ауа райының өзгеруіне
әкеледі.
Сабақтың мақсатымен
танысу
|
Назарларын сабаққа аударады.Үй
тапсырмасын пысықтайды
Сұхбат құру арқылы сабақтың
тақырыбымен танысады.
|
Қолдау
сөздері
Дескриптор:
-Тірек сөздерді қатыстырып,
сұхбат құрады;
-
Төл сөз бен автор сөзінің
айырмашылығын түсініп, дұрыс қолдана
біледі.
-
грамматикалық тұрғыда дұрыс
сөйлемдер
құрастырады.
|
Оқулық
Слайд
Таратпа
материал
|
|
Сабақтың
ортасы
35
минут
|
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
Тапсырма. Оқылым
мәтіні. Мәтінді оқып, негізгі және
қосымша ақпараттарды
анықтаңыз.
Негізгі
ақпарат
|
Қосымша
ақпарат
|
Жерді ауа қабаты –атмосфера
қоршап тұр. Ауа –Жерді қоршап тұрған көзге көрінбейтін газдардың
қоспасы.
|
Күн сәулесі ауа қабаты арқылы
өткенде, өзінің жарықтығын жоғалтып, аспан көгілдір
болады.
|
3-тапсырма.
Р.Рымбаеваның орындауындағы «Құсжолы» ән мәтініндегі көтерілген
мәселені анықтаңдар.
Құсжолы
|
Көтерілген
мәселе
|
Аспан, аспан шайдай
ашық,
Жұлдыз, жұлдыз қандай
қашық.
Құс жолы, ғарыш көкке
туған жерден
Телмірем жандай
ғашық.
Қолға келіп қонса
жұлдыз,
Жанға серік болса
жұлдыз.
Ғарышқа қанат қақты
самғап
Туған жерден қаншама
ұл-қыз.
|
Құсжолы арқылы адамның өмірлік
жолы мен армандарға жету жолындағы күресін бейнелейді. Ән мәтінінде
өмір жолындағы шынайылық, арман мен мақсаттың маңыздылығы
көрсетілген.
|
ӘТН.

4-тапсырма.
Мәтіндегі негізгі ойға қатысты тірек сөздерді анықтап, олармен төл
сөз бен автор сөзі түрінде сөйлемдер
құрастыр.

1.
Құсжолы
-
Төл сөз: "Айлы түнде Құсжолы айқын көрінеді," – деді
астроном.
-
Автор сөзі: Астрономның айтуынша, Құсжолы айлы түндерде айқын
көрінеді.
2.
Жұлдыздар
- Төл сөз: "Жұлдыздар аспанда
әртүрлі бағытта орналасқан," – деп түсіндірді
ғалым.
- Автор сөзі: Ғалымның
айтуынша, жұлдыздар аспанда әртүрлі бағытта
орналасқан.
3.
Галактика
- Төл сөз: "Біздің
ғаламшарымыз Галактикаға жатады," – деп мәлімдеді
физик.
- Автор сөзі: Физиктің
айтуынша, біздің ғаламшарымыз Галактикаға
жатады.
4.
Сүтқұйрық
- Төл сөз: "Бұл галактика
Сүтқұйрық деп аталады," – деді
астроном.
-
Автор сөзі: Астрономның сөзінше, бұл
галактика
Сүтқұйрық деп
аталады.
|
Негізгі, қосымша
ақпараттарды анықтайды
Грамматикалық
тақырыпты меңгереді.
Оқушылар
мәтіндегі тірек сөздерді қатыстырып,
төл сөз бен автор сөзі
түрінде сөйлемдер
құрастырады.
Мәтіндегі
мәліметтерді төл сөзге айналдырып
жазады.
|
Дескриптор:
* негізгі ақпаратты
анықтайды;
* қосымша ақпаратты
анықтайды;
* қорытынды
жазады.
Дескриптор:
-
Тірек сөздерді
анықтайды.
-
Төл сөз бен автор
сөзін қатыстырады;
-
грамматикалық тұрғыда дұрыс
сөйлемдер құрастырады
|
5-сыныптың
«Қазақ тілі»
оқулығы
слайд
оқушы
дәптері
интербелсенді
тақта
үлестірмелер
5-сыныптың
«Қазақ тілі»
оқулығы
слайд
оқушы
дәптері
интербелсенді
тақта
үлестірмелер
|
|