Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
8
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі
“Өзіңізге тілегенді-басқаларға тілеу» ойсергек ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру.
Оқушылар кабинеттің
қабырғаларына алдын ала ілінген суреттерді аралап, қалаған суретін
алады. Әр оқушы қолдарындағы суреттері бойынша «Автокөліктер»,
«Теміржол», «Әуе» топтарға бөлінеді.
«Көршіңе әңгімелеп бер»
әдісі
Оқушылар берілген сұрақтарға
жауап береді және бүгінгі сабақтың тақырыбын
анықтайды.
-
Инфрақұрылым дегеніміз
не?
-
Транспорт дегеніміз
не?
-
Транспорттың инфрақұрылымы
неден тұрады?
-
Біздің өмірімізде ол қандай
рол атқарады?
|
Амандасу.
Жинақталу
Оқулықтарын
дайындау.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Бейнематериал
тыңдау.
Инфрақұрылым -
(латынша infra)
- экономиканың және адамдардың қызмет етуінің жалпы
жағдайларын жасауды қамтамасыз ететін халық
шаруашылығы салаларының
жиынтығы
Көпшілік пайдаланатын
көлік: • еңбек өнімдерін (дайын өнім,
шикізат, шала фабрикада т.б.) бір кәсіпорыннан екінші кәсіпорынға,
өндіріс орнынан тұтыну пункттеріне тасымалдау ісін жүзеге асырады.
Бұл топқа көпшілік пайдаланатын көліктің барлық түрі - темір жол,
өзен, теңіз, автомобильдік, әуе, құбыр жолы көліктері
жатады.Көпшілік пайдаланатын көлік еңбек өнімдерін тұтынатын
орындарға (өндірістік және жеке тұтыну) жеткізе отырып, өндіріс
процесін одан әрі жалғастырады.
• жолаушыларды тасымалдау ісін де
жүзеге асырады.
|
Бүгінгі сабақты мұқият
тыңдап және түсініп,тапсырмалар
орындайды.
|
|
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
30
мин.
|
«Галереяны
шарлау» әдісі
І топ – Оқулық мәтінін пайдалана
отырып, көлік түрлерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін
анықтаңыз.
2 топ – Оқулық мәтінін пайдалана
отырып, көлік түрлерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін
анықтаңыз.
3 топ – Оқулық мәтінін пайдалана
отырып, көлік түрлерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін
анықтаңыз.
Дескрипторлар
|
Көлік түрлерінің
артықшылықтары мен кемшіліктерін
атайды.
|
2
|
|
|
|
|
|
№2
қадам
Жеке
жұмыс
«Ойлан,бөліс,
бірік» әдісі
«Сәйкестендіру»
Кеме
|
шалғай жатқан
аудандар мен тіпті ғарышпен де байланыс
жасалынады
|
Әуе
|
Газ және сұйық
өнімдерді жедел қаркынмен тасмалдап
отырады
|
Теміржол
|
Жалпы жүк тасмалының
80% үлесінде
|
Құбыр
|
Ең жана қарқынды
түрі.Көбіне тез бұзылатын жеміс-жидек
тасмалдайды
|
Байланыс
|
Су көлігінің бір түрі.Елімізде
қарқынмен дамып отыр
|
|
|
|
7-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
|
№3 қадам
Жұптық
жұмыс
Көлік
инфрақұрылымы элементтері берілген сызбаны
толтырыңыз.
Көлік
инфрақұрылымы
|
|
|
7-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
Қорытынды.
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Үйге тапсырма: Көлік
инфрақұрылымы
128-129 беттегі кестені
талдау
Ойыңды тұжырымда сұрақтар мен
тапсырмалар
|
|
.
|
|