Сабақтың
басы
3
минут
|
«Көңілді жаттығу»
атты психологиялық
ахуал жүргізеді.
«Миға
шабуыл»

сурет бойынша көлік
түрлерін ажыратады;
Сабақтың мақсатын
анықтау
Ой
қозғау:
Құс сияқты, құс
емес,
Самғап ұшқан
биікке.
Қанаты бар
қақпайды,
Жүрсе де сондай
биікте (Ұшақ)
Бір керуен қатарында
өңшең түйе,
Аузынан жалын шығар
қара күйе,
Жүрмейді ұрса-дағы
басқалары,
Бәріне жалғыз бура
болған ие. (Пойыз)
Төрт аяқты ,екі
көзді,
Өзі жансыз
жүреді.
От пен майдан жемі
бар,
Құрыш болат жүрегі.
(Машина)
|
Мұғаліммен
амандасады.
Жұпта бірін бірі не үшін
сыйлайтынын айтып, көңілдері
көтеріледі.
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=wWl-FTg5aKw
|
10
минут
|
Үй тапсырмасын
тексеру.
Оқыту түрі: Жеке
жұмыс
Әдісі: «Кім
жылдам»
-План дегеніміз
не?
-Масштаб дегеніміз
не?
-Карта дегеніміз
не?
-Зерттеушілер мен
саяхатшылардың айырмашылығы?
Жаңа сабақтың тақырыбын
таныстыру. Мақсатын, бағалау критерийін оқушыларға
болжату.
Бейнесабаққа назар аударып,
тыңдап және бейнесабақтағы ақпаратттармен
танысады.
Оқыту
түрі: Топтық
жұмыс
Әдісі:
«Көліктер
және оның түрлер»
Тапсырма:
1-қадам. Берілген
бейнематериал бойынша көлік түрлерін атап
шығыңыз.
2-қадам. көлік
инфрақұрылымының мағынасын ашу.
І топ
«Ұшақтар»
– инфрақұрылым деген не?
ІІ топ
«Пойыздар» – транспорт деп нені
айтамыз?
ІІІ топ
«Машиналар» – Транспорттық инфрақұрылым неден
тұрады?
3 -қадам. Көлік инфрақұрылым
элементтерін берілген сызбаны
толтырыңыз.

ЕББҚ
бар оқушының жұпта
«мұғалім» оқушының айтуы бойынша өткен тақырыпты есіне түсіріп,
сыныптасынан қолдау көреді және қарым-қатынасқа түсуі артады. Ал
өзі «мұғалім» оқушы ретінде өзіндік бағалауы
жоғарылайды.
Талқылау
сұрақтары:
-Инфоқұрылым дегеніміз
не?
-Маңыздылығы
неде?
Мақсатқа
оралу:
-Көлік инфрақұрылымыны
элементтерін сипаттай
алады
-Маңыздылығына баға бере
алады
-Көлік түрлерінің
артықшылықтары мен кемшіліктерін ажырата
алады
|
Өткен тақырып
пысықтау «кім жылдам» әдісі арқылы үй жұмысы
сұралады
Сабақ мақсатын
өздері болжап айтады, мұғалімнің көмегімен толықтырады, бағалау
критерийімен танысады.
Көлік инфрақұрылымының
элементтерін анықта тапсырмасы бойынша оқушылардың алған білімін
жинақтау мақсатында «Ұшқыш ұшақ» әдісін қолданамын. Ұшақты оқушыға
ұшыра отырып сұрақтар беремін. Қателескен оқушыларды дер кезінде
бір-біріне кері байланыс айтқызып, қателерін түзетіп, бір-бірін
бағалатамын. Өзімнің тарапымнан оқушыларды ынталандыру мақсатында
әр тапсырма сайын ұпай ретінде қағаздан арнайы жасалған көлік
түрлерін үлестіріп
отырамын.
|
Түрі-
Өзін-өзі бағалау
Үй жұмысын бағалау арқылы
оқушылардың өткен сабақ бойынша оқу мақсатына қол жеткізуіне
мониторинг жүргізіп, кері байланыс
беріледі.
қалыптастырушы бағалау ауызша
жүргізіледі.
Дескриптор:
-Көлік түрлерін атай
алады. --Көлік инфрақұрылымы терминінің мағынасын айта
алады.
-Көлік
инфрақұрылымына мысал келтіре
алады
-Көлік
инфрақұрылымының элементтерін атай
алады.
Өзара
бағалау
«Жарайсың»
«Керемет»,
4 балл
алады.
|
Слайд
№1
Слайд
№2
https://theworldonly.org/
Ғаламтор /ноутбук/
слайд №
8-12
indeks-chelovecheskogo-razvitiya-po-stranam/
|
Сабақтың
ортасы
20
минут
|
Оқыту түрі: Жеке
жұмыс
Әдісі: «Кім
жылдам»
a.Күнделікті өмірде
-
b.Саяхатқа шыққанда
–
c. Іс-сапарға барғанда
–
d. Жүк тасымалдауда
-
e.Жауабыңызды
дәлелдеңіз.
|
2-тапсырмада «Кім
жылдам» әдісі арқылы берілген тапсырмадағы анықтамаларын
жазады
|
Дескриптор:
•осы көлік түрлерінің
Қазақстанның қай аймақтарында басымдығын
анықтайды;
•көліктің қай түрінің
климатқа тәуелділігін анықтап, себебін
жазады;
•күнделікті өмірде
көліктің қай түрі қолданылатынын анықтайды және
дәлелдейді;
•саяхатқа шыққанда
көліктің қай түрі қолданылатынын анықтайды және
дәлелдейді;
•іс-сапарға барғанда
көліктің қай түрі қолданылатынын анықтайды және
дәлелдейді;
•жүк тасымалдауда
көліктің қай түрі қолданылатынын анықтайды және
дәлелдейді.
Түрі- өзара
бағалау
Жалпы 6
балл
|
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
5
минут
Үй
тапсырмасы:
2
минут
|
Рефлексия
« 3 сөзбен
»

|
Оқу бойынша
қорытынды жүргізіп, орындалған тапсырмалар бойынша заңдылық
шығарады.
Кері байланыс жасап,
нәтиже балдарын талдайды.
|
Мұғалімнің қорытынды
бағалауы жүзеге асырылады
|
|