Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
«Мен.............»
деген ойды жалғастыру
|
Оқушылар сабаққа дайындалып
отырады.Сөйлемді жалғастырады.
|
|
7 сынып
оқулығы,
жұмыс
дәптерлері
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
3
мин.
|
(Ұ) «Суретті
сөйлет» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Төмендегі сұрақтарға жауап
береді.Өзгенің пікірін толықтырады.
-Суретке қарап мағынасын
түсіндір, тақырыбын аш
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
10
мин.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма береді. Оқушылармен бірге Көлік
инфрақұрылымының элементтерін сипаттап
талдайды.
|
Оқулықты оқып танысып шығады.
Тақырыпты түсіндіріп айтады. Сызбанұсқа арқылы Көлік
инфрақұрылымының элементтерін, көлік
түрлерін
анықтайды
|
Мұғалім
бағалауы
Дескриптор:
-мәтінді түсініп
оқиды;
- көлік инфрақұрылымының
элементтерін сипаттайды;
-
көлік
түрлерін
атайды.
Жалпы: 2
балл
|
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
ортасы
23
мин.
.
|
1-тапсырма. «Ой қозғау» әдісі
арқылы оқулық мәтіні бойынша Көлік түрлерінің артықшылықтары мен
кемшіліктерін анықтаңыз.
|
Көлік түрлерінің артықшылықтары
мен кемшіліктерін анықтайды
|
Мұғалім
бағалауы
«Басбармақ»
әдісі
Дескриптор:
- көліктің адам үшін пайдасын
атайды.1 балл
-көліктің адам үшін зиянды
тұстарын анықтайды.1 балл
-көлік инфрақұрылымының маңызын
түсіндіре алады.1 балл
Жалпы: 3
балл
|
|
2-тапсырма. Көліктің қандай түрлерінің
қолданылуын анықтаңыз:
a.Күнделікті өмірде
-
b.Саяхатқа шыққанда
-
c. Іс-сапарға барғанда
-
d. Жүк тасымалдауда
-
e.Жауабыңызды
дәлелдеңіз.
|
Көліктің қандай түрлерінің
қолданылуын анықтайды.
|
Дескриптор:
- күнделікті өмірде көліктің
қай түрі қолданылатынын анықтайды және
дәлелдейді;
-саяхатқа шыққанда көліктің қай
түрі қолданылатынын анықтайды және
дәлелдейді;
-іс-сапарға барғанда көліктің
қай түрі қолданылатынын анықтайды және
дәлелдейді;
-жүк тасымалдауда көліктің қай
түрі қолданылатынын анықтайды және дәлелдейді.3
балл
|
3
тапсырма.
1.Суретте бейнелеген
элемент көлік инфра-кұрылымының қандай түріне жататынын
анықтаңыз.
2.Осы көлік инфракұрылымының
түрі Қазақстан экономикасының дамуында қандай маңызды рөл
атқаратынына баға беріңіз.
3.Картадан суретте көрсетілген
көлік инфрақұрылымын Қазақстанның қай қаласында орналасқанын
анықтаңыз
|
Кейбір оқушылар Қазақстандағы
көлік инфрақұрылымының маңызын түсінеді.
|
Дескриптор:
- суретте бейнелеген элемент
көлік инфракұрылымының қандай түріне жатады
анықтайды
-Қазақстандағы көлік
инфрақұрылымының маңызын түсіндіре алады; 1
балл
-көлік инфракұрылымының
Қазақстан бойынша орналасуын түсінеді.1
балл
Жалпы: 2
балл
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
Бағалау
5
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық
жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағалайды.
|
|
Үйге
тапсырма
1
мин.
|
Сұрақтарға жауап
беру
|
|
|