Қазақстан Республикасының Оқу-ағартуминистрлігі
« Жас негізгі орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Жаратылыстану 36-сабақ
|
Бөлім: |
Табиғат физикасы |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Хайруллина Р.Б |
|
|
Күні: |
17.01.2023 |
|
|
Сынып:4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Көлеңкені өзгертуге бола ма? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.2.1 көлеңкенің кедергі өлшеміне және жарық көзінен кедергіге дейінгі қашықтыққа тәуелділігін зерттеу және түсіндіру; 4.1.2.1 зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне негізінде таңдау себебін түсіндіру; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
қашықтыққа тәуелділігін зерттейді және түсіндіреді;
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді. Өткен тақырыпқа шолу: -Өткен тақырыпты мазмұндаңдар. -Өткен тақырыптарға байланысты бір-біріңе сұрақ қойып, жауап алыңдар. Оқу материалын жариялау «Ой қозғау» әдісі арқылы жүреді: -Көлеңке деген не? -Көлеңке қалай пайда болады? -Көлеңкенің пайдасы бар ма? Зияны ше? -Көлеңкені өзгертуге бола ма? -Ендеше бүгінгі сабағымыз көлеңкені өзгерту туралы болмақ. Сабақ мақсаты жария етіледі. Топқа бөлу «Санау» әдісі арқылы жүреді. |
Жаттығу жасайды. Сұрақтар қояды, жауап береді. Тақырып ашады. Топқа бірігеді. |
Сұраққа жауап берген оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. |
|
|
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 18 мин |
(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс болады. А) Сөздік жұмысы. Жарық көзі, кедергі. Ә) Болжау. Негеш пен Эврика көлеңке театрында қойылым көріп отыр. Көлеңкесі бойынша кейіпкерлерді тани аласыңдар ма? -Ертегінің атын табыңдар. -Қоянның көлеңкесі неліктен қасқырдың көлеңкесінен үлкен? -Театр әртістері көлеңкенің өлшемдерін қалай өзгертеді? Болжамдарыңды айтыңдар. Б) Зерттеу. -Көлеңкенің өлшемі неге тәуелді? Түсіндіріңдер.
Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: -Айна қандай салаларда қажет? Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әнін айтып билету. (Т) 2-тапсырма -«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі: А) Ойлан. - От жалыны неліктен көлеңке түсірмейді? Ә) Сұрақ-жауап.
-Мәтінді түсініп оқып танысыңдар. В) Есте сақта! |
Билеп сергиді.
Сұрақтарға жауап беріп, тапсырма орындайды. |
Дескриптор:
-Ертегінің атын табады-1балл. Қоянның көлеңкесі неліктен қасқырдың көлеңкесінен үлкен екендігін анықтайды-2балл. Театр әртістері көлеңкенің өлшемдерін қалай өзгертетінін болжайды-1балл.
Дескриптор: -От жалынының көлеңке түсірмеу себебін анықтайды-2балл. Көлеңке туралы сұрақтарға жауап береді-2балл. |
Жараты-лыстануоқулығы 4-сынып 2019ж, дәптер
|
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Шеринг» әдісі арқылы береді. Оқушылар шеңберге тұрып бүгінгі тақырыптан алған білімі туралы талдайды.
Оқу тапсырмасы:мәтінді мазмұндау. |
Кері байланыс жасайды. Оқу тапсырмасын жазып алады. |
ҚБ қойылады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көлеңкені өзгертуге бола ма
Көлеңкені өзгертуге бола ма
Қазақстан Республикасының Оқу-ағартуминистрлігі
« Жас негізгі орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Жаратылыстану 36-сабақ
|
Бөлім: |
Табиғат физикасы |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Хайруллина Р.Б |
|
|
Күні: |
17.01.2023 |
|
|
Сынып:4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Көлеңкені өзгертуге бола ма? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.2.1 көлеңкенің кедергі өлшеміне және жарық көзінен кедергіге дейінгі қашықтыққа тәуелділігін зерттеу және түсіндіру; 4.1.2.1 зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне негізінде таңдау себебін түсіндіру; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
қашықтыққа тәуелділігін зерттейді және түсіндіреді;
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді. Өткен тақырыпқа шолу: -Өткен тақырыпты мазмұндаңдар. -Өткен тақырыптарға байланысты бір-біріңе сұрақ қойып, жауап алыңдар. Оқу материалын жариялау «Ой қозғау» әдісі арқылы жүреді: -Көлеңке деген не? -Көлеңке қалай пайда болады? -Көлеңкенің пайдасы бар ма? Зияны ше? -Көлеңкені өзгертуге бола ма? -Ендеше бүгінгі сабағымыз көлеңкені өзгерту туралы болмақ. Сабақ мақсаты жария етіледі. Топқа бөлу «Санау» әдісі арқылы жүреді. |
Жаттығу жасайды. Сұрақтар қояды, жауап береді. Тақырып ашады. Топқа бірігеді. |
Сұраққа жауап берген оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. |
|
|
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 18 мин |
(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс болады. А) Сөздік жұмысы. Жарық көзі, кедергі. Ә) Болжау. Негеш пен Эврика көлеңке театрында қойылым көріп отыр. Көлеңкесі бойынша кейіпкерлерді тани аласыңдар ма? -Ертегінің атын табыңдар. -Қоянның көлеңкесі неліктен қасқырдың көлеңкесінен үлкен? -Театр әртістері көлеңкенің өлшемдерін қалай өзгертеді? Болжамдарыңды айтыңдар. Б) Зерттеу. -Көлеңкенің өлшемі неге тәуелді? Түсіндіріңдер.
Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: -Айна қандай салаларда қажет? Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әнін айтып билету. (Т) 2-тапсырма -«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі: А) Ойлан. - От жалыны неліктен көлеңке түсірмейді? Ә) Сұрақ-жауап.
-Мәтінді түсініп оқып танысыңдар. В) Есте сақта! |
Билеп сергиді.
Сұрақтарға жауап беріп, тапсырма орындайды. |
Дескриптор:
-Ертегінің атын табады-1балл. Қоянның көлеңкесі неліктен қасқырдың көлеңкесінен үлкен екендігін анықтайды-2балл. Театр әртістері көлеңкенің өлшемдерін қалай өзгертетінін болжайды-1балл.
Дескриптор: -От жалынының көлеңке түсірмеу себебін анықтайды-2балл. Көлеңке туралы сұрақтарға жауап береді-2балл. |
Жараты-лыстануоқулығы 4-сынып 2019ж, дәптер
|
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Шеринг» әдісі арқылы береді. Оқушылар шеңберге тұрып бүгінгі тақырыптан алған білімі туралы талдайды.
Оқу тапсырмасы:мәтінді мазмұндау. |
Кері байланыс жасайды. Оқу тапсырмасын жазып алады. |
ҚБ қойылады. |
|
шағым қалдыра аласыз
















