1-тапсырма. Тыңдау және
талдау. Суреттерге қарап, судың
әртүрлі күйіндегі дыбыстарды
тыңдаңыз.
Тыңдалған дыбыстарды
суреттермен салыстырыңыз және номерлеп сәйкестендіріңіз. Өзара
бағалау.
Жаңбырдың дыбысын
тыңдаңыз.
Сыныптағы
талқылау.
- Жаңбырдың басталуы, күшеюі
және ақырындау кезінде қандай дыбыстар
естисіз?
- Жаңбыр жауған кезде қандай
динамикалық белгілерді естуге
болады?
- Жаңбыр жауған кезде екпін
қалай өзгереді?
2-тапсырма. Музыка шығару
және импровизация
Жаңбырдың үш кейпін қол
қимылдары арқылы көрсетіңіз. Жасаған аспаптарыңызды пайдалана
отырып, жаңбыр әуенін шығарыңыз және оны орындап
көріңіз.
3-тапсырма. Талқылау және
жасау
«Рейнстик» аспабы жайлы
бейнематериал
қараңыз.
- Рейнстик қандай музыкалық
аспапқа ұқсайды?
- Рейнстик аспабының дыбысын
сипаттаңыз.
- Неліктен рейнстик
аспабын
«жаңбыр таяқшасы» деп
атайды?
Рейнстик аспабын жасау туралы
бейнематериалды
тамашалау.
Рейнстикті
жасаңыз.
4-тапсырма. Презентация
және бағалау
Өз жұмысыңызды көрсетіңіз және
бағалаңыз.
Өз жұмысыңызды қалай жақсартар
едіңіз?
Дескриптор:
Оқулықта берілген әндерді
мұғалімнің көмегімен орындай алады.
белгілі бір ойыншыққа немесе
кейіпкерге ұрмалы, музыкалық-шулы аспаптарды, дауысты және
музыканың мәнерлеу құралдарын қолдана отырып, тиісті қарапайып
әуенді шығаруды
үйренеді.
5-тапсырма.
Орындау.
«Жау-жау,жаңбыр!» әнін
үйренеді.
Өлеңін жазған: Ш.Сариев, әнін
жазған: К.Дүйсекеев.
|
Берілген сұраққа жауап беріп,
тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары(ұжымда)
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
Бас бармақ арқылы бір-бірін
бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау.
Әнді
орындайды.
|