Көлік құралдарының түрлері туралы жалпы мәлімет (Өздігінен ізденіс зерттеулері)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көлік құралдарының түрлері туралы жалпы мәлімет (Өздігінен ізденіс зерттеулері)

Материал туралы қысқаша түсінік
Көлік құралдарының түрлері туралы жалпы мәлімет (Өздігінен ізденіс зерттеулері)
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:



Дизайн және технология



Пән: көркем еңбек

Сынып: 6

Мектеп: Ақсу ауданы, «Мамания» орта мектебі



Мұғалімнің аты-жөні :

Абдуалиев Сериккали Темиргалиевич

Күні:

Қатысқандар: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көлік құралдарының түрлері туралы жалпы мәлімет (Өздігінен ізденіс зерттеулері)

Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

6.1.3.1. – Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы)

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: көлік құралдарының түрлерімен танысады;

Оқушылардың басым бөлігі: ақпарат көздерін қолданып, көлік құралдарымен танысады;

Кейбір оқушылар: ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, өз шығармашылық идеяларын қорғап, қолдана алады;

Бағалау критерийлері

1. АКТ арқылы көлік құралдарының түрлерін зерттей алады;

2. көлік құралдарын, ақпарат көздерін қолданады;

3. ақпарат көздерін өз бетінше қолдану арқылы өз жұмыстарын қорғайды;

Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: көлік түрлері, автомобиль көлігі, теміржол көлігі, өзен көлігі, теңіз көлігі, ұшақ

Диaлогтер мен жaзу үшін қолдaнылaтын тіркестер:

  • Көлік құралдарын суреттер бойынша топтастырыңдар.

  • Көлік не үшін керек екенін түсіндіру.

  • Көліктердің бір-бірінен айырмашылығы қандай?

Құндылықтарға баулу

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы арқылы оқушыларға түсіндіру

Пәнаралық байланыстар



Тарих, сызу, сурет

Алдыңғы меңгерілген білім


Көлік құрау әдістері

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5мин








































«Ауа-райы» әдісі арқылы психологиялық жағдай жасау;



Топқа бөлу «Суреттер» әдісі.



1-топ автомобиль





2-топ кеме





3-топ ұшақ





«Кинометафора» әдісі. Өскемендегі машина жасау зауыты туралы видеобейне көрсету. (ҰЖ)

  • көлік кешені ерекшеліктері қандай?

  • Көлік жасау зауыттарының маңызы неде?

  • Көліктің қай түрі күнделікті өмірде қолданысқа ие?

ҚБ «Уәждеу» әдісі








Суреттер

















Қосымша №1

https://www.youtube.com/watch?v=OIWNnhAnn1k






Сабақ ортасы

10мин







































5мин

































15мин

Жаңа сабақ

1-тапсырма. Жұптық жұмыс «Бос орынды толтыр» әдісі



Дескриптор:

  1. Көлік түрлерін біледі;

  2. Көлік түрлерін талдайды;



ҚБ «Өзін өзі бағалау» әдісі

2-тапсырма. «Сәйкестендіру» әдісі

Дескриптор:

  1. Көліктің материалдарын ажыратады;

  2. Көлік материалдарына сипаттама береді;



ҚБ «Бағдаршам» әдісі



3- тапсырма. Саралау тапсырмасы

Топтық жұмыс «Жоба» әдісі. Әр топ құрама бөлшектер арқылы өз топ атауларына байланысты көліктің макетін құратсрыу.

Жобаға қойылатын талаптар:

  1. макеттің эстетикалық талғамы

  2. макеттің атауы

  3. қорғалуы





Дескрипторлар:

-оқушылар құрама бөлшектермен жұмыс жүргізе алады;

- макет жасай алады;

-көліктердің пайдалану маңызын ажырата біледі;



ҚБ




Кесте





































Сәйкестік кестесі




















Сабақтың соңы

5мин

Рефлексия «Көңіл-күй таразысы»

Сол жақта суретте - бұлыңғыр күн, бұлт, жаңбыр.

Оң жақта күннің көзі, бұлтсыз аспан. Көңіл-күйдің «күнді» немесе «жауынды» болуына байланысты, таразы аяқтары күннің соңында солға немесе оңға ауытқиды. Бұл ретте, төменде, олар соған дейін ауытқыған секторда маятник, саны мен себебі белгіленеді.









Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау тапсырмасы

топтық жұмыста оқушылардың жоба қорғау дағдысын қалыптастыру мақсатында

«Жоба» әдісі арқылы жүргізілді.

Оқушылардың құрама бөлшектерден көлік түрін құрастыру арқылы іскерлік дағыдылары дамиды.

Оқушылардың

барлығы макет жасау үлгісін ұсынады.

Қабілетті оқушылар тапсырманы орындауда тың идеялар ұсынады, сыныптастарына көмектеседі.

Қолдауды көбірек қажет ететін оқушыларға өзім қолдау көрсетемін.


«Уәждеу» , «Өзін өзі бағалау», «Бағдаршам», дескриптор арқыл бағаланады. Рефлексия «Көңіл-күй таразысы»әдісі арқылы жүргізіледі.


Тәжірибелік жұмысты орындау барысында қауіпсіздік ережесін сақтау, электр пешімен жұмыс жүргізу ережелерін қатаң ұстану.


Сабақ бойынша рефлексия



Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.02.2023
772
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі