Еңбек нұсқаушысы
Кабинет:
Сабақтың тақырыбы
Сабақтың жалпы мақсаты
Мұғалім:
Нуракова Камшат
Көктем шуағы
Сабақтың мақсаты: оқушылардың көктем мезгіліне деген
түсінігін кеңейту, бұл жыл мезгілінің ерекшелігін атап
көрсету.
Сабақтың міндеттері: білімділік – жаңа тақырып бойынша
оқушыларға жан – жақты білім беру; дамытушылық – «Жыл
мезгілдері», оның ішінде «Көктем шуағы»
тақырыбында сөйлеу дағдысын қалыптастыру; тәрбиелік - әр
жыл мезгілінің өзіндік қадір – қасиеті барын, пайдасын,
ерекшелігін айтып түсіндіру.
Әдіс - тәсілдер: түсіндіру, әңгімелесу.
Әдіс-тәсілдер
Көрнекіліктер
Сұрақ- жауап , түсіндіру . Көктемнің шуағы суреттерін салу,
бояу.
Көктемнің шуағы суреттері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сыныпта
Балаларға төмендегі сұрақтарды қою:
ынтымақтастық атмосферасын - Жыл мезгілі нешеге бөлінеді?
қалыптастыру
- Жыл мезгілі төртке бөлінеді.
- Ендеше жыл мезгілін атаңдар.
- Күз, қыс, көктем, жаз.
Топқа бөлу
Оқушыларды көктемгі құбылыстар арқылы топқа бөлу .
Үй тапсырмасын сұрау
Өткен сабаққа байланысты «Көктем көрінісі»тақырыбына
суреттерді тексеру .
Суретпен жұмыс
Қызығушылықты ояту
Жаңа материалмен жұмыс.
.Мұғалім түсіндірмесі:
Тақтаға қарайық.
Тақтада қай мезгілдің көрінісін байқап тұрмыз?
Осы «Көктем» суреті бойынша әрқайсымыз бір сөйлемнен
құрастырып шығайық.
Мысалы: Қызғалдақтар көктемде шығады.
Тақтаға қарап, сөздік жұмысын жасап жіберейік.
Мен оқимын, сендер тыңдаңдар:
1. Суару – поливать
Отырғызу – посадить
Сенбілік – субботник
Қазу – копать
Егу – посеять
2. Енді сөз тіркесін жасап, қай сөз табынан екенін
анықтайық:
Өсімдіктерді суару.
Ағаш отырғызу.
Сенбілікке шығу.
Жер қазу.
Егін егу
Сұраққа жауап:
1) Көктемгі ауа райы.
2. Көктемгі мерекелерді жазбаша түрде толықтырып жаз.
1. 8 - наурыз -.........................
2. 22 – наурыз -......................
3. 1 - мамыр -.........................
4. 9 – мамыр -.......................
В2 – деңгей: 1. Сызба бойынша көктем туралы айтып бер.
С1 – деңгей: 1. «Көктемгі ауа райы» тақырыбы бойынша
сұхбат құрастыр.
2. Берілген сөздер арқылы сөйлемдер құрастырыңдар.
Жеміс, жидек, ағаштар, өсіру, егу, егін, бидай, жасау, жинау,
диқаншы, сенбілік, картоп, жырту, жер, көмектесу, арықтар,
отырғызу.
С2 – деңгей: 1. Берілген сызба бойынша «Уақыт» туралы
әңгімеле.
3 қатарға қойылатын сұрақтар:
1. Көктемде қандай мерекелер болады?
2. Көктемде ауа райы қандай болады?
3. «Көктем» туралы қандай мақал – мәтел білесің?
4. Өз сыныбыңда «Көктемде» кімдердің туған күні?
• «Көктем» туралы қандай өлеңді жатқа білесің?
• Көктем мезгілі саған ұнайды ма?
Ой толғаныс
Дәптермен жұмыс.
2 - тапсырма. Деңгейлік тапсырмалар:
А1 - деңгей: 1. Көп нүктенің орнына керекті әріптерді қойып
жаз.
Ауа рай..., б... лтты, б... ршік, ерте..., күн жыл..., ж... мыс,
сенб.. л... к, ағаш б... тақтары, мей... р.. м.
2. Сызбаны толықтыр.
А2 – деңгей: сызба арқылы ай атауларын еске түсіру./ сұхбат
құрастыру/
В1 – деңгейі: 1. Сызбаны толықтыр
Үйге тапсырма беру.
«Көктем» тақырыбында суретер салу .
Мадақтау
Сабаққа қатысқан оқушыларды марапаттау
Кері байланыс
Өз ойларын стикерге жазып қалдырады.