Бөлім: Әлеуметтік – экономикалық
ресурстар
Сынып: 7
|
Мектеп: Т. Рысқұлов атындағы
ЖББМ
Мұғалімнің аты-жөні:
Базарбаев Т
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Көлік
инфрақұрылымы
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сәйкес)
|
7.5.2.1 Қазақстандық
компонентті қосымша қамту негізінде көлік инфрақұрылымының
элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға
береді.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар орындай
алады: Өмірде пайдаланатын көлік
түрлерін сипаттай алады.
Басым көпшілігі орындай
алады: Көлік инфрақұрылымының
күнделікті өмір мен шаруашылықты дамытудағы маңызын
анықтайды
Кейбір оқушы орындай
алады: Көлік инфрақұрылымының
тасымалдаушы транспорттарының орналасу ерекшеліктері мен маңызын
қорытындылайды.
|
Бағалау
критерийі
|
-
Көлік түрлерін ажырата
алады.
-
Көлік инфрақұрылымының
элементтерін сипаттайды;
-
Көлік түрлерінің
артықшылықтары мен кемшіліктерін жіктейді
-
Қазақстандағы көлік
инфрақұрылымының элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға
береді
|
Тілдік
мақсаттар:
|
Оқушылар көлік инфрақұрылымы
жөнінде өз пікірлерін білдіреді
|
Диалогке арналған
тармақтар:
-
Көлік түрлерін ажырата
біледі.
-
Көлік түрлерінің маңызын
сипаттай алады
-
Көліксіз қоғам мен
шаруашылықтың қалыпты дамуы мүмкін еместігін болжай
алады
|
Жазылымға арналған
тіркестер:
... - Адамдарды және жүктерді
тасымалдайтын техникалық құралы-... (көлік
құралы).
Бір нәрсенің кеңістікте
қозғалуы-..... (транспорт) деп аталады
... – күнделікті өмір мен
шаруашылықты дамытуды қамтамасыз ететін кәсіпорындар, ұйымдар,
құрылыстар (Инфрақұрылым)
Транспорт - экономикада транспорт
деп барлық қатынас жолдары, көлік құралдары, техникалық құралдар
мен адамдардың, жүктердің және ақпараттың бір жерден екінші жерге
ауысу үдерісін қамтамасыз ететін қатынас жолдарындағы құрылыстардың
жиынтығын айтамыз.
Дүние жүзіндегі ең көп
таралған көлік түрлері:
......... (автомобиль, әуе, су, теміржол,
құбыр)
|
Құндылықтарға
баулу
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық
идеясының құндылықтарының 4-құндылығы: « Индустрияландыру мен
инновацияларға негізделген экономикалық
өнім»;
Осы тақырыпты оқыта отырып,
оқушыларды еліміздегі көліктен ауаға тарайтын зиянды заттарды біле
отырып, туған жерінің экологиясын қорғауға
баулу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Физика
|
Алдыңғы
білім
|
Бастауыш сынып жаратылыстану
курсынан көліктің түрлерін ажырата алады; маңызын
түсінеді.
|
Сабақтың
жоспарлау кезеңдері
|
Сабақтың
жоспарланған жаттығу түрлері
|
Дереккөздер,
ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Көлік жүйесі 4 құрамдас
бөліктен тұрады.
1.Көлік құралдары: автомобиль,
кемелер, ұшақтар.
2.Жолдар: автомобиль жолы,
темір жол, құбырлар, әуе жолы, теңіз
жолдары.
3.Ұйымдар: авиациялық,
теңіздік, темір жол компаниялары.
4.Тиеу – түсіру пункттері:
теңіз және әуе порттары, темір жол
станциялары
|
|
Сабақтың
ортасы
|
І-тапсырма: «Көліктер және оның түрлері»
бейнематериалы бойынша сұрақтар
көлік инфрақұрылым
элементтерін анықта.
-
Көлік
жүйесі дегеніміз не?
-
Кең тараған қандай
байланыс құралдарын білесіңдер?
-
Теміржол желілерінің
жиілігі нені көрсетеді?
-
Көлік түрлерінің ең
ежелгі және ең жаңа түрлерін
атаңдар?
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Көлік инфрақұрылымының
элементтерін анықта.
|
Көлік түрлерін атай
алады.
|
Көлік инфрақұрылымы терминінің
мағынасын айта алады.
|
Көлік инфрақұрылымына мысал
келтіре алады
|
Көлік инфрақұрылымының
элементтерін атай алады.
|
ІІ-тапсырма. Сызба нұсқамен
жұмыс
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Су көлігінің маңызын
атайды.
|
Су көліктің адам үшін пайдасын
атайды.
|
Каналдардың адам үшін маңызды
тұстарын анықтайды.
|
Көлік инфрақұрылымының маңызын
түсіндіре алады.
|
Тапсырманы пысықтау және
оқушылардың меңгеру деңгейін анықтау
үшін «Ашық
микрофон» әдісін
ұйымдастырамын.
ІІІ-тапсырма: Картамен
жұмыс
1. Көлік кешенінің негізгі жүк
тасымалдау бағыттарын картадан табу.
2. Карта бойынша ірі теңіз
порттарын анықтау.
3. Ірі теңіз каналдары мен
бұғаздарды көрсетіп олардың жүк тасымалдаудағы маңызын
сипаттау.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Көлік инфрақұрылымының маңызын
түсінеді
.
|
Көлік инфрақұрылымының
түрлерін атайды
|
|
You tube
сайты
География 7
с
Р А
Қаратабанов
Ж Р
Бәйметова
ІІ бөлім Алматыкітап баспасы
2017
You tube
сайты
|
|
Кері байланыс "Бес саусақ"
әдісі
1. Бас бармақ-басты мәселе.
Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай
болды?
2. Балалы үйрек - бірлесу. Мен
топта қалай жұмыс жасадым?Кімге көмектестім?Кімге риза
болдым?
3. Ортан терек - ойлау. Мен
бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?4
4. Шылдыр шүмек - ынайлық.
Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?
5. Кішкентай бөбек - көңіл күй
ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша
сезіндім?
|
|