Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Көлік және жол
белгілері
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің
аты-жөні:
Сынып:5
Қатысқандар
Қатыспағандар
Сабақтың
тақырыбы:
Көлік
түрлері
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
5.3.3.1. сюжетті
суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме
құрастыру;
5.4.4.3. сын есімнің шырай
түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану.(cын есімнің
шырайлары)
Сабақ
мақсаттары:
Суреттер желісі бойынша әңгіме
құрайды,сын есімнің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін таниды,
ауызша, жазбаша тілдесім барысында
қолданады.
Сабақтың
барысы:
Сабақтыңкезеңі/
уақыт
Педагогтіңәрекеті
Оқушыныңәрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
І
Ұйымдастыру:
Оқушылардың сабаққа
қатысуы тексеріледі.
Жағымды
психологиялық ахуал.
«Додекаэдр»
әдісі
Үй тапсырмасын
тексеру.
«Сәттілік
фартунасы» әдісі
Өткен тақырыпқа
қатысты сұрақтарға жауап
береді.
Тақырыпты
болжау стратегиясы:
Суретте берілген
көліктердің қандай айырмашылығы
бар?
Ерте кезде халқымыз
көлік орнына нені
пайдаланған?
Көліктің шығу тарихы
туралы не білеміз?
Көлік түрлері
арқылы топқа бөледі.
І топ: Су
көлігі
ІІ топ:Жер
Көлігі
ІІІ топ: Әуе
көлігі
Сабақтың тақырыбы,
мақсатымен таныстырады.
Балалар жағымды
ахуал қалыптастырады.
Оқушылар суретте
берілген көліктердің айырмашылығын анықтайды, сұрақтарға жауап
береді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықтайды.
Өзін-өзі бағалау қағазы
таратылады.
«Ақылды жүргінші»
әдісі
Дескриптор:
-Сұрақтарға жауап
беріп,ой тұжырымдайды.-1
-Сабақтың тақырыбын
анықтайды-1
5-сынып
«Қазақ тілі»
оқулығы
Суреттер
презентация
Сабақтың
ортасы
1- тапсырма.Топтық
жұмыс.
Тақырыпқа байланысты
сөздерді кестеге орналастыр.Көлік түрлерін ажырат.ТОп атауына
сәйкес сын есімді қатыстыра отырып, ссөйлем құра, суретін
сал.
«Автомобиль»
сөзінің мағынасы өздігінен қозғалатын, жолаушылар және жүкті
тасымалдауға арналған дөңгелекті көлік. Автомобиль 4 дөңгелегі бар
көлік құралы. Ақпарат көздерінің дерегіне сүйенсек,
қазір
Қазақстанда 4
миллионға жуық көлік бар.1931 жылы небәрі 109 автокөлік
болыпты.Уақыт өткен сайын көліктердің саны ғана емес, түрі де
көбейіп келеді.
2-тапсырма.Жеке жұмыс. «Жанармай
бекетіі» әдісі Төмендегі сын есімдерге шырай
жұрнақтарын жалға,
шырай түрлерін ажырат. Шырай түрлерін қолданып,
(көлік
түрлері)
тақырыбымызға байланысты сөйлем
құра.
Жарық-
Үлкен-
Кең-
Дәмді-
Дәл-
Ұзын-
Жұмсақ-
Ауыр-
Салыстырмалы
шырай
Күшейтпелі
шырай
үлкендеу
өте
дәмді
кеңдеу
өте
жұмсақ
ұзындау
тым
ауыр
дәлірек
жап-жарық
3- тапсырма.
«Мен саяхатқа барамын...»
қай көлік түрін таңдаймын.Неліктен?Себебі? Сын есімнің шырай
түрлерін пайдалана отырып, мәтін
құрастыру.
Мәтінді оқиды,
тақырыпқа байланысты сөздерді кестеге орналастырып, топ атауына
сәйкес сын есімді қатыстыра отырып сөйлем құрастырады.Тақырыпқа
қатысты суретт салады.
Грамматикалық
тақырыпты меңгереді.
Берілген сын
есімдерді шырай түріне түрлендіріп, тақырыпқа қатысты сөйлем
құрастырады.
Сурет бойынша сын
есім шырайларын қатыстыра отырып мәтін
құрастырады.
Дескриптор:
Білім
алушы
-көлік түрлерін
ажырату;-1
-тақырыпқа
байланысты сөздерді кестеге
орналастырады.-1
-сыны есімді
қатыстыра отырып сөйлем
құрастырады-1
-тақырыпқа қатысты
сурет салады-1
Дескриптор:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз