Сабақтың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
24
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Амандасу»
әдісі
Музыка әуенімен қозғала
отырып, амандасу түрлерін
көрсетеді
Топқа
бөлу
1-топ.
«Көлеңке»
2-топ
«Жарық»
3-топ
«Қараңғы»
Өткенді
пысықтау
«Баскетбол» әдісі арқылы
өтілген тақырыпты пысықтау
1.. Адам жарықтың шағылуын қалай
пайдаланады?
2.
.Қандай заттарда жарықтың
шағылу қасиеті
пайдаланылады?
3.Жарықтың шағылуы деген
не?
Жаңа
тақырып
Ұжымдық
жұмыс
«Goole»
әдісі
Оқулықпен
жұмыс

Материалдардың қасиеттерін
салыстыр. 
Топтастыру
жаса
Қалай ойлайсың көлеңке қалай
пайда болады?
ЕБҚ
Суреттерге
қара.

ЕҚБ
«Мен зерттеушімін»
әдісі

ФС
тапсырмасы
Топтық
жұмыс
«Тик-ток»
әдісі
1-Топ
Күн ашық кезде кейбір
заттардың көлеңкесін байқаймыз.Ол қалай пайда
болады?
2-Топ
Толқын мен сәуленің қандай
ұқсастығы бар?
Олардың басты айырмашылығы
қандай?
3-Топ
Неліктен көлеңкенің түсі қара
болады?
Жұптық
жұмыс
«Тик-ток»
әдісі
Суреттегі
берілген

Қараңғы жерде және бұлыңғыр
күні көлеңке
көрінбейді.Неліктен?
Ойыңды
түсіндір.
Кері
байланыс
Сабақ туралы ойларыңды жазып
өздерің ұнататын әлеуметті желіге жапсырып
қойыңдар

|
Қол
алысады
Құшақтасады
Иық
қағыстырады
Арқадан
қағады
Топқа
бөлінеді
Қойылған сұрақтарға жауап
береді
Жаңа тақырыпты
түсіндіреді
Оқулықтағы тақырыпен
танысады
Суретпен
жұмыс
Топтастыру
жасайды
Жеке жұмыс
жасайды
Зерттеу
жүргізеді
Топтық жұмыс
жасайды
Тапсырманы
орындайды
Жұптық
жұмыс
Тапсырманы
орындайды
Кері байланыс
жасайды
|

Тамаша!
Дескриптор:
Өтілген тақырып бойынша жауап
береді
Жарықтың шағылуын
айтады

Дескриптор:
Жұмбақтың шешуін
табады
Материалдардың қасиеттерін
салыстыр
Сурет бойынша
әңгімелейді

Дескриптор:
көлеңке қалай пайда
болады
Сұраққа жауап
береді
Дескриптор:
Суреттерді
салыстырады
Толқын мен сәуленің ұқсастығын
айтады
Зерттеу жұмысын
жүргізеді
Жарықтың таралуын
айтады
Дескриптор:
1-топ
Күн ашық кезде кейбір
заттардың көлеңкесін
байқайды
Ол қалай пайда
болды
2-топ
Толқын мен сәуленің қандай
ұқсастығы бар екенін айтады
3-топ
көлеңкенің түсі қара болатынын
айтады
Дескриптор:
Практикалық жұмыс
жасайды
Ойыңды
түсіндіреді

«Әлеуметтік желі»
әдісі
|
Музыка
Қозғалыстар
Кеспе
сандар
Топ
атаулары
Доп


Плакат
Оқулық
Жұмыс
дәптері

Жұмыс
дәптері
Оқулық
Қима
парақ
Плакат
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Маркер
Суреттер
Заттардың
суреттері
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Маркер
Суреттер

Жұмыс
дәптері
Оқулық
Кері байланыс
тақтасы
|