Білім беру саласы:Таным
Ұйымдастырылған оқу қызыметінің түрі:Жаратылыстану
Тақырыбы: «Көліктер түрлері»
Мақсаты: Балалардың сөйлеу, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, сөздік қорларын молайту. Көлік жайлы білімдерін қалыптастыру, аттарын, түрлерін ажыратуға үйрету.
Көрнекілігі: көлік түрлерінің суреттері, ойыншық машина түрлері, бағдаршам, слайд.
Сөздік жұмыс: машина, ұшақ, пойыз, қайық.
Билингвальды компонент: машина- машина-car, ұшақ- самолет-plane, пойыз-поезд- train, қайық- лодка- boat, көлік- транспорт.
|
Әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық
Ұйымдастырушы-ізденуші
Рефлексивтік-түзетуші |
- Балалар сендер күннен күнге әдемі, ақылды болып өсіп келесіңдер. Сендер барлық жақсылықты бойларыңа сіңіріп Қазақстанның үлгілі азаматы болып өсулерің керек, солай ма? - Олай болса бүгінгі ұйымдастырылған іс- әрекетімізді бастайық. -Сәлем, саған алтын күн! - Балалар, қазір сендермен көлік деген сөздің төңірегінде әңгіме жүргіземіз, сұрақтарға жауап беріп, жұмбақтар шешеміз. - Көлік дегеніміз не? - Ол адамға неге қажет? - Сендер балабақшаға қандай көлік түрлерімен келесіңдер? - Ал енді, мен жұмбақ жасырамын. Жұмбақтар 1. Тізбектелген көп
үйлер, 2. Құс сияқты құс
емес, 3. Қос күрекпен
еседі, 4. Жүргізуші
жүргізеді, - Балалар, мына суреттерге қараңдаршы. Көліктердің қандай түрлері болады? Әңгіме: «Көліктер». Адамдар көліктерді алыс жерлерге қатынас жасау үшін пайдаланады. Көліктердің төрт түрлері бар. Олар:
1. Әуеде ұшатын көліктер: Ал енді, балалар, осы көліктерді танысайық. Ерте, ерте, ертеде адамдар алыс жерлерге жануарлар арқылы және жануарларға жегілген екі дөңгелекті арбамен қатынаған. Кейінірек адамдар машина, автобус сияқты жерде жүретін көліктерді, содан кейін темір жол көліктері: пойыз, трамвайды ойлап тапқан. - Балалар, сендер құс сияқты ұшқыларың келе ме? Міне, адамдар түрлі жолдарын ойластырған, ең алдымен әуе шары пайда болды да, кейін моторы бар ұшақтар мен тік ұшақтарды ойлап тапты. - Балалар, сендер суда жүзіп көрдіңдер ме? - Ал қайықпен ше? - Адамдар ертеде үлкен өзендерден бөренелер арқылы жүзіп өткен. Қайықтарды, кемелерді уақыт өте ойластырып тапқан. -Ал енді, балалар, сергіту сәтін жасап бір сергіп алайық. Сергіту сәті Қорытынды: -Көліктің қандай түрлері болады? -Адамға көлік не үшін қажет? -Жолда жүру тәртібі не үшін қажет? |
-Ия
-Балалар өлең жолдарын қайталайды Балалардың жауабы
-Жұмбақтардың жауабын шешеді - Пойыз - Ұшақ
- Балалар суреттерге қарап көліктердің түрлерін айтады. - Ұшақ, тікұшақ, зымыран - Кеме, қайық, -Жедел жәрдем, өрт сөндіру, жеңіл машина
-Әуенді қайталап, іс-қимыл жасайды.
Балалардың жауабы. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білді: Көлік түрлерін ажыратып, қызметін біледі.
Нені игерді: Барлық көліктер адамға қызмет етеді. Көліктің түрлерінің өзгеріп, көбейюі адамның қиялына, шығармашылығына байланысты екен.
Меңгерді: Көліктердің сыртқы құрлысы мен қызметіне қарай ажыратады. Жолда жүру ережелерін сақтауды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көліктер түрлері
Көліктер түрлері
Білім беру саласы:Таным
Ұйымдастырылған оқу қызыметінің түрі:Жаратылыстану
Тақырыбы: «Көліктер түрлері»
Мақсаты: Балалардың сөйлеу, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, сөздік қорларын молайту. Көлік жайлы білімдерін қалыптастыру, аттарын, түрлерін ажыратуға үйрету.
Көрнекілігі: көлік түрлерінің суреттері, ойыншық машина түрлері, бағдаршам, слайд.
Сөздік жұмыс: машина, ұшақ, пойыз, қайық.
Билингвальды компонент: машина- машина-car, ұшақ- самолет-plane, пойыз-поезд- train, қайық- лодка- boat, көлік- транспорт.
|
Әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық
Ұйымдастырушы-ізденуші
Рефлексивтік-түзетуші |
- Балалар сендер күннен күнге әдемі, ақылды болып өсіп келесіңдер. Сендер барлық жақсылықты бойларыңа сіңіріп Қазақстанның үлгілі азаматы болып өсулерің керек, солай ма? - Олай болса бүгінгі ұйымдастырылған іс- әрекетімізді бастайық. -Сәлем, саған алтын күн! - Балалар, қазір сендермен көлік деген сөздің төңірегінде әңгіме жүргіземіз, сұрақтарға жауап беріп, жұмбақтар шешеміз. - Көлік дегеніміз не? - Ол адамға неге қажет? - Сендер балабақшаға қандай көлік түрлерімен келесіңдер? - Ал енді, мен жұмбақ жасырамын. Жұмбақтар 1. Тізбектелген көп
үйлер, 2. Құс сияқты құс
емес, 3. Қос күрекпен
еседі, 4. Жүргізуші
жүргізеді, - Балалар, мына суреттерге қараңдаршы. Көліктердің қандай түрлері болады? Әңгіме: «Көліктер». Адамдар көліктерді алыс жерлерге қатынас жасау үшін пайдаланады. Көліктердің төрт түрлері бар. Олар:
1. Әуеде ұшатын көліктер: Ал енді, балалар, осы көліктерді танысайық. Ерте, ерте, ертеде адамдар алыс жерлерге жануарлар арқылы және жануарларға жегілген екі дөңгелекті арбамен қатынаған. Кейінірек адамдар машина, автобус сияқты жерде жүретін көліктерді, содан кейін темір жол көліктері: пойыз, трамвайды ойлап тапқан. - Балалар, сендер құс сияқты ұшқыларың келе ме? Міне, адамдар түрлі жолдарын ойластырған, ең алдымен әуе шары пайда болды да, кейін моторы бар ұшақтар мен тік ұшақтарды ойлап тапты. - Балалар, сендер суда жүзіп көрдіңдер ме? - Ал қайықпен ше? - Адамдар ертеде үлкен өзендерден бөренелер арқылы жүзіп өткен. Қайықтарды, кемелерді уақыт өте ойластырып тапқан. -Ал енді, балалар, сергіту сәтін жасап бір сергіп алайық. Сергіту сәті Қорытынды: -Көліктің қандай түрлері болады? -Адамға көлік не үшін қажет? -Жолда жүру тәртібі не үшін қажет? |
-Ия
-Балалар өлең жолдарын қайталайды Балалардың жауабы
-Жұмбақтардың жауабын шешеді - Пойыз - Ұшақ
- Балалар суреттерге қарап көліктердің түрлерін айтады. - Ұшақ, тікұшақ, зымыран - Кеме, қайық, -Жедел жәрдем, өрт сөндіру, жеңіл машина
-Әуенді қайталап, іс-қимыл жасайды.
Балалардың жауабы. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білді: Көлік түрлерін ажыратып, қызметін біледі.
Нені игерді: Барлық көліктер адамға қызмет етеді. Көліктің түрлерінің өзгеріп, көбейюі адамның қиялына, шығармашылығына байланысты екен.
Меңгерді: Көліктердің сыртқы құрлысы мен қызметіне қарай ажыратады. Жолда жүру ережелерін сақтауды.
шағым қалдыра аласыз













