Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: музыка

    Бөлім: Қоршаған орта

    Педагогтің аты-жөні

    Альханова Ж.Р.

    Күні:


    Сынып: 2

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Көктем жаңбыры

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.1.1.2 музыка жайлы ой- сезімін визуалды элементтер мен музыкалық қимылдар арқылы жеткізу:

    2.2.1.1 музыкалық фразалар шығару және импровизациялау үшін идеялар ұсыну.

    Сабақ мақсаты

    Дыбыстар динамикасын жасауда шулы аспаптарды қолдана отырып табиғат құбылыстарына жазылған музыкалық шығармаларды музыканың көркемдеуіш құралдарымен байланыстырады.

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері. Балалар бір-біріне жымиып күлу арқылы, жылы күлкілерін сыйлайды. Педагог күлкінің маңызына тоқтайды.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.

    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.



    От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Сабақтың ортасы

    1-тапсырма. Тыңдау және талдау. Суреттерге қарап, судың әртүрлі күйіндегі дыбыстарды тыңдаңыз.

    Тыңдалған дыбыстарды суреттермен салыстырыңыз және номерлеп сәйкестендіріңіз. Өзара бағалау.

    Жаңбырдың дыбысын тыңдаңыз.

    Сыныптағы талқылау.

    - Жаңбырдың басталуы, күшеюі және ақырындау кезінде қандай дыбыстар естисіз?

    - Жаңбыр жауған кезде қандай динамикалық белгілерді естуге болады?

    - Жаңбыр жауған кезде екпін қалай өзгереді?

    2-тапсырма. Музыка шығару және импровизация

    Жаңбырдың үш кейпін қол қимылдары арқылы көрсетіңіз. Жасаған аспаптарыңызды пайдалана отырып, жаңбыр әуенін шығарыңыз және оны орындап көріңіз.

    3-тапсырма. Талқылау және жасау

    «Рейнстик» аспабы жайлы бейнематериал қараңыз.

    - Рейнстик қандай музыкалық аспапқа ұқсайды?

    - Рейнстик аспабының дыбысын сипаттаңыз.

    - Неліктен рейнстик аспабын

    «жаңбыр таяқшасы» деп атайды?

    Рейнстик аспабын жасау туралы бейнематериалды тамашалау.

    Рейнстикті жасаңыз.

    4-тапсырма. Презентация және бағалау

    Өз жұмысыңызды көрсетіңіз және бағалаңыз.

    Өз жұмысыңызды қалай жақсартар едіңіз?

    Дескриптор:

    Оқулықта берілген әндерді мұғалімнің көмегімен орындай алады. белгілі бір ойыншыққа немесе кейіпкерге ұрмалы, музыкалық-шулы аспаптарды, дауысты және музыканың мәнерлеу құралдарын қолдана отырып, тиісті қарапайып әуенді шығаруды үйренеді.

    5-тапсырма. Орындау.

    «Жау-жау,жаңбыр!» әнін үйренеді.

    Өлеңін жазған: Ш.Сариев, әнін жазған: К.Дүйсекеев.

    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


    Белсенді оқу тапсырмалары(ұжымда)


    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау











    Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.





    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау.











    Әнді орындайды.







    Форма-тивті бағалау.





    Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.






    Оқылым, жазылым тапсырма-лары.
















    Музыка оқулығы













    Фота хрестома-тиясы

    Сабақтың соңы

    «Көршіңе әңгімелеп бер»

    Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

    «Мектептегі бір күнім»-шығармашылық ойын-композиция.

    Үйге тапсырма: «Жау-жау, жаңбыр!» әнін үйренеді.





    Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

    Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.


    Топтық тапсырмалар.


    «Рефлексия»

    -Мен не білдім?

    -Бүгін мен не үйрендім?

    -Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?

    -Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым?




    Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

    «Рефлек-сия»

    Рефлексия тақтайшасы.

    Пәні: музыка

    Бөлім: Қоршаған орта





    Педагогтің аты-жөні

    Альханова Ж.Р.





    Күні:






    Сынып: 2

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:



    Сабақтың тақырыбы

    Көктем жаңбыры





    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.1.1.2 музыка жайлы ой- сезімін визуалды элементтер мен музыкалық қимылдар арқылы жеткізу:

    2.2.1.1 музыкалық фразалар шығару және импровизациялау үшін идеялар ұсыну.





    Сабақ мақсаты

    Дыбыстар динамикасын жасауда шулы аспаптарды қолдана отырып табиғат құбылыстарына жазылған музыкалық шығармаларды музыканың көркемдеуіш құралдарымен байланыстырады.





    Сабақтың барысы.






    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері. Балалар бір-біріне жымиып күлу арқылы, жылы күлкілерін сыйлайды. Педагог күлкінің маңызына тоқтайды.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.

    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.



    От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Альханова Жаныл Рахметуллаевна
    17 Мамыр 2022
    573
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Көктем әуендері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Көктем әуендері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    2 ші сыныптың Көктем әуендері тақырыбына арналған сабақ жоспары,Көктем туралы әндер, көктемдегі табиғат ерекшеліктері жайлы мәліметтер
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: музыка

    Бөлім: Қоршаған орта

    Педагогтің аты-жөні

    Альханова Ж.Р.

    Күні:


    Сынып: 2

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Көктем жаңбыры

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.1.1.2 музыка жайлы ой- сезімін визуалды элементтер мен музыкалық қимылдар арқылы жеткізу:

    2.2.1.1 музыкалық фразалар шығару және импровизациялау үшін идеялар ұсыну.

    Сабақ мақсаты

    Дыбыстар динамикасын жасауда шулы аспаптарды қолдана отырып табиғат құбылыстарына жазылған музыкалық шығармаларды музыканың көркемдеуіш құралдарымен байланыстырады.

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері. Балалар бір-біріне жымиып күлу арқылы, жылы күлкілерін сыйлайды. Педагог күлкінің маңызына тоқтайды.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.

    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.



    От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Сабақтың ортасы

    1-тапсырма. Тыңдау және талдау. Суреттерге қарап, судың әртүрлі күйіндегі дыбыстарды тыңдаңыз.

    Тыңдалған дыбыстарды суреттермен салыстырыңыз және номерлеп сәйкестендіріңіз. Өзара бағалау.

    Жаңбырдың дыбысын тыңдаңыз.

    Сыныптағы талқылау.

    - Жаңбырдың басталуы, күшеюі және ақырындау кезінде қандай дыбыстар естисіз?

    - Жаңбыр жауған кезде қандай динамикалық белгілерді естуге болады?

    - Жаңбыр жауған кезде екпін қалай өзгереді?

    2-тапсырма. Музыка шығару және импровизация

    Жаңбырдың үш кейпін қол қимылдары арқылы көрсетіңіз. Жасаған аспаптарыңызды пайдалана отырып, жаңбыр әуенін шығарыңыз және оны орындап көріңіз.

    3-тапсырма. Талқылау және жасау

    «Рейнстик» аспабы жайлы бейнематериал қараңыз.

    - Рейнстик қандай музыкалық аспапқа ұқсайды?

    - Рейнстик аспабының дыбысын сипаттаңыз.

    - Неліктен рейнстик аспабын

    «жаңбыр таяқшасы» деп атайды?

    Рейнстик аспабын жасау туралы бейнематериалды тамашалау.

    Рейнстикті жасаңыз.

    4-тапсырма. Презентация және бағалау

    Өз жұмысыңызды көрсетіңіз және бағалаңыз.

    Өз жұмысыңызды қалай жақсартар едіңіз?

    Дескриптор:

    Оқулықта берілген әндерді мұғалімнің көмегімен орындай алады. белгілі бір ойыншыққа немесе кейіпкерге ұрмалы, музыкалық-шулы аспаптарды, дауысты және музыканың мәнерлеу құралдарын қолдана отырып, тиісті қарапайып әуенді шығаруды үйренеді.

    5-тапсырма. Орындау.

    «Жау-жау,жаңбыр!» әнін үйренеді.

    Өлеңін жазған: Ш.Сариев, әнін жазған: К.Дүйсекеев.

    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


    Белсенді оқу тапсырмалары(ұжымда)


    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау











    Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.





    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау.











    Әнді орындайды.







    Форма-тивті бағалау.





    Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.






    Оқылым, жазылым тапсырма-лары.
















    Музыка оқулығы













    Фота хрестома-тиясы

    Сабақтың соңы

    «Көршіңе әңгімелеп бер»

    Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

    «Мектептегі бір күнім»-шығармашылық ойын-композиция.

    Үйге тапсырма: «Жау-жау, жаңбыр!» әнін үйренеді.





    Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

    Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.


    Топтық тапсырмалар.


    «Рефлексия»

    -Мен не білдім?

    -Бүгін мен не үйрендім?

    -Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?

    -Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым?




    Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

    «Рефлек-сия»

    Рефлексия тақтайшасы.

    Пәні: музыка

    Бөлім: Қоршаған орта





    Педагогтің аты-жөні

    Альханова Ж.Р.





    Күні:






    Сынып: 2

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:



    Сабақтың тақырыбы

    Көктем жаңбыры





    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.1.1.2 музыка жайлы ой- сезімін визуалды элементтер мен музыкалық қимылдар арқылы жеткізу:

    2.2.1.1 музыкалық фразалар шығару және импровизациялау үшін идеялар ұсыну.





    Сабақ мақсаты

    Дыбыстар динамикасын жасауда шулы аспаптарды қолдана отырып табиғат құбылыстарына жазылған музыкалық шығармаларды музыканың көркемдеуіш құралдарымен байланыстырады.





    Сабақтың барысы.






    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері. Балалар бір-біріне жымиып күлу арқылы, жылы күлкілерін сыйлайды. Педагог күлкінің маңызына тоқтайды.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.

    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.



    От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаңартылған бағдарлама Сабақ жоспары 2 сынып
    17.05.2022
    573
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Альханова Жаныл Рахметуллаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации