Материалдар / Көліктер туралы не білеміз

Көліктер туралы не білеміз

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешілеріне тех.карта
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2018
888
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру саласы: Коммуникация.Бөлімі: Сөлеуді дамыту.Тақырыбы: КөліктерМақсаты: Көліктің әртүрлі түрлерін ажыратуға, атауға үйретуді жалғастыру.Көлік жүргізушілерінің еңбектерін құрметтеуге тәрбиелеу.Алдын− ала жүргізілетін жұмыс: Әңгімелесу. Әдіс−тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, сұрақ− жауап.Билингвалды бөлім: көмек-помощь, көлік-машина

Іс-әрекет бөлімдеріТәрбиешінің іс-әрекеттеріБалалардың іс-әрекеттері
Мотивациялық-ояту бөлімі



Балаларды шаттық шеңберіне тұрғызып, бір-біріне ыстық тілектер айтуын ұйымдастыру..Балалардың назарын өлең жолдарына аудару.Балалар педагогпен бірге сәлемдеседі, бір-біріне ыстық тілектер айтады.






Ізденушілік-ұйымдастыру бөлімі





















Үлкенмін ғой міне менОйыншықтарды жинаймынМашинаға мінер ем,Кабинаға сыймаймын.-Мен не туралы өлең оқыдым?-Балалар, айтыңдаршы кімге қандай өлең ұнайды?-Әли сенде қандай ойыншық бар?-Қандай көліктің түрлерін білесіңдер? Демонстрациялық материал. Көліктің түрлерін көрсетеді. (үш-төрт түрін көрсету)Алдымен жүк көлігін көрсету.-Мына көлікті жүк көлігі дейміз.Бұл көлікпен жүк тасиды.-Ол не тасиды екен?-Жүк көлігі гүрілдейді. «Гүр-гүр-гүр» деген дыбыс шығара ды. Кәне, бәріміз қайталаймыз.-Балалар, мынау қандай көлік?-Мына көлікті автобус көлігі дейді.Бұл көлікпен адамдарды тасиды. «в-в-в»деген дауысымыздың ырғағы орташа шыға- ды. Қайталаймыз.-Ал, мынау қандай көлік? Бұл көлікті жеңіл көлік дейміз.- «Ың-ың-ың» деген даусымыздың ырғағы төмен шығады.Қайталаймыз.-Ал, мынау қандай көлік? Бұл-пойыз.(Пойыз көлігін сипаттау)Сергіту сәті:Бөп-бөп,пыш -пу...мен ең күштіМенен күшті,кім бар?Пыш-пу!Теміржолшы,абай болшы:Жол ашып қой,жер қашық қой!Бу-бу-бу!бө-ге-ме! (Ә. Табылды)Үлестірмелі материалмен жұмыс: «Кімді,нені қай көлікке отырғызамыз?» д/о(Сызық арқылы қосу)Билингвальді компонент: жеңіл көлік-легковой транспорт, жүк таситын көлік-грузовой транспорт,пойыз-поезд.



Өлеңді тыңдайды.





-Машина.

-Машина бар.-Жүк таситын, жеңіл көлік.

Суретті қарайды,жауап береді.

-Құм тасиды.-Тас тасиды.-«Гүр-гүр-гүр»

-Автобус-«в-в-в» деп қайталайды

-Жеңіл көлік«ың-ың-ың» деп қайталайды.-Адамдар отырады.Бірге қайталап сәйкес қимылын жасайды. Тапсырманы орындайды. .Екінші бағандағы сурет терді көлік түрлерімен сәйкестендіреді.Қайталайды.
Рефлексивті-түзету бөлімі



Жеке жұмысты қажет етеін балалардан сүйікті машиналары туралы сұрау.-Балалар, бүгін біз не туралы әңгімелестік?-Көліктердің қандай түрлері бар?Сұрақ-жауап арқылы оқу іс-әрекетін қорытындылау.Балалардың жауаптары тыңдалады.
Күтілетін нәтиже:Білді: көліктердің түрлерін ажырата білдіҮйренді: көліктердің пайдасы туралы мәліметтерді үйрендіИгерді: сұраққа толық жауап бере білу іскерліктерін игерді.







































































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ