Көлік және жол белгілері 5-сынып

Тақырып бойынша 28 материал табылды

Көлік және жол белгілері 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақта оқушылар көлік түрлері мен жол белгілері туралы алғашқы түсініктерін қалыптастырады. Тақырып күнделікті өмірмен тығыз байланысты болғандықтан, оқушылардың жол қауіпсіздігі туралы білімін арттыруға бағытталған. Сабақ барысында оқушылар көлік құралдарының түрлерін ажыратып, негізгі жол белгілерін (ескерту, тыйым салу, ақпараттық, нұсқаулық белгілер) танып біледі. Сонымен қатар, жаяу жүргіншілерге арналған ережелер мен қауіпсіз жүріс-тұрыс дағдылары қарастырылады. Материал оқушылардың логикалық ойлауын, бақылағыштығын және жауапкершілік сезімін дамытуға ықпал етеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін: _____________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 19-сабақ

Бөлім:

7. Көлік және жол белгілері. Морфология

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

Нұрмағамбет Маралым

Күні:

19.02.2024

Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Нәтиже сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5. 3. 3. 1 сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру

Сабақтың мақсаты

Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыра алады.

Құндылықтарға баулу

Ұлттық мүдде құндылығы: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, қоғам игілігі үшін қызмет ету.

Ар-ұят құндылығы: адал еңбекті құрметтеу, сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну.

Талап құндылығы: Салауатты өмір салтын ұстану. Білуге, жаңаны тануға құштарлық, сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

Уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5 минут









5 минут

























Сабақтың ортасы

10 минут
















10 минут














Сабақтың соңы

5 минут










Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

1.Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Кубик-рубик» әдісі бойынша сергіту сәті.



2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

Ойтүрткі

Сабағымызды бастамас бұрын, берілген суреттерге назар аударайық!


-Берілген суреттерден нені байқадыңыз?

- Көлік жолындағы жолақ сызықтар нені білдіреді?

- Көлік жолында салынған жолақтардың жаяу жүргінші үшін маңыздылығы қандай деп ойлайсыздар?

Жол белгілеріне байланысты жұмбақтар



Топтық жұмыс

«Оймоншақ»

Үстел үстіне көліктерге, жол белгілері мен жол жүру ережелеріне қатысты өткен сабақтардың тақырыптары жазылған қағаздар тасталады. Әр топ сол тақырыптардың бірін таңдап, топтағы әр оқушы бір сөйлемнен айтып, қысқаша мәтін құраңдар. Құраған сөйлемдерің бір-бірімен логикалық жағынан байланысып, біртұтас ойға құрылуы керек. Қай топтың мәтіні мәнді, сауатты құрылса, сол топ жеңімпаз атанады.


Word wall платформасы бойынша

Бөлім бойынша қайталау

Рефлексия


Балалар сабақтың соңында смайликтер арқылы бағаланады.




Үй тапсырмасы

6-тапсырма


Психологиялық ахуал

Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша

 орындарына отырады.














1













Балалар жол белгілеріне байланысты жұмбақтар шешіп ұпай жинайды.













Топтық жұмыста 3 топ өздеріне берілген жол белгілері бойынша қысқаша мәтін құрастырады.Мәтін мазмұны ықшамды,зат есімді араластырып жасау керек.








Бүгінгі сабақта не пайдалы болғанын, не қиын болғанын, алдағы уақытта қандай өзгерістер енгізуге болатындығы жөнінде айтып, рефлексия жасайды.






Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!















Дескриптор

Білім алушы

-ойтолғау жазады,

-тақырыптан ауытқымайды,

-оқшау сөздерді қолданады.






Дескриптор

Білім алушы

-қысқаша мәтін құрастырады,

-логикалық жағынан байланысады,

-тақырыпқа сай сауатты құрады.



Оқулық

5-сынып

«Атамұра» баспасы

2017жыл



Қалыптас

тырушы бағалауға арналған


тапсырма

лар жинағы

5-сынып





















Оқулық

5-сынып

«Атамұра» баспасы

2017жыл












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.08.2025
106
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі