Сабақтың тақырыбы : Көлем туралы есептер шығару
|
|
Пән:_геометрия Сыныбы: 11«а» |
|||||
|
Тақырыбы: |
Көлем тақырыбына есептер шығару |
|||||
|
Жалпы мақсаты |
Оқушылар геометриялық фигуралардың көлемі бойынша анықтама , теорема , формулалар туралы білімдерін тереңдетуе түсу және есептерді шығара білу. Планиметрия мен стереометрия негіздеріне сүйеніп, көлем тақырыбына есептер шығарту; Логикалық бейнелік есептер арқылы оқушылардың бағдарлы іскерлік құзыреттілігін дамыту; Сызба жұмыстарын салуда этетикалық тәрбие және кәсіптік бағдар беру. |
|||||
|
Оқу нәтижесі |
Оқушылар көлемді есептеуге арналған есептерді шығара біледі. |
|||||
|
Түйінді идеялар |
Алған білімді жан –жақты қарап , күнделікті өмірде жүзеге асыру. |
|||||
|
|
Сабақ мазмұны |
|||||
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс -әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
3 мин 2 мин |
Кіріспе: Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру: «Жұптас, топтас, аралас» тренингі. Сауалнама Тұсаукесер: Үй тапсырмасы |
Оқушылар шеңбер құрып тұрады, жұптасады, топтасады, араласады. «Топтас» сөзіне қарай оқушылар топқа бөлінеді. Жеке –жеке Бірін-бірі бағалайды. |
«5» -қызыл , «4»- көк, «3»- жасыл түсті жетондар |
Жетондар Оқулық |
||
|
3 мин 10 мин 5 мин 2 мин 3 мин |
Негізгі бөлім: Бейне көрсетілім: «Хрустальды қалашық » Оқулықпен жұмыс. Топтарға бірдей есептер беріледі. Болашақ үйімнің моделі. Логикалық есептер «Үй салуға қандай мамандар көмектеседі ?» Геометриялық диктант |
Оқушылар интерактивті тақтадан видео қарайды және бейне көрсетілімдегі кездескен фигураларды атайды. Оқушылар топ болып берілген есептерді шығарады. Топтар өзара жауаптарымен алмасып, бір-бірін бағалайды. Топпен берілген плокатқа үй моделін сызады. Ауызша жауап береді. Мамандардың атқаратын қызметтерін айтады Әрбір оқушы жеке орындайды
|
Бір- бірін бағалайды. Шапалақ Жарайсың ! Шапалақ Критерий бойынша |
АКТ Бейне жазба оқулық, түрлі-түсті маркер Қағаздар |
||
|
2 мин 2 мин |
Кері байланыс: « Сұрақтары бар қорап» әдісі: Оқушылар тақырыпта түсінбегенін немесе тағыда білгісі келетін сұрақтарын жазып қорапшаға салады. Бұл сұрақтар келесі сабақта талқыланады. Бағалау. Үйге тапсырма. №33 есеп. |
Ұнаған жануарлар тұсындағы қорапшаға оқушылар ұсыныстарын жазады. Білгісі келетін сұрақтар талқыланады. Топ басшысы бағалу парағын толтырып , қорытынды бағаларымен таныстырады. №33 есеп. Әр оқушы өз үйінің көлемін табу |
Бағалау парағы |
Стикерлер. Кері байланыс кестесі Бағалау парағы |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көлем туралы есептер шығару
Көлем туралы есептер шығару
Сабақтың тақырыбы : Көлем туралы есептер шығару
|
|
Пән:_геометрия Сыныбы: 11«а» |
|||||
|
Тақырыбы: |
Көлем тақырыбына есептер шығару |
|||||
|
Жалпы мақсаты |
Оқушылар геометриялық фигуралардың көлемі бойынша анықтама , теорема , формулалар туралы білімдерін тереңдетуе түсу және есептерді шығара білу. Планиметрия мен стереометрия негіздеріне сүйеніп, көлем тақырыбына есептер шығарту; Логикалық бейнелік есептер арқылы оқушылардың бағдарлы іскерлік құзыреттілігін дамыту; Сызба жұмыстарын салуда этетикалық тәрбие және кәсіптік бағдар беру. |
|||||
|
Оқу нәтижесі |
Оқушылар көлемді есептеуге арналған есептерді шығара біледі. |
|||||
|
Түйінді идеялар |
Алған білімді жан –жақты қарап , күнделікті өмірде жүзеге асыру. |
|||||
|
|
Сабақ мазмұны |
|||||
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс -әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
3 мин 2 мин |
Кіріспе: Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру: «Жұптас, топтас, аралас» тренингі. Сауалнама Тұсаукесер: Үй тапсырмасы |
Оқушылар шеңбер құрып тұрады, жұптасады, топтасады, араласады. «Топтас» сөзіне қарай оқушылар топқа бөлінеді. Жеке –жеке Бірін-бірі бағалайды. |
«5» -қызыл , «4»- көк, «3»- жасыл түсті жетондар |
Жетондар Оқулық |
||
|
3 мин 10 мин 5 мин 2 мин 3 мин |
Негізгі бөлім: Бейне көрсетілім: «Хрустальды қалашық » Оқулықпен жұмыс. Топтарға бірдей есептер беріледі. Болашақ үйімнің моделі. Логикалық есептер «Үй салуға қандай мамандар көмектеседі ?» Геометриялық диктант |
Оқушылар интерактивті тақтадан видео қарайды және бейне көрсетілімдегі кездескен фигураларды атайды. Оқушылар топ болып берілген есептерді шығарады. Топтар өзара жауаптарымен алмасып, бір-бірін бағалайды. Топпен берілген плокатқа үй моделін сызады. Ауызша жауап береді. Мамандардың атқаратын қызметтерін айтады Әрбір оқушы жеке орындайды
|
Бір- бірін бағалайды. Шапалақ Жарайсың ! Шапалақ Критерий бойынша |
АКТ Бейне жазба оқулық, түрлі-түсті маркер Қағаздар |
||
|
2 мин 2 мин |
Кері байланыс: « Сұрақтары бар қорап» әдісі: Оқушылар тақырыпта түсінбегенін немесе тағыда білгісі келетін сұрақтарын жазып қорапшаға салады. Бұл сұрақтар келесі сабақта талқыланады. Бағалау. Үйге тапсырма. №33 есеп. |
Ұнаған жануарлар тұсындағы қорапшаға оқушылар ұсыныстарын жазады. Білгісі келетін сұрақтар талқыланады. Топ басшысы бағалу парағын толтырып , қорытынды бағаларымен таныстырады. №33 есеп. Әр оқушы өз үйінің көлемін табу |
Бағалау парағы |
Стикерлер. Кері байланыс кестесі Бағалау парағы |
||
шағым қалдыра аласыз














