Сабақтың тақырыбы: КөкөністерСабақтың мақсаты: а) Баланың көкөністер туралы білімдерін кеңейту.Көкөністердің қолданылуы, олардан дайындалатынтамақтар туралы әңгімелеу. Көкөністерді сипаттайбілуге үйрету.ә) түзету дамыту: Сөздерді дұрыс, анық айтуғажаттықтыру. Сөздерді байланыстырып сөйлеугеүйрету. Балалардың тілін, сөйлеу мәнерін, көру, естуарқылы есте сақтауқабілеттерін дамыту.Жемістерден көкөністердіажырата білуге, заттардысалыстыра білуге, геометриялық пішіндерге ұқсасзаттарды таба білугедағдыландыру, сурет салу әдістерін дамыту.б) тәрбиелік: Табиғатты қорғауға, оның әсемділігін,әдемілігін сезіне білуге тәрбиелеу. Ұқыптылыққа,зейінділікке баулу.Сабақ түрі: жеке сабақ.Сабақтың әдісі: сөздік, көрнекі – бейнелі, машықтық.Сабақтың көрнекілігі: мультимедиялық проектор, слайдтар, шар.Сабақтың барысы:I. Ұйымдастыру кезеңі.Шаттық шеңбері:Арайлап таң атты,Алтын сәуле таратты.Жарқырайды таңымыз,Жарқырайды даламызСәлеметсіз бе!II. Жаңа сабақКөкөніс – тамаққа қолданылатын бақша жемістері ( қияр, сәбіз, қызанақ, қызылша, т.б.) Көкөністер – бағалы тағам. Олардың тағамдық мәні бойындағы тез сіңгіш заттардың, ішінара көмірсутектердің болуына байланысты көкөністерде ас қорытуға пайдалы әсерін тигізетін, адам организміне қажетті витаминдер мен минералды тұздарға бай.Тамақ құрамына көкөністерді неғұрлым көп енгізіп, оларды пісірмей де, сондай - ақ әр түрлі тағамдарды дайындаған кезде де пайдалану керек. Еттен, балықтан және басқа азықтардан дайындаған тағамдарға көкөністі қосу тағамды жақсы қорытып, жақсы сіңіруге жәрдемдеседі. Көкөністерді қыс айларында да өсіріп пайдаланады. Оны өсіретін жерді жылыжай деп атайды. Сондықтан қалалы жерлерде қысы – жазы жас көкөністер үзілмей базарларда сатылып тұрады.IІІ. Негізгі бөлім: «Танып біл және ата» ойыны. Суреттерарқылыкөкөністердіатау.
Көкөністердікеректүскебоя:Логикалық жаттығу:1 - тапсырма. Мына кестеге назар аудар! Бұл кестеде бірінші қатарда саңдар тізбегі және екінші қатарда әріптер жазылған. Әріптердің көмегі арқылы жасырылған саңдарды тауып, есепті шығарайық.ПТ – ОМ = МП + ВС=ВП + ВВ= ЕП+ОА+КК=Жасырылған суреттерді тап:
Сөздерді буынға бөл:Қызанақ Сәбіз Асқабақ Қызылша Бақша Пияз ҚиярСергіту сәтіОрнымыздан тұрайық,Қолды белге қоямыз,Бір, екі, үш.Қарлығаш боп ұшамыз.V.Артикуляциялық жаттығу« Күркетауық» жаттығуыМақсаты: Ауызды ашу, тілді үстіңгі еріннің жоғарғы бетіне көтеріп, была – была – была деп қайталау«Күрекше» жаттығуыМақсаты: Ауызды ашып, жалпақ тілді астыңғы ерінге қоюVI.Көңілді көкөністер Көкөністің атын атап, бақша суретіне жапсырады.VII. Үй тапсырма1 – тапсырмаКартопБақшамызда өседі,Керек тағам деседі.Бар қызыл, көк, сарысыАщы – тұщы бәрісі.ПиязБолса да ащы,Дәмді етер асты.Өседі ол жерге,Тығып алып басты.СәбізКім бір сәбіз шырынынЖастайынан ішпеген?Мені жеген адамдарКем болмайды күшке де.2 – тапсырмаКөкөністер туралы жұмбақ жазу3 – тапсырмаГрафикалық диктант
Логикалық жаттығу:1 - тапсырма. Мына кестеге назар аудар! Бұл кестеде бірінші қатарда саңдар тізбегі және екінші қатарда әріптер жазылған. Әріптердің көмегі арқылы жасырылған саңдарды тауып, есепті шығарайық.ПТ – ОМ = МП + ВС=ВП + ВВ= ЕП+ОА+КК=
Логикалық жаттығу:1 - тапсырма. Мына кестеге назар аудар! Бұл кестеде бірінші қатарда саңдар тізбегі және екінші қатарда әріптер жазылған. Әріптердің көмегі арқылы жасырылған саңдарды тауып, есепті шығарайық.ПТ – ОМ = МП + ВС=ВП + ВВ= ЕП+ОА+КК=
Логикалық жаттығу:1 - тапсырма. Мына кестеге назар аудар! Бұл кестеде бірінші қатарда саңдар тізбегі және екінші қатарда әріптер жазылған. Әріптердің көмегі арқылы жасырылған саңдарды тауып, есепті шығарайық.ПТ – ОМ = МП + ВС=ВП + ВВ= ЕП+ОА+КК=