М.Ғабдуллин атындағы №3
көптілде оқытылатын кәсіби мектеп
–гимназиясы
Ашық
сабақ
4-
сынып
Тақырыбы: «Көлде» Ғабит
Мүсірепов
бастауыш сынып мұғалімі
Жанбырбаева Нургуль Хаметовна
Көкшетау
қаласы
Пәні: Әдебиеттік
оқу
Тақырыбы: «Көлде» Ғабит
Мүсірепов
Мақсаты: а) оқушыларға
мәтінді түсіндіру және автор туралы мәлімет
беру;
ә)оқушлардың сөздік қорын бойыту және сабаққа
деген зейінің қалыптастыру;
б) оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту,
адамгершілікке және табиғатты қорғауға
баулу;
Әдісі: түсіндіру, сұрақ –
жауап,
Көрнекілігі: слайд, автор
суреті, жаз мезгілінің суреттері;
Күтілетін
нәтиже: Оқушылар мәтінді
түсінді.
Автор туралы мәлімет
алды.
Сабаққа деген қызығушылығы
оянды.
Сабақтың
барысы:
І.Психологиялық әзірлік
:
Әрбір адам —
досым, сыныптасым,
Әрбір ісің — тірлік,
тірек, аадамдық.
Әрбір сөзің — шындық,
бірлік, адалдық,
Әрбір сабақ — үйрену,
оқу, іздену.
ІІ. Үй
тапсырмасы.
«Дала» жатқа айту. Автор туралы мәлімет
алу.
— Сәкен Сейфуллин
кім?
— Автордың қандай шығармаларын
білесің?
— Ақын даланы неге
теңейді?
— Нені көк ала кілемге
теңейді?
ІІІ. Жаңа сабақ.
Бейнекөрініс: Қазақстан көлдері Картамен жұмыс (ірі көлдерді көрсету) Қазақстанда ірілі - ұсақты 85 мың
өзен бар. 48 мыңнан астам көлдер бар.
Каспий
теңізі, Арал теңізі, Балқаш, Зайсан, Алакөл ірі
көлдер.
Бүгінгі жаңа сабағымыз Ғабит
Мүсіреповтың «Көлде» мәтінің өтетін боламыз. Ең алдымен автор
туралы мәлімет алайық. Ғабит Мүсірепов – қазақтың аса көрнекті
жазушысы. Мүсірепов, Ғабит
Махмұтұлы (22 наурыз
1902 - 31 желтоқсан 1985) – қазақтың халық жазушысы, драматург,
сыншы, мемлекет және қоғам қайраткері. Ғабит Мүсірепов
бүгінгі Солтүстік Қазақстан
облысының Жамбыл
ауданындағы Жаңа жол ауылында дүниеге
келген.
«Кітап
көрмесі» (ақынның кітаптырын оқушыларға көрсету және кітаптары
туралы мәлімет беру)
Топтық
жұмыс:
«Нақыл
сөздер»
*Өз мініңді көруден, басқаның
мінін көру оңай.
*Асылы, адам - өз өмірінің
суретшісі. Ол өмірді сырлап бояуға, оған ажар, түр беруге, оны
әшекейлеп, өрнектеуге еңбек
етеді.
*Дүниеде адам баласының ұлы
қасиеті екеу-ақ: ой ұлылығы, сұлулық ұлылығы. Көркем айтылған ой
ұлы, ойландыра алған сұлулық
ұлы.
«Қанатты
сөзі»
Ана тілінен айырылған адам өз
халқы жасаған мәдени мұраның бәрінен құралақан
қалады.
Ширату жаттығуы:(таспадан құстардың дауыстарын тыңдап, қандай
құс екенін тауып, қимылмен
көрсету)
Оқулықпен
жұмыс:«Көлде» мәтіні
Жеке
жұмыс
Жұптық
жұмыс
Топтық
жұмыс
Сыныптық
жұмыс
Дәптермен
жұмыс:түртіп алу стртегиясы
,доңыз – мұнда; арам ниетті,
қаскүнем.
V. Сабақты
бекіту.
Суретпен жұмыс
-
Суретте нелер
бейнеленген?
-
Оқыған мәтін мен осы суреттің арасында қандай
байланыс бар?
-
Мәтінге сүйеніп, сурет бойынша әңгіме құрастыр.
Әңгімеңде сыланып отырған
аққу, мыңдаған үйрек, сырласып отырғандай, суылдап келіп көлге
қонады деген сөздерді
пайдалан.
VІІ. Үйге
тапсырма: 208
бет,«Көлде» мазмұндау
VІІІ.
Бағалау.