Көктөбеге шығамыз. орыс мектебі, 3-сынып. Сабақ жоспары ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көктөбеге шығамыз. орыс мектебі, 3-сынып. Сабақ жоспары ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Көктөбеге шығамыз. орыс мектебі, 3-сынып. Сабақ жоспары ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы


Көктөбеге шығамыз

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.4.4.1 - кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту

3.1.5.1 - тыңдаған фразаның алдындағы немесе кейінгі оқиғаны болжау

Сабақтың мақсаты


Оқушылардың барлығы:

Тыңдаған мәтіннің мазмұнын тірек сөздерге сүйеніп жазады.

Оқушылардың көпшілігі:

Диалогті рөлдерге бөліп оқу барысында тірек сөздерді қолданып, диалогті жалғастырады.

Оқушылардың кейбірі:

Берілген сұрақтарға ғаламтордан жауап іздеп тауып, ақпараттық мәтін құрастырады.

Бағалау критерииі

Тыңдаған мәтіннің мазмұнын тірек сөздерге сүйеніп айтады.Ғаламтордан қажеті ақпаратты табады.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Қызығушылықты ояту – 4 минут

«Сөзжұмбақшылар» сайысы



6





4





5








3







1

















2
















  1. Ол ғимараттың жобасын жасайды. (сәулетші)

  2. Ол әдемі ғимараттар жасайды. (құрылысшы)

  3. «Шығыс күнтізбесі» бұл – ....... . (субұрқақ)

  4. «Шығыс күнтізбесі» субұрқағында 12 ...... бар. (мүсін)

  5. Жас сәулетшілер қайда барады? (үйірме)

  6. Сәулетшілер жоспарлайды, құрылысшылар салады. Бұл не? (ғимарат)

Сайыс соңында оқушылар «Сандар» әдісі бойынша 2 немесе 3 топқа бірігеді.


Үй тапсырмасын тексеру – 4 минут

«Қар кесегі» ойыны

Мұғалім үй тапсырмасы бойынша алдын ала дайындап қойған сұрақтар жазылған парақтарды оқушыларға таратады. Оқушылар шеңбер бойымен тұрып, парақтардан кесектер жасайды және бір-біріне лақтырады. Шеңбер бойындағы реті бойынша оқушылар 1 сұрақтан алып, сұрақты дауыстап оқиды және жауап береді.

СҰРАҚТАР:

Алматы қандай қала? Қалада нелер көп? Олардың сәулеті қандай? Мен жазда қайда барамын? Мен жазда кімдермен субұрқаққа барамын? Жазда қайдан салқын жел соғады? Жазда субұрқақтан қандай жел соғады? Балалар субұрқақта не істейді?


Алматыда қандай әдемі орындар бар? Сен Көктөбені білесің бе?

Сабақтың тақырыбын жариялау


  • Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін бірлесе құру 2 минут

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ










сөзжұмбақ

1 слайд




Ортасы

Жаңа сөздермен жұмыс


Shape3 Shape2 Shape1

ескі

Shape11 Shape10 Shape4 Shape8 Shape9 Shape7 Shape6 Shape5

темір

жаңа

шыны

аспа жол



1-тапсырма. Жазылуы мен айтылуындағы айырмашылықтарды сақтап, жаңа сөздермен сөйлемдер құрастырып айту

жазылуы

айтылуы

Көктөбе

Көктөбө

көтеріледі

көтөрүлөдү

ескі аспа жол

еск(і)аспажол

жаңа аспа жол

жаң(а)аспажол

Бағалау «Бас бармақ» әдісі арқылы орындалады.


2-тапсырма. Жазылуы мен айтылуындағы айырмашылықтарды сақтап, мәтінді оқу

Бұл – жаңа аспа жол. Аспа жолмен адамдар Көктөбеге көтеріледі. Аспа жолдың сырты темірден жасалған. Аспа жолдың терезелері шыныдан жасалған. Мен Көктөбеге ескі аспа жолмен көтерілемін.

Бағалау «Шапалақ» әдісі арқылы орындалады.


3-тапсырма. «Даналық ағашы» ойыны

Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастыру/ жауап беру


Дескриптор:

  1. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырды.

  2. Сұрақтарға жауап беру барысында айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айтты.


Жаңа сөздермен танысады. Дәптерге жазады














Кесте бойынша сөйлем құрастырады




Мәтінді тізбектеп оқиды

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау














ҚБ «Бағдаршам»







ҚБ «От шашу»





Оқулық..
















Слайд





«Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам.




Сабақтыңсоңы


Рефлексия

«Қосу(+), алу(-), қызықты» әдісі

+

Сабақта не ұнады?

-

Сабақта не ұнамады?

Сабақта ең қызықты болған не?

.........................

.......................

...........................


Үйге тапсырма:

Ескі және жаңа аспа жолдарды сипаттап айту


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2024
376
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі