Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
5
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Өткен тақырыпқа
шолу:
-Өткен тақырыпты
мазмұндаңдар.
-Өткен тақырыптарға байланысты
бір-біріңе сұрақ қойып, жауап
алыңдар.
Оқу
материалын жариялау «Ой қозғау» әдісі арқылы
жүреді:
-Көлеңке деген
не?
-Көлеңке
қалай пайда болады?
-Көлеңкенің пайдасы бар ма? Зияны
ше?
-Көлеңкені өзгертуге бола
ма?
-Ендеше бүгінгі сабағымыз
көлеңкені өзгерту туралы болмақ.
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
Топқа
бөлу «Санау» әдісі арқылы
жүреді.
|
Жаттығу
жасайды.
Сұрақтар қояды, жауап
береді.
Тақырып
ашады.
Топқа
бірігеді.
|
Сұраққа жауап берген оқушыны
«Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері
байланыс жасау.
|
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
Бекіту
18
мин
|
(Ұ)
1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс
болады.
А) Сөздік
жұмысы.
Жарық көзі,
кедергі.
Ә)
Болжау.
Негеш пен Эврика көлеңке
театрында қойылым көріп отыр. Көлеңкесі бойынша кейіпкерлерді тани
аласыңдар ма?
-Ертегінің атын
табыңдар.
-Қоянның көлеңкесі неліктен
қасқырдың көлеңкесінен үлкен?
-Театр әртістері көлеңкенің
өлшемдерін қалай өзгертеді? Болжамдарыңды
айтыңдар.
Б)
Зерттеу.
-Көлеңкенің өлшемі неге
тәуелді? Түсіндіріңдер.
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыға:
-Айна қандай салаларда
қажет?
Сергіту сәтінде «Көңілді
күн» әнін айтып билету.
(Т) 2-тапсырма -«Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісі:
А)
Ойлан.
- От жалыны неліктен көлеңке
түсірмейді?
Ә)
Сұрақ-жауап.
Б) Мәтінмен
жұмыс.
-Мәтінді түсініп оқып
танысыңдар.
В) Есте
сақта!
|
Билеп
сергиді.
Сұрақтарға жауап
беріп, тапсырма орындайды.
|
Дескриптор:
-Ертегінің атын
табады-1балл.
Қоянның көлеңкесі неліктен
қасқырдың көлеңкесінен үлкен екендігін
анықтайды-2балл.
Театр әртістері көлеңкенің
өлшемдерін қалай өзгертетінін
болжайды-1балл.
Дескриптор:
-От жалынының көлеңке түсірмеу
себебін анықтайды-2балл.
Көлеңке туралы
сұрақтарға жауап береді-2балл.
|
Жараты-лыстануоқулығы 4-сынып
2019ж,
дәптер
|
Кері
байланыс
5
мин
|
Кері
байланысты «Шеринг»
әдісі арқылы береді. Оқушылар
шеңберге тұрып бүгінгі тақырыптан алған білімі туралы
талдайды.
Оқу
тапсырмасы:мәтінді
мазмұндау.
|
Кері байланыс
жасайды.
Оқу тапсырмасын жазып
алады.
|
ҚБ
қойылады.
|
|