Материалдар / Көлдер мен олардың пайда болу ерекшеліктері

Көлдер мен олардың пайда болу ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Көлдер мен олардың пайда болу ерекшеліктерімен, маңыздылығы жайлы түсінік беру барысында оқушылардың білім –білік дағдыларын қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
526
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:Пәні: ГеографияСынып: 6 сынып
Сабақтың тақырыбыКөлдер
Сілтеме 6 сынып оқулығы, Мұғалімге арналған нұсқаулық ( 2014 ж) Асхат Әлімов оқулығы.
Жалпы мақсаттарыКөлдер мен олардың пайда болу ерекшеліктерімен, маңыздылығы жайлы түсінік беру барысында оқушылардың білім –білік дағдыларын қалыптастыру.
Негізгі мақсаттары Топпен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.Өзіндік жұмыстарды тез орындауға үйрету.Өзін-өзі,бір-бірін бағалай алуға үйрету.
Оқу нәтижелері

Оқушылардың топпен жұмыс жасауда жауапкершілігі қалыптасады.Өзін-өзі, топты бағалай алады.Тапсырмаларды орындауда белсенділіктері қалыптасады.Оқушылардың сөйлеу дағдысы дамиды. Көлдер мен олардың пайда болу ерекшеліктері жайлы біледі.
Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту.II. Үй тапсырмасын сұрау:“Сағат” және “сандар” мына сағатқа қарап 1-ден 12-ге дейін екі санды қалауыңыз бойынша таңдаңыз. 1.Бір-бірлеріңізге күлімдеп қараңыздар2. Арна деп нені айтады?3. Өзен барлық салаларымен бірігіп нені құрайды?4. Жер шарындағы ең биік сарқыраманы ата және оны картадан көрсет?5. Шоңғалдар мен сарқырамалар қалай пайда болады?6. Бір-бірлеріңізге жақсы тілек тілеңіздер7. Өзеннің құяр жері қалай аталады? 8. Ертіс, Іле, Қаратал, Жайық, Сырдария өзендерін картадан көрсет?9. Өзендердің шаруашылық маңызы қандай?10. Өзен суы мөлшерінің жыл ішінде өзгеру ерекшелігін қалай атайды?11. Бастау дегеніміз не?12.Бақыт - бұлОйланайық!Шу әне, тауды тарпып, шыққан шулап,Ойнақтап, ырғи, жосып таудан тулап,Асқардың ақтарылған ағы емес пе,Қарқ болған қырғыз – қазақ суын сулап?Топқа бөлу: “Тақ және жұп” сандар арқылы топқа бөлемін. I-топ: Каспий II -топ: АралIII. Жаңа сабақ: Тақырып бойынша қысқаша сипаттап өту.Мәтінмен жұмыс. III. Жаңа сабақты бекіту:Топтық жұмыс: I – топ: Рафт стратегиясы Роль – тележүргізуші Аудитория – көрермендер Форма – хабар “Арнайы ХАБАР” Тақырыбы – “Көл қазаншұңқырлары қалай пайда болған?”

  • II – топ: «ПОПС» әдісі – Өз позицияңды ұстау :
  • « Көлдердің шаруашылық маңызы бар ма?» 
  • П – позиция (көзқарасы) – менің ойымша…
  • О – өз көзқарасыңды негіздеу - (себебі)…
  • П – дәлел (факты) - мысалы…
  • С –Шешім (қорытынды) – сол себепті.


  • Көк – Маған ұнадыҚызыл - Толықтырған жақсы болар еді Сары – Бағалаудан қиналамIV. Қортынды: Кескін картамен жұмысӨзендер
  • Амазонка
  • Миссисипи
  • Ніл
  • Обь
  • Волга
  • Енисей
  • Сырдария
  • Лена
  • Янцзы
  • Хуанхэ
  • Көлдер:
  • Каспий
  • Арал
  • Балқаш
  • Байкал
  • Виктория
  • Жоғарғы
  • Мичиган
  • Гурон
  • Эри
  • Онтарио


  • Мына кескіндердің қай көл екенін анықта:Түрлі көлдердің кескіні беріледі,оқушылар қандай көл екенін анықтайды.(Байкал көлі,Каспий теңізі, Арал теңізі, Балқаш көлі, Ыстық көл, Зайсан көлі).Кластер құруӘр топ өз тақырыпшасы бойынша кластер құрады (Каспий теңізі, Арал теңізі). Көк – ең тапқырҚызыл – ең белсендіСары – ең әдеміV.Үйден біліп келуге: Көлдер.Кері байланыс. Аралдарға саяхат жасау.



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ