Бекітемін: _____________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 19-сабақ
|
Бөлім: |
7. Көлік және жол белгілері. Морфология |
|||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
Нұрмағамбет Маралым |
|||||
|
Күні: |
19.02.2024 |
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нәтиже сабақ |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5. 3. 3. 1 сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыра алады. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ұлттық мүдде құндылығы: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, қоғам игілігі үшін қызмет ету. Ар-ұят құндылығы: адал еңбекті құрметтеу, сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну. Талап құндылығы: Салауатты өмір салтын ұстану. Білуге, жаңаны тануға құштарлық, сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басталуы 5 минут 5 минут Сабақтың ортасы 10 минут 10 минут Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру «Кубик-рубик» әдісі бойынша сергіту сәті. 2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Ойтүрткі Сабағымызды бастамас бұрын, берілген суреттерге назар аударайық!
-Берілген суреттерден нені байқадыңыз? - Көлік жолындағы жолақ сызықтар нені білдіреді? - Көлік жолында салынған жолақтардың жаяу жүргінші үшін маңыздылығы қандай деп ойлайсыздар? Жол белгілеріне байланысты жұмбақтар
Топтық жұмыс «Оймоншақ» Үстел үстіне көліктерге, жол белгілері мен жол жүру ережелеріне қатысты өткен сабақтардың тақырыптары жазылған қағаздар тасталады. Әр топ сол тақырыптардың бірін таңдап, топтағы әр оқушы бір сөйлемнен айтып, қысқаша мәтін құраңдар. Құраған сөйлемдерің бір-бірімен логикалық жағынан байланысып, біртұтас ойға құрылуы керек. Қай топтың мәтіні мәнді, сауатты құрылса, сол топ жеңімпаз атанады. Word wall платформасы бойынша Бөлім бойынша қайталау
Рефлексия Балалар сабақтың соңында смайликтер арқылы бағаланады. Үй тапсырмасы 6-тапсырма |
Психологиялық ахуал
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады. 1 Балалар жол белгілеріне байланысты жұмбақтар шешіп ұпай жинайды. Топтық жұмыста 3 топ өздеріне берілген жол белгілері бойынша қысқаша мәтін құрастырады.Мәтін мазмұны ықшамды,зат есімді араластырып жасау керек. Бүгінгі сабақта не пайдалы болғанын, не қиын болғанын, алдағы уақытта қандай өзгерістер енгізуге болатындығы жөнінде айтып, рефлексия жасайды. |
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін! Дескриптор Білім алушы -ойтолғау жазады, -тақырыптан ауытқымайды, -оқшау сөздерді қолданады. Дескриптор Білім алушы -қысқаша мәтін құрастырады, -логикалық жағынан байланысады, -тақырыпқа сай сауатты құрады. |
Оқулық 5-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл Қалыптас тырушы бағалауға арналған тапсырма лар жинағы 5-сынып
Оқулық 5-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көлік және жол белгілері 5-сынып
Көлік және жол белгілері 5-сынып
Бекітемін: _____________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 19-сабақ
|
Бөлім: |
7. Көлік және жол белгілері. Морфология |
|||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
Нұрмағамбет Маралым |
|||||
|
Күні: |
19.02.2024 |
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нәтиже сабақ |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5. 3. 3. 1 сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыра алады. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ұлттық мүдде құндылығы: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, қоғам игілігі үшін қызмет ету. Ар-ұят құндылығы: адал еңбекті құрметтеу, сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну. Талап құндылығы: Салауатты өмір салтын ұстану. Білуге, жаңаны тануға құштарлық, сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басталуы 5 минут 5 минут Сабақтың ортасы 10 минут 10 минут Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру «Кубик-рубик» әдісі бойынша сергіту сәті. 2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Ойтүрткі Сабағымызды бастамас бұрын, берілген суреттерге назар аударайық!
-Берілген суреттерден нені байқадыңыз? - Көлік жолындағы жолақ сызықтар нені білдіреді? - Көлік жолында салынған жолақтардың жаяу жүргінші үшін маңыздылығы қандай деп ойлайсыздар? Жол белгілеріне байланысты жұмбақтар
Топтық жұмыс «Оймоншақ» Үстел үстіне көліктерге, жол белгілері мен жол жүру ережелеріне қатысты өткен сабақтардың тақырыптары жазылған қағаздар тасталады. Әр топ сол тақырыптардың бірін таңдап, топтағы әр оқушы бір сөйлемнен айтып, қысқаша мәтін құраңдар. Құраған сөйлемдерің бір-бірімен логикалық жағынан байланысып, біртұтас ойға құрылуы керек. Қай топтың мәтіні мәнді, сауатты құрылса, сол топ жеңімпаз атанады. Word wall платформасы бойынша Бөлім бойынша қайталау
Рефлексия Балалар сабақтың соңында смайликтер арқылы бағаланады. Үй тапсырмасы 6-тапсырма |
Психологиялық ахуал
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады. 1 Балалар жол белгілеріне байланысты жұмбақтар шешіп ұпай жинайды. Топтық жұмыста 3 топ өздеріне берілген жол белгілері бойынша қысқаша мәтін құрастырады.Мәтін мазмұны ықшамды,зат есімді араластырып жасау керек. Бүгінгі сабақта не пайдалы болғанын, не қиын болғанын, алдағы уақытта қандай өзгерістер енгізуге болатындығы жөнінде айтып, рефлексия жасайды. |
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін! Дескриптор Білім алушы -ойтолғау жазады, -тақырыптан ауытқымайды, -оқшау сөздерді қолданады. Дескриптор Білім алушы -қысқаша мәтін құрастырады, -логикалық жағынан байланысады, -тақырыпқа сай сауатты құрады. |
Оқулық 5-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл Қалыптас тырушы бағалауға арналған тапсырма лар жинағы 5-сынып
Оқулық 5-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл |
||
шағым қалдыра аласыз
















