Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Көктем әуендері 2 класс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітілді: ___________________
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні: музыка |
Бөлім: Қоршаған орта |
||||
Педагогтің аты-жөні |
Мопыков Кайрат Болатулы |
||||
Күні: |
28.03.2023ж. |
||||
Сынып: 2 А |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Көктем әуендері |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.2.2.1 дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (2-4 такт) шығару және импровизациялау; 2.3.1.1 өз шығармашылық жұмысын көрсету және бағалай білу; 2.1.2.1 екпіні мен ырғағын сақтай отырып, әртүрлі сипатты әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау. |
||||
Сабақ мақсаты |
Табиғат мезгілдеріне сипаттама береді және үнтаспа арқылы табиғат дыбыстары мен құстар дыбыстарын ажырата алады. |
||||
Сабақтың барысы |
|
||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Сергіту жаттығуы «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады. Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен асып түссем деймін т.б. «Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік, сенімділік, рахаттану, алаңдау). |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
От шашу арқылы бір-бірін бағалау. Жарайсың
|
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы Көктем әуендері 1-тапсырма. Ақпарат іздеу. Берілген кітаптар мен журналдардан көктемге байланысты суреттерді табыңыз. Сыныпта талқылау Берілген суреттерге қарап, сұрақтарға жауап беріңіз: - Күйде қай жыл мезгілі бейнеленген? - Қандай табиғи дыбыстарды ести аласыздар? Неліктен? - Бұлақ қалай бейнеленген? Қозғалысы қандай музыкалық көркем құралдар арқылы берілген? - Көтемде табиғат қалай өзгереді? Неліктен? Жауабыңызды түсіндіріңіз.. 2-тапсырма. Тыңдау және талдау. Табиғат дыбыстарын тыңдап, сол дыбыстарға бірінші тапсырмадағы суреттерді сәйкестендіріңіз. 3-тапсырма. Музыка шығару және импровизация. Берілген бейнелерді дыбыстандыру үшін қандай музыкалық аспаптардың сәйкес келетінін талқылаңыз. Бейнеленген суреттерді өз дауысыңызды, ұрмалы және музыкалық шулы аспаптарды қолдана отырып дыбыстаңыз. 4-тапсырма. Жұмыстың презентациясы. Өз жұмысыңызды көрсетіңіз. Топтардың қандай табиғи құбылыстарды дыбыстағанын анықтаңыз. 5-тапсырма. Тыңдау және орындау. Көктем туралы әнді тыңдаңыз. Әнді үйреніңіз, мысалы:«Құстар» әні, музыкасы Л.Жұманованікі, сөзі Е.Сейдахметовтікі. Әнді ұрмалы және шулы аспаптарда сүйемелдей отырып орындаңыз. Белсенді оқу тапсырмалары (топта, ұжымда) Дескриптор:
|
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалары (топта, ұжымда) Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау Әнді орындайды. |
Форма-тивті бағалау Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жарайсың Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырма-лары. |
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады. Орындау. Бағалау. Ұрмалы, музыкалық және шулы аспаптарды қолдана отырып, өздерінің композицияларын орындаңдар. Үйге тапсырма: «Құстар» әнін әуенімен жаттап келіңдер. Рефлексия: -Мен не білдім? -Бүгін мен не үйрендім? -Мен үшін қандай тапсырма қиын болды? -Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым? |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. Қойылған сұрақтарға жауап береді. |
Бағдар-шам көздері арқылы бір-бірін бағалау
|
Топтық тапсырмалар. Рефлексия тақтайшасы |